Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

Mam porównanie dłubniętego M135xi i M2 i ... nie ma porównania  :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

z 1 to tylko M140i  :D

 

ale te M240i też na prawdę idzie jak złe ....

 

tym jeżdziłem..

 

IMG-20181020-084910.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie największą wadą M1xx jest skrzynia. Jednak hydrauliczny ZF do sportowej jazdy nadaje się znacznie gorzej. 

M2 jest ostrzejsze, wprawdzie nieznacznie, ale w każdym aspekcie. W mało którym aucie miałem poczucie takiego bezpośredniego kontaktu z samochodem jak w M2. No może, w 911 za ponad milion, ale to zupełnie inna bajka.

Po torze jeszcze M2 nie jeździłem, ale wiem, że wstydu nie będzie. Chociaż Zachar się w Łodzi nie popisał, czas, który zrobił na tym torze jest na poziomie aut dwa razy słabszych...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

skrzynia 1 jest słaba....i kręci na sporcie praktycznie do odcinki co jest bardzo IMo denrewujące.....M2 się czuje jak już wspomniałem pod tyłkiem i na prawdę można dużo nim....

Zachar nie umie jeżdzić..... :P

M5 jest dla mnie za duża ......mimo napędu na 4 łapy nie lubię jej....zdecydowanie wolę siadać do M760i ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zazdroszczę dostępu do takich aut.

M5 jeździłem tylko w starszych modelach w E39 i F10, a nową pewnie długo nie pojeżdżę...

Ciekawy jestem nowej M340xi, chociaż AWD w BMW trochę się kłóci z przyjemnością jazdy, przynajmniej z mojego doświadczenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wy po normalnych publicznych drogach też jeździcie? :D


Beware the fury of a patient man.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z takim silnikiem jak pokazałeś? Zawsze i wszędzie! ;):D

Wy po normalnych publicznych drogach też jeździcie? :D


Zegarkow!!! Ile by nie bylo to i tak jest za malo!!! :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja tak, tylko po publicznych ;)

 

 

To weź kiedyś którąś M-kę i zapraszam na tor do Łodzi na Track days.

Zabawa jest niesamowita, jazda jest na zupełnie innym poziomie niż po pustych rondach czy po niemieckiej autostradzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no wiadomo :) ale póki co warszawą się muszę cieszyć i korzystać ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Frogg?! ;):D


Zegarkow!!! Ile by nie bylo to i tak jest za malo!!! :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ależ to wszystko to dla mnie abstrakcja. No cóż...


Kocham Zegarki i nie dlatego, że pokazują która jest godzina.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale jeśli trzeba będzie przejechać kałużę, Koledzy będą bezsilni... ;-)


Co-Axial

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale jeśli trzeba będzie przejechać kałużę, Koledzy będą bezsilni... ;-)

 

Którzy? Ci z M-Power?

 

porsche-6.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no wiadomo :) ale póki co warszawą się muszę cieszyć i korzystać ;)

 

A Ty zawodowo te eMki ujeżdżasz? ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobra podpowiedź. Civic się spodobał i jest w trio rozważanych: Passat tsi 150 KM, Tiguan tsi 150 KM i Honda Civic 1.5 182 KM.

Każdy jest inny, ale każdy wydaje się dobrą ofertą w swojej klasie.

 

W civicu jest trochę bieda z tymi poziomami wyposażenia. Najbogatsza wersja executive mieściła by się w budżecie (rocznik 2017), ale nie zachwyciła Ekoskóra :(, z kolei jeśli wybierzemy Elegance, to niewiele zyskamy cenowo (ale juz rocznik 2018), a tracimy reflektory led,kilka systemów bezpieczeństwa i pare pierdół niedostępnych nawet w opcji.

Osiągi na papierze civica tez nie zachwycają - gorsze przyspieszenia niż passat ze 150 KM.

 

Za 90 000 można mieć golfika highline, kombi, "full" opcja za 90 000 zł na firmę:

https://www.otomoto.pl/oferta/volkswagen-golf-1-4-150-km-led-felgi-17-gotowy-do-dbioru-ID6Bbztm.html#198e7008d1

 

Za 99 900 passata comfort line + wiele dodatków, ledy głowne, navi itd, 2018:

https://www.otomoto.pl/oferta/volkswagen-passat-1-4-tsi-act-150-km-comfortline-vw-staszak-duszniki-wlkp-ID6A4Knm.html#8c8da723d1

 

Wybór Hondy Elegance 1.5 182 KM, 2018, w metalicu i z kilkoma dodatkami za ok 96 000 nie wydaje się najrozsądniejszy.

 

Szkoda, że nie moze być diesel i marki premium (z przyczyn "politycznych") - to wydaje mi sie super opcja. Z Pakietem serwisowym 5lat/ 100 000 km, troche ponad budżet, ale oferta wydaje się konkretna:

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-318d-150km-czujniki-parkowania-reflektory-led-automat-ID6zkP7a.html#69a9fe7233

 

na czym w koncu stanelo?;p

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Civic elegance + kilka dodatków, 1.5 turbo 182 km. Wyszło 90 kilka tys. Właściciel jest, póki co, mega zadowolony. Auto jest oszczędne, a przy tym przyjemnie zrywne.

EDIT

Z tego co ja się przejechałem kilkanaście km: bardzo bezpośredni układ kierowniczy, dobrze się zbiera od dołu, przyjemny w prowadzeniu, miły dla oka bałagan pod maską, praktycznie brak osłon.

 

Sa też wady jak np bardzo lekka maska, która trzeba mocno pierdyknac, albo spuścic z wysoka, aby się zamknęła, gola blacha w bagażniku i takie tam.

Dość średnia widoczność, mała szyba przednia, spore lusterko wsteczne - no ale to zależy czym kto jeździ na codzień, jeśli Porsche 911, albo lambo, to będzie zachwycony widocznoscia, jeśli pezo partnerem to niekoniecznie.

Edytowane przez StaryWilk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja bym poczekał na Camry. Oglądałem ją na pokazie przedpremierowym i to już trochę inna jakość niż w Avensisie, a ceny zapowiadają się bardzo przyzwoicie.

Tylko ta materiałowa tapicerka w podstawowej wersji jest koszmarna, reszta materiałów bardzo dobrej jakości.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U nas Polsce w ASO Toyoty jakieś 3 tygodnie temu, były takie zamknięte pokazy przepremierowe aut prezentacyjnych, jeszcze niehomologowanych.

Była tylko Camry, nawet o nowym RAV4 nic jeszcze nie wiedzieli.

 

Ceny na Camry od 140 do 180k w zależności od wyposażenia

Edytowane przez Tommaso

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czekałbym na nowe modele, dodatkowo w nich  automat ( nawet jesli bezstopniowy) wiec wygoda. Wybrałbym Corolle w najbogatszej wersji i  + za wygląd.

post-95072-0-67351500-1541676111_thumb.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ta corolka powyżej bardzo ładnie się prezentuje. Sam mam jako drugie auto Aurisa, pewnie kiedyś zamienię go na corollę właśnie, jak się mi zestarzeje. Solidne, niezawodne i (poza aurisem) raczej ładne. Natomiast moje zasadnicze auto to Range Rover p38, cokolwiek spatynowany wskutek używania zgodnie z przeznaczeniem :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Śmigam ostatnim Avensistem, z manualem i 2 litrowym dieslem. Zrobiłem nim jakieś 25k km przez ostatni rok. Silnik to jest największy dramat jakiego miałem okazję użytkować. Jednostka z BMW1, z uciętymi 50 koniami.  Niby się jakoś zbiera (dalej bez szału), ale powyżej 2000 obrotów to człowiek ma ochotę wsadzić sobie śrubokręt w ucho, to samo po przekroczeniu 150km/h na autostradzie, dramat.

 

Wewnątrz auto do bólu poprawne, dosłownie nic tam nie robi wrażenia (no może przyjemna skóra na kierownicy). Ostatnio jak jechałem Passatem 6 letnim, to czułem się jak w nowszym aucie, z wyższej półki.

 

Jak zwracasz uwagę na pierdoły, to pewnie nie spodoba Ci się brak choćby 1 nawiewu z tyłu. Ani 1 kratki, nigdzie, zero.

 

Jest jeden plus, co pewnie w przypadku auta firmowego nie ma aż takiego znaczenia, robiąc trasę 100km, ze średnią prędkością 150km/h nie chce przekroczyć 6,5L spalania.

 

Jak masz jakieś pytania co do tego Avensisa to chętnie odpowiem :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.