Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

Grand cmax 2 litry w dieslu zmodowany na 190PS, srednie spalanie 6,5 l.

W miescie nie przekracza 7 l.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Q5 2 l benzyna. Autostrada 9 l 160 na tempomacie. Miasto 12. Jazda drogami powiatowymi 60 km/h 6.5 l. Bez ściemy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

fajnie się zapowiada 

Też mi się podoba nowy styl  volvo .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Econothing, tak sobie zazartowalem bo w tym silniku nie ma nic eko, nawet start-stop funkcji.

W porównaniu do ecoboost, gdzie faktycznie silniki są Eco tak długo jak jeździsz "off boost ". Inaczej albo Eco albo boost :D

Nie rozumiem po co Ford wprowadził tego Ecoboosta, skoro to żadna różnica w cenie w zasadzie. A ci co rzeczywiście kupili tego tańszego więcej ładują w modyfikacje, np. poprawienie głośności wydechu i.t.p. i.t.d. Pewnie to marketing, zastanawiasz się nad tańszym ale i tak kupujesz 5.0

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak naprawdę, to żaden samochód nie jest eko. Czym on nie byłby pędzony. Jak kto kupi priusa to niedźwiadki na biegunie nie skaczą z radości. Zresztą, nawet eko skóra jest mniej eko od prawdziwej skóry. Te wszystkie eko auta są tylko mniej szkodliwe czasem ale nie nie szkodliwe całkowicie.


Kocham Zegarki i nie dlatego, że pokazują która jest godzina.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Każdy trąbi o ekologii bo jest na topie. Banany w Lidlu eko, seler eko, marchewka eko, ziemniaki eko i cena przynajmniej 2 razy wyższa.

To czysty zysk.

A żeby wyprodukować więcej energii elektr. do aut, też trzeba zużyć więcej paliwa do jej wyprodukowania, jakie by ono nie było, u nas niestety węgiel, więc i więcej odpadów i zanieczyszczeń produkujemy. Akumulatory, więcej ołowiu itp...

A później jeszcze trzeba te puszki zezłomować, zająć się recyclingiem itd...

Te wszystkie start-stopy, EGR-y, DPF-y itp. dodatki odbijają na naszych kieszeniach, co z tego, że auto spali mniej litr paliwa na setkę. Poduszki, sprzęgło, skrzynia, silnik szybciej się zużywają, nikt mi nie powie, że tak nie jest.

Sorki, taki mamy klimat, tfuuu czasy.

Edytowane przez tommly

..."Wszys­tko jest możli­we. Niemożli­we po pros­tu wy­maga więcej cza­su"... Dan Brown

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Każdy trąbi o ekologii bo jest na topie. Banany w Lidlu eko, seler eko, marchewka eko, ziemniaki eko i cena przynajmniej 2 razy wyższa.

To czysty zysk.

A żeby wyprodukować więcej energii elektr. do aut, też trzeba zużyć więcej paliwa do jej wyprodukowania, jakie by ono nie było, u nas niestety węgiel, więc i więcej odpadów i zanieczyszczeń produkujemy. Akumulatory, więcej ołowiu itp...

A później jeszcze trzeba te puszki zezłomować, zająć się recyclingiem itd...

Te wszystkie start-stopy, EGR-y, DPF-y itp. dodatki odbijają na naszych kieszeniach, co z tego, że auto spali mniej litr paliwa na setkę. Poduszki, sprzęgło, skrzynia, silnik szybciej się zużywają, nikt mi nie powie, że tak nie jest.

Sorki, taki mamy klimat, tfuuu czasy.

Otoz to, tak samo było przy dieslach na topie, gdy liczono tylko koszt przejechania  100 km.  Dodajac do tego koszty napraw, nie rozpisując sie  już na ten temat, diesle ekonomiczne już nie były

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie CC 1.8 TSI w DSG średnie spalanie 8.6 l/100 km. Dzisiaj 100 km ze średnią 10.7 tylko że bardzo dynamicznie :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Start stop i downsizing juz jest w benzynach, za chwile jeszcze adblue i wtedy to juz w ogole stracimy alternatywe dla bezawaryjnych samochodow.

Wtedy juz tylko trzeba sie przerzucic na wynajem niestety...


Pozdrawiam,

Janek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Słusznie prawisz.

W środę tak mnie przywitało moje Audi:

 

post-37089-0-39707200-1530369947_thumb.jpg

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

cac1686c525b8dbb1aeae9810c53e63e.jpg

 

Znam ten ból ;) mnie złapało w trasie

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk


Pozdrawiam,

Janek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ten wirtualny kokpit w audi, piękna sprawa... nawet jak pokazuje mało przyjemne komunikaty ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fakt jest to przyjemny bajer, mozna poustawiac co i jak kto lubi: duze zegary i info na srodku albo mapa na caly ekran i male zegary na brzegach. Ekran na srodku deski przestaje byc potrzebny, chyba ze po odblokowaniu softu z dzialajacymi filmami w trakcie jazdy ;) - oczywiscie dla pasazera.

 

Jezeli chodzi o ten blad adblue to dla mnie troche przesada z tym, ze rzeczywiscie po osiagnieciu limitu km nie mozna uruchomic silnika. Szczegolnie, ze samochod jest sprawny, jedynie nie spelnia normy euro6, ale pewnie dalej spelnia euro4 albo 5. Rozumiem jakby ograniczyli moc, ale totalny blackout wg. technologia poszla o krok za daleko. Assistance podjechalo, zrobilo restart i z 0km i braku mozliwosci rozruchu, zrobilo sie 50km.

Edytowane przez vvv

Pozdrawiam,

Janek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poprawność polityczna za wszelką cenę.

 

U mnie okazało się, że dozownik się przycinał i dawał za mało ad-blue. I tylko z tego powodu postanowił zepsuć mi urlop...

Edytowane przez Tommaso

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Za daleko zaplanowales urlop, w Polsce mialbys szanse zmiescic sie w 1000 km :)

Mnie tak kilka lat temu zalatwila urlop sonda lambda padajac 2 dni przed wyjazdem. Popularny silnik VAG i czesci powinny byc od reki, ale niestety w A6 sondy byly inne i ponad tydzien czekania na wysylke z Niemiec


Przepraszam za brak polskich znakow ale po prostu ich nie mam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jadę do Włoch, więc nie da rady.

U mnie potrzebowali na ściągnięcie części dwa dni. Miałem jechać jutro, pojadę w poniedziałek wieczorem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

spalanie, ad blue a o wczorajszym rekordzie 919 na Nurburgringu nikt nie wspomina 

 

dla mnie najlepszy jest moment w 2.45 min - kop jak w NFS, taką hybrydę to ja rozumiem  ;)

ciekawi mnie dlaczego karuzelę pojechał górą 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Obejrzałem cały, ja tak nawet w grze nie potrafię. Ta karuzele, może dlatego tak pokonał, że bardziej opłacało mu sie skorzystać z przyczepności wynikającej z działania aerodynamiki niż optymalnego toru jazdy. Ale tez moze byc wiele innych przyczyn. Kurde, mowie jakbym się znał.


Kocham Zegarki i nie dlatego, że pokazują która jest godzina.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Takiego czasu to ja nie zrobiłem nawet Red Bullem X2014 w Gran Turismo...

Może być tak jak piszesz, dół karuzeli jest bardzo nierówny i przy takiej szybkości mogą być problemy z trakcją.

Sabina kiedyś mówiła, że optymalny tor jazdy na NR może się diametralnie różnić dla różnych samochodów. 

Edytowane przez Tommaso

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widziałem to wczoraj szybki Szymek wrzucił na fb ;) hybryda rzeczywiście mistrzowska ale i opony są tutaj nie bez znaczenia w trakcie jazdy dobre przeciążenia osiąga, a dają radę.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk


Pozdrawiam,

Janek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja kiedyś widziałem w chyba świecie motocykli rysunki prawidłowego toru jazdy. Nieco zdziwiony byłem, gdy te linie nie biegły po możliwie największych promieniach ale ten promień byl tym mniejszy im mniejsza prędkość (bliżej połowy zakrętu). Ciekawe.


Kocham Zegarki i nie dlatego, że pokazują która jest godzina.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Za daleko zaplanowales urlop, w Polsce mialbys szanse zmiescic sie w 1000 km :)

Mnie tak kilka lat temu zalatwila urlop sonda lambda padajac 2 dni przed wyjazdem. Popularny silnik VAG i czesci powinny byc od reki, ale niestety w A6 sondy byly inne i ponad tydzien czekania na wysylke z Niemiec

Dobrze, że to nie serwis zegarkowy, bo w takiej sytuacji dla niektórych normalnym jest, że na uszczelkę trzeba czekać co najmniej miesiąc ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Takiego czasu to ja nie zrobiłem nawet Red Bullem X2014 w Gran Turismo...

Może być tak jak piszesz, dół karuzeli jest bardzo nierówny i przy takiej szybkości mogą być problemy z trakcją.

Sabina kiedyś mówiła, że optymalny tor jazdy na NR może się diametralnie różnić dla różnych samochodów. 

wiadomo, auta klasy LMP są budowane z myślą o maksymalnym wykorzystaniu docisku aero a to 919 nie jest obarczone ograniczeniami WEC i poprawili docisk o 53%, a jak się zachowują LMP gdy tracą docisk to można poszukać sobie na yt. Zresztą na Ringu 3 lata temu w części Flugplatz leciał Nissan. Nie mniej, np 911 GT2 RS które ma rekord dla produkcyjnych aut szło dołem jak większość (ogólnie to górą jazda autem bez porządnego docisku chyba zawsze kończy się na bandzie, za duża siła odśrodkowa a za mało trakcji) a tutaj też przez karuzelę jechał na pół gwizdka. Mi się wydaje, że bali się właśnie podbicia na nierówności przy dużej prędkości i sile odśrodkowej, dyfuzor przestałby działać a 919 poleciałoby w bandy.

 

A ze świata motocykli pamiętam, że im ostrzejsze wejście w winkiel tym łagodniejsze wyjście. Tyle że trzeba to wszystko pogodzić z przyczepnością, siłą odśrodkową itd  :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj w Oleśnicy na zlocie American Cars Mania byliśmy...Masa ryku, masam huku, ale całkiem fajnie ;)

 

 https://www.facebook.com/pg/americancarsmania/photos/?ref=page_internal

 

36436119_2047862791915315_26432897248479

Edytowane przez kiniol

Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie…

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wiadomo, auta klasy LMP są budowane z myślą o maksymalnym wykorzystaniu docisku aero a to 919 nie jest obarczone ograniczeniami WEC i poprawili docisk o 53%, a jak się zachowują LMP gdy tracą docisk to można poszukać sobie na yt. Zresztą na Ringu 3 lata temu w części Flugplatz leciał Nissan. Nie mniej, np 911 GT2 RS które ma rekord dla produkcyjnych aut szło dołem jak większość (ogólnie to górą jazda autem bez porządnego docisku chyba zawsze kończy się na bandzie, za duża siła odśrodkowa a za mało trakcji) a tutaj też przez karuzelę jechał na pół gwizdka. Mi się wydaje, że bali się właśnie podbicia na nierówności przy dużej prędkości i sile odśrodkowej, dyfuzor przestałby działać a 919 poleciałoby w bandy.

 

A ze świata motocykli pamiętam, że im ostrzejsze wejście w winkiel tym łagodniejsze wyjście. Tyle że trzeba to wszystko pogodzić z przyczepnością, siłą odśrodkową itd  :P

No właśnie dyfuzor ponoć ma to do siebie, że jak straci szczelność to się robi jazda, znaczy się lot.


Kocham Zegarki i nie dlatego, że pokazują która jest godzina.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.