Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

W ASO i zaprzyjaźnionej wulkanizacji powiedzili ze otwarty bieznik plus wielowahacz.

 

Całkiem sensowne. No i te Goodyeary są dosyć "miekkie", więc na pewno to też miało swój udział.

LPG ma wyższą zawartość siarki. 

Przy pojawianiu się wilgoci w oleju tworzą się związki kwasu siarkowego w takim wypadku.

 

To ma sens :) Czasami faktycznie jadąc za kimś wali zepsutym jajem, więc musi tego byś sporo w gazie...  :rolleyes:

Chociaż pewnie bardziej bałbym się korozji elementów odprowadzania spalin, zwłaszcza uszkodzenia katalizatora, ale faktycznie w takim kontekście sensowna jest też częstsza wymiana oleju :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gustaw, w którym miejscu w Poznaniu masz firmę? Dotychczas korzystałem z usług dwóch gazowników, ale bez szaleństw, może następnym razem podjadę do kolegi w "chorobie" :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wracajc do salonu w Genewie.  Skoda zaprezentowała koncepcyjny model Vision X, połączenie  napędu spalinowego, gazowego CNG i elektrycznego. Zapowiada również hybrydowego Superba.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wracajc do salonu w Genewie.  Skoda zaprezentowała koncepcyjny model Vision X, połączenie  napędu spalinowego, gazowego CNG i elektrycznego. Zapowiada również hybrydowego Superba.

 

 

Ten Vision X układem świateł kojarzy mi się z Citroenem C3


Instagram: @my.nickname.was.taken || FS: Titoni Seascoper 300, H.G.P. Diver 200m Automatic, Certina Blue Ribbon '74

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dziadek, Twoje to Hartge? Wrzuciłbyś więcej fotek :P

 

a co do temp spalania to wg mnie "gaz spala się w wyższej temp" to duże uogólnienie. Temp spalania zależy też od składu mieszanki, w autach które gazu nie widziały tłoki też może poprzepalać 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Autocenzura.  :)


 

Edytowane przez dziadek

Każdy stary człowiek ma swoją historię i powód, dlaczego jest taki, a nie inny. Pomyśl o tym, zanim mnie osądzisz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ehh zapomniałem, że hartge miało czasami jakieś dziwne pomysły na stylizacje jak np nerki w e63 :blink:  wg mnie przedni zderzak do wymiany  :P

ale za to technicznie powinno być fajnie, nieźle to powinno jeździć

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziadek przepraszam, ale muszę to z siebie "wyrzucić", że tak powiem połączenie kolorystyczne i wizualne w środku i na zewnątrz baaardzo odważne :D

Natomiast co do jazdy, to na pewno będzie ogień.

Edytowane przez tommly

..."Wszys­tko jest możli­we. Niemożli­we po pros­tu wy­maga więcej cza­su"... Dan Brown

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Autocenzura  :)

Edytowane przez dziadek

Każdy stary człowiek ma swoją historię i powód, dlaczego jest taki, a nie inny. Pomyśl o tym, zanim mnie osądzisz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też mi się ta czerwień w środku nie podoba.  :)

Ale zobaczymy jak przyjdzie. :)

 

W Japonii kolor czerwony jest atrybutem szczęścia i bohaterstwa, więc jakby co, to zawsze tak możesz go interpretować  :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

patrze na to auto i narzuca mi się po raz kolejny, że Japonia to dziwny kraj

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hartge/BMW, a Gemballa/Porsche  body kity mają specyficzne jak z science fiction , o kolorystyce już nie wspominajac :D.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może za bardzo je czochrałeś obciążeniami czy jazdą w trudnym terenie :)

Albo po prostu nie nadają się do takich aut, tudzież faktycznie coś w zawieszeniu...

Jak mam te Goodyeary w osobówce od 1.5 roku i też jestem zadowolony, chociaż zastanawiam się czy Michelin CrossClimate, które też rozważałem, nie byłyby cichsze przy większych prędkościach...

 Ja do V90 kupiłem Goodyear UG 8 Performance. Jestem ogólnie teraz zadowolony, ale trochę przebojów miałem. Kierowałem się głównie poziomem hałasu (bardzo niski) więc jeśli tego szukasz, to polecam, choć to nie @ll season. Wymieniłem u znajomego wulkanizatora i po pierwszej jeździe byłem w szoku...były takie hałaśliwe, że nie poznałem auta  :wacko:  Ale ok, myślę, nowa opona, ułoży się, przeważę i będzie OK. Nie było niestety. Miałem w planie, że je zareklamuję, ale już po zdjęciu bo to kłopotliwe.

No i odwiedziłem aso, bo coś mi komputer wyświetlał ws. ręcznego. Ekipa ze mną pojechała na jazdę testową i przy okazji stwierdzili, że jak nie przeważę asap opon, to mi zrobią wpis w książce, że nieprawidłowo eksploatuję pojazd  :blink: Zaznaczam, że nie było w zasadzie żadnych wibracji czy tym podobnych typowych objawów. Ale hałas i taki nieprzyjemny falujący szum był, a ja chyba się trochę zdążyłem przyzwyczaić. Zleciłem to im i pierwsza jazda - jakbym (znowu) jeździł na elektrycznym silniku  :rolleyes:

A wulkanizator a właściwie mechanik się tłumaczył, że kalibrował maszynę oczywiście - jasne, chyba ze szwagrem :D

Hartge/BMW, a Gemballa/Porsche  body kity mają specyficzne jak z science fiction , o kolorystyce już nie wspominajac :D.

to są po prostu mangawozy ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hartge/BMW, a Gemballa/Porsche  body kity mają specyficzne jak z science fiction , o kolorystyce już nie wspominajac :D.

 

Japan:

https://lh5.googleusercontent.com/proxy/bXvDntmWd4mIO2FrlDmBQWmtd5Y4nvUKVdYQaVLQSPzW5aqv1aPiPzpbgmSRo6UjoARQracDuhtcIHLFIa9UwiRWf6EV6bm_DN0sSjXRMuxB6lKfybgXWaG-aksoOaM=w5000-h5000

 

OnlyInJapan03.jpg

 

db2e2271954ced13cf8c0ddbc69bfd55.jpg

 

1566325288b4bf1eabaafdb2e9a8a8ea.jpg

 

some-things-you-would-only-see-in-japan-

 

2-19-inventions-you-would-never-.jpg

 

1489692501_maxresdefault.jpg

 

post-28411-0-49545500-1520421830.jpeg

 

@dziadek - z dystansem podejdź do powyższego:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hartge w niektórych modelach nie zmieniało zbyt wiele i wychodziło to na plus. Dodatki w środku były zawsze ok, kolorystyka to już jak kto lubi. Bardzo mi sie podoba wzór felg hartge, swoją drogą szkoda ze tutaj ich nie ma. E53 mi sie podoba ale w wydaniu hartge jednak zderzak nie pasuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A potwierdzi ktoś lub zaprzeczy takiej wiadomości, że jak auta przepływają do Japonii to mają zerowane liczniki?

Gdzieś to wyczytałem i nie daje mi to spokoju za każdym razem jak widzę auta europejskie ściągane stamtąd zawsze z ultra niskimi przebiegami

 

Taplaltakl.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Gustaw, w którym miejscu w Poznaniu masz firmę? Dotychczas korzystałem z usług dwóch gazowników, ale bez szaleństw, może następnym razem podjadę do kolegi w "chorobie" :)

Napiszę na priv, nie chcę sobie z wątku robić chamskiej reklamy.

 

 

Nowe VOLVO V60.

post-68982-0-66575800-1520462667.jpg

Edytowane przez gustaw6666

Trzyzegarkowiec. No niestety już jednak ośmio-...

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mówię wcześniej względem 30kkm w longlife, czyli co te paręnaście.

Przy stosowaniu LPG olej szybciej się zakwasza i nie można go tłuc 30kkm tak jak przy benzyniaku z longlife jeżdżącym głownie trasy.

 

Widocznie niezbyt precyzyjnie się wyraziłem.

Szymon, nie - nieprawda.

 

Aczkolwiek domyślam się, gdzie nastąpiło przekłamanie.

 

Opisywane przez Ciebie sytuacje mają miejsce przy zasilaniu silnika gazem CNG czyli ziemnym. To ten gaz jest silnie zanieczyszczony, między innymi związkami siarki. To dlatego dla zasilania gazem ziemnym stosujemy koniecznie dedykowane oleje, ktorych najważniejszą cechą jest wyższa tzw. liczba zasadowa - TBN. To właśnie parametr odpowiedzialny za zdolność oleju do neutralizacji kwaśnych składników, chciażby z paliwa.

 

Przy gazie LPG stosujemy identyczne oleje jak przy benzynie. Z uwagi na mniejszą degradację filmu olejowego przez odparowany gaz miast ciekłej benzyny - olej przy LPG ma tendencję do utrzymywania dłuższej stabilności w funkcji przebiegu. Widać to niekiedy również po dłuższym okresie pracy bez czernienia oleju.


Trzyzegarkowiec. No niestety już jednak ośmio-...

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Akurat niskie przebiegi w Japonii wynikają z czegoś innego. Japonia jest tak zatłoczonym państwem, że większość ludzi po prostu wybiera transport publiczny. Auta dla nich to zazwyczaj luksusowa zabawka do pojeżdżenia w weekend, dodatkowo auta z kierownicą po lewej stronie jak u nas, są bardziej luksusowe. Coś jak to, że w Chinach połowa aut to auta "L" czyli przedłużane. 

 

@Gustaw

 

Dzięki, szkoda, że drugi koniec miasta, ale, że ostatnio Volviaka, którego mam w gazie ujeżdża panna, to będzie okazja żeby się przejechać niedługo jak wyskoczy serwis :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Akurat niskie przebiegi w Japonii wynikają z czegoś innego. Japonia jest tak zatłoczonym państwem, że większość ludzi po prostu wybiera transport publiczny. Auta dla nich to zazwyczaj luksusowa zabawka do pojeżdżenia w weekend, dodatkowo auta z kierownicą po lewej stronie jak u nas, są bardziej luksusowe. Coś jak to, że w Chinach połowa aut to auta "L" czyli przedłużane. 

 

Wszystko to wiem co nie wyklucza tego co gdzieś wyczytałem o zerowaniu. Pytanie czy tak jest

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak w ogóle to nie wiedziałem, że w JPN są często używane samochody z konfiguracją na EU (kierownica po lewej). Myślałem, że tam wszystko pod ruch lewostronny przystosowane

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ktoś juz kiedys o tym pisał - ponoć kiero po lewej to większy prestiż... :ph34r: 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.