Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

Taki w sam raz, nie za szybki jest ten Mach1... 😉

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Tommaso napisał(-a):

Taki w sam raz, nie za szybki jest ten Mach1... 😉

Nie wyłączył ESP, dlatego tak go zmuliło na początku...

EDIT, ja tam zawsze przytrzymywałem przez kilka sekund trakcję i wówczas miałem pełną moc na ośce ;)

 

Edytowane przez Autor1984

"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z manualem i tak zejście poniżej 5s graniczy z cudem, a poniżej 4,5 jest fizycznie niemożliwe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
20 minut temu, Tommaso napisał(-a):

Z manualem i tak zejście poniżej 5s graniczy z cudem, a poniżej 4,5 jest fizycznie niemożliwe

Zrobiłem 4,8 w GT oczywiście manual na korkowych oponach, gdzie na Pirelli zawsze było 5.0, 5.2, itd...

Na dobrze dogrzanych kapciach w rzeczy samej.

EDIT: Nie używałem racelogica, tylko pokładowy tak mi wyświetlił.

Zaiste moment zrobił swoje.

Mustang.thumb.jpg.4661be521694bd74fa8bc5040fe72b3c.jpg

Edytowane przez Autor1984

"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja spróbowałem kilka razy i komputer pokazał mi dwukrotnie 5,0, ale poniżej tego nie zszedłem. Ale i tak w tym aucie wrażenie robi nie czas 0-100, tylko 50-150, albo 100-200

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 godzin temu, Autor1984 napisał(-a):

Zrobiłem 4,8 w GT oczywiście manual na korkowych oponach, gdzie na Pirelli zawsze było 5.0, 5.2, itd...

Na dobrze dogrzanych kapciach w rzeczy samej.

EDIT: Nie używałem racelogica, tylko pokładowy tak mi wyświetlił.

Zaiste moment zrobił swoje.

Mustang.thumb.jpg.4661be521694bd74fa8bc5040fe72b3c.jpg

Jaki oni typ hamowni używają

Dynojet 

Mustang 

Dynapack 

 

Między tymi typami hamowni jest duży rozrzut w wynikach. 

Najczęściej używany jest Dynojet i większość wyników w necie jest właśnie z tego typu hamowni. Dynapack pokaże jakieś 15% więcej Mustang około 12-15% mniej 

06 cayman 3.4 

Testowany tego samego dnia, Dynojet vs Mustang 

Dużo jest takich porównań, tego samego samochodu z różnego typu hamowni. 

Dlatego trzeba trochę z przymrożeniem oka patrzeć na wyniki w necie

download.png

download.jpeg

Edytowane przez irekm

Beware the fury of a patient man.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 28.04.2023 o 19:50, Tommaso napisał(-a):

Dotyczyło tych sprzedawanych w Polsce

 

Na co dają ciekawe rabaty teraz?

 

M3, M5, M8 ze stocku - nawet 25% 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, zielony.m napisał(-a):

 

M3, M5, M8 ze stocku - nawet 25% 

 

 

Ciekawe, mi powiedzieli ze max na flotę dostanę 20%. Chyba muszę wziąć Cię pod rękę ;)


"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 godzin temu, zielony.m napisał(-a):

 

M3, M5, M8 ze stocku - nawet 25% 

 

 

Na M8 25% było już dawno

A na M3 ile teraz?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
58 minut temu, SzefSzefow napisał(-a):

Czasem sa okazje, ktorych nie mozna przeoczyc… i pyk, nowe brum, brum wpadlo emoji2960.png

c4acbbff45c42da86e7386c905eda330.jpg

Gratulacje. Tylko nie przekraczaj prędkości. ;) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, SzefSzefow napisał(-a):

Czasem sa okazje, ktorych nie mozna przeoczyc… i pyk, nowe brum, brum wpadlo emoji2960.png

c4acbbff45c42da86e7386c905eda330.jpg

Fajne ujęcie.

Jedno zdjęciu supercara się nie liczy 😉
To jeszcze analogiczne ujęcie ale tyłu by się przydało...

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, SzefSzefow napisał(-a):

Czasem sa okazje, ktorych nie mozna przeoczyc… i pyk, nowe brum, brum wpadlo emoji2960.png

 

Gratuluję, to w kategorii samochodowy overall jest i chyba na zawsze już będzie najlepszy wybór 💪🏼 ;)

Niech się dobrze sprawuje 🫰

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Fajne ujęcie.
Jedno zdjęciu supercara się nie liczy
To jeszcze analogiczne ujęcie ale tyłu by się przydało...
 
 
 

c7d72c1095090712db078c388884a7ff.jpg


Gdyby ktos sie zastanawial jaka jest sila GRY, to to jest roznica w rozstawie osi:
bc44fb678b9e23831a2abb7065cf56dc.jpg
Gratulacje. Tylko nie przekraczaj prędkości.  

Nigdy!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

911 to od zawsze było moje samochodowe marzenie, nigdy się nie spełniło (i pewnie już nie spełni) z różnych powodów.

Jeździłem różnymi 911-ami bardzo dużo, w sumie zrobiłem pewnie nimi dobre 10 tys. km i uważam, że nie ma lepszego samochodu sportowego na zwykłe drogi. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
40 minut temu, SzefSzefow napisał(-a):


Nie ma czego gratulowac, to tylko rzecz emoji6.png

Nie podkręcaj i tak już zrobiłeś wrażenie. :) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 godzin temu, SzefSzefow napisał(-a):

Czasem sa okazje, ktorych nie mozna przeoczyc… i pyk, nowe brum, brum wpadlo

ehh gdybym stał przed wyborem 911 to byłoby to właśnie GTS. Fajnie, że N/A, napisz, że to manual to już wogóle najlepsze 911 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
911 to od zawsze było moje samochodowe marzenie, nigdy się nie spełniło (i pewnie już nie spełni) z różnych powodów.
Jeździłem różnymi 911-ami bardzo dużo, w sumie zrobiłem pewnie nimi dobre 10 tys. km i uważam, że nie ma lepszego samochodu sportowego na zwykłe drogi. 

Owszem, gdybym mial miec tylko jeden samochod to bylby to nowe 911 turbo. Ale w innym wypadku…
Nie podkręcaj i tak już zrobiłeś wrażenie.  

Serio pisze, mozna gratulowac odkrycia naukowego, ale kupionej rzeczy…?
ehh gdybym stał przed wyborem 911 to byłoby to właśnie GTS. Fajnie, że N/A, napisz, że to manual to już wogóle najlepsze 911 

Nie… PDK, utrzelic to w manualu trzeba wydac razy 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
33 minuty temu, trollu napisał(-a):

ehh gdybym stał przed wyborem 911 to byłoby to właśnie GTS. Fajnie, że N/A, napisz, że to manual to już wogóle najlepsze 911 

 

Ja właśnie zrezygnowałem z mojego zamówienia 992 w manualu;) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 godzin temu, SzefSzefow napisał(-a):


c7d72c1095090712db078c388884a7ff.jpg


Gdyby ktos sie zastanawial jaka jest sila GRY, to to jest roznica w rozstawie osi:
bc44fb678b9e23831a2abb7065cf56dc.jpg
Nigdy!

 

Pierwszorzędny zakup! 🖤  GRY, 911 zaraz zaraz. Na to wychodzi, że to Ty jesteś tym sąsiadem, o którym opowiadał @beniowski 😜

Edytowane przez memento mori

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, zielony.m napisał(-a):

Ja właśnie zrezygnowałem z mojego zamówienia 992 w manualu

why?

Kiedyś Mikiciuk prezentując GTS rzucił pewne stwierdzenie - że GTS ma najwięcej "911" w 911 tylko kto dzisiaj chce takie auto? Wg mnie coś w tym jest bo dzisiaj każdy chce szybko ale wygodnie - Turbo. Są tacy co chcą hard i biorą GT3 ale po ogłoszeniach używanych mam wrażenie, że 3/4 kupujących miało tylko wrażenie, że lubią hard;)

Fajnie skonfigurowany GTS wchodzi w cennik GT3 - co w głowach wielu skreśla GTS bo przecież nie jest top ale myślę, że GTS z RWD i manualem będzie dużo większym rarytasem niż GT3 czy Turbo

@SzefSzefow wszystkiego mieć nie można :P

 

Edytowane przez trollu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze mam 997 turbo, więc stwierdziłem, że może 2 x 911 to będzie za duża fanaberia. Dodatkowo pomogło mi to, że na ulicy widzę za dużo 991 i 992. Po drugie coś innego skradło me serce i nie musze czekać roku, a fun z jazdy lepszy niż w 992;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
14 godzin temu, SzefSzefow napisał(-a):

Czasem sa okazje, ktorych nie mozna przeoczyc… i pyk, nowe brum, brum wpadlo emoji2960.png

c4acbbff45c42da86e7386c905eda330.jpg

 

5 godzin temu, SzefSzefow napisał(-a):


Owszem, gdybym mial miec tylko jeden samochod to bylby to nowe 911 turbo. Ale w innym wypadku… emoji848.png
Serio pisze, mozna gratulowac odkrycia naukowego, ale kupionej rzeczy…? emoji6.png
Nie… PDK, utrzelic to w manualu trzeba wydac razy 2 emoji85.png

Oj Paweł...

Gdybyś kupił dwa kilogramy kartofli, nikt by Ci nie gratulował, ale żeś sprawił sobie marzenie wielu...

I ja Ci gratuluję!


"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.