Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

Przecież bora/jetta to golf z kufrem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No tak ale wizualnie zawsze jakoś mi się wydawały idealnymi konkurentami dla 3 czy C

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bo kwestia przyporządkowania do danej klasy wielkości to sprawa mocno umowna. W efekcie większym autom w swojej ( umownie ) klasie niejednokrotnie gabarytami bliżej do segmentu wyższego. A mniejszym odwrotnie. Za ciekawostkę uznaję fakt, że odwieczna ciasnota BMW 3 w przypadku aktualnej generacji odeszła w niebyt - to nadal auto spoza ścisłej czołówki przestronności w klasie ale relatywnie dość obszerne we wnętrzu.

 

 

Zwróciłeś uwagę ze kierownica w Cklasie jest przesunięta w prawo w stosunku do kierowcy i siedziska ? Można się przyzwyczaić lecz to była rzecz która mnie najbardziej irytowała za każdym razem po przesiadce z passata.
Co nie zmienia postaci rzeczy ze jest wyśmienity , użytkuje go wciąż moja żona i ma dożywocie u mnie :-)

 

Ciekawe to co piszesz. Nie zauważyłem tego ale wierzę, że to może przeszkadzać.


Trzyzegarkowiec. No niestety już jednak ośmio-...

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bardzo umowne- kiedyś linie podziału były wyraźniejsze. W latach 2 tysięcznych zaczęło się to rozjeżdżać. Pierwszy Superb miał miejsca na nogi więcej niż ówczesna S-klasa. Dziś też mimo istotnego zmniejszenia rozstawu osi Superb bije na głowę miejscem wewnątrz wszystkie auta segmentu D. Ale kosztem czegoś. Zaburzone proporcje. BMW 3 czy C-klasa - to auto dla kierowców. Ma dobrze jeździć i wyglądać, a nie robić za autobus. Jeśli ktoś chce wygodnie wozić pasażerów może wybrać 5 czy E, albo nawet 7 i S. 

Nie rozumiem tego pędu do pojemności aut. Kto non sto wozi 4 osoby i pełen bagażnik? 

Jak tak jest to musi kupić duże auto. Jak nie to po co mu. Chyba, że jak ja lubi wozić powietrze ;)

Edytowane przez Adi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś Seat Toledo był odpowiednikiem Bory czy Octawii. Dziś to odpowiednik Skody Rapid czyli niżej niż Octawia.

Arteon vs A5, wybrałbym A5. Podobnie jak z wyposażeniem dodatkowym, jedni korzystają z tego, inni z tamtego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mieliśmy filmik z doładowanym R3, a teraz doładowane V8, którego spalanie nie przekroczy 20l na wyświetlaczu :D

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Śmiać się można, że przy dynamicznej jeździe po mieście to auto grubo przekroczy 20 ale tak naprawdę to zużycie paliwa jak na taki motor jest niewiarygodnie niskie. Zwłaszcza zadziwia mnie 13 l po pierwszym kilometrze. To jest duży silnik i do tego 8 cylindrów więc tam na "dzień dobry" na rozgrzane tej masy potrzeba sporo energii.

Edytowane przez gustaw6666

Trzyzegarkowiec. No niestety już jednak ośmio-...

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

lubie to ...

wycinek  z materialu o nowym MB s560e 

 

Mercedes zaprezentował nową hybrydową wersję swojej flagowej limuzyny. Auto dysponuje teraz większym zasięgiem, spala 2,1 l/100 km i ma więcej mocy."

 

Ze to jest legalne  :blink:  :blink:  :blink: , ciekawe ale pewnie wiekszosc ludzi w to uwierzy 


Beware the fury of a patient man.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj jeździłem A45 AMG. 

Wydech bajka, osiągi (na prostej) niczym z auta sportowego, twardość zawieszenia, czucie i skuteczność hamulców i praca układu kierowniczego jak trzeba.

Jedyny poważny minus jak dla mnie to konfiguracja napędu - to auto jest głównie przednionapędowe, co się czuje we wszystkich ciasno przejeżdżanych zakrętach, pokłady podsterowności dostępne są w ogromnych ilościach niczym w starych Audi S4 z silnikami V8...

Ale jak sobie to dzisiaj przemyślałem, to w sumie dobry pomysł. To auto jest dla rozpieszczonych dzieciaków bogatych rodziców, a przy takiej konfiguracji napędu tak szybko się nie zabiją, szczególnie w deszczu. ;)  

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aby zwiększyć zasięg dali pewnie wiekszy bak. ;)

A 2,1 pali na wolnych obrotach. :D

Czyli zgadza się wszystko. ;)


W dniu 22.12.2014 o 11:43, Cezar. napisał:

... mądrzy zrozumieją, a reszcie nie wytłumaczysz...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pewnie policzyli spalanie na pierwszych 20 km, z których 18 zrobił na samym prądzie, bez załączania silnika spalinowego.

A wtedy wszystko się zgadza  :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No przedlift ma wdzięk i grację elektrowozu ET22 aka "byk".

Edytowane przez gustaw6666

Trzyzegarkowiec. No niestety już jednak ośmio-...

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak właśnie mierzą te hybrydy plugin. Mi się moim 330e niekiedy udaje przez 5 dni zrobić 300 km, że średnim zużyciem około 0,5/100.

 

Apropos A45 AMG - czy rzeczona podsterowność daje się bezpiecznie korygować odjęciem gazu? To bardzo istotne.

Edytowane przez gustaw6666

Trzyzegarkowiec. No niestety już jednak ośmio-...

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bardzo mi się ten elektrowóz podoba... :) Poza tym, to jedyne BMW do którego swobodnie się mieszczę... :rolleyes:

Edytowane przez kiniol

Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie…

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jednakowoż przedlift się mocno psuje, zwłaszcza elektronika.

 

To oczywiście nie jest ok :)


Trzyzegarkowiec. No niestety już jednak ośmio-...

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Porówywaliście A45 AMG - Golf R? Poza różnicą w mocy, +/ -?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak Piotrek, przód przestaje uciekać jak odpuszczasz, a w normalnym trybie w ogóle ESP na to nie pozwala. W trybie sportowym pozwala na więcej, ale i tak całkowicie go nie wyłączysz. Dla mnie, jeżdżącego właściwie tylko RWD lub AWD z torsenem to nie jest naturalne zachowanie.

 

A Golfem R jeździłem, ale obok siedział sprzedawca, więc było bardzo grzecznie. Ale poza mniejszą mocą, bardziej komfortowym zawieszeniem i brakiem strzałów w wydechu zachowanie było IMO podobne, czyli preferencja przodu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Myślę o polifcie tj. po 2005...


Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie…

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dawało się nawet 126p o mocy 23 KM z przyczepą kempingową. To dopiero był wyczyn.


Trzyzegarkowiec. No niestety już jednak ośmio-...

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Swego czasu widziałem taki zestaw śmigający po Istambule.,Zresztą przyczepa N126 produkowana w Niewiadowie jak sama nazwa wskazuje, była przeznaczona do Fiata 126P ,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja to się zawsze zastanawiałem, jak to jednak 4/5 osobowej rodzinie udawało sie jechać "Malaczem" nad morze ;P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.