Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Rekomendowane odpowiedzi

Wideo z Kosmonautą.

https://youtu.be/F4vrSdGHmpg

Edytowane przez Jaas

Janusz

Longines cal. 18.86ZABC x 1932r, Atlantic Worldmaster 53754.41.93R, Xicorr FSO M20 nr 38, G.Gerlach Żubr nr 008, G.Gerlach Kosmonauta, Deep Blue Juggernaut II, Tribuna Omaggio,  Seagull 1963, Seiko 5 Sports SKZ229K1, Seiko 5 Sports 7S36-02B0, Seiko SNAA45P1, Jacques Lemans Monte Carlo F-5016C. Pattini x kilka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie do posiadaczy Enigmy. Czy u was też występuje problem ze wskazówką sekundy podczas zerowania stopera? Po tygodniu użytkowania zauważyłem, że podczas zerowania stopera sekunda nie wraca na swoje miejsce, a zatrzymuje się wcześniej ( nie zawsze w tej samej pozycji). Zegarek odesłałem na gwarancję, po naprawie zapewniono mnie, że teraz jest wszystko w porządku. Niestety  dzisiaj zauważyłem, że problem powrócił. Czy ktoś z was spotkał się z tym samym problemem, czy po prostu trafił mi się szrot?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie do posiadaczy Enigmy. Czy u was też występuje problem ze wskazówką sekundy podczas zerowania stopera? Po tygodniu użytkowania zauważyłem, że podczas zerowania stopera sekunda nie wraca na swoje miejsce, a zatrzymuje się wcześniej ( nie zawsze w tej samej pozycji). Zegarek odesłałem na gwarancję, po naprawie zapewniono mnie, że teraz jest wszystko w porządku. Niestety  dzisiaj zauważyłem, że problem powrócił. Czy ktoś z was spotkał się z tym samym problemem, czy po prostu trafił mi się szrot?

 

A nie można ustawić tej wskazówki samemu - wyciągasz koronkę i ustawiasz przyciskami od chronografu?  Jeśli nie oddaj zegarek na rękojmię :) Nowa możliwość klienta (mało kto o tym wie) która zapewnia albo zwrot gotówki albo wymianę na nowy model. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie do posiadaczy Enigmy. Czy u was też występuje problem ze wskazówką sekundy podczas zerowania stopera? Po tygodniu użytkowania zauważyłem, że podczas zerowania stopera sekunda nie wraca na swoje miejsce, a zatrzymuje się wcześniej ( nie zawsze w tej samej pozycji). Zegarek odesłałem na gwarancję, po naprawie zapewniono mnie, że teraz jest wszystko w porządku. Niestety  dzisiaj zauważyłem, że problem powrócił. Czy ktoś z was spotkał się z tym samym problemem, czy po prostu trafił mi się szrot?

 

U mnie bylo to samo, po serwisie bylo ok.

 

 

A nie można ustawić tej wskazówki samemu - wyciągasz koronkę i ustawiasz przyciskami od chronografu?  Jeśli nie oddaj zegarek na rękojmię :) Nowa możliwość klienta (mało kto o tym wie) która zapewnia albo zwrot gotówki albo wymianę na nowy model. 

 

Nie, nie da sie w tym mechanizmie tak zrobic, kwestia budowy mechanizmu. Wskazowki mozna poprawic jedynie zdejmujac je i zakladajac na nowo.


Instagram - Lug2Lug

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ma ten werk możliwości kalibracji samodzielnej? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wielka szkoda :( Widzę że wpadki w Gerlachu są na porządku dziennym a szkoda bo wizualnie te zegarki miażdżą. W moim Otago no nie było lumy na bezelu.... Trzeba zacisnąć zęby i liczyć że za jakiś czas albo się poprawi albo może Xicorr...... Mimo to kibicuje im bardzo i mam nadzieję że niedoróbek będzie coraz mniej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To akurat nie kwestia gerlacha tylko werku...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To akurat nie kwestia gerlacha tylko werku...

Pewnie tak, ale ludzie kupują Gerlachy a nie werki :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy przed fajrantem:

post-70090-0-88287800-1454013533_thumb.jpg


Kocham Zegarki i nie dlatego, że pokazują która jest godzina.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie bylo to samo, po serwisie bylo ok.

 

 

 

Nie, nie da sie w tym mechanizmie tak zrobic, kwestia budowy mechanizmu. Wskazowki mozna poprawic jedynie zdejmujac je i zakladajac na nowo.

Napisali Ci co naprawili podczas serwisu? Ogólnie to są jakieś żarty, żeby nowy zegarek lądował w serwisie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie to są jakieś żarty, żeby nowy zegarek lądował w serwisie.

 

Bardzo ciekawe podejście :D a mnie się wydawało że właśnie po to jest gwarancja i rękojmia żeby nowy zegarek mógł wylądować w serwisie jeśli coś będzie nie teges... ale ja głupi byłem... :P

Zegarek podobnie jak wiele innych produktów składa się z wielu elementów, które są wytwarzane przez podwykonawców - nie sprawdzisz wszystkiego podobnie jak nie masz wpływu na to jak się będą te elementy zachowywać podczas użytkowania... takie rzeczy nie zdarzają się tylko G.Gerlach ale również innym producentom

Przejrzyj forum znajdziesz bez liku dowodów na podparcie tego co wyżej napisałem...

 

Też mam enigmę i nie mam z nią problemu... :)

 

2ns10dx.jpg


:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bardzo ciekawe podejście :D a mnie się wydawało że właśnie po to jest gwarancja i rękojmia żeby nowy zegarek mógł wylądować w serwisie jeśli coś będzie nie teges... ale ja głupi byłem... :P

Zegarek podobnie jak wiele innych produktów składa się z wielu elementów, które są wytwarzane przez podwykonawców - nie sprawdzisz wszystkiego podobnie jak nie masz wpływu na to jak się będą te elementy zachowywać podczas użytkowania... takie rzeczy nie zdarzają się tylko G.Gerlach ale również innym producentom

Przejrzyj forum znajdziesz bez liku dowodów na podparcie tego co wyżej napisałem...

 

Też mam enigmę i nie mam z nią problemu... :)

 

2ns10dx.jpg

No dobrze, rozumiem jakby zegarek zepsuł się po pół roku użytkowania, bo rzeczywiście nie byli wstanie przewidzieć pewnych rzeczy w czasie eksploatacji. Jednak jeśli zegarek psuje się po tygodniu to oznacza, że został źle wyprodukowany i tego nie można w żaden sposób usprawiedliwić. Dodatkowo po odesłaniu do serwisu dzieje się znowu to samo - czyli albo nie radzą sobie z tą usterką albo naprawa była zrobiona na "odwal się".

Fajnie, że ty nie masz problemu ze swoim egzemplarzem i życzę Ci żeby twój egzemplarz działał jak najdłużej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Astat - zapewne nie wiesz - ale na pewno nie jestem miłośnikiem tej firmy. Jednak każdy produkt może się zepsuć, nawet zaraz po kupieniu jak później. Może działać wiele lat bez problemu. Mogła być wada fabryczna werku, mogło być wiele innych przyczyn - ale po to jest właśnie gwarancja. Najważniejsze, żeby producent nie robił problemów i poczuwał się do naprawy. Były głosy o tym, że ta firma sobie średnio z tym radzi - ale zapewne jest już lepiej i ten przykład tego dowodzi. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

 

Też mam enigmę i nie mam z nią problemu...

Poza krzywo osadzoną tarczą ;)  :rolleyes:


Marcin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Astat - zapewne nie wiesz - ale na pewno nie jestem miłośnikiem tej firmy. Jednak każdy produkt może się zepsuć, nawet zaraz po kupieniu jak później. Może działać wiele lat bez problemu. Mogła być wada fabryczna werku, mogło być wiele innych przyczyn - ale po to jest właśnie gwarancja. Najważniejsze, żeby producent nie robił problemów i poczuwał się do naprawy. Były głosy o tym, że ta firma sobie średnio z tym radzi - ale zapewne jest już lepiej i ten przykład tego dowodzi. 

No dobrze, może rzeczywiście werk miał wadę fabryczną, ale w takim razie czemu po serwisie problem wystąpił ponownie? Niestety zegarek odesłali bez informacji co było naprawiane.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No dobrze, może rzeczywiście werk miał wadę fabryczną, ale w takim razie czemu po serwisie problem wystąpił ponownie? Niestety zegarek odesłali bez informacji co było naprawiane.

I tu już jest ta kwestia obsługi...

 

Poza krzywo osadzoną tarczą ;)  :rolleyes:

:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Szymon.

Tu też dorzucę mroczny zestaw, bo Czarny Kosmo fajnie wyszedł ;)

20160129_064748.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I tu już jest ta kwestia obsługi...

 

:D

Jakbym wiedział, że tak będzie kupiłbym Japończyka, ale zachciało mi się polskiej firmy... :( . Na zegarek czekałem pół roku, a jak go dostałem to więcej czasu spędza na wysyłaniu do serwisu niż na moim nadgarstku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakbym wiedział, że tak będzie kupiłbym Japończyka, ale zachciało mi się polskiej firmy... :( . Na zegarek czekałem pół roku, a jak go dostałem to więcej czasu spędza na wysyłaniu do serwisu niż na moim nadgarstku.

 

Spokojnie, cierpliwości ... skoro zegarek Ci się podobał, nie żałuj zakupu. Fakt, odsyłanie na gwarancji jest uciążliwe, ale przecież w końcu go naprawią i będziesz się nim cieszył! A piszę o tym dlatego, że rozumiem problem, bo miałem na gwarancji kłopoty z werkiem, i to w znacznie bardziej renomowanej firmie niż Gerlach :)

Pozdrawiam!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poza krzywo osadzoną tarczą ;)  :rolleyes:

W którym miejscu ta tarcza jest "krzywo osadzona"??? Bo albo mam coś z oczyma albo... mam coś z oczami :rolleyes:  :D 


:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W którym miejscu ta tarcza jest "krzywo osadzona"??? Bo albo mam coś z oczyma albo... mam coś z oczami :rolleyes:  :D

 

U Muchacho ewidentnie w kierunku koronki przesunięta. Cóś z oczyma...... ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.