Perpetuum Mobile 66074 #45576 Napisano 6 Sierpnia 2024 14 minut temu, SzefSzefow napisał(-a): Podalbys jakies przyklady? 1. Plastikowe zaślepki na śruby w klapie bagażnika. Kupiliśmy używany, aczkolwiek prawie nowy egzemplarz (w chwili zakupu miał rok i 5,5 tys. km na liczniku). W klapie bagażnika brakowało małych, plastikowych zaślepek. Dokupiłem, założyłem. Po dwóch tygodniach już ich nie było. Poodpadały. Spasowanie tych elementów było tak luźne, że pod wpływem wstrząsów i wibracji najpierw wypadły pierwszemu właścicielowi a teraz mi. Spasowanie elementów na poziomie premium 😉 . Kolejnych już nie zakładałem. Jeździmy bez zaślepek. 2. Tunel środkowy/podłokietnik Któregoś dnia po prostu się wypaczył. Górna, plastikowa część (podłokietnik) wysunęła się częściowo z mocowania w dolnej części. Prawdopodobnie stało się to przy wjeżdżaniu jednym kołem na krawężnik. Konstrukcja samochodu wtedy pracuje i lekko się wykręca i prawdopodobnie wtedy ten element musiał wyskoczyć z mocowania. W innym samochodzie nigdy mi się coś takiego nie zdarzyło. 3. Klapa bagażnika - źle dobrane siłowniki Klapę bagażnika mamy otwieraną ręcznie. To chyba największa wpadka konstrukcyjna. Do klapy bagażnika dobrane są zbyt słabe siłowniki i do jej otwarcia i podniesienia potrzebna jest naprawdę duża siła. Klapa jest ciężka a siłowniki zbyt słabe. Reklamowałem to, ale okazało się, że ten model po prostu "tak ma". Sprawdziłem w salonie na dwóch innych, nowych egzemplarzach. Wszędzie było podobnie. Dla mnie, dorosłego mężczyzny jest to irytujące i męczące. Szczególnie, że bez mocnego, ręcznego dopchnięcia w górę nie otwiera się do końca i łatwo się taką nie do końca podniesioną klapą uderzyć w głowę. Dla mojej drobnej żony to naprawdę duży wysiłek. Bardzo słabe projektowanie. 4. Filtr DPF To trochę poważniejsza sprawa. Nie wiem czy komukolwiek z Was padł kiedykolwiek w samochodzie filtr DPF. Mnie w Skodach, Oplu, VW Passacie i w Toyocie RAV4 (wszystko diesle) nie zdarzyło się to nigdy. Tylko w w Jaguarze filtr DPF rozsypał się (pękł wkład ceramiczny) w czwartym albo piątym roku użytkowania przy przebiegu około 80 tys. km. Wycena naprawy w ASO to było jakieś 14 kPLN. Ponieważ samochód był stosunkowo nowy i serwisowany w ASO, to dostałem częściową partycypację. Tak czy inaczej, kosztowało mnie to ponad 8 kPLN. Żeby nie było. Samochód ma też dużo zalet. Jeździ nim żona i bardzo go lubi. Kocha wzornictwo (zarówno wewnątrz jak i z zewnątrz) i masywność drzwi i innych elementów (czuje się bezpieczniej), bardzo dobrą kamerę cofania, dobre światła LED (ogromna różnica po Toyocie RAV4). Fabryczne radio w podstawowej wersji gra bardzo dobrze. No i w środku jest bardzo dobra automatyczna skrzynia biegów (bodajże 9-cio biegowa). Minusy przełknęła i ostatecznie jeździ zadowolona. Zresztą poza filtrem DPF to są raczej takie irytujące drobiazgi niż poważne i kosztowne problemy. Tylko takie drobiazgi trochę nie przystoją firmie, która chce uchodzić za producenta "premium". No ale nigdy nie miałem Mercedesa czy BMW, więc może nie wiem o czym mówię 😉. W klasie popularnej (Skoda Superb, Volkswagen Passat) jaką ostatnimi czasy jeździłem, takie niedoróbki mi się raczej nie przytrafiały. 2 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cordi7 7914 #45577 Napisano 6 Sierpnia 2024 Jesli to 2.0 diesel to problemy z DPF w Jaguar / Land Rover sa norma, DPF jest zle ulokowany - zbyt daleko od kolektora i ma problem z osiagnieciem temperatury, przez co notorycznie sie zabija syfem. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Perpetuum Mobile 66074 #45578 Napisano 6 Sierpnia 2024 Jesli to 2.0 diesel to problemy z DPF w Jaguar / Land Rover sa norma, DPF jest zle ulokowany - zbyt daleko od kolektora i ma problem z osiagnieciem temperatury, przez co notorycznie sie zabija syfem. Dokładnie. Ten problem też się pojawia. Efekt konieczności sprostania nowym normom emisji i walki z czasem przez projektantów. Tego już nawet nie wymieniałem, bo to nie jest do końca wina producenta, że do gotowego projektu trzeba nagle na siłę wcisnąć szybko dodatkowe urządzenie. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Balansujący Na Osi 1099 #45579 Napisano 6 Sierpnia 2024 Typowy obraz obecnej w rzeczywistości nie tylko w branży motoryzacyjnej.. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StaryWilk 694 #45580 Napisano 6 Sierpnia 2024 Generalnie silnik 2.0 diesel ze współczesnych Land Rover/ Jaguar to mina jakich mało, często wymaga remontu kapitalnego, nim zrobi 100 kkm. Sporo materiał jest w sieci na ten temat. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
laryngoskop 273 #45581 Napisano 6 Sierpnia 2024 13 godzin temu, Perpetuum Mobile napisał(-a): 1. Plastikowe zaślepki na śruby w klapie bagażnika. Kupiliśmy używany, aczkolwiek prawie nowy egzemplarz (w chwili zakupu miał rok i 5,5 tys. km na liczniku). W klapie bagażnika brakowało małych, plastikowych zaślepek. Dokupiłem, założyłem. Po dwóch tygodniach już ich nie było. Poodpadały. Spasowanie tych elementów było tak luźne, że pod wpływem wstrząsów i wibracji najpierw wypadły pierwszemu właścicielowi a teraz mi. Spasowanie elementów na poziomie premium 😉 . Kolejnych już nie zakładałem. Jeździmy bez zaślepek. 2. Tunel środkowy/podłokietnik Któregoś dnia po prostu się wypaczył. Górna, plastikowa część (podłokietnik) wysunęła się częściowo z mocowania w dolnej części. Prawdopodobnie stało się to przy wjeżdżaniu jednym kołem na krawężnik. Konstrukcja samochodu wtedy pracuje i lekko się wykręca i prawdopodobnie wtedy ten element musiał wyskoczyć z mocowania. W innym samochodzie nigdy mi się coś takiego nie zdarzyło. 3. Klapa bagażnika - źle dobrane siłowniki Klapę bagażnika mamy otwieraną ręcznie. To chyba największa wpadka konstrukcyjna. Do klapy bagażnika dobrane są zbyt słabe siłowniki i do jej otwarcia i podniesienia potrzebna jest naprawdę duża siła. Klapa jest ciężka a siłowniki zbyt słabe. Reklamowałem to, ale okazało się, że ten model po prostu "tak ma". Sprawdziłem w salonie na dwóch innych, nowych egzemplarzach. Wszędzie było podobnie. Dla mnie, dorosłego mężczyzny jest to irytujące i męczące. Szczególnie, że bez mocnego, ręcznego dopchnięcia w górę nie otwiera się do końca i łatwo się taką nie do końca podniesioną klapą uderzyć w głowę. Dla mojej drobnej żony to naprawdę duży wysiłek. Bardzo słabe projektowanie. 4. Filtr DPF To trochę poważniejsza sprawa. Nie wiem czy komukolwiek z Was padł kiedykolwiek w samochodzie filtr DPF. Mnie w Skodach, Oplu, VW Passacie i w Toyocie RAV4 (wszystko diesle) nie zdarzyło się to nigdy. Tylko w w Jaguarze filtr DPF rozsypał się (pękł wkład ceramiczny) w czwartym albo piątym roku użytkowania przy przebiegu około 80 tys. km. Wycena naprawy w ASO to było jakieś 14 kPLN. Ponieważ samochód był stosunkowo nowy i serwisowany w ASO, to dostałem częściową partycypację. Tak czy inaczej, kosztowało mnie to ponad 8 kPLN. Żeby nie było. Samochód ma też dużo zalet. Jeździ nim żona i bardzo go lubi. Kocha wzornictwo (zarówno wewnątrz jak i z zewnątrz) i masywność drzwi i innych elementów (czuje się bezpieczniej), bardzo dobrą kamerę cofania, dobre światła LED (ogromna różnica po Toyocie RAV4). Fabryczne radio w podstawowej wersji gra bardzo dobrze. No i w środku jest bardzo dobra automatyczna skrzynia biegów (bodajże 9-cio biegowa). Minusy przełknęła i ostatecznie jeździ zadowolona. Zresztą poza filtrem DPF to są raczej takie irytujące drobiazgi niż poważne i kosztowne problemy. Tylko takie drobiazgi trochę nie przystoją firmie, która chce uchodzić za producenta "premium". No ale nigdy nie miałem Mercedesa czy BMW, więc może nie wiem o czym mówię 😉. W klasie popularnej (Skoda Superb, Volkswagen Passat) jaką ostatnimi czasy jeździłem, takie niedoróbki mi się raczej nie przytrafiały. A ja zacząłem 3 rok właśnie z Duster 2 , przejechałem przeszło 40 kkm i wierzcie lub nie - przez ten czas przepaliły mi się 3 żarówki w przednich reflektorach... 😛 i to wszystko...(Duster 2 , 1.5 dCi , 90KM) 1 GW 9110 , DW 5600c 901 , GW 9400 1er , DW 9052 1659 , GS 1050 B , GS 1150 , Casio 31 QR-12 ,GS 1200 B , DW 9000 1659 , Atlantic Worldmaster ,Tissot Antimagnetique , Zenith 28800 ,Orient patelnia, Orient tristar , Orient Ray 2 blue , DW 6900 x 2 , Orient Chrono Ace , Orient quartz ,Orient Triton I . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lincoln Six Echo 71511 #45582 Napisano 6 Sierpnia 2024 11 WARTO POMAGAĆ: https://www.siepomaga.pl Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zielony.m 2129 #45583 Napisano 6 Sierpnia 2024 W sumie żółtego mi jeszcze brakuje więc jest to jakaś myśl;) 7 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pechagto 1087 #45584 Napisano 7 Sierpnia 2024 Piękne są te Alfy, niesamowite jak koszmarnie drogie 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paweł Bohacz 2874 #45585 Napisano 7 Sierpnia 2024 W dniu 6.08.2024 o 08:55, Perpetuum Mobile napisał(-a): 1. Plastikowe zaślepki na śruby w klapie bagażnika. Kupiliśmy używany, aczkolwiek prawie nowy egzemplarz (w chwili zakupu miał rok i 5,5 tys. km na liczniku). W klapie bagażnika brakowało małych, plastikowych zaślepek. Dokupiłem, założyłem. Po dwóch tygodniach już ich nie było. Poodpadały. Spasowanie tych elementów było tak luźne, że pod wpływem wstrząsów i wibracji najpierw wypadły pierwszemu właścicielowi a teraz mi. Spasowanie elementów na poziomie premium 😉 . Kolejnych już nie zakładałem. Jeździmy bez zaślepek. 2. Tunel środkowy/podłokietnik Któregoś dnia po prostu się wypaczył. Górna, plastikowa część (podłokietnik) wysunęła się częściowo z mocowania w dolnej części. Prawdopodobnie stało się to przy wjeżdżaniu jednym kołem na krawężnik. Konstrukcja samochodu wtedy pracuje i lekko się wykręca i prawdopodobnie wtedy ten element musiał wyskoczyć z mocowania. W innym samochodzie nigdy mi się coś takiego nie zdarzyło. 3. Klapa bagażnika - źle dobrane siłowniki Klapę bagażnika mamy otwieraną ręcznie. To chyba największa wpadka konstrukcyjna. Do klapy bagażnika dobrane są zbyt słabe siłowniki i do jej otwarcia i podniesienia potrzebna jest naprawdę duża siła. Klapa jest ciężka a siłowniki zbyt słabe. Reklamowałem to, ale okazało się, że ten model po prostu "tak ma". Sprawdziłem w salonie na dwóch innych, nowych egzemplarzach. Wszędzie było podobnie. Dla mnie, dorosłego mężczyzny jest to irytujące i męczące. Szczególnie, że bez mocnego, ręcznego dopchnięcia w górę nie otwiera się do końca i łatwo się taką nie do końca podniesioną klapą uderzyć w głowę. Dla mojej drobnej żony to naprawdę duży wysiłek. Bardzo słabe projektowanie. 4. Filtr DPF To trochę poważniejsza sprawa. Nie wiem czy komukolwiek z Was padł kiedykolwiek w samochodzie filtr DPF. Mnie w Skodach, Oplu, VW Passacie i w Toyocie RAV4 (wszystko diesle) nie zdarzyło się to nigdy. Tylko w w Jaguarze filtr DPF rozsypał się (pękł wkład ceramiczny) w czwartym albo piątym roku użytkowania przy przebiegu około 80 tys. km. Wycena naprawy w ASO to było jakieś 14 kPLN. Ponieważ samochód był stosunkowo nowy i serwisowany w ASO, to dostałem częściową partycypację. Tak czy inaczej, kosztowało mnie to ponad 8 kPLN. Żeby nie było. Samochód ma też dużo zalet. Jeździ nim żona i bardzo go lubi. Kocha wzornictwo (zarówno wewnątrz jak i z zewnątrz) i masywność drzwi i innych elementów (czuje się bezpieczniej), bardzo dobrą kamerę cofania, dobre światła LED (ogromna różnica po Toyocie RAV4). Fabryczne radio w podstawowej wersji gra bardzo dobrze. No i w środku jest bardzo dobra automatyczna skrzynia biegów (bodajże 9-cio biegowa). Minusy przełknęła i ostatecznie jeździ zadowolona. Zresztą poza filtrem DPF to są raczej takie irytujące drobiazgi niż poważne i kosztowne problemy. Tylko takie drobiazgi trochę nie przystoją firmie, która chce uchodzić za producenta "premium". No ale nigdy nie miałem Mercedesa czy BMW, więc może nie wiem o czym mówię 😉. W klasie popularnej (Skoda Superb, Volkswagen Passat) jaką ostatnimi czasy jeździłem, takie niedoróbki mi się raczej nie przytrafiały. Dziekuje Ci bardzo za wpis. Sa to pierdoly, ktore nie powinny sie przytrafic, ale mam wrazenie, ze przytrafiaja sie kazdej marce (ok, moze malo tego w grupie VW). Ja w GRY silowniki klapy mialem za slabe i klapa zatrzymywala sie w polowie 😂 Znajomy ma Ske Coupe 63s + zmienial juz 5 razy usczelki od drzwi bo sie rwa. Do tego non stop ma problem z zalewaniem bagaznika. Znajoma w E klasie miala problem z parctronikiem, ktory dzialal zawsze jak chcial. Problem taki, ze teraz czas zycia samochodu wynosi o wiele mniej niz te 20 lat temu i "nie ma czasu" zeby dopilnowac wszystkiego 😅 0 www.instagram.com/pawelbohacz/ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paweł Bohacz 2874 #45586 Napisano 7 Sierpnia 2024 Nawiasem, znajomy kupil sobie ostatnio takiego szaraka, ale jeszcze nie jezdzilem 😅 3 www.instagram.com/pawelbohacz/ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krakus1 1572 #45587 Napisano 7 Sierpnia 2024 dotarł ☺️ 12 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
memento mori 2998 #45588 Napisano 7 Sierpnia 2024 (edytowane) 20 minut temu, Krakus1 napisał(-a): dotarł ☺️ To auto ma docelowe koła? Edytowane 7 Sierpnia 2024 przez memento mori 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Autor1984 11164 #45589 Napisano 7 Sierpnia 2024 37 minut temu, Krakus1 napisał(-a): dotarł ☺️ Jerzy piątka! Środek taki jak lubię. Opisz pierwsze wrażenia jak zarejestrują 1 "Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bober5264 3742 #45590 Napisano 7 Sierpnia 2024 Szyby przyciemnić zmienić koła i będzie jakoś wygladal a z drugiej strony na takich balonach będzie wygodny pontonik, coś za coś, byłem na jezdzie próbnej a6 i to mega komfortowe autkoWysłane z mojego SM-S921B przy użyciu Tapatalka 3 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
facecik 4458 #45591 Napisano 7 Sierpnia 2024 1 godzinę temu, Krakus1 napisał(-a): dotarł ☺️ Gratuluję! Ja już siedziałem w swoim, tylko fakturę wystawili mi trzy dni przed urlopem. Nie zdążyłbym zarejestrować i ubezpieczyć. Zostawiłem to na po 19.08. 2 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mario1971 67487 #45592 Napisano 7 Sierpnia 2024 Trochę ma z Audi, trochę z Porsche, a z boku jakby Nissan wymieszany z Renault. Dziwny mieszaniec sam nie wiem skąd. 0 To jest moje zdanie i ja je całkowicie popieram. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krakus1 1572 #45593 Napisano 7 Sierpnia 2024 Dzięki Panowie ☺️, co do koła to nawet nie wiedziałem na jakim wzorze kół auto będzie , bo maiło być gorzej , dużo gorzej ..wersja Basic i koła 17tki bo dla mnie liczy się komfort przede wszystkim , ale jak się dowiedziałem że maja profil 65 aż , to telefonicznie prosiłem Sprzedawcy o zmianę zamówienia na wersję Advanced , tak żeby mieć 18tki w cenie , które i tak okazało się że są niezłymi balonami 😅 - różnica niecałe 2700zł - , natomiast prosiłem żeby sam wybrał wzór z dostępnych , no to wybrał te 😁 , przyciemnione szyby celowo nie brałem , bo traciłbym podwójnych szyb z tyłu w tym przypadku - takie dziwactwo konfiguracyjne w przypadku A6 - z kolej szyby są atermiczne , także nie powinno być źle . jak to auto wygląda w środku, i jeździ z grubsza wiem , bo miałem go 24h 2 lata temu , przed zakupem 5er , i przegrał z G30 , natomiast po dwóch latach i to co się dzieje z modelami typu G60 , nowa e klasa czy nowa A6 etron , widzę że nowa/ stara A6 C8 jest ostatnim Mohikaninem prawdziwej jakości i bogactwa opcji, jeśli chodzi o ten segment moim zdaniem. natomiast jestem ciekawy i pełen nadziei że fotele komfortowe , prawdziwa skóra w całym wnętrzu , topowe światła , pełny pakiet wyciszenia wnętrza , topowe audio , amortyzacja DCC - podobno bardzo chwalona w A6 - ,adaptacyjny tempomat, zdalne parkowanie, ambient air z jonizacją powierza w kabinie , spowodują że będzie mi się tym autem jeszcze lepiej jeździło niż obecnym G30 , bo o to chodzi. 4 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
beniowski 8372 #45594 Napisano 7 Sierpnia 2024 1 godzinę temu, mario1971 napisał(-a): Trochę ma z Audi, trochę z Porsche, a z boku jakby Nissan wymieszany z Renault. Dziwny mieszaniec sam nie wiem skąd. A to nie jest chiński BYD? 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Autor1984 11164 #45595 Napisano 7 Sierpnia 2024 28 minut temu, beniowski napisał(-a): A to nie jest chiński BYD? Tak to BYD Seal U. Nie wiem dlaczego widnieje tam oznaczenie plus - sugerujące model Song... Godzinę temu, Krakus1 napisał(-a): Dzięki Panowie ☺️, co do koła to nawet nie wiedziałem na jakim wzorze kół auto będzie , bo maiło być gorzej , dużo gorzej ..wersja Basic i koła 17tki bo dla mnie liczy się komfort przede wszystkim , ale jak się dowiedziałem że maja profil 65 aż , to telefonicznie prosiłem Sprzedawcy o zmianę zamówienia na wersję Advanced , tak żeby mieć 18tki w cenie , które i tak okazało się że są niezłymi balonami 😅 - różnica niecałe 2700zł - , natomiast prosiłem żeby sam wybrał wzór z dostępnych , no to wybrał te 😁 , przyciemnione szyby celowo nie brałem , bo traciłbym podwójnych szyb z tyłu w tym przypadku - takie dziwactwo konfiguracyjne w przypadku A6 - z kolej szyby są atermiczne , także nie powinno być źle . jak to auto wygląda w środku, i jeździ z grubsza wiem , bo miałem go 24h 2 lata temu , przed zakupem 5er , i przegrał z G30 , natomiast po dwóch latach i to co się dzieje z modelami typu G60 , nowa e klasa czy nowa A6 etron , widzę że nowa/ stara A6 C8 jest ostatnim Mohikaninem prawdziwej jakości i bogactwa opcji, jeśli chodzi o ten segment moim zdaniem. natomiast jestem ciekawy i pełen nadziei że fotele komfortowe , prawdziwa skóra w całym wnętrzu , topowe światła , pełny pakiet wyciszenia wnętrza , topowe audio , amortyzacja DCC - podobno bardzo chwalona w A6 - ,adaptacyjny tempomat, zdalne parkowanie, ambient air z jonizacją powierza w kabinie , spowodują że będzie mi się tym autem jeszcze lepiej jeździło niż obecnym G30 , bo o to chodzi. Przyciemnisz szyby za grosze prywatnie. Ja prawie zawsze tak robię. Chyba, że coś jest w pakiecie. 0 "Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mario1971 67487 #45596 Napisano 7 Sierpnia 2024 33 minuty temu, beniowski napisał(-a): A to nie jest chiński BYD? Teraz, Autor1984 napisał(-a): Tak to BYD Seal U. Nie wiem dlaczego widnieje tam oznaczenie plus - sugerujące model Song... Pewnie macie racje. Dla mnie to taki wieloklon. Nie udało mi się fotki maski zrobić, ale widziałem przód tego "fejka". Zrzynka na maksa. 0 To jest moje zdanie i ja je całkowicie popieram. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
beniowski 8372 #45597 Napisano 7 Sierpnia 2024 1 minutę temu, mario1971 napisał(-a): Pewnie macie racje. Dla mnie to taki wieloklon. Nie udało mi się fotki maski zrobić, ale widziałem przód tego "fejka". Zrzynka na maksa. Chińczycy nie zrzynają. Oni się …. inspirują 😁. I naprawdę w ich kulturze kopiowanie uchodzi za coś normalnego i nienagannego. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Autor1984 11164 #45598 Napisano 7 Sierpnia 2024 10 minut temu, mario1971 napisał(-a): Pewnie macie racje. Dla mnie to taki wieloklon. Nie udało mi się fotki maski zrobić, ale widziałem przód tego "fejka". Zrzynka na maksa. Czy ja wiem... Dla mnie ten model nie podobny jest do niczego z czym się spotkałem. 0 "Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mario1971 67487 #45599 Napisano 7 Sierpnia 2024 3 minuty temu, Autor1984 napisał(-a): Czy ja wiem... Dla mnie ten model nie podobny jest do niczego z czym się spotkałem. Jest podobny do wszystkiego. 🤣 1 To jest moje zdanie i ja je całkowicie popieram. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Autor1984 11164 #45600 Napisano 7 Sierpnia 2024 10 godzin temu, SzefSzefow napisał(-a): Nawiasem, znajomy kupil sobie ostatnio takiego szaraka, ale jeszcze nie jezdzilem 😅 CSL wymiata, ale to typowo na tor. I co będzie RR? 0 "Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach