Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Guest

Pogadajmy o samochodach :-)

Recommended Posts

Ale jaka?

 

 

Sypiące się automaty od przegrzania.

U nich jest niższa prędkość max dozwolona i stad nie ma takiej potrzeby.

A u nas wskakuje się na hajłeja i do zamknięcia budzika.  :D

 

Przykładowo chłodnica oleju skrzyni biegów w W124 jest montowana standardowo.


 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pytam bo ostatnio jak wpsomnialem robie ok 6-7k rocznie, i  mam juz 3 rok - w lipcu minie, ale zrobione ok 25k.. i  niby w autojozefowie powiedizeli mi zeby jezdzic jeszcze rok..   ale nie wiem gdzie, gdizes cos mi dzwoni ze kiedys slyszalem o wymianie atfu co 3 lata .. autojozefow nie potweirdza tej tezy ;)  - tez pilnuje jakosci, jest wciaz czerwony i "smierdzi" jak nowy :P

 

Ja na manual to sie tylko z musu przesiade tak czy tak ....   ;)

 

 

Zależy co napisali w User Manual.

Ale z tego co kojarzę, to w większości przypadków wymiana zależy od przebiegu.


 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

To nie ze wolniej jezdza, a to ze MB poprostu wtedy mysal o wszystkim i robił naprawde dobre asb i  silniki.  :)   


  

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie w firmie jest cała lota Fordów. I szefowie i przedstawiciele handlowi jeżdżą Fordami z manualnymi skrzyniami i jedyne co im się dzieje mimo dużych przebiegów i wymiany części wyeksploatowanych przez to ... sarnina. Pare aut już na sarny wpadło i trzeba było przody łatać. A tak? Od paru lat  żadnych grubszych awarii nie było.

 

Do 6 tyś znajdzie się Mustanga,ale niestety z tej brzydkiej serii...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gdyby ktoś potrzebował weekendową dawkę adrenaliny ;) a przy okazji chciał podszkolić swoje umiejętności jazdy sportowej pod okiem mistrzów Polski w wyścigach i zrobić to w sposób bezpieczny to zostało jeszcze kilka miejsc na sobotni event http://www.tptd.pl/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koledzy, czy jest w klubie jakiś pracownik salonu Seata?


Mniejsza z perfekcją, wystarczy być bardzo dobrym...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po ostatniej zimie w Detroit i okolicach nie da sie niczym innym jezdzic jak truckiem. Dziury i pekniecia podluzne sa tak wielkie ze jazda zwyklym samochodem to wyczerpujace zajecie. A jak to sie mowi w Michigan "my ubieramy samochody a nie uzywamy go" wiec na druga strone ulicy na sniadanie trzeba przejechac samochodem. Tak przy okazji muzeum Forda jest genialne i warte zwiedzenia.

Miasto de facto zbankrutowalo wiec chyba nie ma sie co dziwic..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po krótkiej przygodzie z Roverem 75… Sześć garów, to jest to :-)

 

2014-07-27_245621.jpg


Lubię małe zegarki…

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miałem saaba 93 w tej budzie,silnik 2.0 t.Było to b.dawno temu,ale do tej pory wspominam to autko z dużym sentymentem..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest romseyman

1947 MKVI. Przejechalem  moze z 5 kilometrow wlacznie z testami, ale zawsze......  :P

Lepiej dziadka nie meczyc, musi jeszcze zrobic 15 metrow w srode. Na lawete   B)

 

rD8qiu.jpg

 

gocJ1I.jpg

 

pBKYKp.jpg

 

jbnqFK.jpg

 

uhIDPm.jpg

 

Hk0BKj.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pomyliłeś fora, zegarki masz chujowe, ale auto w dechę... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auta fajne,ale w tym przypadku pomalowałbym je tak jak były w oryginale.Metalic jakoś kojarzy mi się z inną epoką.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1947 MKVI. Przejechalem moze z 5 kilometrow wlacznie z testami, ale zawsze...... :P

Lepiej dziadka nie meczyc, musi jeszcze zrobic 15 metrow w srode. Na lawete B)

Witaj,

Jest szansa na zdjęcie całego samochodu z bocznego profilu, to malowanie to twój pomysł?

 

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest romseyman

Takie kupilem. Ten nie jest wart przemalowywania, zwlaszcza, ze masa MKVI z tych lat na calym swiecie jest w metaliku. Moze dlatego, ze metalik byl na tych autach juz na poczatku lat 50tych, a wiec takze na tym modelu. Gdyby to byl drogi kolekcjonerski samochod to na pewno musial by byc w oryginale. Spodobal sie, dobrze sie sprzedal. Cel osiagniety.  ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miodzio, miałem kiedyś Jaguara MKV na warsztacie, to była uczta... Ale Bentley to Bentley... 

Lakier metalizowany był stosowany już w latach 30-tych.

Edited by kiniol

Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie…

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest romseyman

Sa bardzo do siebie podobne. Mozna sie pomylic na pierwszy rzut oka. Jag mial mniejsze silniki.

Edited by romseyman

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest romseyman

Witaj,

Jest szansa na zdjęcie całego samochodu z bocznego profilu, to malowanie to twój pomysł?

 

Pozdrawiam

Pomysl malowania nie moj. Tak je wowczas malowano.

 

gEjau4.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa bardzo do siebie podobne. Mozna sie pomylic na pierwszy rzut oka. Jag mial mniejsze silniki.

A co tam jest pod maską? Jag MkV ma  szóstkę rzędową 2 i 3/4 litra. MK IV ma 4cyl. 1 i 1/2 litra.

 Lampki pozycyjne na błotnikach mają chyba takie same... hmm no tak, LUCAS. 


Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie…

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bardzo lubię RR i Bentleye. Podziwiałem ładne cudaki na kilku zlotach we Wrocławiu, w tym roku był w Poznaniu. Raz udało mi się nawet załapać na przejażdżkę RR Phantomem - z aktualnej kolekcji, tyle, że sprzed liftingu, bo teraz mamy Series II. Jeden facet w zamku Topacz ma kolekcje RR i Bentetleyów, a na codzień widziałem, że używa Arnage T. To jest chyba jego auto, nie pamiętam blach, ale kolor się zgadza.:

http://otomoto.pl/bentley-arnage-t-mulliner-i-wlasc-w-pl-C29788637.html

Odnośnie RR sprzed 70 roku zaskakujące jest dla mnie, że są stosunkowo tanie. Za wypasionego Merca trzeba zapłacić często kilka razy więcej.

Edited by StaryWilk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czasami uzywalem Nissana mojej zony w Warszawie. Jak widzialem spalanie na poziomie 11.7 l po przejechaniu 7km w 30 min to moje serce dostawalo palpitacji. Teraz widze ze palil jak Toyota Yaris w porownaniu z innymi SUV ;-)

Ten Nissan to benzyna czy diesel? Ja mam C4 Grand Picasso benzyna w mieście 9,5, poza 6, ale mam też Skodę - w mieście 6 więc średnio nie wychodzę źle :-) Z resztą wychodzę z założenia, że za komfort trzeba płacić...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.