Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Guest

Pogadajmy o samochodach :-)

Recommended Posts

Mi w salonie mazdy powiedzieli na nowy model że nie ma powodu udzielać mi rabatu bo auto sprzedaje się jak swieze bułki. Uczciwie przynajmniej. A i że dilerzy mają ustalenia co do rabatów że żadnych. To juz pachnie zmową cenową. Rozmawiałem z każdym dealerem mazdy w Polsce i zero rabatu.

Dokładnie rozmawiałem z 6 salonami i powiedzieli, że oferta z Łodzi jest aż za dobra  :lol:  Soul Red Mazdy urzekł moją żonę bez reszty a że ten samochód jest dla niej to nie protestowałem. Zresztą po co protestować skoro CX-5 prowadzi się świetnie  :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy użytkuje ktoś Forda Edge - europejskie wydanie czyli z dieslem. Jakieś opinie o wykonaniu i jakości ? Zaskakuje mnie standardowa gwarancja - 50kkm albo 3 lata.


nie spiesz się ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zgadza się - zaoferowano mi ją za darmo 100kkm jak zaniemówiłem gdy sprzedawca w salonie powiedział ze samochód ma standardowo 50kkm ale tłucze mi się to teraz po głowie ...


nie spiesz się ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dokładnie rozmawiałem z 6 salonami i powiedzieli, że oferta z Łodzi jest aż za dobra  :lol:  Soul Red Mazdy urzekł moją żonę bez reszty a że ten samochód jest dla niej to nie protestowałem. Zresztą po co protestować skoro CX-5 prowadzi się świetnie  :)

To prawda. Ta czerwień jest super.  Nie wiem po co w maździe są w opcji inne kolory :) ...

Co ciekawe, toyota wprowadziła w tym roku podobny, też 3 warstwowy - tokyo red czy jakoś tam:)...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odchudzasz sie i zastapisz silnik ? Ambitny plan :)


Przepraszam za brak polskich znakow ale po prostu ich nie mam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy ktoś się orientuje jak wygląda temat silników VAG 2.0 tsi ? Czy dalej żłopią olej czy coś się poprawiło? Bo mi ten zapis prewencyjny w instrukcji obsługi, że jest dopuszczalne 1l (oleju) na 1000km średnio pasuje. Chodzi mi po głowie Arteon ale zawsze z dala się trzymałem od grupy VAG głównie przez komedie z silnikami. Mam Ecoboost'a i nie narzekam ale Mondeo STLine czy Vignale to w tej chwili z deka technologicznie przestarzałe auta (chodzi mi o asystentów itd.) Poza tym dynamika 2.0Ecoboostów sprzężonych z wolnym automatem pozostawia wiele do życzenia. Gdyby był manual to co innego. O nastepcy czy o liftingu nic nie słychać. Znaczy słychać od 2016 roku tylko, że Europe Ford ma daleko w d**** więc tak naprawdę nic nie wiadomo i nic nie słychać.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted Today, 11:31

 

Czy ktoś się orientuje jak wygląda temat silników VAG 2.0 tsi ? Czy dalej żłopią olej czy coś się poprawiło? Bo mi ten zapis prewencyjny w instrukcji obsługi, że jest dopuszczalne 1l (oleju) na 1000km średnio "

 

 

 

Sam sobie w pewnym sensie odpowiedziałeś na pytanie, skoro jest ten zapis to znaczy że są problemy za które VW nie chce być odpowiedzialny.

Kots może podać jakieś inne firmy z takim zapisem w instrukcji obsługi?

Wydaje mi się że bmw w Stanach podawalo 1l/1000mil, że to jest w normie


Beware the fury of a patient man.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miałem tak w Toyocie Avensis T22 z benzynowym 2.0 D4, czyli 1l/1000km. Ale po pierwsze nie brał prawie wcale a po drugie to było lata temu.

Edited by Mariusz Kowalczyk

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie aktualnie redukcja masy

 

Taplaltakl.

A taki był ładny Hamerykański :D


..."Wszys­tko jest możli­we. Niemożli­we po pros­tu wy­maga więcej cza­su"... Dan Brown

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted Today, 11:31

 

Czy ktoś się orientuje jak wygląda temat silników VAG 2.0 tsi ? Czy dalej żłopią olej czy coś się poprawiło? Bo mi ten zapis prewencyjny w instrukcji obsługi, że jest dopuszczalne 1l (oleju) na 1000km średnio "

 

 

 

Sam sobie w pewnym sensie odpowiedziałeś na pytanie, skoro jest ten zapis to znaczy że są problemy za które VW nie chce być odpowiedzialny.

Kots może podać jakieś inne firmy z takim zapisem w instrukcji obsługi?

Wydaje mi się że bmw w Stanach podawalo 1l/1000mil, że to jest w normie

 

 

Miałem tak w Toyocie Avensis T22 z benzynowym 2.0 D4, czyli 1l/1000km. Ale po pierwsze nie brał prawie wcale a po drugie to było lata temu.

 

 

No właśnie o to chodzi. Chciałbym wiedzieć jak jest w realu. 1sze silniki 1.4tsi to też była padaka, z tymi rozciągającymi się i pękającymi łańcuchami rozrządu, 1.8tsi ponoć w ogóle nieudany jest (w stosunku do starego 1.8T jeszcze z paska B5 i B5fl no i Leon'ow, Audi), natomiast jesli chodzi o 2.0tsi to niby nie jest tak źle. Pytanie jak właśnie jest w rzeczywistości. U mnie w instrukcji też jest 1l /1000km (1.5EB - 182KM) ale praktycznie nic nie łyka jakieś drobiazgi ale przy naprawdę mocniejszej jeździe jak każde turbo. Co 10 tys. km może z 0.5l doleje (max).

Jeżeli podobnie jest z tym silnikiem 2.0tsi to może nie taki diabeł straszny, ale jak normą jest ten litr oleju może nie co 1000km (bo to już dramat) ale nawet co 3-4 tys no to mina. Wk**** by mnie to na max'a. Litr na 10k km jeszcze bym przebolał.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najgorsze były silniki o mocy 211 KM w Audi, te potrafiły wziąć nawet pół litra oleju na tysiąc. Późniejsze 225 KM już nie miały takich problemów, a obecny silnik 252 KM jest uznany za bardzo udaną jednostkę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najgorsze były silniki o mocy 211 KM w Audi, te potrafiły wziąć nawet pół litra oleju na tysiąc. Późniejsze 225 KM już nie miały takich problemów, a obecny silnik 252 KM jest uznany za bardzo udaną jednostkę.

Ciekawe, którą odmianą jest ten w Arteonie 190KM lub mocniejszy 4x4 280KM.

Share this post


Link to post
Share on other sites

190 KM to słabsza odmiana najnowszej generacji, tej chwalonej. O 280 KM niewiele jeszcze słyszałem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nawiązując do Waszej dyskusji na temat Seata to ostatnio zmieniliśmy żonie samochód na nowy i kupiliśmy taką zabawkę :)

Świetne auto dające wiele satysfakcji z jazdy.

 

yOBgSuz.jpg

Edited by diesel

Andrzej

Share this post


Link to post
Share on other sites

Diesel- cupra? Na 4 łapy? Piękna zabawka :)

Tak Cupra 300KM

No wlaśnie przedni napęd ale żałuję, że nie dopłaciliśmy 16kpln do 4x4 :(


Andrzej

Share this post


Link to post
Share on other sites

2,0 TFSI po 2013r miały już praktycznie wszystkie te złe rzeczy wyeliminowane, ale jak z autami zalezy jak sie trafi. Osobiście nie mam kłopotów w prywatnym aucie. W auta klientów najwiecej zamieszania było z 1,8, kłopoty olejowe były zawsze tylko kiedyś mniej sie o tym mówiło.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.