Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

Przy okazji pojeździłem też i8 roadster i jestem totalnie zawiedziony. Ani to nie ma sportowych osiągów, ani sportowego dźwięku wydechu (t.zn. jest ale z głośników), zawieszenie jakieś nieprzewidywalne a w rondach wyjeżdża przodem. Dodatkowo tragiczne wyciszenie od szumów wiatru (przy zamkniętym dachu oczywiście), szum na uszczelkach już przy 140 km/h zagłusza wszystko. No i to meganiewygodne wsiadanie i wysiadanie, porażka. Takim samochodem mógłbym jeździć tylko za karę...

 

to ja mam odmienne zdanie co do i8 :D mimo udawania sportowego auta bardzo fajnie mi się nim jeździ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to ja mam odmienne zdanie co do i8 :D mimo udawania sportowego auta bardzo fajnie mi się nim jeździ...

Bo z autami jak z kobietami, jedni wolą blondynki, drudzy brunetki a jeszcze inni...oczywiście że rude!

 

Wysłane z mojego S9 przy użyciu Tapatalka


To jest moje zdanie i ja je całkowicie popieram.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja jeżdzę starym e39.Pancerny silnik 2.8 benzynka,fajne wyposażeniei,rozsądny koszty utrzymania,wysoki poziom bezpieczeństwa i jak dla mnie piękny wygląd.

429d8159bc4331bd.jpg

c21dd9974e7977af.jpg

:wub:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to ja mam odmienne zdanie co do i8 :D mimo udawania sportowego auta bardzo fajnie mi się nim jeździ...

 

Może egzemplarz, którym jechałem miał kiepskie zimowe opony i to było powodem, ale na "moim" testowym rondzie prowadził się gorzej niż 540xi, nie wspominając o M2.

Mi jeszcze przeszkadzał w nim masywny słupek A, który jest przy samej głowie i mocno ogranicza widoczność.

 

 

 

A ja jeżdzę starym e39.Pancerny silnik 2.8 benzynka,fajne wyposażeniei,rozsądny koszty utrzymania,wysoki poziom bezpieczeństwa i jak dla mnie piękny wygląd.

 

 

:wub:

 

E39 to IMO najładniejsza piątka wszechczasów

Edytowane przez Tommaso

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak się zastanawiam teraz I dochodzę do wniosku że czym lepsza mamy technikę i technologie materiały, tym więcej problemów i f*ck upow w nowych samochodach.

 

Obróbki laserowe, plazmowe nakładanie warstwy na cylindry, tłoki i wuj co jeszcze, I normy zużycia oleju 1l/1000km czasami nawet większe, które mieszczą się w dopuszczalnych przez producenta

Edytowane przez irekm

Beware the fury of a patient man.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

E39 to IMO najładniejsza piątka wszechczasów

I ja potwierdzam.

 

A te wszystkie historie z add blue itd to poza pseudoekologia tez jest pokłosie pogoni za osiągami silników diesla, ktore pomimo wielu usprawnien nigdy nie dorównują silników benzynowym w wielu kwestiach i odwrotnie.

 

Dieslel działa na innej zasadzie, spała inne paliwo i przez swoją charakterystykę nadaje sie tylko do niektórych pojazdów / samochodów. Nic go nie zastąpi w kopercie, traktorze, lokomotywie czy ciezarowce a nawet dostawczaku ale ładowanie ich do osobowek z kilkoma turbinami, intercoolerami i innym dziadostwem uważam za kuriozum. Pamietam jednak jak jeszcze nie tak dawno gdy królowały vw w "tedeiku" z takimi poglądami uznawany byłem prawie za tredowatego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak się zastanawiam teraz I dochodzę do wniosku że czym lepsza mamy technikę i technologie materiały, tym więcej problemów i f*ck upow w nowych samochodach.

 

Obróbki laserowe, plazmowe nakładanie warstwy na cylindry, tłoki i wuj co jeszcze, I normy zużycia oleju 1l/1000km czasami nawet większe, które mieszczą się w dopuszczalnych przez producenta

Znajomy przejechał nowiutką piątką 400 kilometrów i padł silnik.Kosztowało go to 10 tyś zł.Dramat im nowsze auta,tym większe problemy.I nie ważne czy to ford,bmw,czy mercedes.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Znajomy przejechał nowiutką piątką 400 kilometrów i padł silnik.Kosztowało go to 10 tyś zł.Dramat im nowsze auta,tym większe problemy.I nie ważne czy to ford,bmw,czy mercedes.

 

Napisz coś więcej. 

Nówka na gwarancji i kosztowało go to 10k?

Co się w ogóle stało?

 

Pytam, bo sam zastanawiam się teraz nad zakupem 540xi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po przejechaniu ok. 400 km auto stanęło i trup.Laweta do salonu.Auto stało dłuższy czas w serwisie,nie było wiadomo co się stało i okazało się,że trzeba wymienić silnik w aucie za 300 tyś zł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jaki silnik?

Wymiana silnika to znacznie więcej niż 10k. Skąd wzięła się ta kwota, bo domyślam się, że auto było na gwarancji, wiec powinno być gratis...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie pamiętam jaki silnik.Jak go spotkam to spytam.No takie koszta poniósł.Już nie pamiętam za co.Tak auto było oczywiście na gwarancji.

Przy najbliższej okazji wypytam o szczegóły.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

10k to mogli policzyć za samą robiciznę a i tak byłoby to dość tanio. No chyba że cena w ojro to wyglądałoby już bardziej prawdopodobnie.

Domyślam się że nie chcieli się przyznać do wady i w ramach "dobrego uczynku" zrobili "promocję" na nowy silnik.

Kiedyś opisywałem tutaj histrię rocznego 535i notorycznie wywalającego płyn chłodniczy - urwana jedna szpilka głowicy. W ASO chcieli wyciągać silnik i za samą tą usługę policzyli 10k. BMW stwierdziło, że to wada "żadko występująca" czy jakoś tak - cokolwiek to znaczy. W każdym razie na gwarancję się nie liczyło

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po przejechaniu ok. 400 km auto stanęło i trup.Laweta do salonu.Auto stało dłuższy czas w serwisie,nie było wiadomo co się stało i okazało się,że trzeba wymienić silnik w aucie za 300 tyś zł.

Nie było wiadomo bo nikt tak na prawdę nie miał ochoty sprawdzic do końca, trzeba rozkręcić jednostkę itd. Dlatego właśnie "okazało sie, ze trzeba wymienić silnik", bo tak jest serwisowi najprościej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jaki silnik?

Wymiana silnika to znacznie więcej niż 10k. Skąd wzięła się ta kwota, bo domyślam się, że auto było na gwarancji, wiec powinno być gratis...

Może wiózł ofertę na przetarg, w którym miał najlepsze parametry i planowany zysk 10 tys..?  :ph34r:  :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

teraz nawet nie chodzi o samą wymianę - jeśli trzeba już zajrzeć do silnika to od razu informują, że silnik trzeba targać z budy - a to kosztuje, roboczogodziny itd. Teraz na silniku w aucie mogą świece wymienić  ;)

W w/w przypadku 535i w ASO w ogóle nie chcieli się podjąć ściągania głowicy na silniku w samochodzie. Procedury 

Nie wiem czy tutaj przewijał się temat Civiców Type-R z wadliwymi skrzyniami - a raczej nieszczęśliwym połączeniem kilku niedopatrzeń w konstrukcji - wydech blisko wysprzęglika, brak osłony termicznej, nieodporny na wysoką temp DOT w wysprzęgliku - Honda idzie w zaparte (przynajmniej tak było do niedawna - Zachar-OFF), ich wina ale chcą wymieniać klientowi skrzynię wartą 25 tys zł za jedyne 8 tys - czyli "nasza wina ale i tak ty płacisz, tyle że mniej"  :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O skrzyniach w type R słyszałem tylko o " grinding noise" pomiędzy 1 i 2 biegiem.

 

Daj jakies namiary na te inne dolegliwości skrzyni, z chęcią sobie poczytam


Beware the fury of a patient man.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Irek - poszukaj na YT kanału Zachar off, był cały film o tym problemie.

Dodam, że znam osobiście osobę, która 2 m-ce temu miała dokładnie ten sam problem i honda nadal idzie w zaparte, że to wina użytkownika, a jego awaria to jednostkowy przypadek. Podawanie linku do tego filmu w rozmowach to jak dyskutowanie ze ścianą. Jak ostatnio rozmawiałem to auto cały czas stało w serwisie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ja wierzę, Honda dała d*py kilku krotnie już, tylko że zreguly nie stają okoniem i wypuszczają tsb, samochody idą bez problemu do Servisu.

Ale to musi być systemic problem nie jakies jednostkowe przypadki, dlatego mnie to zainteresowało

 

A nie wiesz Tomek czy ta naprawę gwarancyjną odrzuca Honda Polska czy któryś z dilerów?

Bo jeżeli tylko diler to warto się przejechać do innego, lub dzwonić bezpośrednio do Hondy

 

Idę poszukać tego Zachara

Edytowane przez irekm

Beware the fury of a patient man.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

problem jest taki, że Honda idzie w zaparte ponieważ cały czas produkują auta z tą wadą. Przyznając się do wady ładują się w bagno akcji serwisowej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak z silnikiem 2,5 to ja nie widzę większych wad. Pozostałe benzyny są za słabe do tych aut.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

 

 

 

(orientacyjnie poprzednie nadwozia)

Edytowane przez rafi87

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.