Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
chrono-craze

Klub Miłośników Zegarków ROLEX

Recommended Posts

Najważniejsze, aby się rozwijała i jako nieliczna z sukcesami reprezentowała Kraj, czego jej życzę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dokładnie tak. Na forum zegarkowym i poprzez sponsoring tenisistki wylewać swoje polityczne frustracje to mega słabe jest 😞


  1. Niezależny, legendarny i ceniony ekspert.
  2. Promotor merytorycznej dyskusji.
  3. Mentor i coach.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kibicuję Idze od  dobrych trzech lat i powiem szczerze, że lotto mi to, który sponsor nakrywa kogo czapką. Dla mnie liczy się jej rozwój (ten sportowy i osobowy), na który będą pracowały/łożyły po części wszystkie klocki (sponsorzy) tej układanki. A że wśród nich jest miedzy innymi Rolex wespół z największym polski gigantem ubezpieczeniowy to i lepiej - w kupie/grupie siła! :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

obiekt naszych westchnień w komentarzach pod tym artykułem został nieźle "zjechany". Dla przeciętnego Kowalskiego to obciach na poziomie dresów w BMW a my rozpuszczamy się w zachwytach :) i po co przepłacać w Turcji za 10$ taki sam można kupić. Zazdroszczę tej ignorancji i niewiedzy i ile mniej nerwów związanych z kolejkami i niedostępnością. Nie trzeba się płaszczyć w AD a pan Turek sprzeda od ręki. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale podobno mają zrobić m.in. w rozmiarze 41mm...IMO trochę zaburzą proporcje.


I'm not myself, but not dead and not for sale...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Biały Explorer to nie jest zły pomysł. 41mm pod warunkiem, ze przywrócą 36mm. Osobiście nie sądzę żeby były dwa rozmiary Exa, wiec jeśli będą zmiany to pewnie pójdzie 1-2mm do góry plus nowy mechanizm. Może tarcze dadzą jak w subie, lakierowaną. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale przy tym wąskim bezelu wyjdzie patelnia.


I'm not myself, but not dead and not for sale...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdecydowanie jestem za wersją 36mm, ale wydaje mi się to dość mało prawodopodobne.

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 godzin temu, Maserati napisał(-a):

Dokładnie tak. Na forum zegarkowym i poprzez sponsoring tenisistki wylewać swoje polityczne frustracje to mega słabe jest 😞

Polityczne frustracje to raczej wylewa ten zjadliwy dziennikarz.

14 godzin temu, Majk2 napisał(-a):

 w Turcji za 10$ taki sam można kupić. .... Nie trzeba się płaszczyć w AD a pan Turek sprzeda od ręki. 

Ale teraz te olkluziwy w Turcji wstrzymane. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teraz populacja tureckich roleksowców spada ale wrócą jeszcze dobre dla nich czasy. 

Swoją drogą Rolex jest bardzo rozpoznawalną marką ale dla przeciętnego Kowalskiego kojarzy się negatywnie. Albo podróby albo nowobogaccy albo dresiarze. Czyli potwierdza się zasada: nie ważne co mowia ważne, że mówia.

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 godzin temu, DzejkobRi napisał(-a):

Od czasu kupienia DJ, stałem sie ewidetnie jedno zegarkowcem. Jednocześnie witam po raz pierwszy w tym temacie :) 

Fajna konfiguracja. 


W dniu 22.12.2014 o 11:43, Cezar. napisał:

... mądrzy zrozumieją, a reszcie nie wytłumaczysz...

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 godzin temu, DzejkobRi napisał(-a):

Od czasu kupienia DJ, stałem sie ewidetnie jedno zegarkowcem. Jednocześnie witam po raz pierwszy w tym temacie :) 

 

Ciekawy 👍jaki to rocznik ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 godzin temu, Majk2 napisał(-a):

Teraz populacja tureckich roleksowców spada ale wrócą jeszcze dobre dla nich czasy. 

Swoją drogą Rolex jest bardzo rozpoznawalną marką ale dla przeciętnego Kowalskiego kojarzy się negatywnie. Albo podróby albo nowobogaccy albo dresiarze. Czyli potwierdza się zasada: nie ważne co mowia ważne, że mówia.

Musisz bardzo dużo ludzi znać i wiele o nich wiedzieć 😀

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 minut temu, sanik napisał(-a):

Musisz bardzo dużo ludzi znać i wiele o nich wiedzieć 😀

O czym szumią wierzby... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cytat (tłumaczenie Google) z forum Rolexa:

"Chińska klasa średnia i klasa milionerów przekroczyła w 2019 roku wielkość amerykańskiej klasy średniej / milionera, a Rolex jest najbardziej znaną luksusową marką zegarków na świecie. Ponad 100 milionów Chińczyków ma obecnie wartość netto powyżej 100 000 USD, a cała produkcja Rolexa to mniej niż milion zegarków rocznie. Tylko ułamek produkcji Rolexa to sportowe modele męskie SS, czyli mniej niż 1 zegarek na 100 chińskich nowobogackich rocznie. Kiedy podaż nie zaspokoi tak bardzo popytu, ceny nieuchronnie będą nadal rosły.

Każda nowo wybita chińska klasa średnia / milioner chce NOWEGO Rolexa ze stali nierdzewnej, Pateka lub AP. Rolexy są przenośne, trwałe, łatwe w transporcie i bardzo płynne. Dlatego są bardzo przydatne do legalnego użytku jako symbole statusu osobistego, inwestycje i środki przechowywania wartości, a także są bardzo wygodne w nielegalnym użyciu, takim jak łapówki, uchylanie się od płacenia podatków i pranie brudnych pieniędzy.

Popyt będzie nadal rósł wraz ze wzrostem chińskiej klasy średniej i wyższej, a Rolex nigdy nie zwiększy produkcji, aby sprostać temu popytowi, ponieważ rosnące ceny przynoszą korzyści marce Rolex i obecnym właścicielom, jednocześnie czyniąc markę bardziej pożądaną. Reklamy działają po prostu racjonalnie, sprzedając gorące modele tylnymi drzwiami w zamian za gotówkę lub związane z zakupami o wysokiej marży.

Edycja: źródło:https://www.theguardian.com/business...richest-people

„Coroczne badanie bogactwa banku wykazało, że wśród 10% najbogatszych ludzi na świecie jest 100 milionów Chińczyków, w porównaniu z 99 milionami w Stanach Zjednoczonych.
.. . Oszczędności osobiste w wysokości 109 430 USD (83 630 GBP) są potrzebne, aby znaleźć się wśród 10% najbogatszych ludzi na świecie. Podczas gdy Chiny wyprzedziły Amerykę na tym poziomie, Stany Zjednoczone wciąż wyprzedzają, jeśli chodzi o superbogaczy, odpowiadając za 40% światowych milionerów ”."

 

Chyba jest to prawda więc niestety ceny i kolejki będą większe (chciałbym się mylić).

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, deviles napisał(-a):

Cytat (tłumaczenie Google) z forum Rolexa:

"Chińska klasa średnia i klasa milionerów przekroczyła w 2019 roku wielkość amerykańskiej klasy średniej / milionera, a Rolex jest najbardziej znaną luksusową marką zegarków na świecie. Ponad 100 milionów Chińczyków ma obecnie wartość netto powyżej 100 000 USD, a cała produkcja Rolexa to mniej niż milion zegarków rocznie. Tylko ułamek produkcji Rolexa to sportowe modele męskie SS, czyli mniej niż 1 zegarek na 100 chińskich nowobogackich rocznie. Kiedy podaż nie zaspokoi tak bardzo popytu, ceny nieuchronnie będą nadal rosły.

Każda nowo wybita chińska klasa średnia / milioner chce NOWEGO Rolexa ze stali nierdzewnej, Pateka lub AP. Rolexy są przenośne, trwałe, łatwe w transporcie i bardzo płynne. Dlatego są bardzo przydatne do legalnego użytku jako symbole statusu osobistego, inwestycje i środki przechowywania wartości, a także są bardzo wygodne w nielegalnym użyciu, takim jak łapówki, uchylanie się od płacenia podatków i pranie brudnych pieniędzy.

Popyt będzie nadal rósł wraz ze wzrostem chińskiej klasy średniej i wyższej, a Rolex nigdy nie zwiększy produkcji, aby sprostać temu popytowi, ponieważ rosnące ceny przynoszą korzyści marce Rolex i obecnym właścicielom, jednocześnie czyniąc markę bardziej pożądaną. Reklamy działają po prostu racjonalnie, sprzedając gorące modele tylnymi drzwiami w zamian za gotówkę lub związane z zakupami o wysokiej marży.

Edycja: źródło:https://www.theguardian.com/business...richest-people

„Coroczne badanie bogactwa banku wykazało, że wśród 10% najbogatszych ludzi na świecie jest 100 milionów Chińczyków, w porównaniu z 99 milionami w Stanach Zjednoczonych.
.. . Oszczędności osobiste w wysokości 109 430 USD (83 630 GBP) są potrzebne, aby znaleźć się wśród 10% najbogatszych ludzi na świecie. Podczas gdy Chiny wyprzedziły Amerykę na tym poziomie, Stany Zjednoczone wciąż wyprzedzają, jeśli chodzi o superbogaczy, odpowiadając za 40% światowych milionerów ”."

 

Chyba jest to prawda więc niestety ceny i kolejki będą większe (chciałbym się mylić).

Czy to było tłumaczone przez Google Translate? Bo mnie zastanawia co oznacza że Rolexy są „przenośne”😁.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ja miłego wszystkim 😎

 

20210219_085201.jpg

Edited by Repsak

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 godzin temu, deviles napisał(-a):

Cytat (tłumaczenie Google) z forum Rolexa:

"Chińska klasa średnia i klasa milionerów przekroczyła w 2019 roku wielkość amerykańskiej klasy średniej / milionera, a Rolex jest najbardziej znaną luksusową marką zegarków na świecie. Ponad 100 milionów Chińczyków ma obecnie wartość netto powyżej 100 000 USD, a cała produkcja Rolexa to mniej niż milion zegarków rocznie. Tylko ułamek produkcji Rolexa to sportowe modele męskie SS, czyli mniej niż 1 zegarek na 100 chińskich nowobogackich rocznie. Kiedy podaż nie zaspokoi tak bardzo popytu, ceny nieuchronnie będą nadal rosły.

Każda nowo wybita chińska klasa średnia / milioner chce NOWEGO Rolexa ze stali nierdzewnej, Pateka lub AP. Rolexy są przenośne, trwałe, łatwe w transporcie i bardzo płynne. Dlatego są bardzo przydatne do legalnego użytku jako symbole statusu osobistego, inwestycje i środki przechowywania wartości, a także są bardzo wygodne w nielegalnym użyciu, takim jak łapówki, uchylanie się od płacenia podatków i pranie brudnych pieniędzy.

Popyt będzie nadal rósł wraz ze wzrostem chińskiej klasy średniej i wyższej, a Rolex nigdy nie zwiększy produkcji, aby sprostać temu popytowi, ponieważ rosnące ceny przynoszą korzyści marce Rolex i obecnym właścicielom, jednocześnie czyniąc markę bardziej pożądaną. Reklamy działają po prostu racjonalnie, sprzedając gorące modele tylnymi drzwiami w zamian za gotówkę lub związane z zakupami o wysokiej marży.

Edycja: źródło:https://www.theguardian.com/business...richest-people

„Coroczne badanie bogactwa banku wykazało, że wśród 10% najbogatszych ludzi na świecie jest 100 milionów Chińczyków, w porównaniu z 99 milionami w Stanach Zjednoczonych.
.. . Oszczędności osobiste w wysokości 109 430 USD (83 630 GBP) są potrzebne, aby znaleźć się wśród 10% najbogatszych ludzi na świecie. Podczas gdy Chiny wyprzedziły Amerykę na tym poziomie, Stany Zjednoczone wciąż wyprzedzają, jeśli chodzi o superbogaczy, odpowiadając za 40% światowych milionerów ”."

 

Chyba jest to prawda więc niestety ceny i kolejki będą większe (chciałbym się mylić).

To że Azjaci wręcz rzucają się na luksusowe europejskie dobra to rzecz wiadoma od dobrych kilkunastu lat. Wystarczy poobserwować ulice Paryża, Londynu itd. Przedtem przodowali w tym Japończycy, teraz Chińczycy. A skoro to najludniejszy kraj świata, liczby oczywiście robią wrażenie. Do tego dla nich zakupy w Europie oznaczają ceny bez VAT-u, więc niejako od ręki dostają zniżkę.  Wiele firm wręcz żyje z tych turystów, zatrudniając praktycznie w każdym salonie osobę mówiącą po mandaryńsku. Co jednak jest ciekawe, ten cały hype może (choć nie musi) się za jakiś czas skończyć. Chiny to bardzo dumny naród, a Xi Jinping budzi w nich mocno nacjonalistyczne instynkty. Nie ma (jeszcze) superbrandów chińskich w wielu branżach, ale zaczynają się się pojawiać (vide: kto z celebrytów pokazałby się z Huaweiem kilkanaście lat temu - a teraz?). Pewnie zacznie się od ubrań i potem przejdzie na inne branże. Wystarczy wykreować modę na chińskie, potem odpowiednio podsycać trend, używać do tego celebrytów i może się okazać że europejska branża produktów luksusowych obudzi się z ogromnymi problemami. To pewnie jeszcze nieprędko się stanie, ale może. Jako przykład niech posłuży afera z 2018 roku, gdy Dolce&Gabbana wypuściła kilka spotów (z zamiarem zrobienia zabawnej kampanii), w których Chinka próbuje jeść  pizzę i inne włoskie jedzenie pałeczkami. Następnie wyciekły Instagramowe komentarze Stefano Gabbany, w których pisał że Chińczycy to wciąż „dzikusy” i prostacy. Efekt: bojkot marki, problemy wizerunkowe i załamanie sprzedaży  na najważniejszym dla nich rynku. 

Edited by beniowski

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 godzin temu, sanik napisał(-a):

Musisz bardzo dużo ludzi znać i wiele o nich wiedzieć 😀

Tak znam wszystkich ludzi, których znam ;) tu wyciągnąłem wnioski po komentatrzach pod artykułem. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kto nie chodzi po domu w dresie z Rolkiem na ręce niech pierwszy rzuci kamieniem. To nie stereotypy. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.