Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

Gość fidelio

Chodzi mi, że Jego. ;)

NSX super samochód.

Fakt, to jest jakiś powód, żeby buty trochę kosztowały ;-) A NSX był tak świetnym autem m.in. z tej przyczyny, że Ayryon dopracowywał to auto. Został o to poproszony przez Hondę, która w tym czasie dostarczała silniki do McLarena, w którym Mistrz jeździł... Edytowane przez fidelio

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wymieniacze z ASO byc może zamontuje za dodatkową opłatą turbotimer, ale czy to zrobią profesjonalnie? W innym zakładzie taka ingernecja wiązałaby się prawdopodobnie z utratą gwarancji.  Pozostaje wiec  odczekanie kilkudziesięciu sekund  przed wyłączeniem silnika.

 

 

 

Owszem, jednocześnie  pokazała, że pomiar wideorejstratora był niewiarygodny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przy tak malo wysilonym silniku IMO bez sensu

To chyba bez różnicy jaki silnik. Ważne że ma turbinę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wymieniacze z ASO byc może zamontuje za dodatkową opłatą turbotimer, ale czy to zrobią profesjonalnie? W innym zakładzie taka ingernecja wiązałaby się prawdopodobnie z utratą gwarancji. Pozostaje wiec odczekanie kilkudziesięciu sekund przed wyłączeniem silnika.

 

 

 

Owszem, jednocześnie pokazała, że pomiar wideorejstratora był niewiarygodny.

Jezeli nie było prawomocnego wyroku, to ppodnoszone argumenty przez obrońcę nie mają żadnej mocy i są tylko obraną linią obrony. Ale ja się nie znam.

Natomiast co do videorejestratorów to był wyrok w tym roku urzekający, że nie powinny one być uznawane ale to wynikało z zapisów w ich instrukcji obsługi IIRC

 

Taplaltakl.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Wywar

O jakich filtrach mòwicie? ????

post-76898-0-82681300-1520089074_thumb.jpeg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ciekawe ile razy taki truck przekracza normę Euro6?

Pytam serio.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

https://youtu.be/8zV4d2Gk-iE

 

Ten pewnie przekracza normy

 

 

A tu poniżej Dodge z silnikiem VW :D1da5083e68fd1d9fb0d4eb54bac491a9.jpg

 

 

A tak na poważnie to chyba a jest to też problemem dla producentów silników i to na tyle dużym że Caterpillar np wycofał się z produkcji silników dla ciężarówek dopuszczonych do ruchu publicznego

Edytowane przez irekm

Beware the fury of a patient man.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

https://www.youtube.com/watch?v=8SwsqQYvRV0

 

To się nazywa ekologia ;)

 

"Lokomotywę napędza dwusuwowy, dwunastocylindrowy, widlasty, 48 zaworowy (zawory wydechowe), turbodoładowany silnik wysokoprężny z przepłukiwaniem wzdłużnym o oznaczeniu 14D40 produkcji zakładów w Kołomnie o mocy 2000 KM i pojemności skokowej 150,6 dm³. Stopień sprężania wynosi 14,5. Lokomotywa charakteryzuje się dużą mocą przy jednoczesnym zwiększonym zużyciu oleju silnikowego (silnik dwusuwowy) oraz paliwa. Katalogowe zużycie paliwa wynosi około 25 kg/h na biegu jałowym, natomiast około 320 kg/h przy mocy znamionowej (160 g/KMh). Zużycie oleju silnikowego wynosi około 4,5 kg/h, co przekłada się na niekorzystne cechy ekologiczne tegoż silnika."

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To chyba bez różnicy jaki silnik. Ważne że ma turbinę.

Ale to nie pomodzone 400KM stintylko zwykly seryjny silnik


 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Ten pewnie przekracza normy

 

 

A tu poniżej Dodge z silnikiem VW :D

 

 

A tak na poważnie to chyba a jest to też problemem dla producentów silników i to na tyle dużym że Caterpillar np wycofał się z produkcji silników dla ciężarówek dopuszczonych do ruchu publicznego

Chyba tylko Cummins pozostał na rynku, jeśli chodzi o diesle samochodowe...np. do pickup'ów

Edytowane przez kiniol

Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie…

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest jeszcze Detroit Diesel,Paccar, Mack I International z amerykańskich ale to wszystko do ciężarówek , pozatym europejscy producenci Volvo i Mercedes. Tak wygląda rynek silników w północnej Ameryce.

 

W pickupach, Cummins, Isuzu, Ford, VM motori


Beware the fury of a patient man.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale to nie pomodzone 400KM stintylko zwykly seryjny silnik

Tu nie chodzi o moc,a smarowanie turbiny z obrotami kilkadziesiąt tysięcy razy na min.Smarowanie którego nie ma gdy wyłączy sie silnik bo już nie działa pompa oleju. Dlatego się czeka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tu nie chodzi o moc,a smarowanie turbiny z obrotami kilkadziesiąt tysięcy razy na min.Smarowanie którego nie ma gdy wyłączy sie silnik bo już nie działa pompa oleju. Dlatego się czeka.

Blagam cie

Chodzi o temp jak masz duzo koni a nie seryjne piercidlo


 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość fidelio

Wedle mojej wiedzy, to także kwestia związana ze smarowaniem, a nie z temperaturą... Co by to jednak nie było, nigdy nie gaszę silnika od razu /diesel w turbinie/.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wyłączenie smarowania jest szkodliwe tylko wtedy, gdy sprężarka jest mocno rozgrzana, a w tych seryjnych turbo w cywilnych samochodach bardzo trudno o takie rozgrzanie sprężarki. Jak dla mnie jedynym wskazaniem do odczekania jest szybka jazda autostradą przez dłuższy czas i krótki zjazd na stację benzynową, wtedy rzeczywiście warto poczekać minutę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Blagam cie

Chodzi o temp jak masz duzo koni a nie seryjne piercidlo

Poważnie? Poczytaj o tym.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poważnie? Poczytaj o tym.

O czym?

Onseryjnych pierdziłach?

 

Jakby turbo musialobsie chlodzic to albo kazdy samochod turbo mial turbotimer albo padaly by na potege


 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chyba musisz poczytać o turbo. Bez urazy.

Chyba nie musze.

Ale chyba ty musisz.


 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Biorąc pod uwagę, od kiedy działa program 500+, to chyba najtańsze sportowe BMW na planecie Ziemia. Pozwalam sobie więc Kolegom zaprezentować fotki - niewykluczone, że z tak wspaniałej promocji ktoś będzie chciał skorzystać. ;)

 

28472023_1753189308082115_63378791363245

28576529_1753189054748807_64061627629790


WARTO POMAGAĆhttps://www.siepomaga.pl

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Polityka...będzie banik :P


PS. Abstrahując od poglądów. Dowcipnisiowi należy się przegwoździowanie blachy z każdej strony.


Pozdrawiam

Piotr

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość fidelio

Nawet za politykę prorodzinną? ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolega mnie uprzedził. Polityka prorodzinna to też polityka. Regulamin tego nie rozgranicza ;):D


Pozdrawiam

Piotr

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.