Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 15.07.2024 o 18:17, mario1971 napisał(-a):

Protokół pokontrolny po ustawieniu zbieżności. 3 godziny spędzone w ASO. imageproxy.php?img=&key=60f6b451b09b5df1

20240715_171655.jpg

nawet o komforcie za bardzo nie można mówić , bo z wydruku wynika że zawieszenie masz sportowe , a nie standardowe które jest dobrze oceniane pod względem komfortu.

wracając do nowej A5 , zauważyłem że deska jest taka sama jak w Q6 , a do tej pory modele od 6 miały inne wnętrze -bardziej premium- , co czasami wkurzało bogatych posiadacze A8 czy Q8 ,że wsiadają do auta za 600tyś które ma identyczne niemal wnętrze jak A6/A7 za 400tyś 😅

Godzinę temu, pawel007 napisał(-a):

 

a ze bardzo kocham moją dziewczyne

budzet nie wiekszy( bo jestem sknera) niz 150k.

to kochasz , czy nie kochasz ?😉

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, SzefSzefow napisał(-a):

 

Myslisz sie :)  Nowe S5 ma 3 litrowa benzynowa V6 🥳

Gdzie znalazłeś taka informację? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, SzefSzefow napisał(-a):

 

 

Jest wszedzie, od filmikow na youtubie, poprzez informacje prasowe, po wikipedie 🫡

Tak, nawet w artykule który podlinkowalem. 

Jak skanowalem wzrokiem za pierwszym razem to wytłuszczone byly silniki 2.0 , w tym hybryda plug in, o tej samej mocy co wspomniany skromnie w tekście 3.0 V6 mildhybrid z S5 ;).

Za to uzupełnienie, że wracają prawdziwe końcówki wydechu 

https://autogaleria.pl/audi-koncowki-wydechu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, StaryWilk napisał(-a):

Tak, nawet w artykule który podlinkowalem. 

Jak skanowalem wzrokiem za pierwszym razem to wytłuszczone byly silniki 2.0 , w tym hybryda plug in, o tej samej mocy co wspomniany skromnie w tekście 3.0 V6 mildhybrid z S5 ;).

Za to uzupełnienie, że wracają prawdziwe końcówki wydechu 

https://autogaleria.pl/audi-koncowki-wydechu

 

Ja sie teraz dopatrzylem wagi S5 avant - ponad 2000kg 🤪 S4 bylo prawie 300kg lzejsze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Krakus1 napisał(-a):

nawet o komforcie za bardzo nie można mówić , bo z wydruku wynika że zawieszenie masz sportowe , a nie standardowe które jest dobrze oceniane pod względem komfortu.

 

A dlaczego nie ma co mówić o komforcie w sportowym zawieszeniu? 


To jest moje zdanie i ja je całkowicie popieram.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, pawel007 napisał(-a):

Panie i Panowie- musze zmienic dzieciowoz dla zony. Teraz jezdzi Subaru Legacy GT i chce zmienic…. no i pytanie ( nie patrzymy na rozstrzal cenowy czy segmentowy).Podobają sie małzowinie:

audi Q3 

bmwx1

hujdaj tuscon

toyota corolla cross

skoda karoq

i ostatnio cupra formentor( taki seat😂)

a ze bardzo kocham moją dziewczyne to chcialbym spelnic jej zyczenie

Wersja benzyna lub jakas hybryda.

Macie opinie nt tych samochodow? Ale nie z internetu( ta tajemna wiedze tez posiadam) tylko z doswiadczenia ?

budzet nie wiekszy( bo jestem sknera) niz 150k.( maks 2letni albo ze salonu😉)

😁

 

A Mazdę CX30 jej pokazałeś? W odróżnieniu od BMW i Audi byłaby nowa a nie min. 2 letnia. Wyrzuciłbym z listy Hultaja, Toyotę, Skodę i Seata i niech się przejedzie używanymi Q3, X1 i nową CX30. 🙂

 

https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/mazda-cx-30-wykorzystaj-voucher-5000-zl-na-dodatkowe-wyposazenie-uslugi-ID6GyER4.html

Edytowane przez memento mori

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 godzin temu, mario1971 napisał(-a):

A dlaczego nie ma co mówić o komforcie w sportowym zawieszeniu? 

Bo jest sztywniejsze ,  skok amortyzatora jest krótszy i mniej elastyczny ,a do tego dochodzą czasami sztywniejsze sprężyny , co powoduje lepsze trzymanie na zakrętach , ale za to gorsze wybieranie nierówności . 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 godzin temu, memento mori napisał(-a):

 

A Mazdę CX30 jej pokazałeś? W odróżnieniu od BMW i Audi byłaby nowa a nie min. 2 letnia. Wyrzuciłbym z listy Hultaja, Toyotę, Skodę i Seata i niech się przejedzie używanymi Q3, X1 i nową CX30. 🙂

 

https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/mazda-cx-30-wykorzystaj-voucher-5000-zl-na-dodatkowe-wyposazenie-uslugi-ID6GyER4.html

Tam podobno z blachami jest problem…. łapią rdze juz podczas transportu z japonii….ale sprawdze

Edytowane przez pawel007

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Krakus1 napisał(-a):

Bo jest sztywniejsze ,  skok amortyzatora jest krótszy i mniej elastyczny ,a do tego dochodzą czasami sztywniejsze sprężyny , co powoduje lepsze trzymanie na zakrętach , ale za to gorsze wybieranie nierówności . 

Jak dla mnie wystarczająco komfortowe. Porównuję do GLC z pneumatyką, w którym zawsze miałem włączony tryb sport, bo na comfort za bardzo mi samochód pływał. 


To jest moje zdanie i ja je całkowicie popieram.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 godzin temu, SzefSzefow napisał(-a):

 

Myslisz sie :)  Nowe S5 ma 3 litrowa benzynowa V6 🥳

Nie mylę się, bo nie o silnik mi chodziło. :)

Choć nie ukrywam, żę to miłe zaskoczenie i ponownie z właściwym paliwem w modelach "S"

 


"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 godzin temu, mario1971 napisał(-a):

. Porównuję do GLC z pneumatyką,  na comfort za bardzo mi samochód pływał. 

czyżby Renault robi zawieszenie dla MB teraz 🤔😅

4 godziny temu, Autor1984 napisał(-a):

Nie mylę się, bo nie o silnik mi chodziło. :)

Choć nie ukrywam, żę to miłe zaskoczenie i ponownie z właściwym paliwem w modelach "S"

 

widocznie Diesel jest eko be w obecnych czasach 😉 , z tego co widzę Audi wcale nie ogranicza swoją ofertę V6 czy V8 , w odróżnieniu od BMW i MB , brawo Audi 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, Krakus1 napisał(-a):

 

widocznie Diesel jest eko be w obecnych czasach 😉 , z tego co widzę Audi wcale nie ogranicza swoją ofertę V6 czy V8 , w odróżnieniu od BMW i MB , brawo Audi 

Gama jest ograniczona, bo V6 to już tylo wersje sportowe i tak dobrze, że jest :)

Kiedyś A4 B5 miało 2.4, 2.6, 2.8, 2.8 oraz dwie wersje 2.7 - S4 i RS4.


"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 godzin temu, mario1971 napisał(-a):

Jak dla mnie wystarczająco komfortowe. Porównuję do GLC z pneumatyką, w którym zawsze miałem włączony tryb sport, bo na comfort za bardzo mi samochód pływał. 

 

Mialem C W205 na Airmaticu. Do 120-130 na autostradzie bylo ok na "comfort", powyzej - tylko "sport".

W "comfort" przy wejsciu w zakret byla chwila zawahania, jakby komputer myslal gdzie dobic cisnienia.

Efekt byl taki, ze przez chwile sie nic nie dzialo a pozniej przod wgryzal sie w zakret, przedziwne uczucie.

Po ustawieniu zawieszenia w tryb "sport" problem nie wystepowal, auto wjezdzalo przodem normalnie w zakret.

 

Edytowane przez cordi7

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 godzin temu, pawel007 napisał(-a):

Tam podobno z blachami jest problem…. łapią rdze juz podczas transportu z japonii….ale sprawdze

 

To inny model z Japonii ale bez rdzy - Lexus UX a gdyby był za mały to NX.

 

Ewentualnie jak bardzo ją... to używany Porsche Macan 😉 

To zgodnie z hasłem "Pomożemy ci przekroczyć budżet" 344807103_Buka7.gif.517267f4be3f2fb8ba9986e4a0cb243e.gif

Edytowane przez Remy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

UX jest fatalny jesli maja tym jezdzic czasem wiecej niz 2 osoby. Malenki bagaznik z nieregularnym ksztaltem przez akumulator, ciasny z tylu na ta wielkosc auta, twarde plastiki w srodku. Gdzie to premium?

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ux jezdzilem- toyota….. tylko mniejsza i drozsza. Dzis kolega mi pokazywal honde zrv…. przyjemny w odbiorze i fajnie jezdzi.

Ogolnie malzowina caly czas japonczykami tylko jezdzila( pierwsze bylo subaru, drugie inne subaru i obecne tez subaru) ale juz by chciala zmienic. Mowilem ze nie warto bo teraz gdzie sie nie przesiadzie to w zimie sie zdziwi 😉

Jeszcze zobacze tegoQ3 i Tiguana… a tam co szkodzi

Dzieki za podpowiedzi panowie.

jak macie jeszcxe pomysly- chetnie wyslucham

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, pawel007 napisał(-a):

Ux jezdzilem- toyota….. tylko mniejsza i drozsza. Dzis kolega mi pokazywal honde zrv…. przyjemny w odbiorze i fajnie jezdzi.

Ogolnie malzowina caly czas japonczykami tylko jezdzila( pierwsze bylo subaru, drugie inne subaru i obecne tez subaru) ale juz by chciala zmienic. Mowilem ze nie warto bo teraz gdzie sie nie przesiadzie to w zimie sie zdziwi 😉

Jeszcze zobacze tegoQ3 i Tiguana… a tam co szkodzi

Dzieki za podpowiedzi panowie.

jak macie jeszcxe pomysly- chetnie wyslucham

 

...tak zdziwi się, chyba na torze Silesia. To nie zegarki, żeby dorabiać teorię do powodu zakupu. 😜  W teorii wszyscy powinni jeździć jakimś ogromnym Volvo (bezpieczny), z napędem na cztery koła (bezpieczny), w kolorze zakreślaczy biurowych (dobrze widoczny), z włączonymi wszystkimi możliwymi asystentami i "pikaczami" na pokładzie, na oponach klasy premium, po 8h snu i co roku bywać na kursach doszkalających z bezpiecznej jazdy na torze oraz badaniach psychomotorycznych. W praktyce 15 letni Focus czy Golf ze sprawnym zawieszeniem i hamulcami na oponach średniej klasy ma taki zapas przyczepności na drogach, że 99.99% kierowców nawet się nie zbliży do jej granicy na codzień. Już tu widzieliśmy na forum stały, prawdziwy, bezpieczny napęd Quattro rozbity przez żonę na osiedlowym parkingu. 😜 Pewnie nie ma takich statystyk, ale mogę się założyć, że brak stałego napędu na cztery koła jest jednym z ostatnich powodów (o pomijalnym udziale) kolizji i wypadków na liście, w odróżnieniu od zmęczenia, rozproszenia rozmową, grzebaniem w telefonie, prędkością czy złym stanem technicznym.

Edytowane przez memento mori

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Od zawsze wiadomo, że porządne, bezpieczne samochody i dobre silniki skończyły się X lat temu, gdzie X to data dzisiejsza - 15 lat.


1dFQTya.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A tak swoją drogą wczoraj słuchałem wywiadu z właścicielem firmy sprzedającej nowe auta różnych marek (jedna z największych w Polsce) i podobno średnia cena kupowanego nowego auta osobowego to 180k zł (niestety nie padła mediana) a w Polsce na rynku pierwotnym auta premium stanowią 25% i jest to najwyższy udział w Europie. Jednocześnie mamy najmłodsze ciężarówki w Europie i jedne z najstarszych osobówek. Wygląda na to, że statystycznie albo kupujemy nowe Audi A4, albo sprowadzamy 20 letnie Audi A4. 🙂 

Edytowane przez memento mori

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
22 godziny temu, pawel007 napisał(-a):

Panie i Panowie- musze zmienic dzieciowoz dla zony. Teraz jezdzi Subaru Legacy GT i chce zmienic…. no i pytanie ( nie patrzymy na rozstrzal cenowy czy segmentowy).Podobają sie małzowinie:

audi Q3 

bmwx1

hujdaj tuscon

toyota corolla cross

skoda karoq

i ostatnio cupra formentor( taki seat😂)

a ze bardzo kocham moją dziewczyne to chcialbym spelnic jej zyczenie

Wersja benzyna lub jakas hybryda.

Macie opinie nt tych samochodow? Ale nie z internetu( ta tajemna wiedze tez posiadam) tylko z doswiadczenia ?

budzet nie wiekszy( bo jestem sknera) niz 150k.( maks 2letni albo ze salonu😉)

😁

 

Ja polecam (jak jeszcze są) nową Konę 4x4 198 koni w automacie. Powinieneś się zmieścic na luzie w budżecie. U mnie w firmie te auta robia po 50-80k km rocznie - niektóre maja już 3 lata i zero problemów. 

20 godzin temu, SzefSzefow napisał(-a):

 

Ja sie teraz dopatrzylem wagi S5 avant - ponad 2000kg 🤪 S4 bylo prawie 300kg lzejsze

 

Wszystko teraz musi ważyć. Nowy AMG GT 2200 kg prawie (to nie hybryda)... miał konkurować z 911 a waży więcej niż moje G30 LCI.... dlatego zrezygnowałem z zakupu i znowu kupiłem starocia xD

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
30 minut temu, zielony.m napisał(-a):

 

Ja polecam (jak jeszcze są) nową Konę 4x4 198 koni w automacie. Powinieneś się zmieścic na luzie w budżecie. U mnie w firmie te auta robia po 50-80k km rocznie - niektóre maja już 3 lata i zero problemów. 

 

Wszystko teraz musi ważyć. Nowy AMG GT 2200 kg prawie (to nie hybryda)... miał konkurować z 911 a waży więcej niż moje G30 LCI.... dlatego zrezygnowałem z zakupu i znowu kupiłem starocia xD

Panie, ale bez zdjęcia nikt nie da wiary.

Poka co masz, bo już mnie skręca z ciekawości ;)


"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Stary ale jary, świetnie pomykał po ringu. Będzie pan zadowolony. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, zielony.m napisał(-a):

 

Ja polecam (jak jeszcze są) nową Konę 4x4 198 koni w automacie. Powinieneś się zmieścic na luzie w budżecie. U mnie w firmie te auta robia po 50-80k km rocznie - niektóre maja już 3 lata i zero problemów. 

 

Wszystko teraz musi ważyć. Nowy AMG GT 2200 kg prawie (to nie hybryda)... miał konkurować z 911 a waży więcej niż moje G30 LCI.... dlatego zrezygnowałem z zakupu i znowu kupiłem starocia xD

Sprawdze….👍

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Tommaso napisał(-a):

Stary ale jary, świetnie pomykał po ringu. Będzie pan zadowolony. 

 

Ja to tylko kupuje po to, żebyś mnie odwiedzał xD

3 godziny temu, Autor1984 napisał(-a):

Panie, ale bez zdjęcia nikt nie da wiary.

Poka co masz, bo już mnie skręca z ciekawości ;)

 

Podpowiem: nie jest to Gallardo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.