akism 596 #10976 Napisano 6 Grudnia 2014 (edytowane) Fakt...ale pocieszające jest to że płacimy drogo za sporo lepsze paliwo Edytowane 6 Grudnia 2014 przez akism 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
irekm 1050 #10977 Napisano 6 Grudnia 2014 (edytowane) Dlaczego myślisz ze Wasze paliwo jest dużo lepsze? @ Tomek :-)) Ostatnio stwierdziłem ze moja kosiarka do trawy jest za słaba. Poważnie :-) Edytowane 6 Grudnia 2014 przez irekm 0 Beware the fury of a patient man. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
akism 596 #10978 Napisano 6 Grudnia 2014 Ponoć z oktanami u Was troszku gorzej.. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tommaso 2409 #10979 Napisano 6 Grudnia 2014 Dlaczego myślisz ze Wasze paliwo jest dużo lepsze? @ Tomek:-)) Ostatnio stwierdziłem ze moja kosiarka do trawy jest za słaba. Poważnie :-) Dołóż jej turbo i nitro na bardziej zarośnięte odcinki... A co do paliwa, to nie słyszałem narzekań mojego szwagra, a jego auto jest ... dość wymagające (3,8l - 900 KM) 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
irekm 1050 #10980 Napisano 6 Grudnia 2014 Akis,tak myślałem ze to masz na myśli bo u nas na dystrybutorach pisze 87 89 91 92 93 94, różnica polega na tym ze metoda badania liczby octanowej jest inna niż w EU. Różnica nie jest liniowa ale średnio jest to pomiędzy 4-5, dlatego u nas liczby są niższe. U nas standard to MON+RON/2 U was podają tylko RON 0 Beware the fury of a patient man. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
akism 596 #10981 Napisano 6 Grudnia 2014 (edytowane) Czyli to troszkę jak z temperaturą U nas Celsjusz u Was Fahrenheit Edytowane 6 Grudnia 2014 przez akism 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pepepatryk 11989 #10982 Napisano 6 Grudnia 2014 (edytowane) A co do paliwa, to nie słyszałem narzekań mojego szwagra, a jego auto jest ... dość wymagające (3,8l - 900 KM) Szwagier kosmonauta? Posiada własną rakietę? A tak na serio, co to za auto? 900KM robi wrażenie (coś japońskiego?) Edytowane 6 Grudnia 2014 przez pepepatryk 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
irekm 1050 #10983 Napisano 6 Grudnia 2014 Canada oficjalnie jest "metric" ale naprawdę to jest mix tych dwóch standardów 0 Beware the fury of a patient man. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tommaso 2409 #10984 Napisano 6 Grudnia 2014 (edytowane) @pepepatryk - to mocno "dłubnięty" Nissan GTR, pojeździłem nim w czerwcu, to potwór... Mile, farenhaity, stopy, uncje, cale. Szlak może człowieka trafić, nigdy nie mogę się połapać, jak tam jestem Dobrze, że prędkości nie podają w furlongach na dwa tygodnie Edytowane 6 Grudnia 2014 przez Tommaso 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
irekm 1050 #10985 Napisano 6 Grudnia 2014 Ja tylko do Fahrenheit się nie przyzwyczaiłem i dalej nie wiem jaka gdzie jest temp. A tutaj moja toyotka 0 Beware the fury of a patient man. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
enzo 1 #10986 Napisano 6 Grudnia 2014 Znam aktualnego IS zarówno w wersji 250 jak i hybrydowej 300h - 250 niby ma te 200KM, ale skrzynia kastruje to auto i osiągi są mocno średnie. 300h jest ok, ale minusem jest bezstopniowa skrzynia CVT - auto jedzie jak tramwaj . W S60 siedzi się dosyć wysoko do tego standardowe zawieszenie dobrze wybiera nierówności więc nie rozumiem tej tezy o niskim komforcie jazdy - przecież to zupełnie inna klasa niż SUV. W nowej C klasie oraz F30 dopiero da się usiąść naprawdę nisko, ale to też nie wpływa na komfort jazdy, który w obu jest przynajmniej dobry. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciej88 0 #10987 Napisano 6 Grudnia 2014 Witam, kupuję nową C-klase, jaki rabat można wyciągnąć w salonie na auto do produkcji i ze stocku? Napisz na priv. Pracowaem 2 lata w centrali Mercedesa w PL. Pomoge. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość romseyman #10988 Napisano 10 Grudnia 2014 (edytowane) Ja tylko do Fahrenheit się nie przyzwyczaiłem i dalej nie wiem jaka gdzie jest temp. Ja tez jakos nie moge przez te ''Fawrenhajty'' przebrnac. MPG, cale, mile, yardy, stone'y itp nie stanowi zadnego problemu. Choc powoli UK staje sie metryczne to jeszcze pokolenie 30+ nadal jest w duzym stopniu ''imperial''. Edytowane 10 Grudnia 2014 przez romseyman 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mayor 225 #10989 Napisano 12 Grudnia 2014 Canada oficjalnie jest "metric" ale naprawdę to jest mix tych dwóch standardów Mnie najbardziej zaskoczyły w Kanadzie ceny benzyny.,Na pierwszy rzut oka niby dwa razy niższe, a w rzeczywistości dwukrotnie wyższe niż w US,.Dziwne, gdyż kraj ten posiada drugie co do wielkości złoża ropy naftowej na świecie., 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
irekm 1050 #10990 Napisano 12 Grudnia 2014 (edytowane) U nas tak jak i u Was cena paliwa bardzo zależy od rejonu. W BC jest najwyższa w kraju ale w Albercie ceny są bardzo podobne do tych w USA. Ogólnie to różnica w cenie paliwa to różnica w.wielkosci opodatkowania pomiędzy Canada i US, tak samo z papierosami i alkoholem Na dzień dzisiejszy różnica jest taka WA $2.84 /gal.BC. $3.59/gal. Obydwie ceny podane w US $ Edytowane 12 Grudnia 2014 przez irekm 0 Beware the fury of a patient man. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mayor 225 #10991 Napisano 12 Grudnia 2014 Kiedy jechałem do Toronto to po amerykańskiej stronie benzyna kosztowała $3.50,a w Kanadzie $1.45.,Tylko cena w Kanadzie była za litr benzyny.,Cena w poszczególnych rejonach US może się różnić o około 50 centów na galonie..Zwyczajowo w NYC benzyna jest najdroższa,ale tu jest niewiele stacji,ludzie mają mało samochodów a nawet jak ktoś ma auto to rzadko z niego korzysta,. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łukasz G7900 2 #10992 Napisano 17 Grudnia 2014 A ja od wczoraj jestem bez samochodu:( moja Omega B odstawiona na kapitalke silnika i przy okazji wymianę kompletnego sprzęgła.. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
switch107 375 #10993 Napisano 21 Grudnia 2014 Jakie są opinie o silniku Forda 1,8. TDCI. Przymierzam się do zakupu używanego forda (focus albo mondeo). Zauważyłem ze najwiecej jest modeli z tym silnikiem. Coś z przebiegiem 100-130kkm a niestety nie mogę kupić z gwarancja wiec nie chciałbym mieć z tym problemów 0 nie spiesz się .... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maks 3 10 #10994 Napisano 2 Stycznia 2015 Cześć.Mam pytanko,czy ktoś z Was ma jakieś doświadczenie z felgami aluminiowymi? Co unikać na co zwracać uwagę. Moze jakies marki polecane lub nie polecane.Wiem tylko tyle że marki polecane to m.in. Speedline,OZ,MAK,Sparco.... Dzięki 0 Robert Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lemax 178 #10995 Napisano 2 Stycznia 2015 Napisz do jakiego auta konkretnie szukasz to będzie łatwiej cos podpowiedzieć. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maks 3 10 #10996 Napisano 2 Stycznia 2015 S-Crossa 1,6VVT 0 Robert Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kierownik 117 #10997 Napisano 2 Stycznia 2015 (edytowane) Po 1.Oprócz średnicy i rozstawu śrub musisz również dopasować szerokość felgi oraz ET.Niedopilnowanie tych parametrów może poskutkować ocieraniem o nadkola.Jeżeli nie masz pewności czy się zmieszczą popytaj na forum s-crossa (pewnie takie istnieje).Im większa szerokość i mniejsze ET, tym estetycznie auto wygląda.Seryjne stalówki mają zazwyczaj 5,5-6,0" szerokości i ET w okolicach 50-60.Aluminiowe są najczęściej szersze i mają mniejsze ET.Przeważnie optimum estetyczne i użytkowe jest w granicach 7-7,5" i ET 30-35.Ale wpierw to sprawdź. Po 2.Lekko zwichrowane aluchy da radę naprostować, ale będą miały już większą tendencję do krzywienia się.Do tego można w magiczny sposób pospawać pęknięcia, wyszlifować i odmalować, by wyglądały jak nówki.Dlatego też należy kupować tylko z pewnego źródła, lub nówki.Okazyjne ulepy mogą się zemścić trudnym do wyeliminowania biciem na kierownicy, nie mówiąc już o tym, że mogą być po prostu niebezpieczne. Po 3.Do 95% alufelg są śruby stożkowe, a nie kulowe jak w stalówkach.Trzeba się doposażyć w komplet zanim się pojedzie na wymianę. Po 4.Alufelgi posiadają jeden konkretny otwór na piastę, który jest zawsze za duży.Montuje się do niego pierścienie centrujące (plastikowe lub metalowe) dedykowane pod konkretną markę.Do kupienia na alle... za grosze. Po 5.Po wszystkim sprawdź czy Twój klucz do kół mieści się w zagłębienia na śruby.Ja ostatnio miałem pecha i musiałem dokupić klucz ze ścianką o 0,5mm cieńszą. Edytowane 2 Stycznia 2015 przez Kierownik 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maks 3 10 #10998 Napisano 2 Stycznia 2015 Dzięki.O ET wiedziałem, jednak o kluczu bym nie pomyślał 0 Robert Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dasiek7 16 #10999 Napisano 2 Stycznia 2015 (edytowane) Ze swoich obserwacji skupilbym sie raczej na jakichs markowych felgach......przynajmniej bardziej znanych typu ATT, AEZ itp.....nie kupuj chinszczyzny czego jest wiele na rynku.....po pierwsze zaraz widać ze to chinczyk a po drugie sa bardziej miekkie i przy mniejszym profilu opony maja tendencje do krzywienia sie. Ze swojej strony moge powiedziec ze takie " przydymione" alumy maja jeden plus.....nie widac tak bardzo tego pylu z klocków. Zdjecie przykładowe zeby pokazac kolor. Edytowane 2 Stycznia 2015 przez dasiek7 0 " tylko Seiko " Damian Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darekmp3 157 #11000 Napisano 2 Stycznia 2015 Z tańszych mogę polecić Japan Racing.Z droższych jw. OZ, BBS, ENKEI. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach