zielony.m 2128 #27626 Napisano 15 Listopada 2019 witamy w przyszłości ;p ale jak to można było nazwać mustangiem i jeszcze mach dodać... 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ceteth 6266 #27627 Napisano 15 Listopada 2019 To samo pomyślałem, dlaczego to to nazwali Mustangiem. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lincoln Six Echo 70775 #27628 Napisano 15 Listopada 2019 Może to miał być Mustang Wałach - Special Edition? 0 WARTO POMAGAĆ: https://www.siepomaga.pl Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
overrange 47 #27629 Napisano 15 Listopada 2019 Wszystko spoko ale nie dla profanacji mustanga. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dorian06 41450 #27630 Napisano 15 Listopada 2019 Siła opla. 0 W dniu 22.12.2014 o 11:43, Cezar. napisał: ... mądrzy zrozumieją, a reszcie nie wytłumaczysz... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vvv 2442 #27631 Napisano 15 Listopada 2019 Mam taka corsę c, bardzo dobre auto co prawda salon polska bieda jak się drzwiami trzaśnie to jakby się puszkę sardynek zamykało, ale silnik 1.2 twinport daje radę, przy wadze tego auta do miasta super. 0 Pozdrawiam,Janek Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Darecki 396 #27632 Napisano 15 Listopada 2019 Miałem taką Corsę ale 1.0. Pomijając silniczek to było najgorsze, najbardziej awaryjne i beznadziejne auto jakie posiadałem. Psuły się tak absurdalne rzeczy że nie do pomyślenia. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vvv 2442 #27633 Napisano 15 Listopada 2019 Ja mam salon polska bieda, więc nie ma się co psuć nawet szyby są na korbki 0 Pozdrawiam,Janek Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ceteth 6266 #27634 Napisano 15 Listopada 2019 Nie mówi się szyby na korbki tylko, że masz korbotronic. +5 do lansu na wsi poniżej 30 mieszkańców. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
trollu 718 #27635 Napisano 15 Listopada 2019 Trollu teraz volvo mają już tylko 4cylindry i 2 litry.tak wiem ale przewijał się temat R5 więc wcisnąłem swoje 3 grosze i takie foto 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kiniol 2281 #27636 Napisano 16 Listopada 2019 (edytowane) tak wiem ale przewijał się temat R5 więc wcisnąłem swoje 3 grosze i takie foto Tak zostaje, czy obróbka? Edytowane 16 Listopada 2019 przez DawPi Nie cytujemy zdjęć. 0 Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie… Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
trollu 718 #27637 Napisano 16 Listopada 2019 to foto przed obróbką 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafi87 583 #27638 Napisano 16 Listopada 2019 Mustang mach e wtf , cena od 44 tys $. Dla porownania patrze na www w USA : Mustang 2.3 od 27 tys $, 5.0 od 36 tys $ , Shelby GT350 60 tys $ .Ekologiczne farmazony, ze koszt przejechania 100 km niewielki. Co z tego skoro trzeba wydac duzo wiecej na dzien dobry i nastukac tysiace km żeby wyjść na 0, a co dopiero być na + . 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vvv 2442 #27639 Napisano 16 Listopada 2019 Szczególnie przy ich cenie benzyny Ja dzisiaj zrobiłem pierwsze krótkie przymiarki tzn. bez jazd testowych i długiego gadania ze sprzedawcami.Z bmw na placu boju zostaje 3ka muszę tylko potwierdzić jakie mam opcje w pakiecie. Nie chciałem się za bardzo rozsiadać bo w salonie były tylko bardzo dobrze wyposażone wersje, jedna w m paku, a druga bmw individual... Podoba mi się sposób wkomponowania ekranu w deskę. Może głupie pytanie, ale w sedanach BMW dalej nie można składać kanapy? X2 dla mnie klaustrofobiczna, już sam otwór drzwiowy jest mały, usiadłem za kierownicą i wysiadłem. X1 większe niż X2, ale pozycja za kierownicą nie dla mnie za wysoko się siedzi. Volvo moje największe rozczarowanie. Po skonfigurowaniu czerwonego r-design v60, wierciło mi dziurę w głowie przez ostatnie dni. Z zewnątrz dalej bardzo mi się podoba: przód - lampy z motywem młota thora, czarne lusterka i linia boczna, tył znowu lampy i końcówki wydechów. Niestety jak usiadłem w środku to jakoś tak to wszystko prysło. Przyciski na kierownicy jakieś takie płaskie i plastikowe, żaluzje schowków dookoła drążka zmiany biegów nie moja bajka. Zawsze miałbym je otwarte, a jakbym je próbował zamknąć to strasznie bym się irytował. Nie czuje też tylko i wyłącznie dotykowego ekranu na środku kokpitu. Steruje wszystkim łącznie z klimatyzacją. Może to jakaś autosugestia ale jednak to nie audi czy bmw.Usiadłem też w xc40, była to wersja inscription. Która ma bardzo śmieszną dźwignię zmiany biegów, jak sopel lodu Jednak nie czuje tego samochodu z zewnątrz. W Audi były wszystkie modele jakie mnie interesują. Q3 sportback bardzo mi się podoba, muszę potwierdzić jak w przypadku 3ki wyposażenie. Super są klamki w drzwiach w środku niby mały detal, a dużo zmienia. Deska rozdzielcza bardzo poprawna. Wszystkie q3ki miały wykończenie piano black, więc przy wyłączonym ekranie ładnie się to komponowało. Oczywiście odciski palców wszędzie Cieszy, że sterowanie klimatyzacją jest osobno.Bagażnik wyraźnie mniejszy niż w a4.Pozycja za kierownicą tak już średnio, zdecydowanie lepiej niż w pozostałych suvach, ale gorzej niż w 3ce i a4ce.A4 co tu dużo mówić, jak usiadłem w środku to czułem się jak w domu w końcu znam to wnętrze jak własną kieszeń. Nowy virtual kokpit na plus, reszta zmian dla mnie na minus Obowiązkowo muszę dopłacić do trzy strefowej klimatyzacji, jednostrefowa i jej wygląd to porażka. Swoją drogą ciekawe ukompletowanie opcji w q3 jest manualna, dwu strefowa i trzy strefowa, a w a4 tylko jednostrefowa albo trzy strefowa. Nowy dotykowy ekran sprawia wrażenie jeszcze większego niż ten który mam teraz. Wygląda przez to jeszcze bardziej jakby ktoś o nim zapomniał przy projektowaniu deski. Z perspektywy czasu strasznie mnie to drażni. Kolejna zmiana to brak pokrętła mmi, no bo w końcu jest dotykowy ekran. Zamiast pokrętła jest mały schowek, w zależności od wersji z klapką lub bez. Na szczęście został mały joystick do włączania wyłączania multimediów Super, że przy zwykłych ledach przednich, tylne lampy też są już ledowe. Przed liftem były dostępne dopiero przy matrixach. Do mercedesa nie wchodziłem, póki nie wyjaśnię tematu dostępności nie chcę sobie robić jeszcze większego mętliku w głowie. Na ten moment na placu boju zostaje 3ka do potwierdzenia silnik i wyposażenie, a4ka, q3 sportback o ile wyposażenie będzie jak w q3, jak będzie wyraźnie gorsze to odpadnie, wtedy będę porównywał z q3 z a4. Cieszę się, że już teraz byłem zobaczyć volvo. Oczywiście szkoda, że mi się nie spodobało, bo miałbym całe wybieranie z głowy, a tak saga trwa Jeszcze jedna cecha nowych samochodów którą zauważyłem. Brak odtwarzacza CD, złącz na karty pamięci itp. Do tego w większości samochodów złącza USB są na widoku. 0 Pozdrawiam,Janek Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ceteth 6266 #27640 Napisano 16 Listopada 2019 Miałem z Volvo dokładnie tak samo. Niesamowicie jarałem się XC90, dopóki jeden dyro od nas z firmy nie kupił. Wsiadłem i czar prysł praktycznie momentalnie.A te Tiguany, które też mógłbyś wziąć, może mógłbyś wyposażyć po sufit? Totalnie odpadają? 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vvv 2442 #27641 Napisano 16 Listopada 2019 (edytowane) Bardzo mi przykro z powodu tego volvo. No ale cóż, życie toczy się dalej może na starość albo jakąś starą wołowinę na weekendy.Też myślałem, że tiguan będzie na full, ale nie. Niestety jest tylko w comfortline, musiałbym potwierdzać z flotą każdy cennik... Na razie jeszcze nic nie odpisali, a im dłużej o tym myślę z braku mercedesa, a4 jest na prowadzeniu. Racjonalnie do tego podchodząc to ja jednak z dużo jeżdżę po autostradach. Do takiego zastosowania kombi/sedan będzie lepsze niż SUV. BTW.Sprawdziłem opony w 1ce i mam całoroczne vredestein quatrac 5 205/55r16, więc nie są run flat :/ domyślam się, że w przypadku 3ki też się tak skończy Edytowane 16 Listopada 2019 przez vvv 0 Pozdrawiam,Janek Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lincoln Six Echo 70775 #27642 Napisano 16 Listopada 2019 Wymieniłem letnie ROF na 19" (Goodyear) na zimowe ROF (dalej na 19") Pirelli i przy dzisiejszych temperaturach (ale i wczorajszych) nie czuję kompletnie żadnej różnicy. Trochę dziwnie, ale fajnie. 0 WARTO POMAGAĆ: https://www.siepomaga.pl Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tommaso 2403 #27643 Napisano 16 Listopada 2019 Ja wymieniłem 19'' letnie na 18'' zimowe (obyda ROF) i czuję, że auto jest bardziej komfortowe, ale w zakrętach jakby minimalnie mniej sztywne, co może być "zasługą" dzisiejszej temperatury na zewnątrz. vvv - a w czym A4 jest lepsze do BMW serii 3? 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vvv 2442 #27644 Napisano 16 Listopada 2019 Póki co to tylko i wyłącznie kwestia braku info z floty. Mam bardzo słabe opcje w konfiguratorze serii 3: wersja advantage, koła 16 cali takie same jak w 1ce, zwykłe reflektory, live cockpit plus no i ta dziwna moc 136KM.W przypadku A4: wersja advanced, koła 17cali, reflektory led, virtual cockpit, no i silnik 163KM Te trójki które dzisiaj widziałem były dużo ładniejsze od A4, tylko tak jak pisałem były wypasione po sufit. Live cockpit pro, head up display, kontrola gestami itp. 0 Pozdrawiam,Janek Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lincoln Six Echo 70775 #27645 Napisano 16 Listopada 2019 Ja wymieniłem 19'' letnie na 18'' zimowe (obyda ROF) i czuję, że auto jest bardziej komfortowe, ale w zakrętach jakby minimalnie mniej sztywne, co może być "zasługą" dzisiejszej temperatury na zewnątrz. vvv - a w czym A4 jest lepsze do BMW serii 3? Ja nigdy wcześniej (nie licząc testowanego ok. 7 dni BMW) nie jeździłem na ROF, więc na razie niewiele mam do porównywania , ale chętnie bym się dowiedział, czy faktycznie - jak piszą - wpływ na komfort jest taki duży w porównaniu do standardowych opon. Jak myślisz? 0 WARTO POMAGAĆ: https://www.siepomaga.pl Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafi87 583 #27646 Napisano 17 Listopada 2019 Jest moc https://www.instagram.com/p/B48tQhqCosO/ 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tommaso 2403 #27647 Napisano 17 Listopada 2019 Ja nigdy wcześniej (nie licząc testowanego ok. 7 dni BMW) nie jeździłem na ROF, więc na razie niewiele mam do porównywania , ale chętnie bym się dowiedział, czy faktycznie - jak piszą - wpływ na komfort jest taki duży w porównaniu do standardowych opon. Jak myślisz?Trochę runflatów w życiu przerobiłem, począwszy od pierwszych na rynku w BMW E60, później w F10 i teraz w G30.Runflaty mocno się zmieniły przez lata, te które miałem w E60 były tragiczne, a dodatkowo zawieszenie nie było do nich dostosowane. W F10 było już lepiej, ale jeszcze zdarzało im się zadudnić na studzienkach. Obecne generacje runflatów są już tak zbliżone komfortem do zwykłych opon, że gdy jechałem samochodami testowymi po sobie, jednym na ROF, drugim bez, to ciężko było mi wychwycić różnice, może były minimalnie twardsze, ale to naprawdę aptekarskie różnice.Dla mnie warto z uwagi na większe bezpieczeństwo w razie nagłej utraty ciśnienia. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Abs 0 #27648 Napisano 17 Listopada 2019 A tutaj mój daily maluszek . 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lincoln Six Echo 70775 #27649 Napisano 17 Listopada 2019 Trochę runflatów w życiu przerobiłem, począwszy od pierwszych na rynku w BMW E60, później w F10 i teraz w G30.Runflaty mocno się zmieniły przez lata, te które miałem w E60 były tragiczne, a dodatkowo zawieszenie nie było do nich dostosowane. W F10 było już lepiej, ale jeszcze zdarzało im się zadudnić na studzienkach. Obecne generacje runflatów są już tak zbliżone komfortem do zwykłych opon, że gdy jechałem samochodami testowymi po sobie, jednym na ROF, drugim bez, to ciężko było mi wychwycić różnice, może były minimalnie twardsze, ale to naprawdę aptekarskie różnice.Dla mnie warto z uwagi na większe bezpieczeństwo w razie nagłej utraty ciśnienia. Dzięki! 0 WARTO POMAGAĆ: https://www.siepomaga.pl Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
trollu 718 #27650 Napisano 17 Listopada 2019 zawias zawiasem ale co z felgami bo to one najbardziej dostają po tyłku na runflatach. Nie wnikałem w temat ale BMW miało (czy ma dalej) problem z pękającymi felgami. Kuzyn ma zakład wulkanizacyjny i trochę spękanych felg przez runflaty mu przeszło przez ręce 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach