Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

Mam przyjaciela, który przez rok pracował w fabryce JLR w Solihull w dziale kontroli jakości.

Powiedział mi, że jak kiedykolwiek przyjdzie mi do głowy kupić Jaguara lub Land Rovera to osobiście przyjedzie do mnie i wybije mi to z głowy... 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pewnie tez bym Ci odradzil, ale sam bez zastanowienia kupilbym nastpnego :)

A jak juz jestesmy przy JLR, to wlasnie wyprzedaja czesc niepotrzebnej im kolekcji. Jest np. Fiat 125p, a dla mniej zamoznych kolekcjonerow kabrolety na pedaly :)

https://www.brightwells.com/classic-motoring/bicester-classic-vintage/breaking-news-affordable-classics-from-the-jaguar-land-rover-collection-at-bicester-heritage/catalogue-21st-march/


Przepraszam za brak polskich znakow ale po prostu ich nie mam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No tak, be sensu :)

Moze znajdzie sie jakis nasz rodak amator na wyspach ;)


Przepraszam za brak polskich znakow ale po prostu ich nie mam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pewnie tez bym Ci odradzil, ale sam bez zastanowienia kupilbym nastpnego :)

A jak juz jestesmy przy JLR, to wlasnie wyprzedaja czesc niepotrzebnej im kolekcji. Jest np. Fiat 125p, a dla mniej zamoznych kolekcjonerow kabrolety na pedaly :)

https://www.brightwells.com/classic-motoring/bicester-classic-vintage/breaking-news-affordable-classics-from-the-jaguar-land-rover-collection-at-bicester-heritage/catalogue-21st-march/

To jest katalog aukcji bo nie widzę cen?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokladnie tak :)


Przepraszam za brak polskich znakow ale po prostu ich nie mam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

FORD + LPG = ktoś z Was przerabiał może ten temat ?

Mnogość opinii w sieci aż głowa buzuje.


"Pies jest jedyną istotą na świecie , która bardziej kocha Ciebie niż samego siebie"./J. Billings /

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poproś o pomoc kolegę forumowego gustaw6666. Lepszego fachowca tu na forum nie znajdziesz w tej kwestii :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

FORD + LPG = ktoś z Was przerabiał może ten temat ?

Mnogość opinii w sieci aż głowa buzuje.

Który Ford?


Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie…

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Focus mk2 1.6 Ti Vct 


"Pies jest jedyną istotą na świecie , która bardziej kocha Ciebie niż samego siebie"./J. Billings /

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chyba gra nie warta świeczki. W Poznaniu firma sprzedała 20 sztuk Mondeo z silnikiem 1,6 z roku 2012 i po 20.000 km z instalacja LPG wszystkim padły głowice...


Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie…

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Passero

Mam przyjaciela, który przez rok pracował w fabryce JLR w Solihull w dziale kontroli jakości.

Powiedział mi, że jak kiedykolwiek przyjdzie mi do głowy kupić Jaguara lub Land Rovera to osobiście przyjedzie do mnie i wybije mi to z głowy... 

 

Tomek, przez sześć lat jeździłem RR Sport 3.6 V8 i zrobiłem nim 300 000 km, złego słowa nie powiem. Gdyby nie odeszli od swojej wcześniejszej filozofii w produkcji samochodów, to pewnie nie wysiadłbym już z Range Rover'a.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O starych RR też słyszałem wiele dobrego, znajomy pracował w zeszłym roku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie nadrobiłem ostatnie kilka stron.  Nie chciałbym polemizować co do wcześniejszych teorii na temat czystości nowoczesnych diesli, ale wg mnie dość

znamienne są jednak ostatnie decyzje np. o planowanym zakazie rejestracji aut z ropniakami w Wielkiej Brytanii, a już teraz w Londynie są znacznie droższe opłaty parkingowe dla tychże "kopciuchów' (bez urazy dla właścicieli . :unsure: ).  

Teraz to dopiero zacznie się import diesli i przekładanie kierownicy ...

Ponad to zauważmy, że np Honda w nowym CR-V nie będzie oferować diesla wcale, Toyota już praktycznie oferuje go tylko symbolicznie.

Gdyby tylko europejskie koncerny zamiast dostosowywać diesle do nowych norm (co się oczywiście odbija potem na kosztach ich eksploatacji) skupiłyby się na rozwoju elektryki (czy tam hybryd na początek) już dawno można byłoby kupić elektryczne auto miejskie w normalnych pieniądzach...

No ale przecież coś z tą ropą trzeba robić...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

np. karoserie do tych nowych, ekologicznych aut...


Co-Axial

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W Paryżu też już zapowiedzieli wojnę z dizlami

 

Taplaltakl.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli miliardy wpakowane przez Toyote w propagande nie poszly w kibel

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wątpię w te miliardy. Mogli by za nie kupować dowolne ilości siników od kogo chcą i nie wysilać się za kampaniami... A i sami mają nienajgorszy w koncernie  - Subaru. 

Diesel jest pod kątem ekologii bardziej kiepski i tyle. Nie sądzę by Toyota miała większa siłę przebicia niż VW, Fiat, Peugeot/Citroen i inni producenci Diesli. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z ta propaganda możesz mieć racje. Kolega ma hybrydę Camry. Pali to średnio tyle co mój diesel. W mieście mniej, ale ja rekompensuje to sobie na autostradzie. W dodatku na autostradzie kiepsko to jedzie ze 160 końmi i bagażnikiem na dachu , bo z tylu bagażnik jest symboliczny. Byłby może to dobry miejski samochód, tylko ze rozmiar jakby nie ten


Przepraszam za brak polskich znakow ale po prostu ich nie mam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koncern posiada kilka marek / kilkadziesiąt modeli to rozlozy koszty prac badawczych, wprowadzenia nowego silnika itp. vag, opel z citroenem i peugeotem. A toyota ma potencjał intelektualny i tech, ale kalkulacji pewnie doszli do wniosku, że korzystniejszy zakup od kogoś niż tworzenie własnego.

 

 

Z nowości seat tarraco,odpowiednik skody kodiaq i tiguana allspace

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wątpię w te miliardy. Mogli by za nie kupować dowolne ilości siników od kogo chcą i nie wysilać się za kampaniami... A i sami mają nienajgorszy w koncernie  - Subaru. 

Diesel jest pod kątem ekologii bardziej kiepski i tyle. Nie sądzę by Toyota miała większa siłę przebicia niż VW, Fiat, Peugeot/Citroen i inni producenci Diesli. 

 

Miliardy yenów  ;)

Ja nie bronię Diesli, choć przyznaję, że lubię. Zachęcam tylko do myślenia. To, że stare ropniaki i z wyciętymi dpfami itp są tragedią to jest poza dyskusją , ale wrzucanie ich do jednego wora z nowymi to  nieporozumienie i zamroczenie przez pseudo ekologiczne organizacje utworzone/opłacane właśnie przez Toyotę.

Do prawdziwych ekologów nic nie mam i szanuję, ale tacy są za całkowitym wyłączeniem ruchu samochodowego w centrach miast. Czemu tylko diesle, a już benzynowe v8 nie?

Dodatkowo, jeszcze sobie nie wyobrażam, ale coś czuję jakich modyfikacji będą dokonywać janusze motoryzacji w wyjeżdżonych hybrydach 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jestem po weekendzie z hybrydową RAV4.  Co do osiągów - są bardzo przyzwoite. prawie 200KM i moment dostępny natychmiast (z lekkim tylko opóźnieniem przez automat) robią dobre wrażenie.  Przy jeździe miejskiej hybryda działa bardzo płynnie i cicho. Można naprawdę polubić ten napęd.  Przejechałem trasę 60km podmiejską (średnia prędkość 60km/h) - spalanie 7.0. A wcale nie starałem się jeździć eko, tylko tak jak zwykle.  Autostrada - dość zapchana obwodnica Wrocławia - średnio 115km/h, ale dużo przyśpieszeń i zwolnień - 10,5L  .  Przy tempomacie na 145 (realne 140) auto spali na długiej trasie 9,5-10.   Przy czym naprawdę nawet przy prędkości 140 dalej nieźle odpycha się dalej...

Wg mnie całkiem spoko, jak na dużą budę i 1,7t..  Plusem takiej masy jest jednak bardzo stabilna jazda przy dużej prędkości. Przy moim hultaju, który waży na pusto 1350kg przy 150km i wietrze trzeba zdecydowanie bardziej pilnować kierownicy.  W mieście korków nie zaznałem, bo był weekend, ale wierzę, że jeżdżąc spokojnie te 8-9 w zimie w mega korkach jakie mam po drodze idzie uzyskać. W sobotę wyszło m i 7.4 na trasie 14km przez prawie cały Wrocław (1 postój i wychłodzenie silnika).  No ale piłując na maksa to pewnie da się i 11 zrobić :) - na krótkiej trasie (ja mam do roboty niecałe 8km - na tym chyba z 10-11 sygnalizacji świetlnych).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli miliardy wpakowane przez Toyote w propagande nie poszly w kibel

 

 

Wątpię w te miliardy. Mogli by za nie kupować dowolne ilości siników od kogo chcą i nie wysilać się za kampaniami... A i sami mają nienajgorszy w koncernie  - Subaru. 

Diesel jest pod kątem ekologii bardziej kiepski i tyle. Nie sądzę by Toyota miała większa siłę przebicia niż VW, Fiat, Peugeot/Citroen i inni producenci Diesli. 

 

 

To akurat jest oczywiście prawda. Deutsche Umwelthilfe, największa organizacja niemiecka zajmująca się krytykowaniem diesli, która w dodatku ma bardzo silnych lobbystów jest w znaczącym stopniu finansowana przez Toyotę. Ich raporty finansowe są jawne, poczytaj sobie, jeśli wątpisz.

 

Ja, jak i wielu fachowców branżowych, uważam, że po prostu Toyota za pieniądze, które chce na to przeznaczyć, nie potrafi konstruować dobrych silników diesla. D4D to była totalna porażka i szybko się z nich wycofali. A biorąc pod uwagę, że rynkiem docelowym dla diesli jest praktycznie tylko Europa, uznali, że ogromnych środków wydawać nie będą.

Hybrydy, jak napisał kolega 70', nie są żadną alternatywą dla osób jeżdżących spore dystanse w trasie.

 

 

 

Jestem po weekendzie z hybrydową RAV4.  -------ciach-------  Przy tempomacie na 145 (realne 140) auto spali na długiej trasie 9,5-10.   Przy czym naprawdę nawet przy prędkości 140 dalej nieźle odpycha się dalej...

--------ciach

 

 

9,5-10, mówisz?

 

Tu moje auto z dieslem, 1,9 tony, 700 NM, równo i bezwietrznie:

post-37089-0-62041900-1519644642_thumb.jpg

Średnie 6,4 l/100 km

Edytowane przez Tommaso

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.