Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Sign in to follow this  
Darek1974r

Córka prosi o wypełnienie ankiet. Ja prosze Was.

Recommended Posts

Szanowni Państwo,
zwracam się z uprzejmą prośbą o wypełnienie ankiety realizowanej w ramach badań przy pracy magisterskiej. Link załączam poniżej:
https://forms.office.com/e/ktenb0dL2S 
Pytania zawarte w kwestionariuszu dotyczą kwestii związanych z użytkowaniem mediów społecznościowych oraz publikowanych w ich przestrzeniach "krótkich form". Wypełnienie formularza zajmie około 10 minut. Nazywam się Małgorzata Durmaj i jestem studentką studiów II stopnia na kierunku dziennikarstwo i komunikacja społeczna na Uniwersytecie Jagiellońskim (w Instytucie Dziennikarstwa, Mediów i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego). Bardzo dziękuję za poświęcony czas!
Z serdecznymi pozdrowieniami Małgorzata Durmaj

forms.office.com

Proszsz...poszszło. :)

Tolerancja musi być nietolerancyjna wobec nietolerancji. Němec z Královce

Poszło. W ankiecie niestety nie ma zbyt wielu zmiennych społeczno-demograficznych. Dlatego analizy będą bardzo ograniczone. Jak na magisterkę to lekki zgrzyt. Ale jak promotor zaakceptował to ok.

rXQHFG4.jpg

15 minut temu, kkwpk napisał(-a):

Poszło. W ankiecie niestety nie ma zbyt wielu zmiennych społeczno-demograficznych. Dlatego analizy będą bardzo ograniczone. Jak na magisterkę to lekki zgrzyt. Ale jak promotor zaakceptował to ok.

Dziękuję. Ja na szczęście się na tym zupełnie nie znam :) Wiem tylko że to tylko część, "coś od czegoś".