Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Kowal_86

Ciekawe czy wbił jej negatywa czy po prostu pojechała szukać szczęścia gdzie indziej. W ten sposób nie rozwiąże się problemu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jeżeli nie miał podstawy prawnej to "na oko" nie mógł tego zrobić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skoro auto uzyskało homologację mając konkretne wyposażenie (np. katalizator, DPF, tłumik), to jego usunięcie chyba jest podstawą do oblania przeglądu? Na SKP chyba nie ma przyrządu do pomiaru głośności hałasu a myślę że auto bez tłumika nie przejdzie... Swoją drogą policja/ITD sprawdza to czasem na ulicy i zabiera dowody za zbyt głośny wydech samochodom/motocyklom. W przypadku o którym ja wspomniałem, mechanik zobaczył że jest wycięty DPF i wyprosił panią ze stacji - wyjechała autem bez wpisu.

Edytowane przez Krzysiek16

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wrzucę tutaj. Kolega zrobił taki film bo miał okazję uczestniczyć w bardzo fajnym wydarzeniu motoryzacyjnym, a mianowicie w rajdzie Monte Carlo Historique.

 



Instagram: @my.nickname.was.taken

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na słuch nie mogą Ci zabrać dowodu, są patrole policji ktore mają aparature do pomiaru głośniści wydechu. Swego czasu było głośno jak w neta ktoś wrzucił film, gdzie chyba krakowscy policjanci chcieli mierzyć apką na telefonie głośność wydechu w MT-01 ;)

Kiedyś policjant mógł zabrać dowód za luz na kierownicy mierzony "na czuja", nie dzisiaj

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W połowie 2017 deklarowali, że 2.0 252 KM będzie jednym z pierwszych, do których wprowadzą filtr. Możliwe, że tam już jest...

Dowiedziałem się że silnik 2l 252 KM będzie miał filtr cząstek stałych od połowy roku. Mnie zatem minie bo wchodzi na taśmę na początku marca.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

trochę długo to trwało ale fakt, olej wolno się grzeje. Miałem kiedyś golfa 3 GTI 2.0, płyn dość szybko dochodził do 90st i w momencie kiedy praktycznie dobijał do tej temp pojawiał się pierwszy odczyt 50st oleju. Zimą olej przy normalnej jeździe nie wchodził wyżej jak 82-86 stopni, latem też przy zwykłej jeździe w niezabudowanym - 102-106. Olej o tyle szybciej się zagrzewał, że podstawka filtra oleju była wpięta w układ chłodzenia - podczas rozgrzewania płyn z chłodnicy, który szybciej łapał temp dogrzewał olej, na gorącym robił za chłodzenie. W innych konstrukcjach były np tylko chłodnice - niby termostat odcinał dopływ oleju do chłodnicy na zimnym ale nic go w tym czasie niedogrzewało. Inna sprawa gdzie odbywa się pomiar temperatury. To, że w silnikach turbo możemy mieć jeszcze niedogrzany olej w misie ale na spływie z turbo może być już przegrzany to też inna historia 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chodzi za mną... Miał ktoś okazję już na żywo zobaczyć?72e3fc248834cb53973033da58403edc.jpg

 

Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem "uturbianie" wyjdzie nam bokiem. Problem oczywiście nie będzie dotyczył osób wymieniających auta co 2-3 lata na nowe - ale kolejni właściciele od problemów się nie wymigają. A dzisiejszy efekt - nieznacznie gorsze osiągi bez turbo. Znacznie niższe spalanie bez turbo i co miało być celem - 20% niższa emisja CO2 w większym silniku bez turbo. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fordowskie ecoboosty maja sprzeglo pompy wody ktora sie nie zalacza na zimno aby silnik szybciej doszedl do temperatury.

Nie brzmi to zbyt dobrzr, oby wytrzymywały cykl życia silnika, a nie ten cykl skracały

 

Taplaltakl.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w VAGach od X lat pompę wody wymienia się z rozrządem, myślę że te 100 tys powinna wytrzymać, o ile tak zechce konstruktor  :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie brzmi to zbyt dobrzr, oby wytrzymywały cykl życia silnika, a nie ten cykl skracały

 

Taplaltakl.

Te silniki wprowadzono w 2009 roku wiec chwile juz sa na rynku i obiegowa opinia jest taka ze sa to najbardziej wytrzymale downsizingowe jednostki na rynku. Ciezko znalezc negatywne opinie o nich. Maja np rozrzad na dwoch paskach i w kapieli olejowej wiec wymiana wedle producenta co 240tys oraz elektryczna pompe oleju ktora chlodzi turbine nawet po zgaszeniu silnika. Edytowane przez siruspan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A Bentley został na lodzie z kopciuchem... Pewnie wytłumaczą, że to dla tradycyjnej klienteli ;-)


Co-Axial

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ecoboost faktycznie wydaje się być udanym projektem.

 

 

Ale dzisiaj byłem sobie tego oglądnąć

 

Silnik, potęga. Tej muzyki można słychać cały dzień a3d1a070eba2bb44651e23f635b00816.jpg0a49dc764531e8f589b8f931f4571960.jpg1beb0d0fcc3eb610964c4384ab182b27.jpg

Edytowane przez irekm

Beware the fury of a patient man.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A porsche po cichu uśmierciło diesla...  :(

 

Mam nadzieję, że wkrótce zrobią to pozostali producenci. 

Jeśli ktoś nie umie/lubi wykorzystywać wysokich obrotów to da sobie radę ze wszechobecnym turbo w benzynie, które ciągną niewiele wyżej niż diesle.  

 

A Bentley został na lodzie z kopciuchem... Pewnie wytłumaczą, że to dla tradycyjnej klienteli ;-)

 

Gdybym miał portfel pozwalający na bycie ich klientem to nie byli by mi w stanie wytłumaczyć jak mogli wpakować klekota do jakiegokolwiek auta pod swoja marką... ;)

 

Irek - z takim silnikiem to nawet wnętrze muscle cara nie przeszkodziłoby mi w odczuwaniu samochodowej ekstazy. :)

Edytowane przez Adi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Każda pliszka swój ogonek chwali...

W Porsche diesle mi nie pasowały od samego początku, bo kłócą się mocno z charakterem marki. Zresztą w Bentleyu też.

Jednak w innych markach premium to nadal najsensowniejsze rozwiązanie, co potwierdzają wybory konsumentów. Biorąc pod uwagę serię 5 i 7 w BMW, A6, A8 w Audi czy Mercedesy E i S, to nadal zdecydowana większość samochodów jest kupowana z silnikami diesla.

Jak widać konsumenci z trochę większa kasą myślą sami i nie dają się omamić ekoterrorystom  ;)

 

Pozdrawiam

Tomek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widzieli nowego Peżo 508 ?

Widzieli. Wygląda bardzo dobrze, natomiast tak jak przypuszczałem, z damskimi silnikami, najmocniejsza benzyna to 1.6T (błagam!!!!) w 308 no dobra jak muszą!!! Ale w limuzynie??? :blink: 

Zostały diesle, które też mocą nie grzeszą najmocniejszy 2.0 180KM wzbogacony o adblue. Dziękuję, postoję ;)

 

Przynajmniej nowe Volvo v60 będzie miało T5 i T6, fakt ze z 2.0 litrów ale lepszy rydz niż nic ;) No i ma mniej kosztować niż xc60.

 

Jeśli chodzi o premium, to też mi chodzi BMW 5 po głowie tylko, że używka bo ponad 300 tys za samochód nie zapłacę. A BMW bez silnika R6 (nie ważne czy "d" czy "i") to nie BMW. Te 2.0 litrówki psują się okropnie.

Takiego (2, 3 latka) 535 czy 540 z Premium Selection z DE można przyciągnąć z salonu w ok. 200k PLN na gotowo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

PUG z tyłu fajny. Z boku jak bochenek chleba na kołach. Oby nie miał przedniego zwisu jak trał przeciwminowy. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Volvo V60 z T5 (z filtrem cząstek stałych) zapowiada się bardzo ciekawie. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.