Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Guest

Pogadajmy o samochodach :-)

Recommended Posts

Przy braku OC sprawcy , poszkodowany dostanie odszkodowanie z UFG wiec nie zostanie sam z problem. Później będą ściągać ze sprawcy.

Najczęstsze odmowy przy AC  to brak przeglądu czy jazda na bańce. Po najniższej linii oporu, nie ma przeglądu to nie ma ''potwierdzenia'', że auto było sprawne.


GMC i Mustang B) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Którego byście Superba wybrali II czy III?

 

https://www.otomoto.pl/oferta/skoda-superb-2-0-tsi-200-km-salon-pl-aso-dsg-fv23-ID6Akvwe.html#d85d3db2c5

 

https://www.otomoto.pl/oferta/skoda-superb-salon-pl-jeden-wlasciciel-ID6zS3JU.html#585e3c945c

 

Abstrahując od awaryjności silników tsi, bo i z 2.0 i 1.4 jakieś tam jaja były.

Czy iść w starszą sprawdzoną konstrukcję, mocniejszą i wyposażoną pod kokardy, czy w słabszą, skromniejszą, ale jednak w nowej budzie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja z tych dwoch wybralbym mimo wszystko ten starszy model. Glownie ze wzgledu na mocniejszy silnik i dsg, wyposazenie oczywiscie tez odgrywa tutaj wazna role ;) 


Pozdrawiam,

Janek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Którego byście Superba wybrali II czy III?

 

https://www.otomoto.pl/oferta/skoda-superb-2-0-tsi-200-km-salon-pl-aso-dsg-fv23-ID6Akvwe.html#d85d3db2c5

 

https://www.otomoto.pl/oferta/skoda-superb-salon-pl-jeden-wlasciciel-ID6zS3JU.html#585e3c945c

 

Abstrahując od awaryjności silników tsi, bo i z 2.0 i 1.4 jakieś tam jaja były.

Czy iść w starszą sprawdzoną konstrukcję, mocniejszą i wyposażoną pod kokardy, czy w słabszą, skromniejszą, ale jednak w nowej budzie?

 

W nowa


 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja bym pewnie wybrał starą ze względu na poziom wyposazenia i KOMBI.

Ale wizualnie wygląda jak 2-3 modele do tyłu - niebywale sie moralnie zestarzała :/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nowszy superb lub octawia (w tej samej cenie byłaby dobrze wyposażona).

Share this post


Link to post
Share on other sites

W nowych autach to jest fajne, że w zasadzie przez pierwszych 5 lat można nimi jeździć w zasadzie bezproblemowo.Tankowanie, dbanie o pozostałe płyny eksploatacyjne. Nie trzeba się martwić o elektrykę, zawieszenie czy osprzęt silnika.

Później może być z tym różnie, ale pierwsze 5 lat, to jest ten bonsu za który się płaci wyjeżdżając autem z salonu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie, z innej beczki. Kupiłem kiedys w potrzebie uchwyt na szybe/deskę do trzymania smartfona (nawigacja podczas wakacji w wypozyczonym aucie). Ostatnio chciałem go sprawdzić i okazuje się, że niestety po pewnym czasie sie odkleja. To model z przyssawką "odsysanie wajchą". Da się to zreaktywować? Jakims odtłuszczaczem czy coś? Czy kosz po prostu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Julek, nawą ale kombi. :)


W dniu 22.12.2014 o 11:43, Cezar. napisał:

... mądrzy zrozumieją, a reszcie nie wytłumaczysz...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie, z innej beczki. Kupiłem kiedys w potrzebie uchwyt na szybe/deskę do trzymania smartfona (nawigacja podczas wakacji w wypozyczonym aucie). Ostatnio chciałem go sprawdzić i okazuje się, że niestety po pewnym czasie sie odkleja. To model z przyssawką "odsysanie wajchą". Da się to zreaktywować? Jakims odtłuszczaczem czy coś? Czy kosz po prostu?

Spróbuj  odtłuścić  szybę i  przyssawkę np octem spirytusowym , zwykły ze sklepu za 2 zł.

Share this post


Link to post
Share on other sites

W nowych autach to jest fajne, że w zasadzie przez pierwszych 5 lat można nimi jeździć w zasadzie bezproblemowo.Tankowanie, dbanie o pozostałe płyny eksploatacyjne. Nie trzeba się martwić o elektrykę, zawieszenie czy osprzęt silnika.

Później może być z tym różnie, ale pierwsze 5 lat, to jest ten bonsu za który się płaci wyjeżdżając autem z salonu.

 

Nie jestem przekonany ;) w teorii tak to wlasnie powinno byc, a w praktyce...

Jezdzi po Wawie Bentayga która juz calkiem duzo czasu spedzila w serwisie ;) 


Pozdrawiam,

Janek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie jestem przekonany ;) w teorii tak to wlasnie powinno byc, a w praktyce...

Jezdzi po Wawie Bentayga która juz calkiem duzo czasu spedzila w serwisie ;)

Co jej dolega? Edited by StaryWilk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dzięki za linka. Moje refleksje:

1. Raczej problem konkretnego egzemplarza, usterki musiałyby być lawinowo zglaszane w necie w popularnej q7-ce, z której bentayga z techniki bierze niemal wszystko.

2.przebieg na filmiku ciągle ten sam nawet się zmniejsza im dalej leci filmik, ale to zrozumiałe, że facet nie nagrywał wszystkiego od początku.

3. Znak czasów, jak masz wszystko w aucie, elektronicznych gadżetów hi-tech to Audi, Mercedes, czy bmw są na pewno bardziej narażone na nagłe, niespodziewane unieruchomienie w wyniku drobnego zwarcia w instalacji i lawinowa awarie różnych asystentów, które są ze sobą powiązane niż Dacia logan, czy Skoda Fabia.

4. Nie powinno mieć coś takiego miejsca w nowym aucie żadnej klasy, ale jak widać może się zdarzyć w każdej marce.

Edited by StaryWilk

Share this post


Link to post
Share on other sites

jedna Bantayga to nie ogół. Wiadomo, że jakieś pojedyncze buble się trafiają, nigdzie nie ma idealnych 100% powtarzalności na produkcji. 

A czasami winny może być jeden mały układzik, będzie robił zwarcie i kicha, cała elektronika leci. Znajomy przerabiał podobną historię w Mercu ML 2009r - padł jakiś moduł - w aucie działy się cuda - szyby żyły własnym życiem, wycieraczki tak samo, klima zdaje się też, masa błędów na kompie.

Edited by trollu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może auto przed sprzedażą spadło z lawety...


Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie…

Share this post


Link to post
Share on other sites

StaryWilk jestem daleki od twierdzenia, że to norma. Fakt jest taki, że w dzisiejszych czasach elektronika jest wszechobecna, ale nie jest niezawodna. 

Mamy w samochodach dodatki które umilają życie i je ułatwiają, wplywaja na bezpieczenstwo czy ekologie, ale są też często powodem problemów. 

Ja w rocznym aucie wymieniałem już maty w lusterkach bo się spaliły, głośnik w drzwiach bo zaczął trzeszczeć, a ostatnio sondę NOX i bak od Adblue. Przy następnym przeglądzie jeszcze muszą zerknąć, bo czasem jeden reflektor LED przestaje świecić nie wiedzieć czemu.

Oczywiście ktoś może powiedzieć problem konkretnego egzemplarza ;)

Edited by vvv

Pozdrawiam,

Janek

Share this post


Link to post
Share on other sites

chłopaki, szukam do kupienia 125p, najlepiej lata produkcji przez 1980, ale jeśli coś na prawdę ciekawego z młodszych roczników się trafi, to nie wykluczam - gdyby zatem ktoś z Was coś wiedział, słyszał, to będę wdzięczny za info ;)


kupię doxę sub...zawsze i każdą :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzisiaj na spocie przymierzalem się po raz pierwszy do takiego auta i widziałbym się w nim. Miejsca więcej niż w mx5. Tylko jak znam życie to części i serwisy pioruńsko drogie :(

 

Taplaltakl.

 

I tu sie zdziwisz, to porsche z okresu kryzysu, czesci wymienialne pomiedzy modelami, masowa produkcja, duza podaz czesci w rozsadnych cenach. Utrzymanie takiego auta, przy zalozeniu, ze silnik zadbany, jest naprawde dosc tanie.

 

Ladnych pare lat temu przymierzalem sie do takiej.. skonczylo sie drożej ;)

Ale to bardzo przyjemne samochody, tworzone od podstaw jako otwarte nadwozia, z pieknym rozlozeniem masy, przyjemnymi osiagami, racjonalnymi kosztami utrzymania i niesamowita radoscia z jazdy :)

 

Zdecydowanie polecam.

Edited by _Kwiatek_
Nie cytuj zdjęć

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problem jest tylko z egzemplarzami powypadkowymi, szczególnie tymi bitymi w bok, bo wszystkie wiązki elektryczne idą w progach. Mam znajomego, który kupił tak bity egzemplarz i przez całe miesiące nie mógł dojść do ładu z elektryką, a koszty były bardzo wysokie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problem jest tylko z egzemplarzami powypadkowymi, 

 

No to to jest uniwersalny problem :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie jestem przekonany ;) w teorii tak to wlasnie powinno byc, a w praktyce...

Jezdzi po Wawie Bentayga która juz calkiem duzo czasu spedzila w serwisie ;)

A każdym razie wolałbym mieć tą Bentayagę na gwarancji niż bez. Nie chcę sobie nawet wyobrażać jakie faktury by dostawał za te wszystkie naprawy... I chyba tu jest największa zaleta nowego auta - gwarancja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A każdym razie wolałbym mieć tą Bentayagę na gwarancji niż bez. Nie chcę sobie nawet wyobrażać jakie faktury by dostawał za te wszystkie naprawy... I chyba tu jest największa zaleta nowego auta - gwarancja.

Z drugiej strony może zdolny elektronik prędzej by ogarnął problem niż ASO. Tutaj widać że to ciągle jeden i ten sam powtarzający się problem, który nie został trwale zlikwidowany.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nowe auto powinno być sprawne, ale .... chcąc mieć najświeższy model trzeba sie liczyć z tzw problemami wieku dziecięcego i wizytami z tej okazji w aso.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   1 member

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.