Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Gość Marcin99

Motocykle

Rekomendowane odpowiedzi

21 minut temu, bober5264 napisał(-a):

Co to znaczy miękki łańcuch?

Wysłane z mojego SM-S921B przy użyciu Tapatalka
 

Wymaga dość częstego naciągania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 30.10.2024 o 14:18, eye_lip napisał(-a):

Cieplutko to przewietrzyłem malucha na nowych gumach:)

PA300322.jpg


 


IMG_5763.thumb.jpeg.e6fddeffeb9e92ecbaeecf991b97141a.jpeg

Edytowane przez Osmodeusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A propos daxa  - pomimo że Honda Dax jest znana w USA do tej pory była niedostępna, ale od paru tygodni jest i to w fajnym niebieskim kolorze nawiązującym do oryginału z lat 70.

 

W Azji jest mnóstwo części i firm które tuningują minibiki i skutery Hondy ale najczęściej to po prostu różne detale i uterenowienia (przykłady z jasnoniebieskim i czerwonym), ale ostatnio wpadł mi w oko build ze Steady Garage, niesamowita robota🥰

2025-dax-125-gallery-05.jpg

2025-dax-125-gallery-02.jpg

39-2_1080x.jpg

s-l400 (1).jpg

14_1-1.jpg

th0571559_3.jpg

Screenshot_20241118_112236_Instagram.jpg

Screenshot_20241118_112248_Instagram.jpg

Screenshot_20241118_112228_Instagram.jpg

Screenshot_20241118_112242_Instagram.jpg

Screenshot_20241118_112253_Instagram.jpg


Instagram.com/horlobby.watches

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 minut temu, eye_lip napisał(-a):

A propos daxa  - pomimo że Honda Dax jest znana w USA do tej pory była niedostępna, ale od paru tygodni jest i to w fajnym niebieskim kolorze nawiązującym do oryginału z lat 70.

 

W Azji jest mnóstwo części i firm które tuningują minibiki i skutery Hondy ale najczęściej to po prostu różne detale i uterenowienia (przykłady z jasnoniebieskim i czerwonym), ale ostatnio wpadł mi w oko build ze Steady Garage, niesamowita robota🥰

2025-dax-125-gallery-05.jpg

2025-dax-125-gallery-02.jpg

39-2_1080x.jpg

s-l400 (1).jpg

14_1-1.jpg

th0571559_3.jpg

Screenshot_20241118_112236_Instagram.jpg

Screenshot_20241118_112248_Instagram.jpg

Screenshot_20241118_112228_Instagram.jpg

Screenshot_20241118_112242_Instagram.jpg

Screenshot_20241118_112253_Instagram.jpg

Świetna 👍👍👍

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak ktoś szuka fajnej lekkiej kurtki na letni sezon to teraz na allegro jest Promo na kurtki IXS - mam takie dwie i w tej cenie (250) to super wybór. 


Instagram.com/horlobby.watches

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fajny dzień się trafił, można było przegonić osiołka .

osiołek1.jpg

osiołek2.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeździsz w okularach pod kaskiem..

Gniotą Cię nad uszami?

Raz jeden przejechałem 70 km w okularach przeciwsłonecznych i przyznam, trochę odczułem..

Może by mi się kask przyzwyczaił :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja jeżdżę w korekcyjnych.

Kwestia odpowiedniego kasku 

20230704_171241.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pomożecie?

 

Zastanawiam się nad zmianą Suzuki DL 650 na... no właśnie...; motocykl raczej do jazdy a nie do lansowania, długie dystanse również "z plecakiem", niezawodność i wytrzymałość - bez szaleństw w terenie ale mimo wszystko w jakieś łatwiejsze szutrowe drogi dobrze by było móc wjechać, raczej spokojna jazda, jak to w turystyce.

Biorę pod uwagę zakup nowego - bądź góra 3 letniego egzemplarza. 

 

Z uwagi na preferencje grę wchodzi dwóch kandydatów: 

1. Suzuki V-strom 1000 SX 

2. Kawasaki Versys 1000 SE 

 

Który byście polecili i dlaczego? 

 


:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, zadra napisał(-a):

Jeździsz w okularach pod kaskiem..

Gniotą Cię nad uszami?

Raz jeden przejechałem 70 km w okularach przeciwsłonecznych i przyznam, trochę odczułem..

Może by mi się kask przyzwyczaił :)

Zawsze jeżdżę w okularach korekcyjnych. Nie lubię kontaktów. Jakoś nie gniotą

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 18.11.2024 o 11:33, eye_lip napisał(-a):

W Azji jest mnóstwo części i firm które tuningują minibiki i skutery Hondy

 

Tajlandczycy potrafią w ładny tuning :rolleyes:

 

298116412_2337106796428009_2971118593737735499_n.jpg?stp=dst-jpg_s600x600&_nc_cat=111&ccb=1-7&_nc_sid=f727a1&_nc_ohc=Lc5GR9ijkosQ7kNvgGFrdWZ&_nc_zt=23&_nc_ht=scontent.fpoz4-1.fna&_nc_gid=AWIjt1lGSXGBBI5ywqiywOR&oh=00_AYDa1aBdpMBlmpP5J3306XOH6vPGse_s7oFZ-B4U8rHg_Q&oe=674ABDD7

 

 

298024113_2337106879761334_8719459339547017568_n.jpg?stp=dst-jpg_s600x600_tt6&_nc_cat=102&ccb=1-7&_nc_sid=f727a1&_nc_ohc=RahOuHZjzlQQ7kNvgGu1AtY&_nc_zt=23&_nc_ht=scontent.fpoz4-1.fna&_nc_gid=A8FwJon8P6gfvCnOMAAup5z&oh=00_AYCGykXLrTyi79IPYkt1QZUfavLfle4I5GbzFwRtqP2aVg&oe=674AE489

 

ale to straszny maluch jest :D

honda-dax-st-125-cafe-racerjpg-20220813020543.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Te daxy z foto sa mocno obniżone;) Jak przeanalizujemy wymiary z innym motocyklem Hondy z tej klasy to różnica jest jedynie w długości co wynika że średnicy kół bo dax ma 12 cali - lecz są one bardzo szerokie jak na tę klasę - 130 z tyłu i aż 120 z przodu. Ja go kupiłem po tym jak się przymierzyłem u kolegi, bo byłem właśnie zaskoczony jaki on jest duży na żywo ( w stosunku o tego czego sie spodziewalem po śmiesznym motorynkowym designie) i jaką ma długą kanapę.

 

Honda CB125  - 2015 x 750 x 1100 siedzenie 790 mm

 

Dax - 1760 x 760 x 1020 mm siedzenie 775 mm

 

Z innej bajki polecicie jakieś konkretne sprawdzone ciuchy/zestawy na kilka stopni? Wczoraj strasznie zmarzłem jak się wybrałem o 22 na godzinną przejażdżkę 😵💫

Edytowane przez eye_lip

Instagram.com/horlobby.watches

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja jestem starej daty i jak chłodniej jeżdżę w skórach. Specjalnie nie marznę... Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ładne chłopaki przy tych daxach :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
13 godzin temu, eye_lip napisał(-a):

Z innej bajki polecicie jakieś konkretne sprawdzone ciuchy/zestawy na kilka stopni?

 

Dainese :rolleyes:

 -Tempest, Ladakh, Springbok 

Tylko, że to kurtki w trasę całoroczne (3 w 1 coś przypinasz, coś rozpinasz) - ale świetnie pomyślane

 

 

Osobiście nawet puchową sportową mam Dainese - "szmaty" maja wygodne, ja lubię 👍

 

SPRINGBOK 3L ABSOLUTESHELL™ JACKET | Dainese

Edytowane przez Osmodeusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 25.11.2024 o 21:51, Daito napisał(-a):

Pomożecie?

 

Zastanawiam się nad zmianą Suzuki DL 650 na... no właśnie...; motocykl raczej do jazdy a nie do lansowania, długie dystanse również "z plecakiem", niezawodność i wytrzymałość - bez szaleństw w terenie ale mimo wszystko w jakieś łatwiejsze szutrowe drogi dobrze by było móc wjechać, raczej spokojna jazda, jak to w turystyce.

Biorę pod uwagę zakup nowego - bądź góra 3 letniego egzemplarza. 

 

Z uwagi na preferencje grę wchodzi dwóch kandydatów: 

1. Suzuki V-strom 1000 SX 

2. Kawasaki Versys 1000 SE 

 

Który byście polecili i dlaczego? 

 

Vstrom dlatego, że preferuję ten układ silnika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Również polecam Dainese. Z cieplejszych modeli mam Tempest 2 oraz Explorer 2 - nie są to już aktualne modele. Wybór kurtki zależy od tego, jak dobrze tolerujesz zimno.

Na obecną pogodę Tempest byłaby moim wyborem, ale niestety mam ją w drugim domu. Z tego względu jeżdżę w bieliźnie termoaktywnej, motocyklowych jeansach i skórzanej kurtce Razon. Do tego używam grubszych rękawic i kominiarki z Gore-Texem. Pewnie fakt, że mam pogrzewane manetki i szybę też dużo zmienia, w odczuciu zimna. 

Model Explorer kupiłem chyba 8 lat temu - dość dawno, i użyłem go może 2-3 razy. To bardzo dobra kurtka na długie trasy lub wycieczki motocyklowe. Jest to system 3 w 1, więc trzeba się liczyć z pewnymi kompromisami. Kiedy mam wszystkie podpinki, kurtka leży świetnie i jest bardzo ciepła (dla mnie nawet za ciepła). Po wypięciu podpinki robi się luźniejsza, co mi osobiście nie odpowiada. Jeśli nie planujesz podróży do Norwegii, to raczej zrezygnowałbym z modelu Explorer.

 


Pozdrawiam,

Janek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Te moto podpinki to żarty. Mam wiele kurtek. A jak zimno ciepła bielizna i gruby polar. Na wierzchu oczywiście kurtka moto. Najważniejsze u mnie to szeroki gruby pas nerkowy ocieplający na to wszystko. Szyba oczywiście daje coś. Kufer zdejmuję bo wiatr zakręca i podwiewa w plecy. Rękawice Modeki grube zimowe. Neopren śliniak  Dainese na szyję. Gruba kominiarka . 

 

 

Edytowane przez stefanekmac
Literówki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 26.11.2024 o 02:10, goral_ napisał(-a):

Fajny dzień się trafił, można było przegonić osiołka .

osiołek1.jpg

osiołek2.jpg


Czy to R1200ST?

Wygląda na komfortowego i dobrze wyposażonego turystyka jak na jego pułap cenowy, jednak opinie o tym modelu odstraszają. 
 

Mógłbyś coś o nim więcej powiedzieć?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak. To r1200st z 2007 roku. Jest fajnym moto i rzeczywiście do nabycia w niezłej cenie. Poprzednio jeździłem R1100RT. Ten ma więcej mocy, lepiej się prowadzi i mniej waży.  Uważam , że trudno się czegokolwiek czepiać.  Na dalsze trasy warto założyć większą szybę i podnieść kierownicę, co nie jest proste. Jeśli chcesz wiedzieć coś więcej to pisz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Opinie o tym modelu są podzielone. Podobno model ma kilka słabych punktów, a po premierze miał kilka akcji serwisowych. 
 

Podobno ST ma następujące bolączki:

Problemy z elektryczną pompą ABS, którą ciężko odpowietrzyć. Konstrukcja sprzęgła, która wymaga rozebrania połowy motocykla. Losowo pękające przewody paliwowe i problemy z pompą paliwową.
Problemy z wałem kardana (stuki i wycieki). Praca skrzyni biegów też podobno dosyć szorstka. Części jedynie słabo dostępne w ASO, a ich cena jak to BMW…

 

Wiadomo, że najlepiej kupić motocykl z pewną historią, jednak model jest rzadki na rynku. Oferty R1200ST są dość atrakcyjne, ale jeśli na dzień dobry trzeba włożyć 5k w serwis, to można poszukać czegoś japońskiego. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem nim 20 k km i nie ma problemów.  Ważne by dbać o serwis.   Kwestia gustu, ja mam do bokserów słabość i nie przesiądę się na szlifierkę ani vałkę. Wał kardana jest mniej kłopotliwy niż łańcuch, trzeba pilnować olej w przekładni i tyle.

Teraz, goral_ napisał(-a):

Zrobiłem nim 20 k km i nie ma problemów.  Ważne by dbać o serwis.   Kwestia gustu, ja mam do bokserów słabość i nie przesiądę się na szlifierkę ani vałkę. Wał kardana jest mniej kłopotliwy niż łańcuch, trzeba pilnować olej w przekładni i tyle. Nie namawiam, ale i nie odradzam.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.