Gość Kowal_86 #20651 Napisano 18 Lutego 2018 Ciekawe czy wbił jej negatywa czy po prostu pojechała szukać szczęścia gdzie indziej. W ten sposób nie rozwiąże się problemu. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
trollu 729 #20652 Napisano 19 Lutego 2018 jeżeli nie miał podstawy prawnej to "na oko" nie mógł tego zrobić 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krzysiek16 49 #20653 Napisano 19 Lutego 2018 (edytowane) Skoro auto uzyskało homologację mając konkretne wyposażenie (np. katalizator, DPF, tłumik), to jego usunięcie chyba jest podstawą do oblania przeglądu? Na SKP chyba nie ma przyrządu do pomiaru głośności hałasu a myślę że auto bez tłumika nie przejdzie... Swoją drogą policja/ITD sprawdza to czasem na ulicy i zabiera dowody za zbyt głośny wydech samochodom/motocyklom. W przypadku o którym ja wspomniałem, mechanik zobaczył że jest wycięty DPF i wyprosił panią ze stacji - wyjechała autem bez wpisu. Edytowane 19 Lutego 2018 przez Krzysiek16 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafi87 585 #20654 Napisano 19 Lutego 2018 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Szymon. 8730 #20655 Napisano 19 Lutego 2018 Wrzucę tutaj. Kolega zrobił taki film bo miał okazję uczestniczyć w bardzo fajnym wydarzeniu motoryzacyjnym, a mianowicie w rajdzie Monte Carlo Historique. 0 Instagram: @my.nickname.was.taken || FS: Titoni Seascoper 300, H.G.P. Diver 200m Automatic, Certina Blue Ribbon '74 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
trollu 729 #20656 Napisano 19 Lutego 2018 Na słuch nie mogą Ci zabrać dowodu, są patrole policji ktore mają aparature do pomiaru głośniści wydechu. Swego czasu było głośno jak w neta ktoś wrzucił film, gdzie chyba krakowscy policjanci chcieli mierzyć apką na telefonie głośność wydechu w MT-01 Kiedyś policjant mógł zabrać dowód za luz na kierownicy mierzony "na czuja", nie dzisiaj 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mandaryn44 682 #20657 Napisano 19 Lutego 2018 W połowie 2017 deklarowali, że 2.0 252 KM będzie jednym z pierwszych, do których wprowadzą filtr. Możliwe, że tam już jest...Dowiedziałem się że silnik 2l 252 KM będzie miał filtr cząstek stałych od połowy roku. Mnie zatem minie bo wchodzi na taśmę na początku marca. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
trollu 729 #20658 Napisano 19 Lutego 2018 trochę długo to trwało ale fakt, olej wolno się grzeje. Miałem kiedyś golfa 3 GTI 2.0, płyn dość szybko dochodził do 90st i w momencie kiedy praktycznie dobijał do tej temp pojawiał się pierwszy odczyt 50st oleju. Zimą olej przy normalnej jeździe nie wchodził wyżej jak 82-86 stopni, latem też przy zwykłej jeździe w niezabudowanym - 102-106. Olej o tyle szybciej się zagrzewał, że podstawka filtra oleju była wpięta w układ chłodzenia - podczas rozgrzewania płyn z chłodnicy, który szybciej łapał temp dogrzewał olej, na gorącym robił za chłodzenie. W innych konstrukcjach były np tylko chłodnice - niby termostat odcinał dopływ oleju do chłodnicy na zimnym ale nic go w tym czasie niedogrzewało. Inna sprawa gdzie odbywa się pomiar temperatury. To, że w silnikach turbo możemy mieć jeszcze niedogrzany olej w misie ale na spływie z turbo może być już przegrzany to też inna historia 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
siruspan 212 #20659 Napisano 20 Lutego 2018 Problem z rozgrzaniem do temp. roboczej oleju w doładowanym współczesnym silniku. Ciekawy test:https://autokult.pl/30850,problem-z-nowoczesnymi-silnikami-bardzo-trudno-je-rozgrzacFordowskie ecoboosty maja sprzeglo pompy wody ktora sie nie zalacza na zimno aby silnik szybciej doszedl do temperatury. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
msokol19 132 #20660 Napisano 20 Lutego 2018 Chodzi za mną... Miał ktoś okazję już na żywo zobaczyć? Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafi87 585 #20661 Napisano 21 Lutego 2018 Hyundai i30 1.6T 186KM vs Mazda 3 2.0 165KM https://autokult.pl/26797,hyundai-i30-turbo-1-6t-vs-mazda-3-2-0-skyactiv-g-test-opinia-spalanie-cena 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adi 4744 #20662 Napisano 21 Lutego 2018 Moim zdaniem "uturbianie" wyjdzie nam bokiem. Problem oczywiście nie będzie dotyczył osób wymieniających auta co 2-3 lata na nowe - ale kolejni właściciele od problemów się nie wymigają. A dzisiejszy efekt - nieznacznie gorsze osiągi bez turbo. Znacznie niższe spalanie bez turbo i co miało być celem - 20% niższa emisja CO2 w większym silniku bez turbo. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pechagto 1087 #20663 Napisano 22 Lutego 2018 Fordowskie ecoboosty maja sprzeglo pompy wody ktora sie nie zalacza na zimno aby silnik szybciej doszedl do temperatury.Nie brzmi to zbyt dobrzr, oby wytrzymywały cykl życia silnika, a nie ten cykl skracały Taplaltakl. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
trollu 729 #20664 Napisano 22 Lutego 2018 w VAGach od X lat pompę wody wymienia się z rozrządem, myślę że te 100 tys powinna wytrzymać, o ile tak zechce konstruktor 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
siruspan 212 #20665 Napisano 22 Lutego 2018 (edytowane) Nie brzmi to zbyt dobrzr, oby wytrzymywały cykl życia silnika, a nie ten cykl skracały Taplaltakl.Te silniki wprowadzono w 2009 roku wiec chwile juz sa na rynku i obiegowa opinia jest taka ze sa to najbardziej wytrzymale downsizingowe jednostki na rynku. Ciezko znalezc negatywne opinie o nich. Maja np rozrzad na dwoch paskach i w kapieli olejowej wiec wymiana wedle producenta co 240tys oraz elektryczna pompe oleju ktora chlodzi turbine nawet po zgaszeniu silnika. Edytowane 22 Lutego 2018 przez siruspan 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Valygaar 5346 #20666 Napisano 22 Lutego 2018 A porsche po cichu uśmierciło diesla... 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
meXy 358 #20667 Napisano 22 Lutego 2018 A Bentley został na lodzie z kopciuchem... Pewnie wytłumaczą, że to dla tradycyjnej klienteli ;-) 0 Co-Axial Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
irekm 1050 #20668 Napisano 22 Lutego 2018 (edytowane) Ecoboost faktycznie wydaje się być udanym projektem. Ale dzisiaj byłem sobie tego oglądnąć Silnik, potęga. Tej muzyki można słychać cały dzień Edytowane 22 Lutego 2018 przez irekm 0 Beware the fury of a patient man. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gustaw6666 324 #20669 Napisano 22 Lutego 2018 A porsche po cichu uśmierciło diesla... https://youtu.be/Nyk5BbE5xfI 0 Trzyzegarkowiec. No niestety już jednak ośmio-... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adi 4744 #20670 Napisano 23 Lutego 2018 (edytowane) A porsche po cichu uśmierciło diesla... Mam nadzieję, że wkrótce zrobią to pozostali producenci. Jeśli ktoś nie umie/lubi wykorzystywać wysokich obrotów to da sobie radę ze wszechobecnym turbo w benzynie, które ciągną niewiele wyżej niż diesle. A Bentley został na lodzie z kopciuchem... Pewnie wytłumaczą, że to dla tradycyjnej klienteli ;-) Gdybym miał portfel pozwalający na bycie ich klientem to nie byli by mi w stanie wytłumaczyć jak mogli wpakować klekota do jakiegokolwiek auta pod swoja marką... Irek - z takim silnikiem to nawet wnętrze muscle cara nie przeszkodziłoby mi w odczuwaniu samochodowej ekstazy. Edytowane 23 Lutego 2018 przez Adi 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tommaso 2413 #20671 Napisano 23 Lutego 2018 Każda pliszka swój ogonek chwali...W Porsche diesle mi nie pasowały od samego początku, bo kłócą się mocno z charakterem marki. Zresztą w Bentleyu też.Jednak w innych markach premium to nadal najsensowniejsze rozwiązanie, co potwierdzają wybory konsumentów. Biorąc pod uwagę serię 5 i 7 w BMW, A6, A8 w Audi czy Mercedesy E i S, to nadal zdecydowana większość samochodów jest kupowana z silnikami diesla.Jak widać konsumenci z trochę większa kasą myślą sami i nie dają się omamić ekoterrorystom PozdrawiamTomek 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
QuadrifoglioVerde 4040 #20672 Napisano 23 Lutego 2018 (edytowane) Widzieli nowego Peżo 508 ? Edytowane 23 Lutego 2018 przez QuadrifoglioVerde 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
disaster3 1012 #20673 Napisano 23 Lutego 2018 Widzieli nowego Peżo 508 ?Widzieli. Wygląda bardzo dobrze, natomiast tak jak przypuszczałem, z damskimi silnikami, najmocniejsza benzyna to 1.6T (błagam!!!!) w 308 no dobra jak muszą!!! Ale w limuzynie??? Zostały diesle, które też mocą nie grzeszą najmocniejszy 2.0 180KM wzbogacony o adblue. Dziękuję, postoję Przynajmniej nowe Volvo v60 będzie miało T5 i T6, fakt ze z 2.0 litrów ale lepszy rydz niż nic No i ma mniej kosztować niż xc60. Jeśli chodzi o premium, to też mi chodzi BMW 5 po głowie tylko, że używka bo ponad 300 tys za samochód nie zapłacę. A BMW bez silnika R6 (nie ważne czy "d" czy "i") to nie BMW. Te 2.0 litrówki psują się okropnie.Takiego (2, 3 latka) 535 czy 540 z Premium Selection z DE można przyciągnąć z salonu w ok. 200k PLN na gotowo. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adi 4744 #20674 Napisano 23 Lutego 2018 PUG z tyłu fajny. Z boku jak bochenek chleba na kołach. Oby nie miał przedniego zwisu jak trał przeciwminowy. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tommaso 2413 #20675 Napisano 23 Lutego 2018 Volvo V60 z T5 (z filtrem cząstek stałych) zapowiada się bardzo ciekawie. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach