Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Guest Marcin99

Motocykle

Recommended Posts

Prawdaż, prawdaż... :unsure: Ale niebawem będę miał piękną, żółtą blaszkę... :rolleyes:  

Edited by kiniol

Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie…

Share this post


Link to post
Share on other sites

A myślałem że tylko ja tak mam. Ostatni rok kiedy regularnie jeździłem motocyklem i rowerem to rok przed narodzinami dziecka ...a może rok przed ślubem ...już mnie pamięć zawodzi ;-)

 

u mnie dziecko zabiło konkretne przebiegi, a i 15-20k km w sezonie bywało 

 

czekam aż dorośnie i będzie jeździła ze mną :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzisiaj miałem okazję pojeździć Husqvarną 701 Enduro. Super sprzęt na co dzień. Miasto, asfalt, drogi polne, dziury nic nie straszne temu motocyklowi. A jaka frajda z jazdy :)

 

Husqvarna-2017-701-enduro-review-0002.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prawdaż, prawdaż... :unsure: Ale niebawem będę miał piękną, żółtą blaszkę... :rolleyes:

do czego ta żółta blacha? pokażesz?

 

Taplaltakl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Do Nsu Fox'a z 52'... Nie legitymacja emeryta, tylko jedyny sposób na zarejestrowanie sprzętu bez papierów, wyjętego ze stodoły... ;)

post-27317-0-62293000-1537509327_thumb.jpg

 

 


Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie…

Share this post


Link to post
Share on other sites

To taka legitymacja emeryta ;-)

hhahah nie no, to wiem, będę po sezonie załatwiał do swojego emeryta też

 

Taplaltakl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

w sobotę udało się chociaż trochę pojeździć, duży wiatr, pod sam koniec mokro

ech ta nasz aura

c9dd76791f904275133b95daa110a343.jpg220d5cba17c83dda9d280e1d4aacd934.jpgd44af0de4987d9576700715457ddaad7.jpg

 

Taplaltakl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzisiaj miałem okazję pojeździć Husqvarną 701 Enduro. Super sprzęt na co dzień. Miasto, asfalt, drogi polne, dziury nic nie straszne temu motocyklowi. A jaka frajda z jazdy :)

 

 

 

ja się przejechałem i kupiłem, na jesień będzie powrót na kostkę;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hello,

 

Do Nsu Fox'a z 52'... Nie legitymacja emeryta, tylko jedyny sposób na zarejestrowanie sprzętu bez papierów, wyjętego ze stodoły... ;)

attachicon.giffox1.jpg

 

Świetny sprzęt i wygląda na nieźle zachowany... Normalnie aż zazdroszczę :D

 

Do mnie kilka dni temu trafiła SHL'ka... Żaden szał, ale może da się zrobić z niej coś fajnego...

 

SHL_001.jpg

 

A jak pogoda pozwoli, to w piątek wybiorę się na zlot w okolice Lanckorony. Pewnie ostatnia taka trasa w tym sezonie, jeśli dojdzie do skutku...

 

Pozdrawiam


"Życie jest pasmem straconych okazji"

"Dzień w którym kupię karabin nadchodzi"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale Sucha Elka bardzo fajnie wygląda, zbyt wiele bym nie grzebał. Bardzo lubię takie wyjęte z garażu u wuja Czecha... ;)


Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie…

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale Sucha Elka bardzo fajnie wygląda, zbyt wiele bym nie grzebał. Bardzo lubię takie wyjęte z garażu u wuja Czecha... ;)

Zgadzam się, dołożyć to czego brakuje, ale nie psuć oryginału.


"You may delay but time will not" Benjamin Franklin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zgadzam się, dołożyć to czego brakuje, ale nie psuć oryginału.

 

Tylko tam już dawno nie ma oryginału. Była już lakierowana, siedzisko wymienione, teleskopy też, kierownica z manetkami też wygląda na zmienioną, kapy silnika "pięknie" na lusterko ...

Tą to już trzeba zrobić na nówkę - jeśli lakier jest dobrze położony, to dodać szparunki, odświeżyć koła, dokupić klosz lampy i tyle. Na ten moment, to taki niedokończony projekt. Ktoś się zabrał, a nie skończył 

Edited by mkoch

TikTak TikTak - tylko 2 kalorie ;-)

MARIANEK :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jakie waszym zdaniem kaski motocyklowe są najbardziej funkcjonalne i wygodne z dosteopnych na rynku... Ma na myśli kaski otwarte, szczękowe czy może integralne?

Pytam w kontekście motocyklu 125 ccm, do jazdy na prawo jazdy na kat. b.

Proponuję sprawdzić jeszcze tutaj: https://www.hej.mielec.pl/biznes/firma/art1397,kaski-motocyklowe-co-to-sa-kaski-szczekowe.html

Edited by Elliasz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja polecam szczekowe. Duzo wygodniej sie zaklada niz integralne i do tego nie wieje jak przy otwartym ;) 

Jaki CI odpowiada musisz poszukac ja mam schuberth c3 pro, mialem tez stycznosc z shoei neotec 2 i jak dla mnie sa super tyle, ze zdaje sobie sprawe ze przy motocyklu 125ccm moga byc troche nieproporcjonalne.


Pozdrawiam,

Janek

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

U mnie też w tej chwili neotec 2 i rzeczywiście po przesiadce z rx 1000 dużo wygodniejszy. Zwłaszcza odchylana szczęka na fajkę :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na krótkie trasy wystarczy otwarty. Mimo wszystko lepsza wentylacja. Natomiast na dłuższe trasy oraz oczywiście dający wyższy poziom bezpieczeństwa to integralny lub szczękowy, przy czym ten drugi jednak dużo wygodniejszy w użytkowaniu. W tym zakresie również polecam Schuberth c3 pro.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Broń Cię Panie Boże kupować bez przymiarki .

Szczeka ma zawsze większą wagę od integrala wiec po godzinie zaczyna być odczuwalne 300g więcej .Jeżeli będziesz jeździł w koło komina to ze szczękowego będziesz bardziej zadowolony. A na lato otwarty.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kask integralny ( jeśli dobrej firmy ) to największe bezpieczeństwo i komfort cieplny ( dobra wentylacja ) i najniższy poziom hałasu. Kask otwarty to „stylówa” i komfort cieplny w upały i najsłabsze bezpieczeństwo. Szczęka niby łączy niektóre zalety obydwu rozwiązań ale jest najcięższa...i wg mnie najmniej stylowa ;-) .

AGV miał kiedyś lekki Kask który był hybrydą między integralnym a otwartym ( element szczęki był demontowany )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Shark evoline ma tak skonstruowana szczeke, ze mozna ja podniesc az na tyl kasku i wtedy pelni role otwartego kasku. 

Tyle, ze tak jak pisal Brzoza trzeba mierzyc.

Pytanie tez o jakim budzecie mowimy bo te szczekowce ktore podalismy to juz taka troche wyzsza polka.


Pozdrawiam,

Janek

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

Ależ wspaniały dzień! Myślałem, że sezon na straty, ale dziś nie wytrzymałem. Po pół roku przerwy to jak pierwsza przejażdżka po zimie :)

1.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.