Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Guest

Pogadajmy o samochodach :-)

Recommended Posts

Ja uzytkuje 2.0hdi 163 z koncowki 2010 i jak do tej pory wymieniona byla dwumasa, ktora przy 230kkm zaczela byc wyczuwalna. Reszta same rzeczy ekploatacyjne.

 

Wiec w tym przypadku jestem zadowolony :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uwaga na nową Optimę.

 

Podłokietnik ma nieprzesuwalny, krótki i położony daleko od drążka skrzyni biegów, jeżeli ktoś rozważa manuala, to niech wcześniej koniecznie zrobi przymiarkę.

Ja mam ręce, jak przy wzroście 185 cm i przy każdej próbie zmiany biegu łokieć spadał mi z podłokietnika.

Dla mnie to straszna skucha, jak na klasę D.

No chyba, że ktoś chce w automacie, wtedy nie ma tego problemu.

 

Poza tym na pierwszy rzut oka to niezłe auto, a wyposażenie wersji L jest naprawdę bogate. XL to już prawdziwy full wypas w standardzie.

 

Jednak w klasie D (nie premium) ten samochód (mimo iluś tam wad) jest moim zdaniem najfajniejszy:

http://natemat.pl/141417,11-spojrzen-na-peugeota-508-sw-gt-bo-kombi-nie-musi-byc-nudne

Edited by tomek11

Share this post


Link to post
Share on other sites

C5 super auto, szkoda, że już go nie będą produkować, że już o HA3+ nie wspomnę. Nie rozumiem polityki Citroena względem HA. C5 podobno bardzo słabo się sprzedawało ostatnimi czasy. Citroen teraz stawia mocno na DS i liczy na nowe rynki typu Chiny i Stany, bo Europejczycy chyba za bardzo się nie dają nabrać na to ich niby premium.

Ciekawe czy Citroen rzeczywiście da rade wejść na rynek USA ?.Francuskie samochody nigdy nie podbiły tego rynku., Jedyny Citroen jaki widziałem w Stanach i prawdopodobnie jeden z niewielu sprawnych egzemplarzy należący do mojego kumpla.,

post-67292-0-39167700-1477060880_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fajny ten Citroen Twojego kolegi.. Stany jak Stany, ale podobno w Chinach sprzedaje się nieźle. Gdzieś widziałem statystyki i dawały nadzieję. To tak trochę jak próba wejścia Cadillaca do Europy. Od 2017 roku ma być oficjalna sieć dealerska tej marki. Ford do którego należy Cadillac nie wiem czy przemyślał tą decyzję, tym bardziej, że od razu biorą się za segment premium. W Europie to bardzo odważna decyzja, bo jak wiemy konkurencji nie zabraknie.

Edited by Osiem

Share this post


Link to post
Share on other sites

SM z motorem Maserati... ładna sztuka :rolleyes:, a tekturka pod autem by sprawdzić gdzie znaczy teren z hydrauliki ;)

Edited by kiniol

Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie…

Share this post


Link to post
Share on other sites

Caddy należy do GM.

W innym segmencie aut też nie mają jak konkurować bo takich samochodów nie robią

Edited by irekm

Beware the fury of a patient man.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Irek - Caddy to robią w Poznaniu i do folcwagena należy ;)

 

Wiem wiem - co miałeś na myśli - żarcik.........

 

Fajny ten Citroen Twojego kolegi.. Stany jak Stany, ale podobno w Chinach sprzedaje się nieźle. Gdzieś widziałem statystyki i dawały nadzieję. To tak trochę jak próba wejścia Cadillaca do Europy. Od 2017 roku ma być oficjalna sieć dealerska tej marki. Ford do którego należy Cadillac nie wiem czy przemyślał tą decyzję, tym bardziej, że od razu biorą się za segment premium. W Europie to bardzo odważna decyzja, bo jak wiemy konkurencji nie zabraknie.

 

 

Osiem Cadillac to jak napisał Irek  marka GM, a nie Forda. Ford ma Lincolna.

A uderzają w premium bo ..... są premium. To jakbyś oczekiwał że by Jaguar popularesy robił. Cadillac do z gruntu i od początku marka premium. Ni ema czym uderzyć w inny segment. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok. Pomyliłem z Lincolnem. Co do Cadillaca miałem na myśli to, że jest premium, ale czy w europejskim tego słowa znaczeniu? Wydaje mi się, że w materiałach i spasowaniu jest zbyt "amerykański"(plastikowy) w zestawieniu np z Audi.

Edited by Osiem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Osiem, nie zgadzam się z Twoją opinia na temat wykończenia Cadillac'ów :) .

Szans w Europie zbyt wielkich nie mają ale napewno nie z powodu wykończenia ani właściwości jezdnych.

Maja ten sam problem praktycznie nie do przeskoczenia, co Lexus.

Obojętnie jak dobry samochód by nie zrobili to i tak większość kierowców w tym segmencie wybierze MB, BMW i Audi, no może również Jaguara


Beware the fury of a patient man.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A Lincoln to Ford... kiedyś, chciałem kupić Cadillaca srx, ale thanks God mi przeszło...

Edited by kiniol

Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie…

Share this post


Link to post
Share on other sites

SM z motorem Maseratti... ładna sztuka :rolleyes:, a tekturka pod autem by sprawdzić gdzie znaczy teren z hydrauliki ;)

Ten mój kolega jest strasznym perfekcjonistą ,tektura jest na wypadek jakby hydraulika wołała o pomoc.Wszystkie samochody jakie ma w garażu muszą być w idealnym stanie gotowe do jazdy,każdy posiada aktualne rejestracje i ubezpieczenia.,Zresztą nie tylko auta motocykle też.

post-67292-0-59931600-1477077034_thumb.jpg

post-67292-0-47494400-1477077059_thumb.jpg

post-67292-0-22278200-1477077079_thumb.jpg

post-67292-0-81311900-1477077102_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Passero

Osiem, nie zgadzam się z Twoją opinia na temat wykończenia Cadillac'ów :) .

Szans w Europie zbyt wielkich nie mają ale napewno nie z powodu wykończenia ani właściwości jezdnych.

Maja ten sam problem praktycznie nie do przeskoczenia, co Lexus.

Obojętnie jak dobry samochód by nie zrobili to i tak większość kierowców w tym segmencie wybierze MB, BMW i Audi, no może również Jaguara

 

Dokładnie!!!

Miałem ostatnio okazję "pomacać" nowe Escalade mojego znajomego i wysokiej jakości nie można mu odmówić. Chętnie bym zamienił moje X5 na tego słabo wykończonego Cadillaca ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

No dobra nie brnę dalej i się nie pogrążam, takie miałem przekonanie, aczkolwiek co do Leksusa, to chyba jednak tak źle się nie sprzedaje. To świetna marka i zdobyła uznanie w Europie. Wczoraj jeździłem jako pasażer w NX-e hybrydzie. Fantastyczne auto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ten mój kolega jest strasznym perfekcjonistą ,tektura jest na wypadek jakby hydraulika wołała o pomoc.Wszystkie samochody jakie ma w garażu muszą być w idealnym stanie gotowe do jazdy,każdy posiada aktualne rejestracje i ubezpieczenia.,Zresztą nie tylko auta motocykle też.

Hmmm... pozazdrościć, tam w głębi widać moje ulubione BMW 3,0 CS... Piękny garaż...


Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie…

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chciałbym taki garaż posiadać.


W dniu 22.12.2014 o 11:43, Cezar. napisał:

... mądrzy zrozumieją, a reszcie nie wytłumaczysz...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lexusy sa mocno niedoceniane. Za to ich konkurencja trzyma sie mocno oferujac gorszy (pod wzgledem trwalosci) produkt za wieksze pieniadze.

 

Ale tysiace much nie moze sie mylic lecac do jednego gowna ;)

 

Ps NX ma jedna wade. Podlokietnik przy ktorym widac imbus mocujacy przy fotelu kierowcy. Tzn pod wzgledem serwisowym moze to wygodniejsze rozwiazanie ale wystarczylo dac jakas zaslepke i wygladaloby to o niebo lepiej :)

Edited by overrange

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja jeździłem dwudniowym egzemplarzem i tego nie zauważyłem. Może coś zmienili.

 

Słuchajcie może ktoś podpowie zanim znowu wezmę się za bary z serwisem. Po skomplikowanej wymianie sprzęgła przy której trzeba było wyciągać silnik i skrzynie, potem wszystko składać, ustawiać na kołkach na wózku jezdnym a na koniec robić zbieżność pojawiło się takie telepanie i głuche dudnienie przy rozruchu i gaszeniu silnika. Nie było tego wcześniej. Występuje to tylko podczas rozruchu i gaszenia silnika. Podczas jazdy jest ok. Nic nie szarpie, nie puka sprzęgło pracuje cicho i miękki. Silnikiem nie rzuca. Dla jasności auto ma 14 kkm. Jest na gwarancji, a sprzęgło zostało wymienione z powodu wady fabrycznej (poluzowanie nity tarczy powodujące przesunięcie okładziny ciernej względem tarczy - uzasadnienie naprawy) Jakieś pomysły?

Edited by Osiem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Któryś z elementów zespołu napędowego uderza o jakiś element nadwozia. Może wydech o osłonę, IMO...


Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie…

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dokładnie!!!

Miałem ostatnio okazję "pomacać" nowe Escalade mojego znajomego i wysokiej jakości nie można mu odmówić. Chętnie bym zamienił moje X5 na tego słabo wykończonego Cadillaca ;)

 

luksus jest, materiały najwyższej jakości są - ale spasowanie na poziomie Łady. Szpary też loteria...... Nie wiem czemu nie potrafią przyłożyć się jak Europejczycy czy Japończycy. Konkretnie o Escalade piszę. Za to BLS wykonany perfekcyjnie. Tyle ,że przez Szwedów.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Któryś z elementów zespołu napędowego uderza o jakiś element nadwozia. Może wydech o osłonę, IMO...

Czyli źle złożone po wymienię?

Dźwięk i szarpanie ewidentnie z przodu auta. Eh te nowe auta i te ASO.

Edited by Osiem

Share this post


Link to post
Share on other sites

No a jak? Uczniowie z samochodówki w ramach praktyk poskładali i działa jak widać... słychać raczej... Czy te dźwięki pojawiają się w "takt" obracania wału korbowego przez rozrusznik, czy już w fazie rozpędzania się silnika gdy rozrusznik "odpuścił"? Choć piszesz, że przy gaszeniu również... Ja bym obstawiał jednak, że silnik o coś, błędnie zmontowanego, uderza, bo przy odpalaniu i gaszeniu taki motor mocno drży.  Może koledzy zerwali jakąś poduszkę?

Edited by kiniol

Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie…

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pojawiają się zaraz po tym jak silnik "złapie" Podczas kręcenia wałem przy rozruchu jest cisza. Przy gaszeniunobjaw występuje przy ostatnich 3 obrotach wału.

Edited by Osiem

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Passero

luksus jest, materiały najwyższej jakości są - ale spasowanie na poziomie Łady. Szpary też loteria...... Nie wiem czemu nie potrafią przyłożyć się jak Europejczycy czy Japończycy. Konkretnie o Escalade piszę. Za to BLS wykonany perfekcyjnie. Tyle ,że przez Szwedów.

 

Miałem do czynienia z najnowszym modelem i według mnie jest naprawdę dobrze. Może nie jestem jakimś obsesyjnym detalistą, ale moje nowe BMW X5 wyglądało przy tym Cadillacu jak "bida z nędza"…pomimo tego, że to nie do końca moja estetyka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.