Master Yoda 2171 #11026 Napisano 12 Stycznia 2015 No niby tak, tylko w USA żeby jeździć autem Tesli trzeba płacić jego osobistemu wrogowi Edisonowi za prąd. W końcu był kiedyś jego "bossem" 0 Pozdrawiam, Marek Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karczochrulez 2 #11027 Napisano 12 Stycznia 2015 Edison chyba zszedł jakiś czas temu? Chociaż dziad był pazerny, to może i nadal pobiera 0 Budziki zamordowały miliardy snów. Dlaczego więc chodzą bezkarnie??? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mayor 225 #11028 Napisano 12 Stycznia 2015 Edison chyba zszedł jakiś czas temu? Chociaż dziad był pazerny, to może i nadal pobiera Założone przez Edisona firmy Edison Illuminating Company to dzisiaj Consolidated Edison,z kolei Edison General Electric to obecne General Electric.,Tak że dzisiejsi odbiorcy prądu w USA nadal płacą rachunki Edisonowi,. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Osiem 290 #11029 Napisano 12 Stycznia 2015 Rozumiem, tak jak Fordem? Coś w tym rodzaju, łamię stereotyp, że Ford g...o wort 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łukasz G7900 2 #11030 Napisano 12 Stycznia 2015 Następna pojemność to 2.2 16V. Większych motorów nie polecam. Z tym 2.2 jest problem, mają niskie tłoki i czasami lubią kołysać się w cylindrach powodując nieprzyjemny klekot.Szczerze mówiąc myślałem o jakimś V6 słyszałem ze Omega 3.0 V6 zadbana, to całkiem dobry wybór. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kiniol 2281 #11031 Napisano 12 Stycznia 2015 Szczerze mówiąc myślałem o jakimś V6 słyszałem ze Omega 3.0 V6 zadbana,to całkiem dobry wybór.A spróbuj w niej wymienić uszczelki pod kolektorami wydechowymi bez wyjmowania silnika . Niestety produkcje zakończono w 2003 roku i będą już z nimi problemy z racji wieku.Ja wprawdzie mam 15 letnią Legend, ale to była wtedy trochę inna półka i znacznie większa trwałość... 0 Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie… Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Osiem 290 #11032 Napisano 12 Stycznia 2015 (edytowane) Czy będę bardzo monotematyczny jeżeli polecę Koledze Łukasz G7900 Mondeo w wersji 3.0 V6 ST 226 KM?To bardzo udany silnik, produkowany do 2007 r. Jako ciekawostka - silnik 5,9 V12 w Astonie, to właśnie sparowane 2 silniki 3,0 V6.Od siebie mogę tylko polecić. Bardzo aksamitna praca i fajne osiągi połączone z niewielką usterkowością. Edytowane 12 Stycznia 2015 przez Osiem 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krycha 0 #11033 Napisano 12 Stycznia 2015 Czy będę bardzo monotematyczny jeżeli polecę Koledze Łukasz G7900 Mondeo w wersji 3.0 V6 ST 226 KM?To bardzo udany silnik, produkowany do 2007 r. Jako ciekawostka - silnik 5,9 V12 w Astonie, to właśnie sparowane 2 silniki 3,0 V6.Od siebie mogę tylko polecić. Bardzo aksamitna praca i fajne osiągi połączone z niewielką usterkowością.Potwierdzę, znajomy z roboty ma parę lat i ciągle chwali mimo spalania. Wysłane z z1c 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Osiem 290 #11034 Napisano 12 Stycznia 2015 Potwierdzę, znajomy z roboty ma parę lat i ciągle chwali mimo spalania. Wysłane z z1cNo spalić musi, ale poza tym jest naprawdę ok. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eye_lip 24437 #11035 Napisano 13 Stycznia 2015 Mam pytanie do osób obeznanych w klasykach. Jaka jest szansa, że poniższe auto ma silnik 16 zaworowy? Wiem tyle, że ma 1.8 i auto jest z 1992r. 0 Instagram.com/horlobby.watches Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lawnowerman 927 #11036 Napisano 13 Stycznia 2015 Szansa jest 50%.Bo albo ma albo nie ma Po co ci taki trup?1.8 nie jedzie 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eye_lip 24437 #11037 Napisano 13 Stycznia 2015 Tak się pytam, stoi u mnie na osiedlu, dziadek ma, tylko czasami go przepala. 0 Instagram.com/horlobby.watches Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aty3 12 #11038 Napisano 13 Stycznia 2015 Co to za klasyk e30 :DWyprodukowany w 92 to on nie jest na 100% chyba że go dziadek przytargał z RPA 0 Cytryn i Gumiak naprawiają co kto nie umiał Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Admof 2259 #11039 Napisano 13 Stycznia 2015 W dowodzie pewnie 92 bo przywieziony z reichu jako składak. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ricardo216 104 #11040 Napisano 13 Stycznia 2015 Miałem wieki temu e30 i całkiem miło ją wspominam- całkiem przyjemne i w miarę bezawaryjne auto(ale kiedy to było). Też z silnikiem 1,8 i jego osiągi były delikatnie mówiąc... zresztą jakie osiągi 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Drake 90 #11041 Napisano 13 Stycznia 2015 Mam pytanie do osób obeznanych w klasykach. Jaka jest szansa, że poniższe auto ma silnik 16 zaworowy? Wiem tyle, że ma 1.8 i auto jest z 1992r. Z tego co pamiętam 16 V ma wersja 318iS a ona jest rzadziej spotykana .W mojej rodzinie takie auto jest od wielu lat tylko 316i z 1990 roku , teraz auto ojciec przekazał mojemu młodszemu bratu a on ostatnio zrobił sobie wycieczkę po Niemczech z kumplami , wrócił na kołach bez żadnych problemów , no może poza jednym , zatankował do tego silnika jakieś biopaliwo i auto zaczeło protestować 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eye_lip 24437 #11042 Napisano 13 Stycznia 2015 (edytowane) No właśnie tak kojarzyłem, że is raczej. Koledzy się śmieją z powyższego auta, jakbym zrobił zdjęcie lustrzanką (moja fotka z komórki w słabym świetle) to by była pewnie inna rozmowa, bo auto jest bardzo zadbane i wygląda na żywo ok, mniej więcej tak: Edytowane 13 Stycznia 2015 przez eye_lip 0 Instagram.com/horlobby.watches Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aty3 12 #11043 Napisano 13 Stycznia 2015 Co nie zmienia faktu, że klasyk z niego taki jak ze stojącego w tle paska b5 w tedeiku :D 0 Cytryn i Gumiak naprawiają co kto nie umiał Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eye_lip 24437 #11044 Napisano 13 Stycznia 2015 (edytowane) Otóż to, to kolejny przykład nie-klasyka, youngtimera: Edytowane 13 Stycznia 2015 przez eye_lip 0 Instagram.com/horlobby.watches Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kiniol 2281 #11045 Napisano 13 Stycznia 2015 (edytowane) Co nie zmienia faktu, że klasyk z niego taki jak ze stojącego w tle paska b5 w tedeiku :DNie masz racji, te auta niestuningowane przez wiejskich tunerów są już poszukiwane i nie tracą na wartości, gdy są zadbane. Ale spojlerek to bym zdemontował Edytowane 13 Stycznia 2015 przez kiniol 0 Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie… Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jakub Mróz 16 #11046 Napisano 13 Stycznia 2015 Klasyk to pierwsza M3 lub konkurencyjny dla niej Mercedes W201 Cosworth 2.3-16v Poszukaj tej pierwszej, u nas dużo miłośników starych BMW. 0 IWC Schaffhausen Cal. 83 INCA, JLC Master Control Ultra thin, Audemars Piguet cal. 2003 i cal. 2001, ML Pontos Automatique PT6117 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacus 1626 #11047 Napisano 13 Stycznia 2015 Ja tam mam sentyment do E30 i uważam za klasyka. Kiedyś jeździłem 2-litrówką 6-cylindrową jak na lata 90-te to był szał 0 JACEK Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aty3 12 #11048 Napisano 13 Stycznia 2015 Nie masz racji, te auta niestuningowane przez wiejskich tunerów są już poszukiwane i nie tracą na wartości, gdy są zadbane. Ale spojlerek to bym zdemontował Może inaczej, moim zdaniem auta regularnie widywanego na ulicach, dresowozu używanego do upalania pod dyskoteką nie można nazwać klasykiem.Co nie znaczy, że zadbany, utrzymany w oryginale egzemplarz nie może być fajnym autkiem weekendowo-piknikowym Tylko egzemplarz z pierwszego zdjęcia dyskwalifikuje ta wieśniacka płetwa i to że ma nieokreśloną przeszłość...drugie zdjęcie i styl "nisko szeroko" też nie w moim guście...A, zapomniałem, nie lubię niemieckich aut 0 Cytryn i Gumiak naprawiają co kto nie umiał Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maks 3 10 #11049 Napisano 13 Stycznia 2015 Otóż to, to kolejny przykład nie-klasyka, youngtimera: Piękne... 0 Robert Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Admof 2259 #11050 Napisano 13 Stycznia 2015 E30 to już youngtimer pełna gębą, coraz mniej go na drogach, a teraz się upala pod oborami chyba e46, latka lecą Wysłane z mojego SM-T210 przy użyciu Tapatalka 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach