Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Guest

Pogadajmy o samochodach :-)

Recommended Posts

Komfort na asfalcie i duża dzielność w terenie? To tylko LR Discovery III lub IV :) A oponki to powiedzmy ATki, dobre na asfalt a i w terenie dają radę całkiem nieźle.

 

Edyta

O wykończeniu i jakości wnętrza Disco IV nie trzeba już wspominać

Edited by Darecki

Share this post


Link to post
Share on other sites

LC to auto terenowe,a tur bardziej uniwersalne ze wskazaniem na szosę..Ja w teren nie zapuszczam się prawie wcale,choć zimą tego typu auta zachowują się super.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jash ale ze plastiki w niemieckich autach Cie raza, a w Twojej Mazdzie nie, to jestem w szoku. Mazda do tej pory swoje plastiki to chyba robi z korkow po 3cytrynach ;). Za godzinke podesle zdjecie wnetrza mojego paska z 2001 roku gdzie wedle mnie plastiki sa swietne.

 

Nie wiem z czego robiła Mazda plastiki kiedyś (nie piszę o współczesnych) ale jak porównuję te z 1999r. z mojej Mazdy i z tego samego z roku z aut niemieckich to wybacz, ale jeśli Mazda robiła je z korków po 3 cytrynach to Niemcy w autach tej samej klasy robili je z nakrętek, które Japończykom po tych butelkach zostały. Poza tym, tak na marginesie Passat to jednak klasa wyżej niż moja 323F ;D

 

 

Zadbane, wypucowane, ale nie obraź się wyglądają te plastiki jak w Polonezie Caro.

Zdecydowanie wolę to, ale to kwestia gustu ;)

 

99570615_zpsbf089aad.png


*** DOXA Sub 300 Professional ***

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wiem z czego robiła Mazda plastiki kiedyś (nie piszę o współczesnych) ale jak porównuję te z 1999r. z mojej Mazdy i z tego samego z roku z aut niemieckich to wybacz, ale jeśli Mazda robiła je z korków po 3 cytrynach to Niemcy w autach tej samej klasy robili je z nakrętek, które Japończykom po tych butelkach zostały. Poza tym, tak na marginesie Passat to jednak klasa wyżej niż moja 323F ;D

 

 

Zadbane, wypucowane, ale nie obraź się wyglądają te plastiki jak w Polonezie Caro.

Zdecydowanie wolę to, ale to kwestia gustu ;)

 

99570615_zpsbf089aad.png

 

 "Każda sroczka swój ogonek chwali" :). Jakość dobrze ocenić patrząc na guziki ( chodzi o ich wycieranie) a u Ciebie za wiele ich nie ma, raczej głównie jak to się mówi, kurki od gazu ;). A poza tym, jak kolega odwoził mnie bardzo podobną Mazdą to plastiki były bardzo słyszalne na wybojach. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja jeżdżę sobie golfem V plus, 1.9 tdi, bardzo fajne auto :)

 

-----------------------------------------------------

Najlepsza pomoc dla seniorów

 

Ciekawe ile seniorów tam wejdzie :D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

 "Każda sroczka swój ogonek chwali" :). Jakość dobrze ocenić patrząc na guziki ( chodzi o ich wycieranie) a u Ciebie za wiele ich nie ma, raczej głównie jak to się mówi, kurki od gazu ;). A poza tym, jak kolega odwoził mnie bardzo podobną Mazdą to plastiki były bardzo słyszalne na wybojach. 

No chwalić się nie mam czym bo auto mojej żony to toczydło, ale ja generalnie mam taki stosunek do aut, że to przedmiot do przemieszczania się z miejsca na miejsce.

Przyciski też są, a pokrętła są tylko od klimatyzacji. Tak, czy siak wolę ten plastik plus obszytą skórą kierownicę i gałkę zmiany biegów od niemieckich plastików.

Nie mniej rozumiem, że skoro już napisałeś że Pasek jest na sprzedaż to będziesz wychwalał ;)


*** DOXA Sub 300 Professional ***

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oczywiście, że będę wychwalał i kolejny również będzie pasek prawdopodobnie b6 jeśli uda się znaleźć w stanie zbliżonym do mojego.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie kolejnym dla żony zakupem też na pewno będzie Mazda, tym razem "3". Wiem, że będzie ciężko, bo to nie da sprzedać :D


*** DOXA Sub 300 Professional ***

Share this post


Link to post
Share on other sites

No chwalić się nie mam czym bo auto mojej żony to toczydło, ale ja generalnie mam taki stosunek do aut, że to przedmiot do przemieszczania się z miejsca na miejsce.

Przyciski też są, a pokrętła są tylko od klimatyzacji. Tak, czy siak wolę ten plastik plus obszytą skórą kierownicę i gałkę zmiany biegów od niemieckich plastików.

Nie mniej rozumiem, że skoro już napisałeś że Pasek jest na sprzedaż to będziesz wychwalał ;)

nie mow ze telefony bardziej Cie kreca niz auta... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie mow ze telefony bardziej Cie kreca niz auta... :D

 

Kręcą mnie atrakyjne kobiety i zegarki. Telefony lubię, a do samochodów mam stosunek obojętny, czego najlepszym dowodem jest posiadane toczydło. Ma jeździć i być bezawaryjny, albo jak najmniej awaryjny.


*** DOXA Sub 300 Professional ***

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kręcą mnie atrakyjne kobiety i zegarki. Telefony lubię, a do samochodów mam stosunek obojętny, czego najlepszym dowodem jest posiadane toczydło. Ma jeździć i być bezawaryjny, albo jak najmniej awaryjny.

.

Edited by nash13

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kręcą mnie atrakyjne kobiety i zegarki. Telefony lubię, a do samochodów mam stosunek obojętny, czego najlepszym dowodem jest posiadane toczydło. Ma jeździć i być bezawaryjny, albo jak najmniej awaryjny.

Pierwsze zdanie absolutna zgoda. Co do drugiej czesci to mam dokladnie odwrotnie :) pozdr!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Też pewnie miałbym inne, gdyby było mnie stać na auto moich marzeń :)


*** DOXA Sub 300 Professional ***

Share this post


Link to post
Share on other sites

wyważyłem koła po 3,5 roku jazdy moim Polo. Jestem dumny :D

Odkryłem także, że mój egzemplarz ma filtr przeciwpyłkowy w podszybiu. Byłem przekonany że mają go tylko wersje z klimą. Gdy już go odkryłem okazało się że od 13 lat nikt go nie wymieniał, szkoda że nie cyknąłem fotki ukazującej co wdychałem przez 4 lata jazdy nim :D

Lubię swoje Polo za to, że kompletnie się nim nie przejmuję, zostawiam otwarte szyby mając nadzieję, że ktoś je ukradnie ale nikt się nie skusił dotychczas :-( . Mam auto warte mniej niż zegarki które noszę :-)

 

Co do wychwalanych w temacie plastików niemieckich aut. Zapraszam do oględzin mojego Polo.

Plastiki w tym aucie to dramat. Były na pewno ładne jako nowe, ale tylko jako nowe.

Edited by QuadrifoglioVerde

Share this post


Link to post
Share on other sites

Też pewnie miałbym inne, gdyby było mnie stać na auto moich marzeń :)

Mam dokładnie taki sam stosunek do samochodów jak Ty i równocześnie mógłbym się obiema rękami podpisać pod cytowanym postem :)

Chociaż jest jedno tanie auto, które miałem zamiar kupić sobie dla przyjemności, ale... zawsze znajdą się pilniejsze wydatki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hehe chłopaki dołączam sie do Waszych przemyślen....zawsze podobał mi sie Rover 75 i moglbym go sobie kupic ale szkoda czasu na dlubanie przy nim ^_^


" tylko Seiko " Damian

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co do wychwalanych w temacie plastików niemieckich aut. Zapraszam do oględzin mojego Polo.

Plastiki w tym aucie to dramat. Były na pewno ładne jako nowe, ale tylko jako nowe.

U mnie wnętrze i plastiki po 5 latach użytkowania i prawie 90 tys.przebiegu praktycznie nie zmieniły wygladu od nowości .

41auIh.jpg

 

Natomiast fatalną jakość plastików + wyrób ceratopodobny imitujący skórę na siedzeniach zauważyłem w Maździe CX7 ,pokuszę sie nawet o stwierdzenie ,że do montażu 3 razy tańszego Fiata Bravo II generacji użyto lepszych tworzyw .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drake, bo Mazda nigdy nie dawała plastików dobrej jakości dlatego też się zdziwiłem powyższym stwierdzeniem kolegi. Kilka osób w moim otoczeniu ma Mazdy i nikt nie chwalił wnętrza. A tak dla ciekawości to Mazdy 6 robione są w Rosji ;)

BTW bardzo ładne Twoje Audi. Jeżdżę nieraz służbową A7, po prostu bajka.

Edited by lotek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drake - no ale nie można porównywać plastików auta za ok 150tys z uatem które kosztowało ok 40tys w dodatku jest starsze od tego pierwszego o 7lat. Wiadomo że plastiki w niemieckich autach klasy premium są lepsze od plastików w autach premium japońskich. Japończyk ma plastiki pod amerykański rynek, odwdzięcza się za to mniejszą usterkowością od Niemieckiego. Także zależy co dla kogo jest priorytetem.

Ja lubię solidność, dla mnie idealne wnętrze ma np. Subaru Impreza, proste, intuicyjne, solidne i łatwe w utrzymaniu czystości.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nowa Mazda CX7 za 40 tyś?? To ja biorę :)

Edited by lotek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z tą solidnością w japońcach też bywa różnie,kolega kupił nową avensis i miał z nią jakieś problemy na początku użytkowania.Teraz jest ok.Uważam,że jeżeli chodzi o auto,to jak się dba tak się ma.Z reguły kupuję samochody 3-4 letnie ,ale z wyższej półki bo lubię komfort i wygodę.Jeżeli chodzi o naprawy ,wymiany oleju itd na tym nie oszczędzam.Moją dewizą jest,żeby samochód zawsze był gotów przebyć kilkutysięczną nawet trasę,musi być pewny.Po zakupie pakuję w auto sporo kasy bo wymieniam nawet to co sprawne,ale jeżeli nie wiemczy było wymieniane to i tak to czynię.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Widzę, że niektórzy koledzy albo nie czytają ze zrozumieniem, albo nie chcą zrozumieć. Odniosłem się do plastików we współczesnych Mazdach - wyglądają bardzo średnio - piszę o następcach 323F - czyli Mazda 3 - generacja I i II. Jeśli ktoś uważa, że "trójka" III generacji ma w środku słaby plastik to albo tam nie siedział, albo pisze, aby napisać.

 

51dfc89e68d7c.jpeg

 

Ponadto piszę o swoim samochodzie, który został wyprodukowany w 1999r., a kupiłem go 5 lat temu. Ma dziś 15 lat, więc proszę przestańcie porównywać z pięcioletnimi autami klasy premium.

Edited by Jash

*** DOXA Sub 300 Professional ***

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drake - no ale nie można porównywać plastików auta za ok 150tys z uatem które kosztowało ok 40tys w dodatku jest starsze od tego pierwszego o 7lat. Wiadomo że plastiki w niemieckich autach klasy premium są lepsze od plastików w autach premium japońskich.

mnie bardziej chodziło o dyskusję odnoszącą sie ogólnie do plastików w niemieckich autach , a Ciebie zacytowałem bo byłeś pod ręką :D

Niemniej CX7 ( brata ) jakość dramat , Forester (żony) to samo, ale uwielbiamy to autko :) , a to są auta z poziomu cenowego 150 kpln .Zgadzam się z jednym , skoro jest klient ,który na to nie zwraca uwagi to czemu tego nie produkować w takiej jakości .

 

P.S.

Ale żeby byc do końca uczciwym powiem Wam ,że testowałem nową BMW 4-er i jakośc materiałów wewnątrz tez mnie nie powaliła, jest tylko poprawna a przecież to wysoka półka premium , dopiero seria 5-er robi wrażenie . Chyba jestem zbyt wymagający ;)

Edited by Drake

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   1 member

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.