Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Guest

Pogadajmy o samochodach :-)

Recommended Posts

Skoro internet jest takim źródłem wiedzy dla Ciebie to proszę.

Pierwszy wynik google:

http://www.44tuning.pl/chip-tuning-fiat-stilo-1.9-jtd-115-km

Nawet coś o wyśmianej blokadzie tuningowej się znalazło, niesamowite...

 

Silnik znalazłeś, brawo. Tyle tylko że myślałem że rozmawiamy o silnikach 4 cylindrowych. Mogłeś od razu sypnąć jakimś 8 czy 10 :D

Ale i tak słabo szukałeś bo 2 litrowy też był o mocy 100KM (nie TDI). W audi 100.

To wszystko potwierdza moje przypuszczenia. Najpierw wygłosiłeś tezę a potem szukałeś potwierdzenia na wikipedii.

Brawo.

Edited by Marcinkowski

Marcin

Share this post


Link to post
Share on other sites

uspokujcie się , proszę was....bo nikt już chyba nie czyta waszych postów :D

 

Zarówno JTD jak i TDI to dobre silniki, z lekką przewagą JTD jesli chodzi o bezawaryjnosc.

 

Widziałem na bazarku :D fajne A4 z benzyną 2.0 jak to znosi gaz ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dlaczego moderatorem forum jest osoba prowadząca "dyskusję" na tak niskim i chamskim poziomie, a przy okazji obrażając innych uczestników "rozmowy"?

Wydaje mi się, że to moderator powinien dbać o wysoki i kulturalny poziom dyskusji i pilnować porządku. Tylko co w przypadku tej dyskusji - MOD powinien sam sobie wręczyć upomnienie za obrażanie drugiej osoby?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lawnowerman, stwierdziłeś, że Volkswagen to gówno (co jest oczywistą nieprawdą), a bronisz go jakbyś był co najmniej jego dealerem :D Poza tym zdaje się, że nadal nie rozumiesz różnicy pomiędzy TDI a JTD :D

 

Rozsumiem w pełni.

Nie rozumiem tylko próby udowodnienia, że Fiat jest mega faken dable orsom. :D

Bo jak napisałem, ale chyba nie każdy rozumie słowo pisane zrobili pierwsze TDI i potem przez 11 lat była cisza.


 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dlaczego moderatorem forum jest osoba prowadząca "dyskusję" na tak niskim i chamskim poziomie, a przy okazji obrażając innych uczestników "rozmowy"?

 

Pokaż mi gdzie byłem chamski.

Jeżeli gdzieś napisałem nieprawdę to napisz gdzie a nie odwołuj się do subiektywnych wrażeń jakiejś osoby, która naczytała się Auto Swiata i reklamowych stron tunera.

 

Wydaje mi się, że to moderator powinien dbać o wysoki i kulturalny poziom dyskusji i pilnować porządku. Tylko co w przypadku tej dyskusji - MOD powinien sam sobie wręczyć upomnienie za obrażanie drugiej osoby?

 

 

To jest dział po godzinach i nie rozmawiamy o tematyce tego forum.


 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skoro internet jest takim źródłem wiedzy dla Ciebie to proszę.

Pierwszy wynik google:

http://www.44tuning....-1.9-jtd-115-km

Nawet coś o wyśmianej blokadzie tuningowej się znalazło, niesamowite...

 

Super.

To możne jeszcze napisz co to jest.

 

Silnik znalazłeś, brawo. Tyle tylko że myślałem że rozmawiamy o silnikach 4 cylindrowych.

 

Pisaliśmy o dieslach :D

 

Mogłeś od razu sypnąć jakimś 8 czy 10 :D

 

Nie wykręcaj kota ogonem :D

 

Ale i tak słabo szukałeś bo 2 litrowy też był o mocy 100KM (nie TDI). W audi 100.

 

A BMW ma auta na wodór i co ???

 

 

To wszystko potwierdza moje przypuszczenia. Najpierw wygłosiłeś tezę a potem szukałeś potwierdzenia na wikipedii.

Brawo.

 

Dedukcja godna .... Watsona :D

 

Jak już dajesz link do strony to masz tam jak byk:

 

Możliwe oszczędności paliwa w zależności od specyfiki jazdy ok. 8-15%

 

czyli to co pisałem wyżej jest jednak możliwe???

 

Nie pisz proszę że podczas wymienionych przez Ciebie operacji można uzyskać wzrost mocy i spadek zużycia paliwa

 

 

A potem poczytaj sobie tematy o 44....

http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=88457

http://www.tuningforum.pl/viewtopic.php?f=55&t=106916

http://www.agrofoto.pl/forum/topic/29626-uwaga-na-44-tuning/


 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Zapytaj się dowolnego tunera co można zrobić z 1.9TDI na VP dokładając FIMC i dobrą dmuchawkę.

 

 

 

Znajomy ma Octavię 1.9 TDI o mocy 200+ :D

Ten silnik to legenda, ale patrząc na obecne konstrukcje VW to jest to tragedia. Trwałość 1.2 TSI czy 1.4 TSI to porażka.


Lubię divery, nie lubię chronografów.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja zwiekszalem moc w swoich dieslach ( jak mialem ) w jednym o 100KM w drugim o 120KM . I fakt ze palily mniej niz z oryginalnym program ale tylko tak dlugo jak sie ich niezylowalo . Najwazniejsze to ( nie wiem jak po polsku ) zalozyc dokladny Pyrometer i nieprzekraczac temp. 1250F to wszystko jest ok . U nie dzialo sie tak ze chwilowo w momencie jak dawalem z buta temp. podskakiwala do 1400F a pozniej stabilizowala sie na 1200 i tak bylo caly dzien . Nawet jazda z predkoscia do 140km/h pod dluga ( ponad 40km ) gore nie powodala wzrostu temp. powyzej tej granicy , dodam tylko ze turbo dawalo wtedy 30psi of boost

 

irek


Beware the fury of a patient man.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nissan Qashqai...

 

 

Który rocznik? Słyszłem, że jakąś wade fabryczną mają - 800 osób w Polsce musi odwiedzić salony B)


Krystian "KriSu"

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

P.S.Sam chip i usunięcie blokady antytuningowej w Stilo 115KM daje 150 KM beż jakiejkolwiek innej ingerencji w samochód.

 

Chip to przecież badziew...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chip to przecież badziew...

 

Paweł,

spróbuje opisać to w kilku słowach

 

"chip" to się robiło 20 lat temu, kiedy program auta był zapisany w kości pamięci wlutowanej w płytkę kompa auta.

Trzeba było wylutować kość, wlutować podstawkę kodującą, żeby nie dało sie przełożyć kości do innego auta, zaprogramować kość w zewnętrznym programatorze flaszowym i wlutować z powrotem.

 

Od dobrych 10-12 lat nikt nie bawi się w wylutowywanie choćby dlatego, że do wszystkiego można sie dostać przez albo bezpośrednie podłączenie do płytki w kompie albo przez OBD. Pomijam, ze 99% kości jest w montażu powierzchniowym i nikomu by się nie chciało bawić kilkanaście h pod lupą 10x i wyjmować coś z płytki.

Nie wiem co to są blokady antytuningowe - każdy komputer ma system zabezpieczeń aby nie dostać się do niego - przeważnie jest to suma kontrolna pamięci po zmianie jej zawartości coś jak CRC.

Niektóre auta jak np.: Signum ma komp zintegrowany z pompą wtryskową to jest Bosch chyba VP44 i tam możesz zaprogramować kompa tylko 3 razy.

Jak nie daj Bóg zaprogramowali go 2 razy w fabryce bo coś a ty 3 raz coś zkaszaniłeś to masz pompę z kompem do kosza - to jest nie naprawiane. Koszt np.: 12 tys zł.

Ostatnimi czasy - nie siedzę już w tej tematyce tak mocno jak kiedyś ale przełom były komputery na EDC16 - poprzednie EDC 15 programowało się bez bólu właśnie przez OBD przykładem większość kompów z grupy VAG.

Nowe kompy z grupy EDC 16 były rozpracowywane przez dobrych kilka m-cy np.: większość Toyot - nie dawało się zmienić prigramu.

 

To co pokazywał Marcin to sa Boxy - czyli urządzenie które oszukuje komputer silnika podając wiekszą dawkę paliwa. dlatego pisał, że auto pali więcej i wali z rury jak Batory - to niespalone paliwo.

To niespalone paliwo osadza się w sprężarce i po jakimś czasie - papapa.

 

Natomiast jest to prostsze do montażu.

Pomijam już, że 44tuning to druciarze i jest mnóstwo historii w sieci jak komuś zwalili auto.


 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lawnowerman, jeżeli nie dostrzegasz momentów gdzie jesteś chamski to masz poważny problem z ogarnięciem swoich dość rozwiniętych słowotoków. Piszesz wiele nieprawdy, ale nie mam zamiaru Ci tego naprostowywać bo tyle tego tu spisałeś że mi się nie chce. Co do JTD na 200PS, to da się , i to na więcej, ale trzeba turbo i intercooler wymienić na np z 2,4JTD. Kolega z Wrocławia ma Alfę GT 1,9 JTD zrobioną na 210 koni. Co do sporu, które diesle są lepsze, a które gorsze to kto kiedy zaczął je produkowac nie ma znaczenia. Wystarczy zobaczyć na Mitsubihi, które wcześniej kupowało diesle od Volvo (Forda), a teraz sami zrobili super Diesla "niskoprężnego" i odskoczyli konkurencji (mówie o konkretnej technologii, pojemności i przedziale mocy).

Co do 44tuning to mam trzeci samochód z ich modem i nigdy nic się nie stało. Moim zdaniem mają najlepsze programy, zresztą robią je sami, a dowodem na jakość jest dopuszczenie ich map przez VAG do samochodów na gwarancji (w Polsce tylko Seat bo Skoda, VW i Audi to inny importer i sobie wewnętrznie zabronił).

 

Ogólnie po różnych Twych postach widać, że masz problem polegający na tym, że zawsze chcesz i musisz wszystko wiedzieć najlepiej tak naprawdę nie wiedząc nic ale koniecznie musisz wszystkich obdarować swoimi (nietrafnymi) uwagami. Nie zrozum mnie źle, ale to tak jakby pisać, że Felicja to rewelacyjne auto, a to że cała rdzewieje, i jest komfortowa jak wóz drabiniasty to tylko jej dodatkowe atuty. Cenie u ludzi cechę tzw "trafności argumentów", ale Ciebie w tym zakresie niestety nie ma za co cenić...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak zakładam Hamiltona to jadę srebnym PEUGOTEM

Jak zakładam Taga to jadę szarym MITSUBISHI

Jak zakładam Seiko to jadę UNIBIKEM (na dwóch kołach i z pedałami)

Jak zakładam Szturmańskiego -to TAXI ;)

Jak zakładam Laco-to lece samolotem.

Jak zakładam Casio-to wyłącznie biegam.

Edited by ch_arkadiusz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moje auto to Audi A3 2.0TFSI Quattro a drugi środek transportu to Yamaha FZ6 N. Chociaż czasami się zastanawiam czy nie sprzedać tego i nie kupić wymarzonego zegarka z manufaktury IWC ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Jak zakładam Seiko to jadę UNIBIKEM (na dwóch kołach i z pedałami)

 

 

 

A jak idziesz do łóżka to zakladasz dobra gumke.....na swojego Monstera ;)

 

Przepraszam lae nie moglem sie powstrzymac :)


" tylko Seiko " Damian

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.