Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Guest

Pogadajmy o samochodach :-)

Recommended Posts

ja słyszałem że Bielsko jest dobre bardzo, ale generalnie chodzi mi o to, czy jest sens się w to pchać, jak to wpływa na żywotność silnika i podzespołów, zużycie paliwa itd.

Pewnie chodzi o "Kompotów".

Mają bodajże oddział w Krakowie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za 140 brutto teściu ma bez skóry, ksenonów, kamery cofania i DVD w zagłówkach, tak to wszystko z motorem 2,2l / 197KM. Owszem sporo, ale mniej niż konkurencja tej wielkości :)

 

Tak z innej beki, koledzy waham się nad zawirusowaniem swojej srebrnej szczały, jak to widzicie? Fabrycznie motor ma 150KM (1,9, 16v, zmienna geometria), jakie są za a jakie przeciw?

 

 

 

Za 149 brutto można mieć ze wszystkim oprócz DVD - http://otomoto.pl/kia-sorento-rabat-21500-zl-okazja-C25866794.html

 

Ja akurat chcę ze skórą - będę przesiadał się z 10 letniego audi A6 i jakoś ta skora jest mi do szczęścia potrzebna ... I tak rezygnuję z wielu rzeczy :-)

 

pozdrawiam,

 

Tomek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moim zdaniem warto, zawsze można sprzedać ;)

Mi osobiście chyba bardziej podoba się Sportage, może nie jest to typowo "męski" samochód,ale...


Robert

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za 149 brutto można mieć ze wszystkim oprócz DVD - http://otomoto.pl/kia-sorento-rabat-21500-zl-okazja-C25866794.html

 

 

Ale ta Kijankę masz z 2011 r więc już prawie dwuletnia, podzwoń po dealerach i pogadaj bo imo ta oferta z Łowicza nie jest konkurencyjna.

 

Moim zdaniem warto, zawsze można sprzedać ;)

 

Nie chcę się tego auta pozbywać przez dłuższy czas. Chyba, że kumulacja wpadnie do kieszeni ;)


"A był dla kierowania zespołem tym, czym Herod dla Towarzystwa Przedszkolnego w Betlejem"

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

forda 2,0 diesel 140 koni gdzie i czy i za ile warto przeprogramować? okolice Warszawy najchętniej

 

Masters


 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

To ja z innej beczki :)

 

Wydawać by się mogło że trendy stylistyczne w motoryzacji ostatnimi laty w najlepszym wypadku stanęły w miejscu...a kolejnym generacjom modeli brakuje faktycznej świeżości i polotu.

Wczoraj jednak przeglądając wieści motoryzacyjne natknąłem się na to:

 

2013-dodge-dart-detroit.jpg

 

2013-Dodge-Dart-Rear-Three-Quarters-1024x640.jpg

 

Nowy Dodge Dart ....który w europie będzie sprzedawany jako Fiat.......jeszcze nie wiadomo jaki...ale na nadchodzących targach w Paryżu ma otrzymać już nazwę i zostać zaprezentowany jako następca obecnego fiata bravo.

Według mnie kapitalny design ( umiejętnie miesza się tutaj amerykański styl z włoskim polotem )...i przykład, że jeszcze nie wszystko wymyślono :) ...a kompaktowy sedan nie musi być co generacje coraz bardziej kanciasty ( patrz VW jetta...lub wyprany z męskości patrz propozycje koreańczyków. ). Dart płytę podłogową odziedziczył po Alfie Giulietta :)....czyli aktualnie najładniejszym kompaktem na swiecie.

Edited by QuadrifoglioVerde

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z chipem/wirusem czy jak to zwał to ważne jest aby zrobić to u dobrego/sprawdzonego tunera. Jeśli program będzie poprawny to przy normalnej eksploatcji nic ci nie skóci żywotności silnika : turbina daje dodatkowe (wirusowe) niutonometry dopiero powyżej 1800-2000 obr/min . Ten fiatowski 1.9 bardzo dobrze znosi takie przeróbki chyb, że zrobi się to u amatorów to napewno będą kłopoty. Piszę to z autopsji :)


pozdrawiam

Krzysiek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale ta Kijankę masz z 2011 r więc już prawie dwuletnia, podzwoń po dealerach i pogadaj bo imo ta oferta z Łowicza nie jest konkurencyjna.

 

 

 

Nie chcę się tego auta pozbywać przez dłuższy czas. Chyba, że kumulacja wpadnie do kieszeni ;)

 

To o ewentualniej sprzedaży było do szuwiego.

 

PS.Dodge podoba mi się,nie wiem jak środek.


Robert

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masters

 

dzięki, mieszczą się obok mechanika, który kiedyś zmartwychpodniósł i usprawnił silnik mojego kadetta c:)

1,5k to dobra cena za program i hamownię?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dla mnie średnio. Nigdy nie miałem skóry w wozie, poza tym amerykaniec kojarzy mi się z "bardziwnym" plastikiem.

Chociaż z drugiej strony faktycznie fajnie "mięsiście".


Robert

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dla mnie średnio. Nigdy nie miałem skóry w wozie, poza tym amerykaniec kojarzy mi się z "bardziwnym" plastikiem.

Chociaż z drugiej strony faktycznie fajnie "mięsiście".

 

Fiatowski odpowiednik z pewnością będzie miał przestylizowane delikatniejsze wnętrze :)

 

Mi najbardziej we wnętrzu podoba się dźwignia zmiany biegów....trochę jak w Forcie GT :) i w wielu innych Muscle cars

Edited by QuadrifoglioVerde

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiatowski odpowiednik z pewnością będzie miał przestylizowane delikatniejsze wnętrze :)

 

Mi najbardziej we wnętrzu podoba się dźwignia zmiany biegów....trochę jak w Forcie GT :) i w wielu innych Muscle cars

 

Coś w tym jest,mógłby mieć tak ze 2cm lewarek bliżej kierowcy :)


Robert

Share this post


Link to post
Share on other sites

dzięki, mieszczą się obok mechanika, który kiedyś zmartwychpodniósł i usprawnił silnik mojego kadetta c:)

1,5k to dobra cena za program i hamownię?

 

 

tak.

masters to elita


 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

1,5k to cena w miarę ok, ale możesz spróbować na forach motoryzacyjnych załapać się na grupówkę.

Ja płaciłem 900 i robiłem we Wrocławiu w EcuProject. Super goście i znają się na robocie.

110% zadowolenia.


Mniejsza z perfekcją, wystarczy być bardzo dobrym...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najfajniejsze auto jakie miałem to Peugeot 106 bo miał zegary Jaeger Le-Coultre'a

Hehe też miałem :) Choć najfajniejszym autem bym go nie nazwał :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ostatnio tak B)

 

 

Ha! Kolego, napisz coś więcej jak się tym agregatem jeździ :) Rozumiem, że to to samo co Opel Ampera? To jest autko które non stop jedzie na prądzia, a akumulatory ładuje mu pracujący na niskich obrotach CDTI? Czy na silniku spalinowym też może się poruszać? Baaardzo ciekawe auto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.