Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

machlo

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    3065
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    4

Ostatnia wygrana machlo w dniu 21 Marca 2020

Użytkownicy przyznają machlo punkty reputacji!

Reputacja

7006 Guru zegarmistrzostwa

Ostatnie wizyty

6222 wyświetleń profilu
  1. Myślę, że @dsz będzie równie prawdziwym fanem, a może i prawdziwszym, jak tylko odbierze OP34.
  2. Z tego co widzę, to NXa w 2025 odświeżyli, więc jakieś tam mniej lub bardziej kosmetyczne zmiany są. Pytanie, czy zmiany są istotne z Twojego punktu widzenia. Ja nie miałbym tyle samozaparcia, żeby to analizować tygodniami, robić więcej niż 2-3 jazdy próbne przed zakupem. Taki NX powinien robić robotę, jak ma być w miarę wygodnie i ma jeździć po prostu. Sam napęd z e-CVT u mnie skreśla całą konkurencję spalinowych samochodów za to, że nie ma żadnych biegów i działa super płynnie. Manualną skrzynię, czy automat z łopatkami przy kierownicy rozważałbym tylko w samochodzie, który miałby przede wszystkim dawać frajdę z jazdy, ale takich nie kupuje się do codziennej jazdy.
  3. Jak już pisałem - nie podpalałbym się tym AWD w Lexusach. W 450h na tylnej osi jest 40kW (18% całkowitej mocy napędu) i załącza się tylko czasem - "jak jest potrzeba". Może przy drobnych uślizgach przy małej prędkości coś to pomoże, a może nie. https://media.lexus.co.uk/wp-content/uploads/sites/3/pdf/230203M-NX-Tech-Spec.pdf Jedyne IMO realne przełożenie na jazdę to nieco lepsze przyspieszenie i elastyczność.
  4. No właśnie - niewiele tego jest z normalnym AWD. Generalnie te pseudo AWD to w czym ma pomóc? Wyjechać z zaśnieżonego parkingu? Ile z tych SUVów AWD działa w pełnym zakresie prędkości? Przecież są te wynalazki z elektrykami podpiętymi pod drugą oś - po co to komu? Niby "AWD", ale tak nie do końca. Mało kto robi koszerne AWD, które rzeczywiście działa tak, jak należy. Ja bym nie dopłacał do takiego udawanego AWD, właśnie na przykład w 450h.
  5. A któryś z SUVów AWD, który jest wg Ciebie godny uwagi ma blokadę dyferencjału?
  6. Na jubilee mi się nawet podoba, ale oczka mi się nie zaświeciły, jak w przypadku innych zegarków, które mam lub chciałbym mieć. Inna sprawa, że mam już kilka takich „zwyklaków” z czarna tarcza, więc stąd też moje grymaszenie, bo mam wątpliwości czy ten GMT jest fajniejszy i czy cokolwiek wniesie do mojego pudełka.
  7. GMT z szarym bezelem jest nieco mdły, ale przez te dodatki złote robi się ciekawie, o ile ktoś lubi złoto. Sam mam zamówionego w pełni stalowego szaraka na jubilee i mam wątpliwości, bo w między czasie mierzyłem na żywo - niby nie jest źle, ale nie było chemii wielkiej.
  8. Bransoleta od Rangera idealnie pasuje do BB58, więc w drugą stronę też powinno działać również w przypadku pasków gumowych.
  9. Myślę, że przeceniasz zainteresowanie tego zacnego grona, co będziesz nosił na nadgarstku.
  10. Jak już ustaliliśmy chyba, są różne kryteria, względem których wybieramy samochód. 😁
  11. Ale masz premium wykończenie w środku, przynajmniej na pierwszy rzut oka i pierwsze kilometry zanim zacznie trzeszczeć, jak w autach niepremium. Tyle wystarczy, żeby sprzedać samochód.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.