Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

5 minut temu, Tommaso napisał(-a):

 

 

A jaki masz model?

Mój dobry znajomy ostatnio pojeździł XC60 T8 z pneumatyką i był pod wrażeniem jak dobrze jeździ to auto i jak znakomicie jest wyciszone (miało laminowane szyby za 5k jako opcję). Dla niego trochę za twarde było zawieszenie (mimo pneumatyki) i strasznie go wkurzał brak bezprzewodowego Apple CarPlay, poza tym nie ma uwag. A na co dzień jeździ znacznie droższym i bardziej luksusowym autem.

XC60 2019 d5 wersja r design. Wczoraj też pierwszy raz korzystałem w nim z android auto. Fakt, że po kablu ale fajniej działa niż w skodzie która jeżdżę. 

 

 

pVI6JBV.jpeg

 


Pozdrawiam 
Marcin/kornel91 
 

Adriatica, Ball, Casio, Certina, Christopher Ward, Citizen, Deep Blue, Glycine, Hamilton, Longines, Nethuns, Oris, Sinn, Zelos

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Audi zaczyna się układać. default_smile.png

69efe682ca1fa64abdb680d0d07215b4.jpg


To jest moje zdanie i ja je całkowicie popieram.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, mario1971 napisał(-a):

Audi zaczyna się układać. default_smile.png

69efe682ca1fa64abdb680d0d07215b4.jpg

Nieźle przy takiej średniej. 


Pozdrawiam 
Marcin/kornel91 
 

Adriatica, Ball, Casio, Certina, Christopher Ward, Citizen, Deep Blue, Glycine, Hamilton, Longines, Nethuns, Oris, Sinn, Zelos

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, mario1971 napisał(-a):

Audi zaczyna się układać. default_smile.png

69efe682ca1fa64abdb680d0d07215b4.jpg

Mówiłem, jakbyś olej zmienił to byłoby jeszcze lepiej ;)


"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 27.07.2024 o 22:00, Krakus1 napisał(-a):

Dzięki @Lynx27 😊 podobną odległość mam do pracy gdzie jeżdżę kilka razy w miesiącu , i z mojej obserwacji, nie jest obojętny czym pokonuje taką odległość ,żeby zacząć długi intensywny dzień fizycznie i umysłowo , i tak samo sprawa dotyczy powrotu- w końcu 18 lat przedwczoraj skończyłem😅-  , w moim przypadku bardziej wypoczęty zaczynałem pracy , i mniej zmęczony wróciłem do domu mając 3er w porównaniu do Tiguana , i taka sama sytuacja dotyczy 5er w porównaniu do 3er , i z pewnością S dało by jeszcze więcej w tym temacie , ciekawy jestem jak jest z komfortem S w porównaniu do G70 , musielibyście z Łukaszem zamienić się autami na kilka dni 😉 jaki system audio masz w S , i jak go oceniasz ? poziom wyciszenia to GLE/GLS , czy jeszcze lepiej ? 

 

bo to fajny , premium SUV BMW , chyba że Q7 /Q8 wygrają pod względem finansowym , bo wygrają😉 . co do X3 , moim zdaniem nie ma co go porównywać do X5 jeśli szukasz komfortowego SUVa premium , brak foteli komfortowych , brak domykanie drzwi , deska rozdzielcza wyłożona szmatą z recyklingu pod nazwą : Luxury za 2500zł .. jak dla mnie X3 ma już nową definicję premium wg BMW pod względem jakości , i która jest dla naszego pokolenia trochę pluciem w twarz , X5 jeszcze trzyma jakość która nam jest znana 


Słoń mi na ucho nadepnął, więc jeśli nie brzęczy i nie buczy to już audio mi jest dobrze. Tutaj jest Burmerster 3D i jak na moje amatorskie ucho w 100% wystarcza. Co do wyciszenia to podwójnie klejone szyby i praca na hybrydzie daje spektakularną ciszę. Na pewno lepszą niż w GLE, w stosunku do GLS nie pamiętam, bo bardzo krótko nim jeździłem.

Btw. brat szuka czegoś fajnego, niesztampowego. Jego wybór kręci się wokół pięknej Włoszki z Turynu. Czy ktoś ma jakieś lepsze lub gorsze doświadczenia z Alfa Romeo Gulią? @SzefSzefow @Autor1984 @Ceteth?  Silnik wyposażenie? Coś innego ciekawego w podobnej wartości? Z potrzeb to względne 4x4, segment D.
Pozdrawiam

Edytowane przez Lynx27

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
28 minut temu, Lynx27 napisał(-a):

Btw. brat szuka czegoś fajnego, niesztampowego. Jego wybór kręci się wokół pięknej Włoszki z Turynu. Czy ktoś ma jakieś lepsze lub gorsze doświadczenia z Alfa Romeo Gulią? @SzefSzefow @Autor1984 @Ceteth?  Silnik wyposażenie? Coś innego ciekawego w podobnej wartości? Z potrzeb to względne 4x4, segment D.
Pozdrawiam

 

@Osy123 wolaja cie - podziel sie wrazeniami :)

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Lynx27 napisał(-a):


Słoń mi na ucho nadepnął, więc jeśli nie brzęczy i nie buczy to już audio mi jest dobrze. Tutaj jest Burmerster 3D i jak na moje amatorskie ucho w 100% wystarcza. Co do wyciszenia to podwójnie klejone szyby i praca na hybrydzie daje spektakularną ciszę. Na pewno lepszą niż w GLE, w stosunku do GLS nie pamiętam, bo bardzo krótko nim jeździłem.

Btw. brat szuka czegoś fajnego, niesztampowego. Jego wybór kręci się wokół pięknej Włoszki z Turynu. Czy ktoś ma jakieś lepsze lub gorsze doświadczenia z Alfa Romeo Gulią? @SzefSzefow @Autor1984 @Ceteth?  Silnik wyposażenie? Coś innego ciekawego w podobnej wartości? Z potrzeb to względne 4x4, segment D.
Pozdrawiam

Michale nie mam żadnych doświadczeń z Alfą, mocno zastanawiałem się nad Quadrifoglio z wiadomych przyczyn. Ten silnik z Ferrari drenował mi głowę, ale jakoś wybiłem sobie ten pomysł.

 

EDIT: Może Superb, chociaż Robert @Perpetuum Mobiletwierdzi, że jest gorszy od poprzednika. Ale to wiadome dziś w tym segmencie, każdy jeden będzie praktycznie gorszy.

Zastanowiłbym się nad M3 ;) i ewentualnie A5. Może nawet s60/v60 chyba Volvo ma jakieś promki obecnie na zerowy VAT.

Edytowane przez Autor1984

"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Lynx27 napisał(-a):


Słoń mi na ucho nadepnął, więc jeśli nie brzęczy i nie buczy to już audio mi jest dobrze. Tutaj jest Burmerster 3D i jak na moje amatorskie ucho w 100% wystarcza. Co do wyciszenia to podwójnie klejone szyby i praca na hybrydzie daje spektakularną ciszę. Na pewno lepszą niż w GLE, w stosunku do GLS nie pamiętam, 

niestety Burmester Hi End pojawi się dopiero przy konfiguracji za około 700tyś zł wybierając najsłabszego silnika 😱 , stąd mała szansa żeby się pojawił w aucie testowym. natomiast co do wyciszenia , to nie tylko klejone szyby , skok tu jest technologiczny , bo S ma ANC , czyli można się czuć jak w kapsule,  odizolowany akustycznie od świata zewnętrznego,  i z tego co piszesz ten efekt jest osiągnięty 😎 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, Tommaso napisał(-a):

Te dwa litry to w Volvo nie pasują mi wyłącznie do serii 90, do mniejszych są całkowicie wystarczające

Pozwolę się nie do końca zgodzić. Do XC90 zgadzam się, że przydałoby się coś trochę większego, ale do V90 D5 i 240KM (polestar) zupełnie wystarcza 😉

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, Autor1984 napisał(-a):

Bo fotele w Volvo były produkowane przy współpracy ze środowiskiem Uniwersytetu Technicznego Chalmersa jak dobrze pamiętam. Początkowo wydają się twarde jak krzesło, ale po np 700 kilometrach człowiek nie wychodzi jak z kapsuły bezpieczeńśtwa. Samochody są świetne zawsze to powtarzałem. Szkoda tylko, że np XC90 nie mają już V8

Te stare V8 od Yamahy były świetne, gdyby tylko nie to felerne łożysko na wałku, a raczej brak kanalika.... choć ostatnio bł wysyp nowych silników z magazynów za 25k.

4 godziny temu, kornel91 napisał(-a):

XC60 2019 d5 wersja r design. Wczoraj też pierwszy raz korzystałem w nim z android auto. Fakt, że po kablu ale fajniej działa niż w skodzie która jeżdżę. 

 

 

pVI6JBV.jpeg

 

Fajny, gratulacje Marcin. Ja mam ciut starszą wersję z benzynowym T6.


..."Wszys­tko jest możli­we. Niemożli­we po pros­tu wy­maga więcej cza­su"... Dan Brown

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
13 godzin temu, rafi napisał(-a):

Prawdopodobnie będę musiał kupić jakiś budżetowy dupowóz. Myślę raczej o czymś ekonomicznym i racjonalnym. Stąd moje pytanie: ma ktoś jakieś doświadczenia z Alfą 159 3.2 V6? Albo jakieś inne propozycje w podobnych klimatach? Tylko bez szaleństw budżetowo, max. 30k

 

Tani w zakupie, ale stosunkowo drogi w utrzymaniu? Ciekawa wariacja na temat "budżetowy dupowoz". 😉

 

Silnik, który uchodzi za paliwożerny, nawet w swojej kategorii mocowej (często raportowane średnie spalanie średnie - wysokie 13, w mieście pow. 15), nie lubi gazu, wtrysk bezpośredni i ogólnie wraz z całą alfą bywa kapryśny. 

Przemyśl ten wybór, chyba, że mamy inną definicję "budżetowego dupowozu", ekonomicznego i racjonalnego. 😉

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, Lynx27 napisał(-a):


Słoń mi na ucho nadepnął, więc jeśli nie brzęczy i nie buczy to już audio mi jest dobrze. Tutaj jest Burmerster 3D i jak na moje amatorskie ucho w 100% wystarcza. Co do wyciszenia to podwójnie klejone szyby i praca na hybrydzie daje spektakularną ciszę. Na pewno lepszą niż w GLE, w stosunku do GLS nie pamiętam, bo bardzo krótko nim jeździłem.

Btw. brat szuka czegoś fajnego, niesztampowego. Jego wybór kręci się wokół pięknej Włoszki z Turynu. Czy ktoś ma jakieś lepsze lub gorsze doświadczenia z Alfa Romeo Gulią? @SzefSzefow @Autor1984 @Ceteth?  Silnik wyposażenie? Coś innego ciekawego w podobnej wartości? Z potrzeb to względne 4x4, segment D.
Pozdrawiam

 

Dla mnie Giulia to najlepsze auto, które kiedykolwiek miałem. Prowadzenie - brzytwa, mocy nawet z tymi 200 kuniami, nie brakowało, dalej odwraca mi głowę na ulicy, design wnętrza, super, bez sterczących ekranów. Skrzynia ZF śmiga bdb, taką samą kładli do Quadrifoglio. Pozycja za kierownicą bdb. O wyposażeniu nie będę się rozwodził bo ja miałem praktycznie golasa. Ale spokojnie mogę powiedzieć, że jak teraz by ktoś do mnie przyszedł i zaproponował Giulię 280 kunia, za S3, którym jeżdżę, to biorę z pocałowaniem ręki :) Jedna uwaga w sumie, te silniki lubią wypić paliwko, przy tym moim 2 litry, 200 kunia, poniżej 10l to schodziłem jadąc stałymi 90km po krajówce. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 
Tani w zakupie, ale stosunkowo drogi w utrzymaniu? Ciekawa wariacja na temat "budżetowy dupowoz". 
 
Silnik, który uchodzi za paliwożerny, nawet w swojej kategorii mocowej (często raportowane średnie spalanie średnie - wysokie 13, w mieście pow. 15), nie lubi gazu, wtrysk bezpośredni i ogólnie wraz z całą alfą bywa kapryśny. 
Przemyśl ten wybór, chyba, że mamy inną definicję "budżetowego dupowozu", ekonomicznego i racjonalnego. 

Nie no, oczywiście z tym „ekonomicznym” to był żart. Mam rodzinne auto, które jest ekonomiczne i póki co niezawodne. Szukam samochodu, który będzie drugim i rozważam, czy nie wziąć czegoś fajnego, mocnego, a nie roztropnego.
Z drugiej strony będzie drugi, a nie trzeci i kolejny, więc sportowe coupé odpada niestety.
Samochód będzie jeździł max 10kk/rok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Ceteth napisał(-a):

 

Dla mnie Giulia to najlepsze auto, które kiedykolwiek miałem. Prowadzenie - brzytwa, mocy nawet z tymi 200 kuniami, nie brakowało, dalej odwraca mi głowę na ulicy, design wnętrza, super, bez sterczących ekranów. Skrzynia ZF śmiga bdb, taką samą kładli do Quadrifoglio. Pozycja za kierownicą bdb. O wyposażeniu nie będę się rozwodził bo ja miałem praktycznie golasa. Ale spokojnie mogę powiedzieć, że jak teraz by ktoś do mnie przyszedł i zaproponował Giulię 280 kunia, za S3, którym jeżdżę, to biorę z pocałowaniem ręki :) Jedna uwaga w sumie, te silniki lubią wypić paliwko, przy tym moim 2 litry, 200 kunia, poniżej 10l to schodziłem jadąc stałymi 90km po krajówce. 

+ delikatne zawieszenie, przez co nie nadaje się na polskie drogi. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Panowie, to daje jakiś obraz na temat Giuli. Brat sporo jeździ 30-40 tyś rocznie, chciałby oszczędnie i wygodnie, natomiast wodotrysków nie potrzebuje. Nie jest petrolheadem jak ja :). Szuka coś ekonomicznego, niezawodnego, nie jest internetowy. Giulia byłaby wyborem bardziej serca. Rozważa też Toyotę Camry 2.5litra oraz inne auta z podobnego segmentu. Może coś doradzicie? :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Taka historyjka z dzisiaj. Brat dzwoni do serwisu volvo z pytaniem, jaki płyn do chłodnicy ma wlać (jakie normy ma spełniać). Urocza pani mówi, że się dowie i zaraz oddzwoni. Oddzwania i mówi: zielony. Nie, że ma spełniać jakieś normy...ma być ZIELONY, jak żabka 😁

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dzięki Panowie, to daje jakiś obraz na temat Giuli. Brat sporo jeździ 30-40 tyś rocznie, chciałby oszczędnie i wygodnie, natomiast wodotrysków nie potrzebuje. Nie jest petrolheadem jak ja . Szuka coś ekonomicznego, niezawodnego, nie jest internetowy. Giulia byłaby wyborem bardziej serca. Rozważa też Toyotę Camry 2.5litra oraz inne auta z podobnego segmentu. Może coś doradzicie?

Camry jeżdżę od dwóch lat, przejechałem lekko ponad 40kk dwoma różnymi egzemplarzami. Wersja przed liftem zacząłem jeździć jak miał 55k, przejechałem kolejne 15 bez żadnych problemów. Poliftową jeżdżę od nowości, też zero problemów. Silnik jak dla mnie całkiem spoko, ładnie się zwija. Skrzynia automatyczna działa w porządku. Do tego to auto niemal produkuje paliwo - średnie spalanie poniżej 6L w cyklu mieszanym. W mieście to w ogóle poniżej 5l. Także mechanicznie i ekonomicznie żyletka.
Natomiast jakość wykończenia to nieco inna bajka. Może nie jest to taki toi toi jak yaris czy corolla, ale w dalszym ciągu to Toyota. Ten wspaniały dźwięk zamykania bagażnika, albo otwierania wlewu paliwa… od razu przypominają się lata 90-te i polonez, czy wręcz Fiat kredens. Powyżej 120 km/h uszczelka szyby kierowcy nie daje rady i możesz się poczuć niemal jakbyś jechał cabrio. Miałem tak w obydwu egzemplarzach. Wg serwisu to nie wada, tylko ficzer.
Jeśli chodzi o wygodę podróżowania, to jest to kawał samochodu, więc jeździ się dobrze, tzn. jak dla mnie jest spoko. chociaż fotele trzymają delikatnie mówiąc słabo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podobno w nowym, tegorocznym modelu, zdecydowanie poprawiono wyciszenie auta oraz jakość materiałów w środku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, tommly napisał(-a):

Te stare V8 od Yamahy były świetne, gdyby tylko nie to felerne łożysko na wałku, a raczej brak kanalika.... choć ostatnio bł wysyp nowych silników z magazynów za 25k.

Fajny, gratulacje Marcin. Ja mam ciut starszą wersję z benzynowym T6.

Tomek ja kiedyś doznałem osłupienia.

Moich dwóch sąsiadów miało XC90 I gen z silnikami diesla - wszyscy znamy ten dźwięk 2.4 D5.

I kiedyś nie pamiętam, byłem u kogoś i nagle huk, myślałem, że jakiś potwór z bagien, a to było XC90 z tą V8 - szczerze myślałem w tamtym momencie, że to był SWAP.

Aż do momentu, gdy w jakimś programie motoryzacyjnym obejrzałem właściciela tej wersji Volvo XC90 z tą V-ką od Yamahy. Mało tego, ona była modzona przez HEICO.

Piękna motoryzacja, a przynajmniej ta jeszcze dostępna dla większości ludzi poszła w piz...

Ale znalazłem coś takiego:

 

16 minut temu, rafi napisał(-a):


Camry jeżdżę od dwóch lat, przejechałem lekko ponad 40kk dwoma różnymi egzemplarzami. Wersja przed liftem zacząłem jeździć jak miał 55k, przejechałem kolejne 15 bez żadnych problemów. Poliftową jeżdżę od nowości, też zero problemów. Silnik jak dla mnie całkiem spoko, ładnie się zwija. Skrzynia automatyczna działa w porządku. Do tego to auto niemal produkuje paliwo - średnie spalanie poniżej 6L w cyklu mieszanym. W mieście to w ogóle poniżej 5l. Także mechanicznie i ekonomicznie żyletka.
Natomiast jakość wykończenia to nieco inna bajka. Może nie jest to taki toi toi jak yaris czy corolla, ale w dalszym ciągu to Toyota. Ten wspaniały dźwięk zamykania bagażnika, albo otwierania wlewu paliwa… od razu przypominają się lata 90-te i polonez, czy wręcz Fiat kredens. Powyżej 120 km/h uszczelka szyby kierowcy nie daje rady i możesz się poczuć niemal jakbyś jechał cabrio. Miałem tak w obydwu egzemplarzach. Wg serwisu to nie wada, tylko ficzer.
Jeśli chodzi o wygodę podróżowania, to jest to kawał samochodu, więc jeździ się dobrze, tzn. jak dla mnie jest spoko. chociaż fotele trzymają delikatnie mówiąc słabo.

"ficzer" 😆 


"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, XoneX napisał(-a):

+ delikatne zawieszenie, przez co nie nadaje się na polskie drogi. 

Ktoś chyba nie jeździł po włoskich drogach, szczególnie w miastach i małych miasteczkach...


Prawda. Ludzie ją cenią, łakną jej, są nawet gotowi oddać za nią własne życie. Pod warunkiem, że nie dotyczy ich samych.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 minut temu, Autor1984 napisał(-a):

Tomek ja kiedyś doznałem osłupienia.

Moich dwóch sąsiadów miało XC90 I gen z silnikami diesla - wszyscy znamy ten dźwięk 2.4 D5.

I kiedyś nie pamiętam, byłem u kogoś i nagle huk, myślałem, że jakiś potwór z bagien, a to było XC90 z tą V8 - szczerze myślałem w tamtym momencie, że to był SWAP.

Aż do momentu, gdy w jakimś programie motoryzacyjnym obejrzałem właściciela tej wersji Volvo XC90 z tą V-ką od Yamahy. Mało tego, ona była modzona przez HEICO.

Piękna motoryzacja, a przynajmniej ta jeszcze dostępna dla większości ludzi poszła w piz...

Ale znalazłem coś takiego:

 

 

Dokładnie, też miałem D5, choć mocno przymierzałem się do 4.4V8, dźwięk bajka. W RR niby podobna pojemność i też V8, a już tak fajnie nie brzmiało.


..."Wszys­tko jest możli­we. Niemożli­we po pros­tu wy­maga więcej cza­su"... Dan Brown

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, tommly napisał(-a):

Dokładnie, też miałem D5, choć mocno przymierzałem się do 4.4V8, dźwięk bajka. W RR niby podobna pojemność i też V8, a już tak fajnie nie brzmiało.

Gdyby dziś II gen. po kolejnym lifcie, który ma się niedługo objawić miała by w gamie ten silnik. W ogóle bym się nie zastanawiał co wziąć i pewnie kontynuowałbym bezpieczną jazdę w XC90, ale z pięknym brzmieniem. A tak różne myśli krążą mi po głowie co będzie jako drugie...


"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Lynx27 napisał(-a):

Dzięki Panowie, to daje jakiś obraz na temat Giuli. Brat sporo jeździ 30-40 tyś rocznie, chciałby oszczędnie i wygodnie, natomiast wodotrysków nie potrzebuje. Nie jest petrolheadem jak ja :). Szuka coś ekonomicznego, niezawodnego, nie jest internetowy. Giulia byłaby wyborem bardziej serca. Rozważa też Toyotę Camry 2.5litra oraz inne auta z podobnego segmentu. Może coś doradzicie? :)

Jak szuka zwykłego dupowozu  do robienia kilometrów to Camry Hybrid jest trudna do pobicia. 

 

Ostatnio miałem wynajętą,  z jednego dnia normalnej jazdy po mieście, okolicach i troche autostrady, średnie zużycie paliwa wyszło 3.9L, drugiego dnia 4.1 a jak ją oddawałem to średnie z calego użytkowania było 4.3L. 🤔

 

Jeździliśmy nią w trzy lub cztery osoby 

Edytowane przez irekm

Beware the fury of a patient man.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Podobno w nowym, tegorocznym modelu, zdecydowanie poprawiono wyciszenie auta oraz jakość materiałów w środku

Tak mówią gdyby nie zmiana statusu zawodowego, to za nieco ponad pół roku mógłbym to sprawdzić

Natomiast dizajn zewnętrzny popsuli, moim zdaniem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, tommly napisał(-a):

Te stare V8 od Yamahy były świetne, gdyby tylko nie to felerne łożysko na wałku, a raczej brak kanalika.... choć ostatnio bł wysyp nowych silników z magazynów za 25k.

Fajny, gratulacje Marcin. Ja mam ciut starszą wersję z benzynowym T6.

Dzięki Tomek ale już u mnie kilka miesięcy. Już dwie dłuższe trasy zrobil pod koniec lutego był ściągnięty. Nawet za te 5 miesięcy zrobił więcej niż planowałem rocznie bo już koło 7 tysięcy chociaż służbowy w tym czasie pewnie prawie dwa razy tyle. 


Pozdrawiam 
Marcin/kornel91 
 

Adriatica, Ball, Casio, Certina, Christopher Ward, Citizen, Deep Blue, Glycine, Hamilton, Longines, Nethuns, Oris, Sinn, Zelos

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.