Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
kkwpk

Formuła1

Recommended Posts

Sek w tym, ze ja sie z toba nie spieram.

 

Uwazasz, ze wygral (i byc moze tak sie stalo), ja uwazam ze team postaral sie, zeby rezultat byl taki, jak chcieli. Nie ma o czym dyskutowac, kazdy ma swoj obraz swiata.

 

Masz tez pelne prawo uwazac, ze nie rozumiem - tak to zostawmy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nico Rosberg dostał tytuł. Nie tylko On. Tak było, jest i będzie. Najlepiej o tym wie Masa. Oczywiście nie gangster.


W dniu 22.12.2014 o 11:43, Cezar. napisał:

... mądrzy zrozumieją, a reszcie nie wytłumaczysz...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Każdy może mieć swoje zdanie - dla mnie Nico wydarł tytuł zębami, wykorzystując każdy błąd Levisa bezlitośnie. Poczuł, że partner z zespołu ma gorszy sezon i urywał w każdym wyścigu co tylko mógł. I chwała mu za to  :)

Wiedział że tamten sezon to była jedna jedyna szansa i ja wykorzystał. 

 

 


Pozdrawiam

Roman

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie, aż dziwne że tak tu cicho zważywszy na to, że wreszcie ruszył sezon. 
Myślicie, że poprawki Ferrari pozwolą im chociaż zbliżyć się do Red Bulla i nie walczyć w środku stawki ? Alfa Romeo jest skazana na 9 miejsce ? Cieszycie się z powrotu Alonso ? Tyle rzeczy się dzieje a ru cisza ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wg mnie Ferrari wykorzystywalo luke w przepisach odnosnie silnika, ktora uscislenie FIA zamknelo i widac tego efekt - a przy zamrozeniu de facto specyfikacji silnikow w tym i przyszlym roku beda max. w srodku stawki.

Osobiscie nie do konca rozumiem to podejscie bo dla mnie w F1 zawsze chodzilo o pchanie granic dalej (podwojny dyfuzor Brawn GP, dmuchany dyfuzor Red Bulla, DAS Mercedesa czy silnik Ferrari w odniesieniu do baterii).

 

Poki nie wejda nowe regulacje aerodynamiczne (wykorzystujace efekt przyziemienia) i zmieni sie cos odnosnie regul silnikowych prym bedzie wiodl Mercedes, Red Bull moze namieszac i McLaren wydaje sie dolaczac do czolowki.

Haas ma znow problemy z hamulcami, Alfa replikuje problemy Ferrari (nie przewiduje dobrych pozycji zadnego teamu napedzanego silnikiem Ferrari), Racing Point wygladajacy mocno Mercedesowo moze namieszac w srodku stawki.

 

Zobaczymy w niedziele na ile mam racje i co wniesie nowy pakiet aerodynamiczny Ferrari.

Edited by cordi7

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ciekawe na ile powrótt Alonso  pokrzyzował  plany Vettelowi . Miejsce w Renault było wolne wiec teoretycznie moglby tam  jeżdzić w przyszłym sezonie. Jakiś czas temu wypowiadał się Lawrence Stroll i powiedział, że Vettel  w zespole Aston Martin  byłby świetnym atutem.  Dla mnie to było takie bardziej dyplomatyczne niż  konkretne. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

SV  nie zaakceptuje żadnego zespołu poniżej RB.  W grę przy obecnym układzie sił wchodzą 2 zespoły.  Ani w Mercedesie, ani w RB nie ma dla niego fotela.

W Mercedesie miejsce będzie nie po VB, tylko po LH, o ile zrezygnuje.  Dlaczego tak? SV nie zaakceptuje bycia nr 2.  To samo w RB.  Nr 2 obok MV?  Po drugie dla RB byłby to strzał w stopę, gdyż do tej pory słynął z promowania swoich talentów z Toro Rosso, a zesłanie Albona do rezerw byłoby odebrane bardzo niedobrze.

Niestety dla SV, układ dla niego jest niestety taki, że musi ten rok przeczekać, o ile rozważa w ogóle powrót w sezonie 2022.  On na pewno zdaje sobie z tego sprawę, więc tym bardziej jest nerwowy.

 

A że stało się z nim co się stało?  Prosta sytuacja, kiedy pracodawca zwyczajnie nie przedłuża pracownikowi upływającego kontraktu.   Na miejscu Ferrari zrobiłbym to samo.  SV został zatrudniony, by dostarczyć konkretny wynik.  Nie zrobił tego, oczywiście czy ktokolwiek byłby w stanie zrobić to w sytuacji, gdy auto nie jest na topowym poziomie.  Jednak dołączenie młodzika do zespołu pokazało, że jest on po prostu kierowcą lepszym i bardziej perspektywicznym.

Dlaczego więc w ogóle SV myślał, że kontrakt będzie przedłużony i że będzie nadal nr 1 w zespole?  Zostawienie go nawet jako "oficjalny" nr 2 spowodowałoby masę konfliktów między kierowcami i tym bardziej Ferrari zrobiło jedyny MOŻLIWY ruch personalny do wykonania.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedno to co zrobili, drugie to jak to zrobili. 😕

Share this post


Link to post
Share on other sites

Też mi się nie podoba, w jaki sposób podziękowali Sebastianowi, ale warto się zastanowić dlaczego tak to załatwili. Moim zdaniem dlatego, że Vettel ma ciężki charakter a w Ferrari bali się konfrontacji bo to mięczaki ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ostatni raz kiedy Ferrari wygrywało tytuł teamem rządził nie Włoch 😁

Share this post


Link to post
Share on other sites

A z tumi silnikami 2T w F1 ktoś coś wie więcej? Plotkj słyszałem, że komora wstępnego sprężania może zostać oddzielona od komory korbowej. Tak jak w projekcie jj2sx4 500.


Kocham Zegarki i nie dlatego, że pokazują która jest godzina.

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 9.07.2020 o 23:43, Kewinkorpyta napisał:

Też mi się nie podoba, w jaki sposób podziękowali Sebastianowi, ale warto się zastanowić dlaczego tak to załatwili. Moim zdaniem dlatego, że Vettel ma ciężki charakter a w Ferrari bali się konfrontacji bo to mięczaki ;)

Zrobili to w najbardziej kulturalny z możliwych sposobów.  To normalne, ze jeśli pracodawca nie jest z Ciebie zadowolony, to Cię żegna.  Wykorzystali koniec kontraktu i tyle.  Zrobili to pół roku wcześniej, zanim kontrakty wygasł.  Wydali bardzo mądry i w swojej wymowie koncyliacyjny komunikat i to powinno było zamknąć temat.  Niestety SV pokazał, że do pewnych rzeczy nie dorósł i zaczął szukać pocieszenia w różnych miejscach.  Skutek jest odwrotny zamierzonego, bo wbrew temu, co mówią szefowie zespołów, zwyczajnie go nie chcą.  Tylko chyba ARRO, Haas i Aston Martin nie zatrzasnęli przed nim drzwi (pytanie w ogóle, czy w 2021 Haas będzie jeszcze inwestował w zespół).

Dlaczego tak zrobili? Napisałem parę postów wyżej.  SV nie miał po prostu sportowej jakości i tyle.  Nawet ze słabszym autem można było dostarczyć więcej.

Inną kwestią jest obecna jakość sportowa zespołu SF oraz jego sposób zarządzania.  Tak - oni są słabi i w jednym i  w drugim obszarze.  Chcą mocno walczyć o nr 1, a chyba będzie problem, by być nr 3 w tym sezonie.  Ciekawe będzie, jeśli Sainz w tym sezonie będzie regularnie przyjeżdżał przed samochodami swego przyszłorocznego pryncypała.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie chciałbym aby pracodawca mnie pożegnał za pomocą smsa. A co do Ferrari, smutno mi go patrzę na ich formę w tym roku. Będą walczyć o 3 miejsce w klasyfikacji generalnej jak równy z równym ze środkiem stawki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Renault oprotestowało kanały chłodzenia hamulców Racing Point, FIA przyjęło protest, zobaczymy...

Edited by cordi7

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 godzin temu, Kewinkorpyta napisał:

Nie chciałbym aby pracodawca mnie pożegnał za pomocą smsa. A co do Ferrari, smutno mi go patrzę na ich formę w tym roku. Będą walczyć o 3 miejsce w klasyfikacji generalnej jak równy z równym ze środkiem stawki.

Rozumiem, że podobnie jak w przypadku "normalnego" pracodawcy i pracownika obie strony upubliczniają szczegóły komunikacji o rozstaniu.  Ciekawe.

Rozumiem, że wszyscy wiemy, jak to było? Czy tylko znamy wersję jednej rozżalonej strony?

Nie jestem fanem Ferrari, obecny zespół kierowany przez Binotto jest cieniem samego siebie, ale w tamtej sytuacji nie mogli zrobić inaczej.  Do tego umówmy się, chemii z OBU stron nie było.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale daleko temat spadł 😜

Dzisiaj na Monza pogrom gigantów, dawno tak ciekawie nie było 👍

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzis emocje od startu do mety  i nawet w przerwie  było ciekawie 😁


Pozdrawiam

Roman

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, rk7000 napisał:

Dzis emocje od startu do mety  i nawet w przerwie  było ciekawie 😁

I oby tak częściej, choć Ferrari żal, chyba najgorszy sezon odkąd pamiętam. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.