Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
chrono-craze

Klub Miłośników Zegarków ROLEX

Rekomendowane odpowiedzi

Uszkodzenie każdej nowej rzeczy boli. Co dopiero zegarka. Pamiętam jak nie mogłem się pogodzić z pierwszą rysą na ramie mojego nowego roweru.

To nie ma nic wspólnego z tym, czy zakup był na czyjąś kieszeń,czy nie. Mogłeś się chwilę zastanowić przed napisaniem takiego posta.

Jak Koledze szczerzę współczuję. Pocieszające jest to, że z czasem do takich uszkodzeń przyzwyczajamy się na tyle, że przestajemy je zauważać.

Przywiązywać to można do ludzi, a przedmioty się po prostu niszczą, raz wcześniej a raz później.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

idź na spacer

Cienka riposta jak na postać z bajki..

 

Zajmij się swoimi kieszeniami, niż kolegów z forum, na pewno wszyscy na tym zyskają.

Edytowane przez eye_lip

Instagram.com/horlobby.watches

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cienka riposta jak na postać z bajki..

Zajmij się swoimi kieszeniami, niż kolegów z forum, na pewno wszyscy na tym zyskają.

:lol

:lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tyle szumu o uszkodzenie oznacza to, ze zakup nie był na kieszeń.

Tak , masz racje.

Zabrałem kredyt na 5 lat , w tym czasie dzieci nie zobaczą cukierków. Żona zabrała drugi etat a ja sam zaczynam pracować po 16 godzin na dobę.

Jesteś teraz bardziej zadowolony ? Jeśli tak , to się cieszę.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Raczej nie powinno się nic stać, Rolexa testują przed wypuszczeniem z fabryki min. z odporności na uderzenia, jeden z testów to uderzenie z siłą 5000 G + 20 innych testów.

 

 

Biorąc pod uwagę fakt, że wytrzymałość czarnych skrzynek w samolotach jest projektowana na przeciążenia rzędu 3000g, to podana wartość wydaję się być niewiarygodną. Mam na myśli, że na pewno nie testują z taką siłą każdego modelu (nie wszystkie mechanizmy mają choćby Paraflex (mają go 3132, 3187, 3235, 3285, 9001) i nie byłbym pewny czy ta wartość dotyczy również mechanizmów.

Edytowane przez memento mori

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tyle szumu o uszkodzenie oznacza to, ze zakup nie był na kieszeń.

 

Pytanie tylko, po co...?  :angry:

Lepiej milczeć niż głupio gadać  <_<


To jest moje zdanie i ja je całkowicie popieram.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Biorąc pod uwagę fakt, że wytrzymałość czarnych skrzynek w samolotach jest projektowana na przeciążenia rzędu 3000g, to podana wartość wydaję się być niewiarygodną. Mam na myśli, że na pewno nie testują z taką siłą każdego modelu (nie wszystkie mechanizmy mają choćby Paraflex (mają go 3132, 3187, 3235, 3285, 9001) i nie byłbym pewny czy ta wartość dotyczy również mechanizmów.

Takie info jest na stronie Rolexa a czy to tylko marketing czy rzeczywistość, raczej trudno mi ocenić. Ale w porównaniu do innych marek, Rolex jest dość wytrzymały na uderzenia i wstrząsy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niezaleznie od wartosci, takie zdarzenie w pierwszym dniu posiadania zegarka musi bolec.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy to nie jest przypadkiem 5 G ? Rolex podaje na stronie 5,000 G, łatwo nie zauważyć przecinka. To i tak mega dużo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiem, że to jest na stronie, ale oboje wiemy też, że pomimo należnego uznania, ta marka lubi czasami trochę koloryzować :-) Nie zdziwiłbym się, gdyby się okazało, że tyle to może wygenerować maksymalnie ich działo pneumatyczne w laboratorium, a mechanizmy testują wartościami znacznie niższymi.

Edytowane przez memento mori

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pytanie tylko, po co...?  :angry:Lepiej milczeć niż głupio gadać  <_<

Przekażę dalej rymarzowi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy to nie jest przypadkiem 5 G ? Rolex podaje na stronie 5,000 G, łatwo nie zauważyć przecinka. To i tak mega dużo.

 

Też w pierwszej chwili pomyślałem, że o 5 G chodzi, ale po przecinku masz napisane, że wartość "setki razy większa niż testy zderzeniowe samochodów", więc 5G to raczej nie jest.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

5000G, musieliby rozpędzić zegarek do prędkości dźwięku.


Co-Axial

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poza tym to tylko test syntetyczny. Uderzenie w konkretny element koperty,pod określonym kątem. A wiadomo jak jest w naturze. Ja dwa razy wykończyłem szafirowe szkło, którego się porysować nie da. A i mechanizm dostał w łeb od zwykłego uderzenia o framugę. Najważniejsze, że go sprawdzili i mechanicznie jest wszystko ok. Wizualnie to boli, ale się upowszechni.


The Ringing of The Division Bell Had Begun

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziś byłem w Galerii Mokotów i spytałem się o dostępność Airkinga. Ku mojemu zaskoczeniu sprzedawca miał go na wystawie. Co ciekawe podobno ten model nie był objęty ostatnimi podwyżkami. Niestety zegarek na żywo nie zrobił na mnie żadnego wrażenia i chyba rozumiem skąd ten brak podwyżki ceny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A wystarczyłoby w Air Kingu podmienić nakładane 3/6/9 na drukowane 15/30/45. Byłby to wtedy całkiem fajny zegarek!

Edytowane przez memento mori

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Passero

Daytony też kiedyś nikt nie chciał, a kosztowała 200$ ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przyznam szczerze, że mi się kiedyś Air King strasznie podobał na zdjęciach, na żywo nie widziałem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Airkinga regularnie widzę za szybą, to jest taki paskudny skurwys*n że za darmo bym go nie chciał.

 

Gdyby kolega nicon odmówił, to ja mogę przyjąć za darmo. Nawet zapłacę podatek od darowizny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A wystarczyłoby w Air Kingu podmienić nakładane 3/6/9 na drukowane 15/30/45. Byłby to wtedy całkiem fajny zegarek!

Mieli na magazynie z EX to dali. ;) Trzeba oszczędzać.  :D 

Wrzuć go do skrzynki z narzędziami to się wyrówna i będzie EDC z charakterem ;)

Lepiej do betoniarki. ;)


W dniu 22.12.2014 o 11:43, Cezar. napisał:

... mądrzy zrozumieją, a reszcie nie wytłumaczysz...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Daytony też kiedyś nikt nie chciał, a kosztowała 200$ ;)

 

Kiedy to było? Za Kennedy'ego?


To jest moje zdanie i ja je całkowicie popieram.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Passero

Coś koło tego. Chodzi o to, że wyprzedzała swoją epokę... może z AK jest tak samo;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

5000G, musieliby rozpędzić zegarek do prędkości dźwięku.

wystarczy 180 km/h zatrzymane w 1ms, żadne cudo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.