Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Degustatorr Noir

Klub Miłośników Zegarków OMEGA

Recommended Posts

A Grand Seiko lepsze? O naiwności:D

 

Zegarki nie ale obsługa tak, nikt by nie próbował polerować zegara w Polsce, pojechałby od razu do Japonii a po pierwszej wtopie przyszłaby zafoliowana nówka

Edited by Bugs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy Seiko lepsze?-a jakieś 50 lat przed Rolexem wprowadzilo modele z odchylką dobową -2+2 ....


Pozdrawiam, Marek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bugs, chciałbym wierzyć na słowo ale mimo wszystko poproszę o link do takiego przypadku z Grand Seiko.

Edited by gustaw6666

Trzyzegarkowiec. No niestety już jednak ośmio-...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

post-48316-0-57859600-1472570891.jpg

 

Edit

@gustaw6666 edytowaleś post, kierujac pytanie do @Bugs, wcześniej innaczej wyglądalo, stad moja odpowiedz.

Edited by Master Yoda

Pozdrawiam, Marek

Share this post


Link to post
Share on other sites

A nic nie szkodzi, przynajmniej się dowiedziałem czegoś nowego.


Trzyzegarkowiec. No niestety już jednak ośmio-...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bugs, chciałbym wierzyć na słowo ale mimo wszystko poproszę o link do takiego przypadku z Grand Seiko.

W sensie wymiany?

Nie wiem czy będę w stanie odnaleźć, co do polerki to opieram się na opisach amerykańskich że nawet w USA nie ma zakładu który spełnia pełne normy GS i dla  "fabrycznej" renowacji Zaratsu zegarek jedzie do Japonii - na prawie 2 miesiące niestety, ale jednak.

W UK tak samo, więc pewnie nigdzie w Europie nie zrobią. U Raphaela wygląda jakby jakiś szwindel, nie mogę uwierzyć że szwajcarski serwis Omegi wie że się robi coś takiego i picuje w kółko ten sam zegar rżnąc głupa że to nówka.

 

http://forums.watchuseek.com/f642/zaratsu-journey%97-real-life-experience-grand-seiko%92s-polishing-service-%5Bupdate-2-5%5D-2371082.html

Edited by Bugs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zmienili kolekcję? Nie mają w atualnej produkcji tej referencji ? Nowa jest droższa? Nie chcą być na minusie z powodu tej naprawy/wymiany gwarancyjnej ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zmienili kolekcję? Nie mają w atualnej produkcji tej referencji ? Nowa jest droższa? Nie chcą być na minusie z powodu tej naprawy/wymiany gwarancyjnej ?

no ale juz sa na minusie. Ile to roboczogodzin zajelo im przesylanie/polerowanie i wysylanie mejli itp? To tez sie liczy jako czas pracy. Przestaliby sie wyglupiac i jak zniszczyli wlasnosc to oddaja pieniazki badz, jak w karce zapisane, wymieniaja na nowy model.

 

P.S jak piszesz bez sarkazmu to nawet mozna uwierzyc ze naprawde to sie stalo :D


Marcin

Share this post


Link to post
Share on other sites

rozdaja zegarki za darmo celebrytom, to niech sie serwis dogada z dzialem marketingu. Skoro nie wiedza kto ma koszty poniesc

Zreszta raphael1215 to juz prawie celebryta :-)

Edited by szumi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Werk GS-a serwisuje ten zegarmistrz który go składał a co do ów Omegi to aż wierzyć się nie chce w poziom obsługi jeśli to wszystko prawda....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Była sytuacja na forum ze jeden z kolegów kupil zegarek w autoryzowanym sklepie, który oddany do serwisu okazał się byc podrobką....

Jak dobrze pamietam dostał czapeczkę z logo marki jako przeprosiny i zadośćuczynienie....

( nie Omega, ale marka znana)


Pozdrawiam, Marek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale to chyba pracownik własne lody kręcił podmieniając zegarki ?!

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wiesz, w tym momencie nie ważne kto ( i tak reprezentował firmę jeśli to pracownik) istotnym jest jak firma "wybrneła' z sytuacji, choc moze słowo 'wybrneła' jest nadużyciem....


Pozdrawiam, Marek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobrze by było gdyby tak było ale z tego jak pisze Yoda to tak dobrze nie było .

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Edited by Brzoza2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale w moim wypadku sytuacja jest wlasnie prosta (przynajmniej tak mi się wydawało). Korzystam z warunków gwarancji w których to gwarant zobowiązuje się do konkretnych czynności. Gwarancja nie polega na tym że gwarant pisze "zobaczymy co da się zrobic" w gwarancji nie ma zapisów typu zrobimy to a może coś innego ewentualnie może naprawiamy ale tego nie wiemy jeszcze itp. Gwarancja to konkretny dokument wiążący w momencie nabycia danej rzeczy. Omega ma w swojej gwarancji jasno i wyraźnie sformułowane do czego się zobowiązuje. A cała ta sytuacja wygląda tak jakby zapisy karty gwarancyjnej nie istniały a producent robi mi łaskę i krzywo patrzy ze śmiałem w ogóle skorzystać z gwarancji i jeszcze mało tego mam jakieś oczekiwania.

Edited by raphael1215

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dbałość o klienta w dużych firmach systematycznie przenosi się na coraz wyższy poziom pieniędzy wydawanych przez niego i ma na celu wyciągnięcie jeszcze większych. Poniżej jest tylko udawanie i procedury zniechęcające "roszczeniowców", a ewentualne ryzyko utraty wizerunku jest cały czas monitorowane i korygowane przez odpowiednie działy firmy, bo tak jest taniej i mniej problemów z klientami. Tak więc rekompensata i racja klienta to tylko w reklamach, albo i nie, bo przecież produkty firmy są idealne. :) Liczy się opakowanie, zawartość bywa zaskakująco mało istotna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jakie taniej,skoro koszt wytworzenia zegarka Omegi PO to max 1000 frankow. pier**la sie z tym zwrotem 3 miesiace. Mysle, ze problemem jest miejsce czyli Polska. Pewnie w Niemczech czy Szwajcarii trwalo by to max tydzien. Jak widac BM nie ma sily przebicia

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stosiek-ostatnie zdanie to istota sprawy w dzisiejszych czasach. Teraz liczy się jak mówisz nie to co mówisz !

Szumi- może walka Rafała "przesunie" nam trochę granice na zachód .

 

 

Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rafal, no nawet sie to wszystko klei. W sumie jakby to byly pomowienia to Maxime, BM Omegi, juz dawno pisalby do klubu aby to zdjeli/usuneli i skasowali.

Z trzy razy juz mu podeslalem linka, aby mial co czytac do poduszki :D

 

Prawda taka, ze zadnej wladzy nie maja tu w Polsce i nic nie moga zrobic. Swieca oczami za Szwajcarow co oszczednosci szukaja bo butik przynosi dochod rowny zeru.


Marcin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gdzies czytalem artykul o calkowitym koszcie wytworzenia rolexa submarinera. Wiec mniej wiecej powiedzmy omega to to samo.

Xpovoc, a swoj agresywno zaczepny ton zachowaj dla swojej zony.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koszt wytworzenia produktu jest o wiele,wiele niższy niż cena końcowa każdy to wie. Dlatego całe to podejście jest dość dziwne. Wymiana zegarka na pewno nie doprowadziła by do bankructwa firmy. Problem jest tu w Polsce na lini klient SGP i producent SGP. Poza tym czas trwania tej reklamacji jest mocnym przegięciem na pierwszy zegarek czekałem prawie 2 miesiące od momentu otrzymania informacji ze zostanie on wymieniony. Na drugi ponad miesiąc. Tzn dostałem informacje od BM ze dostane zegarek w ciągu 10 dni. Po tym terminie wysłałem zapytanie czemu jescze nie mam zegarka. Otrzymałem informacje że wysyłka zegarka się opóźni. No ok ale dlaczego ?

 

Taka odpowiedź dostałem

 

W imieniu Pana xxxxx, Brand Manager OMEGA, chciałabym serdecznie poinformować, że Szwajcarska siedziba potrzebuje dodatkowych dni na sprawdzenie jakości Pana nowego zegarka.

 

Prowadzą nie tylko standardową kontrolę, jakości, ale również bardziej zaawansowane testy. Stąd potrzeba dodatkowego czasu.

 

Wnioski pozostawiam wam do wyciągnięcia

Edited by raphael1215

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ależ pieprzą głupoty... Ja na Twoim miejscu już dawno żądałbym (poprzez prawnika) zwrotu gotówki i omijał szerokim łukiem Omegę lub jeśli to Cię nie zraziło wybrał w butiku czy AD odpowiadający egzemplarz.

 

Co do kosztu wytworzenia to oczywistym jest, że ten koszt jest śmieszny w stosunku do ceny końcowej bo w niej zawarte mamy marże producenta, dilerów, nasze naprawy (sic!) gwarancyjne, know-how,reklama, ambasadorzy etc. Kiedyś rozmawiałem z Św.P. Stasiem i mówił o koledze który dostarczał koperty do Panerai. Nie pamiętam dokładnie już ceny ale było to max kilkanaście euro/szt. Koszt wytworzenia BMW serii 3 to okolice 70-80tys

Edited by Bartek79

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rafał, zacznij od tego, żeby Ci przedstawili dokumenty dostawy i przesłaną reklamację do Szwajcarii.

Na moje oko Twoje zegarki ani razu nie opuściły Polski i w Szwajcarii nic nie wiedzą o całej sprawie.

Jednak na zachodzie mają trochę inny sposób myślenia niż "polaczki" i raczej to by było potraktowane jako punkt honoru a nie takie pitolenie i mydlenie oczu.

Nie chcę mi się w to wierzyć że takie wałki kręcą bezpośrednio w siedzibie Omegi.

 

Albo olej SGP i pisz od razu do Omegi z prośbą o wyjaśnienie sprawy.

Edited by Mizu80

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.