Greenwatch 3 #12801 Napisano 8 Grudnia 2015 (edytowane) Co do silnika 1.6 200 km to fakt, że ma co robić w tym aucie. Masa to 1825 kg. Natomiast po wczorajszej lektzurze forum Espace do 1 w nocy, dałem sobie spokój. Zostaje przy Mondku. Samochody maja po 3 miesiące a ludzie nie nadązają z nimi do serwisu. Tu coś odpada, amory z tyłu siadają po 5 tys km itd, porażka. Tłumaczą sobie, że kupili auto premium za kasę średniaka i takie rzeczy mogą się zdarzać. To oczywiście gadanie bez sensu, muszą się jakoś pocieszać, bo dać za auto 160 tys i latać po serwisach to nieporozumienie. Fakt auto piękne, duże z dobrych materiałów ale na szczęście trafiłem na forum do działu usterki i ta lektura mnie skutecznie wyleczyła z tego auta. Także zostaję przyford-mondeo-kombi-3030-25148_v1.jpgTo Mondeo jest świetne z zewnątrz, niemniej w środku mnie troche rozczarowalo. Jakby mniejsze od poprzednika. Do tego w wersji którą ogladalem miedzy kokpitem czolowym a skrzynią biegów , tam gdzie normalnie jest miejsce na drobiazgi była... dziura z uchwytami jak w terenówce... Nie potrafię pojąć zamysłu projektanta. Tak jak miedzy poprzednimi wersjami nie mam wątpliwości i wybieram mondeo, tak w obecnych wersjach jednak chyba passat bardziej się przyłożył.Niemniej ten segment ma ewidentny problem i bardzo ciężko cos wybrac. Edytowane 8 Grudnia 2015 przez Greenwatch 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bartek79 1662 #12802 Napisano 8 Grudnia 2015 Wydech czy syntezator w głośnikach? W BMW nie ma juz dobrze brzmiących układów wydechowych, przynajmniej nie dla tych słuchających z zewnątrz No wiesz...ja na ten bełkot marketingowy się nie nabiorę. Wydech M Performance wierz mi jest męsko a jak do tego dodasz dźwięk R6 to myślę, że żaden fan motoryzacji nie przejdzie obojętnie. Przyjadę na spotkanie zegarkowe to posłuchasz Mikołaj 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mikołaj N 388 #12803 Napisano 8 Grudnia 2015 (edytowane) No wiesz...ja na ten bełkot marketingowy się nie nabiorę. Wydech M Performance wierz mi jest męsko a jak do tego dodasz dźwięk R6 to myślę, że żaden fan motoryzacji nie przejdzie obojętnie. Przyjadę na spotkanie zegarkowe to posłuchasz Mikołaj Nie chadzam gdzie mnie Admin nie chce Ale chętnie się spotkam gdzieś na mieście na kawkę bo kończy mi leasing na Abartha i w lutym będę chciał coś zamawiać, coś z większą ilością drzwi. Myślałem o S3 w sedanie ale nie ma nigdzie do polatania na próbę. W lipcu bodajże mieli Sportback S3 i chwilkę się przekulałem. Silnik wystarczy ale hamulce tragedia. W ogóle montowanie pływających jednotłoków to porażka nawet z dużą tarczą i klockiem. Kilka dohamowań i pedał wiotczeje. Co innego pływająca tarcza i co najmniej 4 tłok. Wtedy nie trzeba wcale dużej tarczy by było skutecznie. Niemniej - w Audi nie ma nawet za dopłatą. można sobie później przeszczepić z RS3 Z BMW ostatni jakie mi się naprawdę podobało to było 1M z lat 2010-2013 bodajże. Ale ich ceny używek są zabójcze!No chyba, że poczekam na Gulię A tak na marginesie - ten syntezator idzie wyłączyć? Bo to przecież jest na pewno w Twoim BMW. Edytowane 8 Grudnia 2015 przez Mikołaj N 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bartek79 1662 #12804 Napisano 8 Grudnia 2015 Nie wiem czy się da, ja słucham wydechu Teraz wychodzi M2 może to jest opcja? Na M135i możesz wyrwać dobry rabat jeszcze. Jak coś to daj znać chętnie pomogę. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kiniol 2281 #12805 Napisano 8 Grudnia 2015 (edytowane) Dżwięk to macie Koledzy tutaj, a nie w jakiś niemieckich padłach Edytowane 8 Grudnia 2015 przez kiniol 0 Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie… Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
trollu 721 #12806 Napisano 8 Grudnia 2015 to zależy czy ktoś lubi dźwięk V8 z płaskim wałem, dla mnie krzyżowe brzmią lepiej 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mikołaj N 388 #12807 Napisano 8 Grudnia 2015 Nie wiem czy się da, ja słucham wydechu Albo Ci się wydaje, że to wydech 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mikołaj N 388 #12808 Napisano 8 Grudnia 2015 (edytowane) to zależy czy ktoś lubi dźwięk V8 z płaskim wałem, dla mnie krzyżowe brzmią lepiej Czy lepiej to kwestia gustu, na bank głębiej bulgoczą ale do sportowego auta bulgot mi nie pasuje. Abstrahuję tu od przykładu Quattroporte bo akurat ten samochód najlepiej mi brzmi w serii Wiele co do dźwięku zalezy od samego katalizatora, dolotu i wielu wielu innych...Taką wypadkową dla mnie dźwięku idealnego jest Lexus LFA Edytowane 8 Grudnia 2015 przez Mikołaj N 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bartosz 86 45 #12809 Napisano 8 Grudnia 2015 Bo brzmienie Quattroporte to coś nie do podrobienia 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Osiem 290 #12810 Napisano 8 Grudnia 2015 Pięknie brzmi to Quattroporte 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dorian06 41649 #12811 Napisano 8 Grudnia 2015 To prawda.Ale nie ma się co dziwić. W końcu włoska technologia. 0 W dniu 22.12.2014 o 11:43, Cezar. napisał: ... mądrzy zrozumieją, a reszcie nie wytłumaczysz... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
trollu 721 #12812 Napisano 8 Grudnia 2015 (edytowane) Czy lepiej to kwestia gustu, na bank głębiej bulgoczą ale do sportowego auta bulgot mi nie pasuje. Abstrahuję tu od przykładu Quattroporte bo akurat ten samochód najlepiej mi brzmi w serii Wiele co do dźwięku zalezy od samego katalizatora, dolotu i wielu wielu innych...Taką wypadkową dla mnie dźwięku idealnego jest Lexus LFA czy bulgot nie pasuje w sportowym samochodzie, nie wiem na pewno na myśl o jakiejś torówce to każdy ma od razu skojarzenia z obrotami jak w f1 chociaż Vette pokazuje że V8 może trząść fundamentami budynków i wygrywać LeMans LFA to typowy wyjec, wielu nie lubi V10 ale mi się bardzo podoba chociaż w LFA nie czuć głębi dźwięku nie to co Carrera GT czy M5/M6 na akcesoryjnych wydechach. Z bardziej "pospolitych" V8 sportowy sound ma m3 e9x, zupełnie inaczej brzmi niż np 63 AMG a co do włoskiej technologii - ciekawe jak z trzymaniem mocy przez te jednostki w Quatroporte, ferrari miało swego czasu jakąś zadymę z oszukiwaniem w danych odnośnie mocy Poza tym podobno strasznie elektronik się sypie w tych maseratti Edytowane 8 Grudnia 2015 przez trollu 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mikołaj N 388 #12813 Napisano 8 Grudnia 2015 (edytowane) Z czterocylidrówki też się da Moje własne osobiste prawie Ferrari Edytowane 8 Grudnia 2015 przez Mikołaj N 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mikołaj N 388 #12814 Napisano 8 Grudnia 2015 G a co do włoskiej technologii - ciekawe jak z trzymaniem mocy przez te jednostki w Quatroporte, ferrari miało swego czasu jakąś zadymę z oszukiwaniem w danych odnośnie mocy Poza tym podobno strasznie elektronik się sypie w tych maseratti I za to się je kocha 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
QuadrifoglioVerde 3874 #12815 Napisano 8 Grudnia 2015 (edytowane) Włosi robią najlepiej brzmiące auta i to nie podlega dyskusji. Maserati QP przechodzi w tym elemencie samego siebie, aż ciarki po ciele przechodzą.Brzmi anwet lepiej niż Astony. Auto moje marzenie . Te wszystkie Mercedesy AMG z milionem koni pod maską brzmią jak gruźlik przed śmiercią. To chrapanie, a z włoskich wydechów płynie symfonia!! Edytowane 8 Grudnia 2015 przez QuadrifoglioVerde 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
trollu 721 #12816 Napisano 8 Grudnia 2015 4 gary też potrafią brzmieć, Abarth bardzo przyjemnie brzmi ja do 4 garów nie chciałbym już wracać ale sound np A45 AMG, boxera subaru czy 4 rotorowego wankla to jest coś słyszałem też lancera EVO 9 z podtrzymaniem turbo, masakra, szyby w oknach drżą na wolnych obrotach Włosi robią świetne wydechy ale zależy co kto lubi, jeden woli lekkie mruczenie kotka w domu a inny ryk tygrysa 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
meXy 349 #12817 Napisano 8 Grudnia 2015 Dzięki. Trochę żenada z tym co zrobili z mapą, szczególnie po tym jak dostali linka do trasy na Google maps. Zdjęcia z jakimś opisem mogę gdzieś na forum wrzucić ale ja w miarę tu świeżak więc trochę nie wypadaŚmiało, wrzucaj. 0 Co-Axial Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dorian06 41649 #12818 Napisano 8 Grudnia 2015 (edytowane) Z czterocylidrówki też się da Moje własne osobiste prawie Ferrari To seryjny czy Akrapovic? Edytowane 8 Grudnia 2015 przez Dorian06 0 W dniu 22.12.2014 o 11:43, Cezar. napisał: ... mądrzy zrozumieją, a reszcie nie wytłumaczysz... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mikołaj N 388 #12819 Napisano 8 Grudnia 2015 To seryjny czy Akrapovic?Magenti Marelli SS500R2 "Bombardone 2.0" - przelot 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tommaso 2403 #12820 Napisano 8 Grudnia 2015 Z czterocylidrówki też się da Moje własne osobiste prawie Ferrari Ładnie mruczy.Ja zastanawiam się nad wymianą wydechu w Maździe MX-5, ale nie za bardzo wiem jak się do tego zabrać... Polecacie jakieś firmy? 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mikołaj N 388 #12821 Napisano 8 Grudnia 2015 Do Miaty jest tego sporo Tomku. Jeżeli chciałbyś zrobić to porządnie to za jakieś 2-2,5 tys zrobisz cały cat back czyli układ wydechowy z zachowaniem katalizatora z kwasiaka i dopasowany do Twoich wymagań lub regulowany (ale to drożej). Polecam firmę MG Motorsport - naprawdę wysoka jakość i robią pod konkretny samochód - będzie pasował jak ulał a do tego jak zrobią mądrze to i trochę silnik się pobudzi A możesz też usunąć kata... Tyle że wtedy program Cie nie minie bo trzeba będzie sondę wyłączyć. A jak już program byś miał robić to może warto go uturbić? W sumie +- 10 tys z robocizną i nie ma bata na twoją Miatę Chyba że trafisz na jakiegoś Abartha 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tommaso 2403 #12822 Napisano 8 Grudnia 2015 Obejrzę ofertę MG Motorsport jak uaktualnią stronę, ale na pewno katalizator zostanie. Mocy mi więcej nie trzeba, to nie jest samochód do ścigania.Po zaturbieniu trzeba by wymienić sprzęgło, hamulce i zawias, a wtedy robi się sporo więcej niż 10 tys, a samochód jest praktycznie niesprzedawalny (poza grupą maniaków). 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mikołaj N 388 #12823 Napisano 8 Grudnia 2015 (edytowane) Niee, można to zrobić tak by było odwracalne. Są zestawy P&P. Sprzęgło przy małym turbo zostaje. Hamulce - kwestia potrzeby bo nie wiem jakie masz teraz. Ja zmieniłem po wymianie turbo i po przekroczeniu 200 KM (patrz foto niżej), ale to warto zrobić nawet nie podnosząc mocy. Zawias też niekoniecznie. Ale masz rację - jeżeli nie chcesz się z nią wiązać to zrób tylko wydech a i tak fun factor wzrośnie - szczególnie ze zdjętym dachem. Edytowane 8 Grudnia 2015 przez Mikołaj N 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tommaso 2403 #12824 Napisano 8 Grudnia 2015 Sprzęgło jest za słabe już przy 160 KM, wykończyłem je jednym wyjazdem w Alpy, za dużo hamowałem silnikiem Zawias mam fabrycznie usportowiony - żółte amorki Bilsteina, więc na razie dałby radę, hamulce też.Tylko, że do tego auta nie pasuje mi więcej mocy... Przejadę się do chłopaków jak będę na Śląsku i pogadam. Dzięki. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mikołaj N 388 #12825 Napisano 8 Grudnia 2015 (edytowane) Sprzęgło jest za słabe już przy 160 KM, wykończyłem je jednym wyjazdem w Alpy, za dużo hamowałem silnikiem Zawias mam fabrycznie usportowiony - żółte amorki Bilsteina, więc na razie dałby radę, hamulce też.Tylko, że do tego auta nie pasuje mi więcej mocy... Przejadę się do chłopaków jak będę na Śląsku i pogadam. Dzięki.Hamowanie jest dla cieniasów!!! Pamiętaj - prędkość nie zabija tylko własnie zbyt szybkie jej wytrącenie A tak serio to w sumie pierwszy raz słyszę by hamowanie silnikiem wykończyło sprzęgło. Chyba że dozowałeś to jeszcze "półsprzęgłem"...? A prace MG możesz też zobaczyć na Fejsbuku i YT. Jest nawet coś dla Bartka w miejsce syntezatora Edytowane 8 Grudnia 2015 przez Mikołaj N 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach