Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

Teraz, Lynx27 napisał(-a):

Serwis, ale dopiero się poznajemy ;) 

IMG_8016.jpeg

IMG_8014.jpeg

IMG_8017.jpeg

IMG_8027.jpeg

IMG_8030.jpeg

IMG_8023.jpeg

Piękna!!! Ostatnie V12 w BMW, miałem brać G11, ale nie żałuję, że poczekałem na G70 🙂


"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, to był silnik za którym długo chodziłem, ciężko znaleźć coś wychuchanego, dużo jest ulepików :) . G70 super fajne, nie miałem okazji jeździć, ale mijałem pare razy i wydaje się duuuuże!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, Lynx27 napisał(-a):

Serwis, ale dopiero się poznajemy ;) 

IMG_8016.jpeg

IMG_8014.jpeg

IMG_8017.jpeg

IMG_8027.jpeg

IMG_8030.jpeg

IMG_8023.jpeg

fantastyczna sztuka , I do tego B&W on board 👍🏼😍

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, Lynx27 napisał(-a):

Tak, to był silnik za którym długo chodziłem, ciężko znaleźć coś wychuchanego, dużo jest ulepików :) . G70 super fajne, nie miałem okazji jeździć, ale mijałem pare razy i wydaje się duuuuże!

Tak jest spore :)

 


"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 minut temu, Lynx27 napisał(-a):

Serwis, ale dopiero się poznajemy ;) 

 

Wow 😳

Fantastyczne auto, kosmos. Na ten moment to jest jeden z nielicznych kandydatów, który u mnie miałby dożywocie. Gratuluje!

Zresztą ten model dla mnie był wozem totalnym już z trzylitrowym Dieslem. Szkoda, bo mogłem go mieć na super warunkach (3.0), ale były inne priorytety wówczas.

Niech się dobrze sprawuje 🤞

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję serdecznie. Taki jest plan, aby to auto dostało prawie, że dożywocie. Silnik pancerny, sprawdzony, to jest ulepszony N74. Kolega ma, to bez zarzutów zrobił 200 tyś km. Co innego V8 4.4 BMW, bywały klopsy, choć pracuje zacnie.
Z tą totalnością niemal się zgodzę w 100% :D, trochę wbrew powszechnemu trendowi, bo dalej trochę analogowe, ale mimo wszystko nowoczesne. Te diesle szło dostać w naprawdę świetnych warunkach, są dalej fajne sztuki w necie. Szczególnie w obecnych czasach idzie dobrze kupić,  także w razie "W". Powodzenia :D !

1 minutę temu, Valygaar napisał(-a):

Wow 😳

Fantastyczne auto, kosmos. Na ten moment to jest jeden z nielicznych kandydatów, który u mnie miałby dożywocie. Gratuluje!

Zresztą ten model dla mnie był wozem totalnym już z trzylitrowym Dieslem. Szkoda, bo mogłem go mieć na super warunkach (3.0), ale były inne priorytety wówczas.

Niech się dobrze sprawuje 🤞

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Parę lat temu, miałem okazję być wieziony taką 7, na tylnej kanapie oczywiście. Również w longu, w wersji Individual czy jakoś tak :D auto miało kilka dni, więc mimo, że trasa przed nami to było jakieś 300km, to pojechało z nami dwóch kierowców tylko po to żeby się w drodze zmienić i przejechać się takim autem :D Pamiętam jak kolejnego dnia pod hotel w Ningbo w Chinach przyjechał kolejny dostawca żeby zabrać na tour po fabryce i spotkanie biznesowe. Po mnie i po szefa przyjechała wtedy Panamera. Jak się rozsiedliśmy z tyłu to komentarz szefa "Co Kuba, po tej Beemce to taka trochę bieda w tej Panamarze nie?" :D to było jedyne auto gdzie bałem się założyć nogę na nogę żeby czasem czegoś podeszwą nie pobrudzić :P 

Edytowane przez Ceteth

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 minut temu, Ceteth napisał(-a):

Parę lat temu, miałem okazję być wieziony taką 7, na tylnej kanapie oczywiście. Również w longu, w wersji Individual czy jakoś tak :D auto miało kilka dni, więc mimo, że trasa przed nami to było jakieś 300km, to pojechało z nami dwóch kierowców tylko po to żeby się w drodze zmienić i przejechać się takim autem :D Pamiętam jak kolejnego dnia pod hotel w Ningbo w Chinach przyjechał kolejny dostawca żeby zabrać na tour po fabryce i spotkanie biznesowe. Po mnie i po szefa przyjechała wtedy Panamera. Jak się rozsiedliśmy z tyłu to komentarz szefa "Co Kuba, po tej Beemce to taka trochę bieda w tej Panamarze nie?" :D to było jedyne auto gdzie bałem się założyć nogę na nogę żeby czasem czegoś podeszwą nie pobrudzić :P 

To wyobraź sobie teraz, że nowa 7 bije na głowę materiałami S klasę :)

Sam byłem zdumiony ;)

 

Ogólnie fajne autka na forum się pojawiają, ja to byłbym za tym, aby w połowie roku jak będzie cieplej i się w końcu "doczekam" może jakiś spot petrolwatchheadów zorganizować :)


"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bardzo elegancko się ta 7 prezentuje. U mnie jest ich mało; za to mnóstwo najnowszych Mercedesów S jeździ, ale mam wrażenie że Mercedes w środku się świeci, gra i trąbi, a BMW wydaje się stonowane.

Edytowane przez beniowski

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, Lynx27 napisał(-a):

Serwis, ale dopiero się poznajemy ;) 

IMG_8016.jpeg

IMG_8014.jpeg

IMG_8017.jpeg

IMG_8027.jpeg

IMG_8030.jpeg

IMG_8023.jpeg

Jak ogólnie 7r w ogóle mi się nie podoba ani wizualnie ani jako wielki czołg tak ten jest piękny, i pięknie sfotografowany. Mógłbym czymś takim powietrze wozić. Szacun.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, beniowski napisał(-a):

Bardzo elegancko się ta 7 prezentuje. U mnie jest ich mało; za to mnóstwo najnowszych Mercedesów S jeździ, ale mam wrażenie że Mercedes w środku się świeci, gra i trąbi, a BMW wydaje się stonowane.

Od lat 7mki były stonowane, teraz są jeszcze bardziej ascetyczne.

Np."Kredensowatość" Mercedesa S skończyła się wraz z wprowadzeniem modelu W222, natomiast wprowadzenie W/V223 było znacznym przeskokiem konkurencji. Ja osobiście byłem zachwycony, ale mi przeszło.

Audi od modelu D3 w porównaniu z pozostałą dwójką było bardziej futurystyczne, panel środkowy jak i konsola robiły na mnie ogromne wrażenie również w zestawieniu z E65 i słynnym I Drive, które w zgodnie z przepowiednią Ch. Bangle dziś zaczynają się podobać ;) kolejna generacja D4 pociągnęła to dalej, ale zmiany były kosmetyczne. Obecne D5 przez "szklane panele" różni się trochę od poprzednich; jednakże jest to auto już leciwe i nie zachwyca tak jak D3 w porównaniu z D2, w którym byłem zakochany, to pewnie m.in. dzięki filmowi Ronin. 

BMW ma nową platformę, która nie dzieli się już na zwykłą i long. Jest jeden wymiar i to kolosalny bo liczy niespełna 5.4m długości.

Pojazd pomimo zafajdanych tabletów wygląda rewelacyjnie i wykonany jest z materiałów o doskonałej jakości. Na niemieckim kanale Autogefuhl również to potwierdzili.

Moim skromnym zdaniem wraz z modelem G70 w końcu przeskoczyli konkurencję ze Stuttgartu. I jest to podobny ruch jak z wprowadzeniem E65 za E38.

 

Jeśli chodzi o g12 Kolegi @Lynx27 to tak jak napisał Kolega @Valygaartrzymałbym to, ile się da. Takich aut już nie będzie :(

Edytowane przez Autor1984

"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wow 
Fantastyczne auto, kosmos. Na ten moment to jest jeden z nielicznych kandydatów, który u mnie miałby dożywocie. Gratuluje!

Zgadzam się z Kolegą co do oceny auta, ale na tym forum - jak na żadnym innym - nie znamy pojęcia „dożywocie”

I'm not myself, but not dead and not for sale...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A dożywotni ban..? ;)

Mam wrażenie, że dryfuję w kierunku zademonstrowania 🙈

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A dożywotni ban..?
Mam wrażenie, że dryfuję w kierunku zademonstrowania

A to znają tylko mody

I'm not myself, but not dead and not for sale...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

M760Li - cudo. Jak 7er jakoś do mnie nie trafiają, wolę qp to M760Li jest w czołówce na mojej liście marzeń:P Dzisiaj to już dobra inwestycja, ostatnie V12 BMW, zamyka pewną epokę. M70 w e32 było pierwszym powojennym V12 niemców, tutaj jest ostatnie. MB zdaje się, że w poprzedniej generacji S skończył z V12, o W12 w Audi już chyba wszyscy dawno zapomnieli  a słyszy się, że Bentley i Aston też będą żegnać 12 cylindrowce. RR lansuje elektrycznego Spectre... Jakość materiałów to jedno ale w M760Li chyba właśnie chodzi o to co pod maską. 6 cylindrowce są w wielu markach, V8 tak samo - kiedyś wyznacznikiem luksusu było 12 cylindrów pod maską - dlatego też Audi na początku miało problem dogonić w mentalności 750i czy S600. Przypuszczam, że samo odpalanie V12 powoduje banan na twarzy. Chyba jedyna 7er stworzona dla kierowcy a nie dla pana na tylnym fotelu 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, beniowski napisał(-a):

Bardzo elegancko się ta 7 prezentuje. U mnie jest ich mało; za to mnóstwo najnowszych Mercedesów S jeździ, ale mam wrażenie że Mercedes w środku się świeci, gra i trąbi, a BMW wydaje się stonowane.

 

Godzinę temu, Bugs napisał(-a):

Jak ogólnie 7r w ogóle mi się nie podoba ani wizualnie ani jako wielki czołg tak ten jest piękny, i pięknie sfotografowany. Mógłbym czymś takim powietrze wozić. Szacun.

 

28 minut temu, trollu napisał(-a):

M760Li - cudo. Jak 7er jakoś do mnie nie trafiają, wolę qp to M760Li jest w czołówce na mojej liście marzeń:P Dzisiaj to już dobra inwestycja, ostatnie V12 BMW, zamyka pewną epokę. M70 w e32 było pierwszym powojennym V12 niemców, tutaj jest ostatnie. MB zdaje się, że w poprzedniej generacji S skończył z V12, o W12 w Audi już chyba wszyscy dawno zapomnieli  a słyszy się, że Bentley i Aston też będą żegnać 12 cylindrowce. RR lansuje elektrycznego Spectre... Jakość materiałów to jedno ale w M760Li chyba właśnie chodzi o to co pod maską. 6 cylindrowce są w wielu markach, V8 tak samo - kiedyś wyznacznikiem luksusu było 12 cylindrów pod maską - dlatego też Audi na początku miało problem dogonić w mentalności 750i czy S600. Przypuszczam, że samo odpalanie V12 powoduje banan na twarzy. Chyba jedyna 7er stworzona dla kierowcy a nie dla pana na tylnym fotelu 


Dziekuję serdecznie za dobre słowo, szczerze mówiąc nie spodziewałem się aż takiego aplauzu, miło mi, auto spełnia moje marzenie. Jeśli chodzi o design to był zamysł przy tak skonfigurowanym egzemplarzu. „Stonowany” bądź nieco mniej ostentacyjny wygląd, ponadczasowe materiały. Pokaz siły mechanicznej silnika. To co mnie do BMW przekonuje a nie do Stuttgartu to mniejsza ilość stroboskopów i wyważony środek. Jeśli chodzi o odpalanie v12 to mimo, że słoń mi na ucho nadepnął, to słychać jedwabną kulturę pracy. No i jak kolega wyżej napisał, ja wolę być za kierownicą. Z tyłu prezesowa 😁. Pozdro wszystkim petrolheadom!🙌

Edytowane przez Lynx27

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Lynx27 ciekaw jestem jak wygląda spalanie z takim silnikiem , możesz sprawdzić? w menu info dotyczące jazdy - dane jazdy - wartość od : stan fabryczny . ile ma przebiegu ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, Krakus1 napisał(-a):

@Lynx27 ciekaw jestem jak wygląda spalanie z takim silnikiem , możesz sprawdzić? w menu info dotyczące jazdy - dane jazdy - wartość od : stan fabryczny . ile ma przebiegu ?


Jak jechałem po krajówkach, 10,5. Jak miasto pod 18. Wypadkowa poniżej, przebieg mieszany :) . Nie ma krzywdy.

IMG_9288.jpeg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 godzin temu, Lynx27 napisał(-a):

Serwis, ale dopiero się poznajemy ;) 

IMG_8016.jpeg

IMG_8014.jpeg

IMG_8017.jpeg

IMG_8027.jpeg

IMG_8030.jpeg

IMG_8023.jpeg

 

Kozak maszyna.  Idealne auto na dalekie trasy. Oby się nie psuł to będzie git. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja narzekam, że G30 za duże a tu sami fani 7. Za to spalanie masz całkiem przyjemne, ja ostatnio w trasie mam problem zejść poniżej 15l/100

Wysłane z mojego NE2213 przy użyciu Tapatalka


SPRZEDAM: Omega Ploprof, Panerai Luminor 217, Breguet 7097 Tradition, Rolex GMT, Omega Globemaster, Omega Speedy Tokyo, Hermes H08, Bvlgari Octo 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
29 minut temu, zielony.m napisał(-a):

Ja narzekam, że G30 za duże a tu sami fani 7. Za to spalanie masz całkiem przyjemne, ja ostatnio w trasie mam problem zejść poniżej 15l/100

Wysłane z mojego NE2213 przy użyciu Tapatalka
 

Niedaleko pada jabłko.. G30 jest na płycie G11 więc Twoja limuzyna to wciąż piękny, długi ( i duży! ) sedan. Pozdr 👍

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, Lynx27 napisał(-a):


Dziekuję serdecznie za dobre słowo, szczerze mówiąc nie spodziewałem się aż takiego aplauzu, miło mi, auto spełnia moje marzenie. Jeśli chodzi o design to był zamysł przy tak skonfigurowanym egzemplarzu. „Stonowany” bądź nieco mniej ostentacyjny wygląd, ponadczasowe materiały. Pokaz siły mechanicznej silnika. To co mnie do BMW przekonuje a nie do Stuttgartu to mniejsza ilość stroboskopów i wyważony środek. Jeśli chodzi o odpalanie v12 to mimo, że słoń mi na ucho nadepnął, to słychać jedwabną kulturę pracy. No i jak kolega wyżej napisał, ja wolę być za kierownicą. Z tyłu prezesowa 😁. Pozdro wszystkim petrolheadom!🙌

Jest pozytywne poruszenie w tym dziale, bo auto nietuzinkowe budzące wiele emocji. W tej specyfikacji to rodzynek i to nie tylko na skalę naszego Kraju.

Choć zegarki budzą ciekawość, zachwyt, a nawet odrobinę ekscytacji są tak de facto nudne. Tzn inaczej. W końcu się znudzą. Z samochodami jest inaczej, zwłaszcza na torze.

Stąd ochy i achy :)

I jak tu się nie zachwycać? :)

31 minut temu, zielony.m napisał(-a):

Ja narzekam, że G30 za duże a tu sami fani 7. Za to spalanie masz całkiem przyjemne, ja ostatnio w trasie mam problem zejść poniżej 15l/100

Wysłane z mojego NE2213 przy użyciu Tapatalka

Masz za dużo maluchów na szali ;)

2 minuty temu, Lynx27 napisał(-a):

Niedaleko pada jabłko.. G30 jest na płycie G11 więc Twoja limuzyna to wciąż piękny, długi ( i duży! ) sedan. Pozdr 👍

I to z niezłym potworkiem pod maską :)

Edytowane przez Autor1984

"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.