arek1a2b 127 #18326 Napisano 16 Marca 2017 Koledzy dlaczego te auto pomimo dużego i mocnego silnika jest takim mułem? https://www.otomoto.pl/oferta/lexus-is-lexus-is-220d-i-rejestracja-2010-bez-wkladu-jasny-srodek-top-ID6yOqP7.html 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
overrange 47 #18327 Napisano 16 Marca 2017 Te silniki to ponoć porażka toyoty chociaż znam osobiście właściciela takiego isa który ma go od nowości i przebieg prawie 400kkm i mówi, ze bezawaryjnie je przejechał 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jawa99 3 #18328 Napisano 16 Marca 2017 Katalogowo ma 8,9 s. , czyli nie tak najgorzej, w tym filmiku mam wrażenie, że dużo można poprawić zmianami biegów - wydają się dość 'leniwe'. A silnik to sławny 2,2 dcat Toyoty, opinie rzeczywiście niezbyt pochlebne, chociaż pewnie jeżeli od początku właściciel o niego dbał to i problemów nie było. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gustaw6666 324 #18329 Napisano 16 Marca 2017 Przy prędkościach autostradowych czasem mi brakuje właśnie te 10-20%. Chyba dobry pomysł, dzięki za radę.Nie ma sprawy. A z ciekawości, ile pali 320i Twoje? W odniesieniu do różnych prędkości i warunków jazdy? 0 Trzyzegarkowiec. No niestety już jednak ośmio-... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mikołaj N 388 #18330 Napisano 16 Marca 2017 (edytowane) Ja lubię tę twardość, sztywność w BMW, czucie nawierzchni. Ostatnią rzeczą imo jaką ten samochód potrzebuje to zrobienie z niego miękkiej, rozbujanej kanapy. Mylisz sztywność ze sprężystością. C5 nie jest rozbujaną kanapą jak się tego nie chce. W trybie sport jest super. Powtórzę c5 nie jest moje i za miesiąc się z nim rozstaje. Wybierałem kolejne auto za nie i żadne z testowanych na konkretnym odcinku drogi nie było w stanie zapewnić mi takiego trzymania drogi i komfortu jak c5. Niestety nie będę miał już c5 ze względu na brak serwisu autoryzowanego (warunek przy wyborze). Octavia najbardziej mnie rozczarowała przy 40 wydobywała takie dźwięki plastików i zawieszenia jakby miała się rozlecieć. Gdy w Elblagu był jeszcze dealer citroena - postek to specjalnie zabierał potencjalnych klientów na przejażdżkę ta właśnie droga. Żadne inne auto tej klasy na tym kawałku drogi nie nadążało za c5. I wiem co mówię bo ta sama droga jeździłem golfem, octavia, passatem, c4, berlingo itp. Wiec nie widzę powodów bym miał wymyślać niestworzone historie Kolejny raz tez napisze, ze nie mówię o drogach autostradowych/krajowych tylko odnoszę się do kilku dróg które nie powinny być drogami, a jednak z racji wykonywanego zawodu często nimi jeżdżę Mikołaj nie wiem jak to powiedzieć ale przy octavii miałem wrażenie, że te auto podskakuje i nosi je po drodze, c5 natomiast jechała jakby "przyklejona" jak by lepiej "kopiowała" teren. Bo te zawieszenie w wielu testach udowodniło, że ostatnie co mu grozi to poślizg przez utratę przez koło kontaktu z nawierzchnią. Ciecz szybciej się rozpręża. To ja zapytam, dlaczego Citroen w rajdach dominował przez lata na sprężynach śrubowych a nie na hydropneumatyce? Do czasu gdy mogli to stosowali. Piotrek, nie udawaj, że nie wiesz jak wyglądają obostrzenia rajdów http://www.citroenet.org.uk/sport/ds-rally-cars-01.html. Jak widzisz dominować może nie dominował ale odnosił sukcesy i na hydro. A tu na 1:12 chyba wyprzedza naszą Syrenę Zobaczcie jak to zawieszenie pracuje!!! Edytowane 16 Marca 2017 przez Mikołaj N 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafi87 585 #18331 Napisano 16 Marca 2017 Nie można zapominać, że czynnik ludzki też ma znaczenie. Citroen dominował, gdy miał rewelacyjnego Loeba, z biegiem czasu dorównywał mu młodszy Sebastian Ogier. Loeb skończył karierę, Ogier przeniósł się do VW i w WRC dominował Ogier w VW. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość tbn #18332 Napisano 16 Marca 2017 Mylisz sztywność ze sprężystością. C5 nie jest rozbujaną kanapą jak się tego nie chce. W trybie sport jest super. Raczej nie mylę, bo pisałem o sztywności i twardości (czyli braku sprężystości) właśnie. Jeśli C5 jest sztywny i dobrze amortyzuje to fajnie, nie miałem do czynienia z tym autem. Zazwyczaj jednak "miękkie" auta lubią bujać się na zakrętach. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
overrange 47 #18333 Napisano 16 Marca 2017 Z tym bujaniem to masz poniekąd tbn racje jednak np moje prywatne auto Lexus gs mk 3 ma jakiś system poziomowania auta i ni huhu w zakręcie się nie przechyli jednak mając na 4 dni f30 stwierdziłem, ze te "rozbujane" f30 lepiej się prowadzi wiec mógłbym powiedzieć, ze f30 jest rozbujane, a mimo tego "rozbujania" wydaje mi się, ze ma lepszy układ kierowniczy tzn lepszy, lepiej wg mnie się daje prowadzić i mimo tego rozbujania raczej tez lepiej trzyma się drogi to samo e90 i e60 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
albiNOS 01 897 #18334 Napisano 16 Marca 2017 Napęd na tył? Mówisz o KOZMO? https://m.facebook.com/kozmo.cars/?locale2=pl_PL Napęd na tył, śledzę projekt od początku, jak to było jeszcze plontaniną rurek i kupą styropianu. Warto prześledzić wątek z jednego forum tematycznego: http://www.racingforum.pl/Dziennik-budowy-KOZMO-t101768.html Oraz strona projektu: http://www.kozmo.pl/dziennik.php 0 Kocham Zegarki i nie dlatego, że pokazują która jest godzina. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bober5264 3790 #18335 Napisano 16 Marca 2017 (edytowane) A ja szukałem szukalem i zdecydowałem że w końcu wezme nową ibizę w leasing, bedzie male i ekonomiczne ale najwazniejsze ze nowe, mam dosyc ogladania tych szrotow w kosmicznych cenach Edytowane 16 Marca 2017 przez bober5264 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
filiptomczyk85 3 #18336 Napisano 16 Marca 2017 A ja szukałem szukalem i zdecydowałem że w końcu wezme nową ibizę w leasing, bedzie male i ekonomiczne ale najwazniejsze ze nowe, mam dosyc ogladania tych szrotow w kosmicznych cenachAlurat ibize bardzo bym odlecal - to juz duzo lepiej nowa fabie 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bakar155 6 #18337 Napisano 16 Marca 2017 Hej ciężko znaleść coś w tym temacie ale może ktoś pamięta czy był podejmowany temat piszczącego pedału sprzęgła w hondach 7 generacji? Jezeli tak i ktoś znalazł rozwiązanie tego problemu wdzięczny bym był za podpowiedź jak sobie z tym poradzić. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StaryWilk 695 #18338 Napisano 16 Marca 2017 typowa przypadłość, szeroko opisywana na forach hondy. Pomaga wymiana pompy sprzegła.:np.http://www.accordklubpolska.pl/index.php?/topic/380-skrzypi%C4%85cy-peda%C5%82-sprz%C4%99g%C5%82a-jak-to-usun%C4%85%C4%87/ 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bakar155 6 #18339 Napisano 16 Marca 2017 Dzięki za podbowiedź. Forum hondy już studiowałem i wynika z niego że nie ma jednego naprawde szkutecznego sposobu na tą przypadłość każdy ma inny swój sposób. Wygląda na to że i ja bedę musiał poszukać tego właściwego dla mnie. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
melon84 1 #18340 Napisano 16 Marca 2017 A ja szukałem szukalem i zdecydowałem że w końcu wezme nową ibizę w leasing, bedzie male i ekonomiczne ale najwazniejsze ze nowe, mam dosyc ogladania tych szrotow w kosmicznych cenachTroszkę większe i ciut mniej ekonomicznie wychodzi Leon Cupra jeszcze w Leasing No żyć nie umierać! Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
overrange 47 #18341 Napisano 16 Marca 2017 (edytowane) Faktycznie ekonomicznie Idąc tym tropem może a45? Edytowane 16 Marca 2017 przez overrange 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafi87 585 #18342 Napisano 16 Marca 2017 Ibiza-Leon Cupra różnica w cenie taka, że staczyłoby na 2 Ibize, ale po co komu 2 ibiza. A serio, Leon Cupra dobra oferta w porownaniu do tego co oferuje i zestawiając go z choćby z golfem 1,5 na wypasie, gdzie 100k przekroczy, nie ma już az tak cenowej przepaści. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mikołaj N 388 #18343 Napisano 17 Marca 2017 Ale Leon Cupra 280km nie jedzie. Serio - nie kpię ale to nie jedzie. Gdzieś na sofcie skrzyni jest wina w moim odczuciu. Może wersja 4x4 300KM lepiej idzie ale jeżeli jest jak Golf R to też nie jedzie. W porównaniu do Focusa RS to są samochody znacznie bardziej flegmatyczne. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafi87 585 #18344 Napisano 17 Marca 2017 (edytowane) Są szybsze hot hatch'e, ale z 2 strony Leon Cupra w oferuje osiągi na poziomie dawniejszych Porsche czy Ferrari. Cupra w kombi na Nurburgringu 7.58.4 http://www.youtube.com/watch?v=E5Q8H52Xm6c Edytowane 17 Marca 2017 przez rafi87 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
melon84 1 #18345 Napisano 17 Marca 2017 Ale Leon Cupra 280km nie jedzie. Serio - nie kpię ale to nie jedzie. Gdzieś na sofcie skrzyni jest wina w moim odczuciu. Może wersja 4x4 300KM lepiej idzie ale jeżeli jest jak Golf R to też nie jedzie. W porównaniu do Focusa RS to są samochody znacznie bardziej flegmatyczne.Nie ma co porównywać cupry z RSem...Golf R i Focus RS tak ale Cupra to bardziej polka golfa GTI i focusa ST Btw gdy sie przesiadłem z 1.9tdi do mojego obecnego GTI to szedł jak rakieta tyle ze juz sie człowiek przyzwyczaił i nuda :/ ciągnie sie jak ślimak... zawsze bedzie mało i mało!Czas zrobić reset i przesiąść sie na hybrydę aurisa 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pechagto 1087 #18346 Napisano 17 Marca 2017 Święte słowa. A najgorzej jak się pojeździ na motocyklu Tapaltak 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
QuadrifoglioVerde 3916 #18347 Napisano 17 Marca 2017 (edytowane) oj prawda prawda do mocy silnika bardzo łatwo się przyzwyczajamy. Zejście w dół pozostawia mocny ból. Generalnie powinno tak być - nowsze auto mocniejszy silnik ale jak wiemy nie zawsze nasze wybory kierują się tą drogą. Edytowane 17 Marca 2017 przez QuadrifoglioVerde 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bober5264 3790 #18348 Napisano 17 Marca 2017 dlaczego keidy postanowilem kupic nowa ibize wg wlasnej konfiguracji po wybraniu sie do salomu musialem dowiedziec sie ze auta 2017 wg wlasnej konfiguracji juz nie zamowie bo za pozno a na stronie sa nieaktualne informacje i do wyboru mam tylko lipne podstawowe wersje... wtf 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
overrange 47 #18349 Napisano 17 Marca 2017 Im więcej mocy wiadomo - lepiej. Ale nie oszukujmy się. Do codziennej jazdy 200km w zupełności wystarcza. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Drake 90 #18350 Napisano 18 Marca 2017 Konrad, wg mnie jeśli miewasz na drodze sytuacje, że przydaje się więcej mocy to jest sens. Przy silnikach N20, według dostępnej mi wiedzy - mechanicznie 320i i 328i to praktycznie identyczne motory... ale np. tłoki mają inne, pomimo identycznego stopnia sprężania. Ja bym założył tzw. boksa, np. STAG Tuning. Wydasz grosze, jakieś 500 zł, zyskasz jakieś 15-20% mocy - z jednej strony na tyle niewiele, że masz pewność bezpieczeństwa silnika. A z drugiej to już na tyle sporo, że różnica w jeździe jest odczuwalna. To będzie na pewno bezpieczniejsze rozwiązanie niż robienie chipa i rozwiercanie sterownika silnika N20 . 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach