Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

Jedno jest pewne - kupując takie auto trzeba też zainwestować w hurtownię opon.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja się zastanawiam kiedy wyhamuje ten wyścig zbrojeń :P  O ile dobrze pamiętam to Dodge Challenger Hellcat otworzył worek "700+KM". Nowe Schelby GT500 - 760KM chociaż widziałem tez gdzieś info o 780 (ale to chyba wg przeliczników na nasze konie EU?) - najmocniejsza Vette ma mniej

 

co do modów w Fordach to pamiętam jak kiedyś na pewnym forum był Schelby Super Snake (V gen) i do auta właściciel dostał katalog z częściami tuningowymi Forda wielkości książki telefonicznej  :P też pisał, że chyba nie ma drugiej marki, która miałaby takie podejście do klienta. Ale np w BMW chyba też można coś "dorzucić" do silnika jeśli zamawia się auto, nigdy nie dociekałem ale kojarzy mi się jakaś historia, że za dopłatą na życzenie klienta w aucie zmieniali np soft na bardziej agresywny a że było to wszystko w ASO to gwarancja była na wszystko. W Brabusie tez mają układy z MB bo auta mają utrzymaną gwarancję - chociaż też są jakieś wyjątki bo znana mi osoba zamawiała C63s modzone przez Brabusa i żeby utrzymać gwarancję musiało być "S" - zwykłe C63 mogli przerobić ale MB wtedy zrywał gwarancję 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"Wyścig zbrojeń" się chyba rozkręca, nowa Corvette ZR1 mam mieć 900KM.

Nowy Challenger 855KM


Beware the fury of a patient man.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A w Europie przez opłaty za przekroczenie norm emisji CO2 wręcz przeciwnie.

Już nawet do Audi S6 włożyli diesla...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Balans w przyrodzie musi być, tutaj rozwijają v8 u Was R3 :D

Edytowane przez irekm

Beware the fury of a patient man.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To znaczy, że urodziłem się na niewłaściwym kontynencie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Popatrz na to z tej strony, jak pojedziesz u nas MB BMW Audi z V8 to zabardzo nikt na to nie zwróci uwagi. Ale jakbyś podjechał takimi z R3 to byś wzbudził lekka sensacje


Beware the fury of a patient man.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżdżąc Skodą też wzbudziłbyś sensację, bez względu na silnik  ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To już zupełnie inna sprawa :D


Beware the fury of a patient man.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam Skodę R3. Co wygrałem?


Co-Axial

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość maritimeeng

Rozważając wersję CLS 550 oraz 63 amg doszliśmy (po 2 winach) z koleżanką małżonką do wniosku, że raz się żyje i bieremy amgieka. Oczywiście stary wypierdziany szrot z Japonii. Ale przebieg spoko 58000 potwierdzony. Czas załatwiać papiery i na pohybel ekologom z eurokołchozu  :P


Mam Skodę R3. Co wygrałem?

Bilet wstępu do ustępu...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam Skodę R3. Co wygrałem?

UWas to popularny napęd, ale u nas jakąś nagrodę by się wymyślilo. :)


Beware the fury of a patient man.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lepiej nie ujawniamy tego w stanach bo jeszcze im się spodoba i skąd będziemy brali V8 ;)


JACEK

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"Wyścig zbrojeń" się chyba rozkręca, nowa Corvette ZR1 mam mieć 900KM.

Nowy Challenger 855KM

no właśnie, przeszło 800KM na jednej osi w cywilnym aucie  :D  Strasznie dziwne czasy, z jednej strony eko terroryzm, downsizing, o którym mówili, że dotarł już nawet do USA a tutaj niedługo w salonie będzie można kupić auto mające 1000KM

o nowej vette niewiele szukałem info bo ciągle jestem zafascynowany obecną ZR1 a pamiętam, jak kiedyś w necie przebąkiwali, że C8 ma mieć mniejszy silnik (okolice 4.5L?) a tutaj jednak ciągle powyżej 6L

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy wcześniej pisali, że 136 KM w BMW 3 ledwo jedzie, więc 150 KM w aucie wielkości altanki i współczynniku oporu jak wrota stodoły pewnie ruszyć z miejsca nie pozwoli. ;)

 

Może w trasie ledwo jedzie ale w mieście takie 318i jest zdumiewająco żwawe, jeździłem tym jakiś czas i byłem autentycznie zaskoczony jak fajnie się to zbiera i jak sprawnie rozpędza do prędkości, hm, lekko poza przepisowymi ;)

Wersja z automatem, może dlatego ale absolutnie nie czułem się opóźniaczem, w przeciwieństwie do krótkiej przygody z 520d ( muł o zwrotności transatlantyka ) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może w trasie ledwo jedzie ale w mieście takie 318i jest zdumiewająco żwawe, jeździłem tym jakiś czas i byłem autentycznie zaskoczony jak fajnie się to zbiera i jak sprawnie rozpędza do prędkości, hm, lekko poza przepisowymi ;)

Wersja z automatem, może dlatego ale absolutnie nie czułem się opóźniaczem, w przeciwieństwie do krótkiej przygody z 520d ( muł o zwrotności transatlantyka ) 

 

Ale tu jest mowa o 318d, czyli mocno osłabionym silniku z 520d...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale tu jest mowa o 318d, czyli mocno osłabionym silniku z 520d...

 

Fakt, to jest ta sama moc ale zrywność diesla będzie inna.

Wcześniejsze 318d może demonami prędkości nie były ale było to kompromis między ceną, ekonomiką i osiągami

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, utrzymuje fordowska 100k gwarancję na powertrain, czyli silnik, skrzynia, most.

Można z tego samochodu wycisnąć więcej, dużo więcej, ale to już bez gwarancji fabrycznej. Są opcje 800KM z gwarancją tunera na silnik, ale ja takim gwarancji nie wierzę. 1000KM też jest dla 5.0, ale tu już jest brak jakiejkolwiek możliwości na wykup gwarancji.

Ostanie dyno co widziałem, to z fabrycznym fordowskim softem na 93octanowym ( nasze oktany ) ten samochód zrobił 643KM na kołach, czyli około 760 na wale.

A opcji zafordowskich na inne programy jest od cholery....

1000 konnego Mustanga można kupić w Stanach u jednego dilera za jedyne $55k,to musi być najtańsze 1000KM w naszej galaktyce 

Jeszcze dekade temu  przykładowo 1000KM Supra to był kosmos.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Drodzy, może akurat. Ktoś jeździ Passatem B8 FL, superbem 2019 lub insignia nowa?

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja dzisiaj spędziłem trochę czasu w Audi.

Jednak matrixy i full ledy to super bajer, bardzo mi się to podoba. Odmładzają samochód w moich oczach. Tak, więc matrixy must have. Ogólnie po porównaniu mojego modelu z nowym to sporo opcji będę musiał dobrać. 

Zdziwiłem się, że: Lusterko do makijażu, podświetlane opcja... Komfortowy podłokietnik z przodu (w sensie regulowany kąt i wysunięcie) opcja... Lusterko wewnętrzne automatycznie przyciemniane opcja... Jak się ma te rzeczy w samochodach od kilku dobrych lat to trochę dziwi, że są to opcje. 

Chwila nieuwagi i można coś przeoczyć, a potem żałować wyboru przez kilka lat. 

W ogóle teraz mam wersję ultra, czyli ekologiczna i ekonomiczna ;), ale w pakiecie było sportowe obniżone zawieszenie  :ph34r: no i teraz się zastanawiam czy przez te 20mm to nowa będzie koza czy jednak nie  :lol:  :lol:  :lol:


Pozdrawiam,

Janek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja dzisiaj spędziłem trochę czasu w Audi.

Jednak matrixy i full ledy to super bajer, bardzo mi się to podoba. Odmładzają samochód w moich oczach. Tak, więc matrixy must have. Ogólnie po porównaniu mojego modelu z nowym to sporo opcji będę musiał dobrać. 

Zdziwiłem się, że: Lusterko do makijażu, podświetlane opcja... Komfortowy podłokietnik z przodu (w sensie regulowany kąt i wysunięcie) opcja... Lusterko wewnętrzne automatycznie przyciemniane opcja... Jak się ma te rzeczy w samochodach od kilku dobrych lat to trochę dziwi, że są to opcje. 

Chwila nieuwagi i można coś przeoczyć, a potem żałować wyboru przez kilka lat. 

W ogóle teraz mam wersję ultra, czyli ekologiczna i ekonomiczna ;), ale w pakiecie było sportowe obniżone zawieszenie  :ph34r: no i teraz się zastanawiam czy przez te 20mm to nowa będzie koza czy jednak nie  :lol:  :lol:  :lol:

 

 

Opcje, które podałeś nie są oczywiste również w segmencie E, tak wynika z moich doświadczeń.

Audi jest świetne w bardzo drobiazgowej personalizacji w konfiguracji gdzie nie jest się skazanym na pakiety - co mnie osobiście bardzo irytuje.

Ja pamiętam jak zamawiałem A5 kilka lat temu to wszystko miałem dokładnie przemyślane a później okazało się że Audi parking system to czujniki jedynie z tyłu- trzeba faktycznie być bardzo szczegółowym.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam ledy matrix i uważam że to jeden z najlepszych wynalazków. Jadę trasą kilkaset kilometrów i może ze 2 razy mi ktoś mrugnie jak system nie zadziała wystarczająco szybko. To naprawdę must have. Komfort jazdy jest niesamowity.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam. Świetny wynalazek. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pewnie dużo zależy od producenta i jego zaprogramowania komputera sterującego światłami.

Miałem Matrixy w Audi A6 C7 i tam dość często kierowcy mrugali mi z przeciwka, bo na długiej prostej samochód musiał się trochę zbliżyć, żeby był rozpoznany przez system. Za to jak już mrugnął to ledy go oślepiające natychmiast się wyłączały i potem już obszar cienia właściwie go śledził na drodze.

Teraz mam adaptacyjne LEDy w BMW i tu nie ma tego problemu, wygaszanie odpowiednich segmentów działa też bardzo skutecznie, może raz czy dwa zdarzyło mi się, że ktoś mrugnął, znacznie rzadziej niż w Audi. Za to za późno wyłącza gdy dojeżdżam do samochodów przede mną, czyli na światła tylne reaguje moim zdaniem z opóźnieniem, ja wcześniej bym zmieniał światła na mijania. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.