Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

Dojeżdżam codziennie do pracy autostradą, często nawet o 5 rano, więc wtedy lewy pas, tempomat i tak 150 w PL. Jeździć jeżdżę raczej spokojnie bo przez 12 lat jak mam prawko nie dostałem nawet jednego mandatu :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nowa camry zapowiada sie bardzo ciekawie ale mysle ze moze byc problem ze zmieszczeniem sie w budzecie, bo tak jak piszesz w podstawowej wersji moze Ci wielu rzeczy brakowac.

Obecnie auta strasznie puchna, wiec nowa corolla pewnie bedzie wielkosci obecnego avensisa.


Pozdrawiam,

Janek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ale Toyota to ogólnie jakościowy dramat. Plastiki, spasowanie, wrażenia dotykowo zapachowe jak europejskim segmencie C 10 lat temu.

Automat w hybrydzie Corolla to bezstopniowy wyjec. 

Czekałbym na Camry. Z nadzieją, bo wczoraj jeździłem amerykanką 2006 chyba i jakościowo szła wewnątrz łeb w łeb z ostatnimi polonezami Caro. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja bym poszukal koreanca. Mam 8 lat i30 i 0 problemow. Wymiany oleju, dolewanie plynu do spryskiwaczy i wymiany h7 i wycieraczek to wszystko co w nim robilem.a8c4f1fed4f89ac260e0e3ba8aa034f4.jpg

 

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Xpovoc a jaki masz budżet na auto? U mnie mozemy wybrac dowolnie (jedyny zapis zabrania 2 drzwiowych aut sportowych), budzet ok 150k, więc ja za rok będę całował w Stingera. Nowy Proceed też super wygląda. Nigdy nie myślałem, że nie będę mógł sie doczekać przesiadki z Toyoty do Kia :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W tym budżecie VW Arteon w dieslu. Z dobrym rabatem powinno "prawie" starczyć na silnik 2.0TDI i 190KM.

 

Wysłane z mojego S9 przy użyciu Tapatalka


To jest moje zdanie i ja je całkowicie popieram.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sam mam podobne założenie jak Ty, całe życie powtarzałem, że nie chcę jeździć autem z punktu a do b, tylko chce się cieszyć jazdą. Jak dostałem jakiś czas temu avensisa "po kimś" na 1,5 roku zanim się leasing skończy, znajomi nie dawali mi spokoju, że mam właśnie jeździdło z A do B.

 

Natomiast patrząc na to jaki będę miał budżet i to, że wole mieć mocny silnik i fajnie prowadzące się auto, niż ładnie wykończone wewnątrz, z wyposażenia dajcie mi wygodny fotel, w miarę głośniki, klimę i to mi styknie. Dlatego dość mocno patrzę na Stingera, może jakaś Cupra. Najlepiej by było jak by Boss zaskoczył, dosypał parę zł do budżetu i wtedy Gulia nie ma konkurencji :D

 

PS
Ostatnio na skrzyżowaniu obok mnie stał Auris z wielkim napisem na drzwiach "Mitsubishi electric" :D Ich chyba nikt nie goni żeby korzystać z własnego koncernu :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No dla mnie skrzynia CVT toyoty to jest pomyłka pod każdym względem. Co prawda nie miałem okazji się przyzwyczaić, bo miałem tylko tydzień avensisa 2l benzyna + cvt jako zastępcze jak pani na mnie na parkingu wjechała. No ale po tym tygodniu, uważam, że jest to najgorsza skrzynia automatyczna, z którą kiedykolwiek miałem do czynienia. Toyota dzielnie odpowiada, że oni wiedzą, że to nie jest komfortowe, ale się nie psuje. 

 

Też się nad GT86 zastanawiałem w sumie równolegle z Mazdą MX5, ale powstrzymuje mnie jedyny zapis co do floty, który zabrania takich samochodów. Paradoksalnie gdybym wziął ryczałt, mogę kupić co chcę :P Jeden Mustang GT w firmie jeździ na takiej zasadzie :P

 

A CH-R Ci nie pasuje? Zbyt futurystyczne? Z Twoim budżetem udałoby się złożyć pewnie nieźle wyposażonego, rozmiarowo w sumie też mniej więcej to w co celujesz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja po doświadczeniach z Priusem i Aurisem miałem podobne zdanie do czasu jak dwa tygodnie pojeździłem X-trailem z taką skrzynią. Po prostu ta skrzynia potrzebuje mocnego silnika ze sporym momentem, wtedy nie musi przy byle wciśnięciu pedału gazu wędrować na najwyższe obroty.

W nowych skrzyniach rzeczywiście zmieniono programy tak, żeby symulować zmianę biegów przy mocnym przyspieszaniu. Jeździłem też nowym Civiciem 1,5 turbo z tą skrzynią i tam trzeba naprawdę wcisnąć pedał maksymalnie w podłogę, żeby zaobserwować ten nieprzyjemny efekt, w każdym innym pośrednim położeniu skrzynia jest bardzo przyjemna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja w Lexusie Rx mam CVT i tam nie ma mowy o wyciu słychać tylko ładna v6 albo nic bo na prądzie jedzie! :D Przyspieszenie całkiem przyzwoite. I spalanie Ok jak na swoje gabaryty.

Jeżdżę nim 3 lata i naprawdę nie ma się do czego przyczepić!

Jest cicho i komfortowo i dobre nagłośnienie wszystko co potrzeba.

Ale nadszedł czas zmian ale następne auto to też będzie RX jak raz się wpadnie w Lexusa to się przepadło ;):D

Edytowane przez szwed

Zegarkow!!! Ile by nie bylo to i tak jest za malo!!! :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja po doświadczeniach z Priusem i Aurisem miałem podobne zdanie do czasu jak dwa tygodnie pojeździłem X-trailem z taką skrzynią. Po prostu ta skrzynia potrzebuje mocnego silnika ze sporym momentem, wtedy nie musi przy byle wciśnięciu pedału gazu wędrować na najwyższe obroty.

W nowych skrzyniach rzeczywiście zmieniono programy tak, żeby symulować zmianę biegów przy mocnym przyspieszaniu. Jeździłem też nowym Civiciem 1,5 turbo z tą skrzynią i tam trzeba naprawdę wcisnąć pedał maksymalnie w podłogę, żeby zaobserwować ten nieprzyjemny efekt, w każdym innym pośrednim położeniu skrzynia jest bardzo przyjemna.

O własnie - doczytałem twój post, bo chciałem po wczesniejszych narzekaniach na ctv coś "odkrywczego" napisać ;) X-Trail dCi 177KM na ctv jeździ baaardzo przyzwoicie. Jeśli chcesz może nawet fajnie udawać klasyczną skrzynię auto, albo pozwala na tryb ręczny. Auto ciężkie, napęd w teorii mocno paliwożerny, a póki co średnie spalanie 8,2 l/100 km.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem auto ze skrzynią bezstopniową. Po modyfikacji tłumika wada stała się ogromną zaletą.

 

 

Jednostajny basowy pomruk podczas przyspieszania przypominał amerykańskie krążowniki szos. Czulem się jak w starym trzybiegowym Lincolnie. Wyjątkowe uczucie.


Co-Axial

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem auto ze skrzynią bezstopniową. Po modyfikacji tłumika wada stała się ogromną zaletą

Stawiam jednak, ze nie była to bezstopniowa skrzynia toyoty z modnym ostatnio tzw. downsizingowym silnikiem uturbionym do granic przyzwoitości. Ta skrzynia to wyjątkowy bardziew i słowo "wyjątkowy" dobrze oddaje klimat.

Edytowane przez Balansujący Na Osi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja w Lexusie Rx mam CVT i tam nie ma mowy o wyciu słychać tylko ładna v6 albo nic bo na prądzie jedzie! :D Przyspieszenie całkiem przyzwoite. I spalanie Ok jak na swoje gabaryty.

Jeżdżę nim 3 lata i naprawdę nie ma się do czego przyczepić!

Jest cicho i komfortowo i dobre nagłośnienie wszystko co potrzeba.

Ale nadszedł czas zmian ale następne auto to też będzie RX jak raz się wpadnie w Lexusa to się przepadło ;):D

Potwierdzam, RX z CVT jest ok. Nie mogę jeszcze dużo powiedzieć o spalaniu w trasie bo auto ma dopiero 2 tygodnie ale w mieście sprawdziłem dwa razy: 8 i 8,5. Wycia nie ma, wcześniej były w domu dwa CT200 i te potrafiły trochę zawyć no ale to były silniki 1.8. Połączenie wolnossącego 3.5 v6 z dwoma silnikami elektrycznymi i baterią w tym przypadku działa znakomicie. Edytowane przez Parówkowy skrytożerca

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem co zażywacie, ale zdecydowanie trzeba Wam zwiększyć dawkę. :(

Przecież Corolla i Camry, o których rozmawiamy będą najwcześniej w marcu 2018 r., więc nie jeździliście tymi autami. Ponadto zadebiutują w nich nowe hybrydy, których też na oczy nie widzieliście. Camry z USA z 2006 i Polonez Caro, serio? Pierwszy Prius miał w 1997 silnik 1.5, później, Auris/Prius 1.8, 2.0 i teraz Camry 2.5 (wcześniej Lex z jeszcze większymi pojemnościami), więc jaki downsizing? Wszystkie były bez turbo i bodajże wszystkie w cyklu Atkinsona.

 

Rozumiem, że można nie lubić marki, ale lepiej nic nie napisać, niż wykazać się aż takim ignoranctwem w temacie, panowie litości, nie róbmy tu Onetu.

Adi wyraznie pisze o corolli a ja o skrzyni ctv toyoty i nie chodzi tu o odraze do marki bo sam posiadam juz druga corolle (w manualu), tylko o wrazenia dotyczace skrzyn ctv modeli, ktorymi jeździłem (corolla) lub jeżdżę od czasu do czasu (RAV 4 hybryda 2018).

 

W którym miejscu napisałem coś o automacie w nowym camry? Czytaj ze zrozumieniem i nie obrazaj innych. Znasz znaczenie słowa hipokryzja?

Edytowane przez Balansujący Na Osi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem co zażywacie, ale zdecydowanie trzeba Wam zwiększyć dawkę.  :(  

Przecież Corolla i Camry, o których rozmawiamy będą najwcześniej w marcu 2018 r., więc nie jeździliście tymi autami. Ponadto zadebiutują w nich nowe hybrydy, ..

A marzec 2018 już był :D


..."Wszys­tko jest możli­we. Niemożli­we po pros­tu wy­maga więcej cza­su"... Dan Brown

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Camry rzeczywiście nikt jeszcze nie jeździł, ale dziennikarze motoryzacyjni jeździli bliźniaczym Lexusem ES z tym samym zespołem napędowym i generalnie bardzo chwalili tę skrzynię. M.in. Pertyn, który jest zatwardziałym wrogiem CVT.

Edytowane przez Tommaso

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odpowiednikiem Lexusa ES w Toyocie jest Avalon, Uwas nie dostępny, Camry nie bardzo, chyba że mechaniczne podzespoły dzieli z tymi dwoma.

 

Ale tego nie sprawdzę bo ki się nie chce :)


Beware the fury of a patient man.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Leniu jeden.  ;)

Napęd w Camry i Lexusie ES 2019 na Europę jest dokładne taki sam - 2,5l benzyna w cyklu atkinsona + elektryk + przekładnia planetarna, łączna moc 218 KM.

Nie chce mi się wierzyć, że dla Camry będą pisali specjalny, gorszy program.

Edytowane przez Tommaso

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aj si :)

 

Napewno będzie taki sam.

Ten 2.5l silnik jet pierwszym seryjnie produkowanym benzyniakiem który przekroczył sprawność cieplna 40%.

 

Unas Corolla jest dostępna z 2.0l 170KM, GTI to nie jest ale jakies już wrażenia ten silnik powinien zapewniać

 

Edit

Właśnie czytam że nowa Camry w zależności od modelu ma dwa różne Hybrid systems,

and a lighter lithium-ion battery pack—earns an EPA-rated 51 mpg city and 53 mpg highway, improvements of 9 and 15 mpg over the outgoing hybrid model

 

 

 

 

The other available Camry hybrids, the SE and XLE trim levels, employ the older nickel-metal-hydride (NiMH) battery technology and come in at 44/47 mpg city/highway, up by 4 mpg and 10 mpg.

Edytowane przez irekm

Beware the fury of a patient man.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

M.in. Pertyn, który jest zatwardziałym wrogiem CVT.

Moze bładze, ale kupił prywatnie chyba Subaru XV z taka skrzynia (?)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem co zażywacie, ale zdecydowanie trzeba Wam zwiększyć dawkę. :(

Przecież Corolla i Camry, o których rozmawiamy będą najwcześniej w marcu 2019 r., więc nie jeździliście tymi autami. Ponadto zadebiutują w nich nowe hybrydy, których też na oczy nie widzieliście. Camry z USA z 2006 i Polonez Caro, serio? Pierwszy Prius miał w 1997 silnik 1.5, później, Auris/Prius 1.8, 2.0 i teraz Camry 2.5 (wcześniej Lex z jeszcze większymi pojemnościami), więc jaki downsizing? Wszystkie były bez turbo i bodajże wszystkie w cyklu Atkinsona.

Rozumiem, że można nie lubić marki, ale lepiej nic nie napisać, niż wykazać się aż takim ignoranctwem w temacie, panowie litości, nie róbmy tu Onetu.

Pisałem, przejaskrawiająć oczywiście, o jakości wykonania wnętrza, która w amerykańskiej Camry 2006 jest żenująca jak na klasę auta. Nic o silniku, osiągach czy prowadzeniu. Poza siedziskami materiały wnętrza były tandetne a spasowanie trudne do skomentowania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.