Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

Bo Wy tam, w zacofanej Ameryce, macie embargo na nowoczesne technologie.

Na szczęście ktoś się szybko zorientował, że VW wysłał trochę diesli z supernowoczesną technologią i pod przykrywką afery szybko je wycofał z rynku.

Bo dać autochtonom w Ameryce taką technologię to tak jakby małpom przekazać nowoczesne karabinki sportowe...

:D  ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fakt, tak już kiedyś pisałem, uwas pracują nad następnym 1l 3cyl turbo, unas Ford wprowadza nowe 7.3l atmosferycznego benzyniaka. Bo z wyliczeń wyszło im że taki układ jest najoszczedniejszy w przeznaczeniu do którego ten silnik zaprojektowali. Pomimo tego że mają 5.0 doładowany v8, 7.3l atmo jest sprawniejsza


Beware the fury of a patient man.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fakt, tak już kiedyś pisałem, uwas pracują nad następnym 1l 3cyl turbo, unas Ford wprowadza nowe 7.3l atmosferycznego benzyniaka.

Ciekawe kto by jeździł (ten co ma 1l czy 7.3l) w przypadku wybuchu wojny z Iranem, bo paliwo wtedy kosztowałoby znacznie więcej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a jakie są dostępne silniki np we Wranglerze w USA? U nas są do wyboru 2.2 w dieslu i 2.0T w benzynie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pewnie 3,6 Pentastar


Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie…

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Który ma mniejszy maksymalny moment obrotowy od 2.0T...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

 

 

 

(Mustang cieższy  200kg)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nikt mnie nie przekona, ze 1.0 tsi jest lepszym rozwiązaniem niż np 2.0 wolnossący o podobnej mocy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nikt mnie nie przekona, ze 1.0 tsi jest lepszym rozwiązaniem niż np 2.0 wolnossący o podobnej mocy.

1,0 tsi jest za to na pewno rozwiązaniem krotkodystansowym :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mają dwa razy tańsze paliwo i uwzględniając siłę nabywczą dwa razy większe wynagrodzenia. V8 nie spalają 4 razy więcej niż litrowe EcoBoosty, więc to w USA dalej by jeździli patrząc tylko na ekonomię, bo byłby to dla nich olbrzymi szok. Dla nich kupno wolnossącej dwulitrowej benzyny zamiast V6 3.5 litra to jak zakładanie u nas gazu so silnika 1.2 :-) Tam nawet globalne modele jak Corolla mają najmniejszy silnik 2 litry i jest traktowany jako opcja ekonomiczna. U nas Corolla miała maks. 1.6 i to już jest opcja "dynamiczna". Obecna generacja poza hybrydami, które są takie same u nas dostanie 1.2 turbo a w stanach dalej będzie 2.0.

Unas nadal podstawowa jednostka napędową w nowej Civic to sprawdzone 2.0 160KM.


Beware the fury of a patient man.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

takie 2 amerykańce pracujące spotkałem na feriach

miły widok po 126p z pługami i t4 do transportu :)7a9fa934a2e308f8437e8a292fca7f4e.jpg8e4455bb40e0d6f35265ecf4f4b8f511.jpg

 

Taplaltakl.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, jak to jest z tą rdzą w Mazdzie (2015-2017 Mazda 3 albo CX-3)? Zawsze mogę "pofixować" jeżeli coś wyskoczy ale kupować i założyć, że będzie na 100% to trochę wbrew logice ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, jak to jest z tą rdzą w Mazdzie (2015-2017 Mazda 3 albo CX-3)? Zawsze mogę "pofixować" jeżeli coś wyskoczy ale kupować i założyć, że będzie na 100% to trochę wbrew logice ;)

Mazda w żadnym modelu nie ma ocynku. W necie są badania, że niby jest cynk, ale brak szczelnej powłoki, więc auta są bardziej podatne na korozję, niż te z ocynkiem.

Zatem wymagają szczególnej uwagi.

 

Wysłane z mojego BLA-L29 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wracam do mojej rozkminki Kia Stinger GT czy Merc CLA45 AMG.

Dzisiaj będzie jezdzone tym pierwszym. Na pierwszy rzut oka wygląda świetnie. I ten kolor mi pasuje choć nie przepadam za czerwonymi autami zdam raport po jeździe.

 

ada6306b574e7ef5f1cc2f881cf0873b.jpge3a5375a6adfe5761a9e09a5c152c146.jpgf0331f90577ce841d229d1c569ec6cfa.jpg

 

Wysłano z Google Pixel 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeździłem, świetne auto. Bez wahania brałbym kiankę zamiast merca.

Edytowane przez Keniutek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gdybym mial kilkadziesiat kola wiekszy budzet w firmie, tez Kijanka bez zastanowienia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mazda w żadnym modelu nie ma ocynku. W necie są badania, że niby jest cynk, ale brak szczelnej powłoki, więc auta są bardziej podatne na korozję, niż te z ocynkiem.

Zatem wymagają szczególnej uwagi.

 

Wysłane z mojego BLA-L29 przy użyciu Tapatalka

Miałem "trójkę", już nie mam i mieć nie będę. Chrupało wyjątkowo szybko. Na szczęście dość szybko udało się pozbyć problemu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, jak to jest z tą rdzą w Mazdzie (2015-2017 Mazda 3 albo CX-3)? Zawsze mogę "pofixować" jeżeli coś wyskoczy ale kupować i założyć, że będzie na 100% to trochę wbrew logice ;)

Jesli cx3 to moze warto zobaczyc konkurencyjne vitare/ scrossa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wracam do mojej rozkminki Kia Stinger GT czy Merc CLA45 AMG.

Dzisiaj będzie jezdzone tym pierwszym. Na pierwszy rzut oka wygląda świetnie. I ten kolor mi pasuje choć nie przepadam za czerwonymi autami zdam raport po jeździe.

 

ada6306b574e7ef5f1cc2f881cf0873b.jpge3a5375a6adfe5761a9e09a5c152c146.jpgf0331f90577ce841d229d1c569ec6cfa.jpg

 

Wysłano z Google Pixel 2

Zamówiony?

 

Co z ta obniżona mocą w związku z normami emisji spalin? Jest to odczuwalne w przypadku stinger gt?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na początku muszę powiedzieć, że Stinger na żywo wygląda o niebo lepiej niż na najlepszych zdjęciach czy filmach na YouTube. Jazda była krótka ale do teraz mam banana na gębie W środku bardzo wygodnie, dużo miejsca, jakość wykonania świetna tak jak koledzy wcześniej pisali. Silnik baaardzo żwawy i trzyma się drogi jak przyklejony. No no nie spodziewałem się takiego auta od Kia. Jeździłbym

 

Wysłano z Google Pixel 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli Kia fajniejsza od Mercedesa ? Ciekawe czy doczekamy takiego wyniku porównania zegarków koreańskich ze szwajcarskimi

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trzeba wziąć poprawkę na rozmiar. Bo tutaj porównywana jest A klasa AMG z Kią GT. Gdyby do porównania stanęła E/S klasa w AMG, to może nie wytarła by KIĄ podłogi, ale myślę, że jednak byłoby wyraźnie lepiej.

 

Dalej, szarpałbym Stingera jak Reksio szynkę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.