Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

Wyspa szczególnie wielka nie jest, ale komfort. klima, trzy walizy etc. Kübelwagen fajny do sweetfoci, ale nie na cztery dni.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
27 minut temu, Autor1984 napisał(-a):

To o czym piszesz, to Twój gust.

Ja zawsze wolałem ostrzej prowadzone kontury, dlatego wzdychałem długie lata do Countacha.

Jednakże, klasyczny kształt jest z "natury" krągły. Jedno nie wyklucza drugiego, może podobać mi się coś ostro zarysowanego tak jak Quattro typ 85, ale również skupię wzrok na 360 Modenie.

Lata 30, 40, 50, 60 to głównie płynne linie w motoryzacji z pewnymi wyjątkami takimi jak zamykającym dekadę Lincoln Continental Mk III.

A co do nowoczesnego wydania klasycznych kształtów, to dzisiaj to otrzymujesz m.in. dzięki Singerowi.

 

Ponadto Singer to nie tylko samochody, ale i ... Cudowne zegarki.

 

Przecież to 507mka.

Nie znam żadnego motoryzacyjnego świra, który nie pokryłby jedwabnym kocem protoplasty wszystkich Zetek, a głównie Z8, do której wzdycham coraz bardziej.

To też jest cacuśne.

1967_alfa-romeo_spider-duetto_1967_alfa-romeo_spider-duetto_8c7b279d-7045-48b8-acac-1e197d85f95d-by7bpm-05511-15048.jpg

To też niczego sobie.

Roadster-Salon-Spider-America-Fiat-124-Spider-EV-conversion-0.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, TomcioMiki napisał(-a):

IMG_20250406_055526.jpg

IMG_20250406_055539.jpg

Jedno z najbrzydszych aut. 

 


W dniu 22.12.2014 o 11:43, Cezar. napisał:

... mądrzy zrozumieją, a reszcie nie wytłumaczysz...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
16 minut temu, Dorian06 napisał(-a):

Jedno z najbrzydszych aut. 

 

Ja nie mówię że jest piękne, było to cyknąłem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nx jest chyba bliżej 300k, a tyle, to ja wydałbym na zegarek, nie na auto :-) 
Volvo daje ogromne rabaty. Jak jesteś z jakiejś grupy zawodowej to w ogóle nie mają konkurencji cenowej. NX weź na jakiś weekend, mi się strasznie podobało, po weekendzie odpuściłem całkowicie. Ale cenowo też znacznie korzystniej niż audi, BMW nie mówiąc już o MB. NX 350h nie jest plugin, 450h jest.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zmieniłem zimówki 18tki i teraz jest moc

56202612d9bed57e09aad9e0f724b5ff.jpg


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, mandaryn44 napisał(-a):

Volvo daje ogromne rabaty. Jak jesteś z jakiejś grupy zawodowej to w ogóle nie mają konkurencji cenowej. NX weź na jakiś weekend, mi się strasznie podobało, po weekendzie odpuściłem całkowicie. Ale cenowo też znacznie korzystniej niż audi, BMW nie mówiąc już o MB. NX 350h nie jest plugin, 450h jest.

Dziękuję za info. To może pomyślę nad xc60

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 godzin temu, Autor1984 napisał(-a):

 

Przecież to 507mka.

Nie znam żadnego motoryzacyjnego świra, który nie pokryłby jedwabnym kocem protoplasty wszystkich Zetek, a głównie Z8, do której wzdycham coraz bardziej.

 

Samochód Marka Hłaski.

 

Niestety zezłomowany 😞 w Jugosławii, jeżeli dobrze pamiętam. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
5 godzin temu, szuwi napisał(-a):

Dziękuję za info. To może pomyślę nad xc60


E tam. Pomożemy przekroczyć ci budrżet. Pomyśl o MB GLC i takim wnętrzu:

Ach, te białe paski 🤩
Tak mogłaby wyglądać nawet tarcza zegarka…

IMG_5338.jpeg
k

Edytowane przez Remy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

E tam. Pomożemy przekroczyć ci budrżet. Pomyśl o MB GLC i takim wnętrzu:
Ach, te białe paski
Tak mogłaby wyglądać nawet tarcza zegarka…
IMG_5338.thumb.jpeg.b854fe7061c42573061e27e1cfc004ef.jpeg
k


tyle, że to wnętrze ma tendencje do trzeszczenia/skrzypienia
poza tym bardzo fajne użytkowo;
ps: pjanoblek można zastąpić czymś normalnym (za dopłatą oczywiście;))

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
21 godzin temu, arturlep napisał(-a):

Zmieniłem zimówki 18tki i teraz jest moc

56202612d9bed57e09aad9e0f724b5ff.jpg


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

Ja też tylko ja mam jedne felgi :)

9swGU4T.jpeg

 


Pozdrawiam 
Marcin/kornel91 
 

Adriatica, Ball, Casio, Certina, Christopher Ward, Citizen, Deep Blue, Glycine, Hamilton, Longines, Nethuns, Oris, Sinn, Zelos

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak na rozruszanie tematu wrzucę kuperek swojego gokarta 😁 może i hatch jest praktyczniejszy, ale wiadomo “sedany gurom” 💪

IMG_1035.jpeg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Ceteth napisał(-a):

Tak na rozruszanie tematu wrzucę kuperek swojego gokarta 😁 może i hatch jest praktyczniejszy, ale wiadomo “sedany gurom” 💪

IMG_1035.jpeg


Nie wiem czy sie kiedykolwiek przekonam do malych sedanow 🤔

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
10 minut temu, Paweł Bohacz napisał(-a):


Nie wiem czy sie kiedykolwiek przekonam do malych sedanow 🤔

Niby mały sedan, z tym nie ma co dyskutować, ale w sumie, większy niż pierwsze audi a4. Tutaj na zdjęciu widać moje s3 i za polo stoi a4 mojego pracownika, jak widać gabarytowo przepaści nie ma.

IMG_1098.jpeg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przy porównaniu twardych danych jak powyżej na pewno, kiedy stoją obok siebie na żywo, nie widać tych 23 cm. Nie bronię przy tym proporcji, o których piszesz, bo widać, że S3 sedan jest zrobiony trochę na siłę. Jednak akurat ostatnio, któryś z moich sąsiadów musiał kupić poliftowe A3 w hatchu i zawsze jak stoimy niedaleko siebie utwierdzam się w przekonaniu, że i tak wolę sedana :) 

 

Chociaż teraz jak już spędziłem z S3 1,5 roku i zrobiłem trochę ponad 30k km, stwierdzam, że gdybym miał okazję, wróciłbym do Alfy Giulii, którą jeździłem poprzednio i spędził z nią kolejne 4 lata :P Audi jest całkiem fajne, bądź co bądź bardzo szybkie i nieźle się prowadzi, ale na Julkę nawet po 4 latach nie mogłem się napatrzeć :) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, Ceteth napisał(-a):

Przy porównaniu twardych danych jak powyżej na pewno, kiedy stoją obok siebie na żywo, nie widać tych 23 cm. Nie bronię przy tym proporcji, o których piszesz, bo widać, że S3 sedan jest zrobiony trochę na siłę. Jednak akurat ostatnio, któryś z moich sąsiadów musiał kupić poliftowe A3 w hatchu i zawsze jak stoimy niedaleko siebie utwierdzam się w przekonaniu, że i tak wolę sedana :) 

 

Chociaż teraz jak już spędziłem z S3 1,5 roku i zrobiłem trochę ponad 30k km, stwierdzam, że gdybym miał okazję, wróciłbym do Alfy Giulii, którą jeździłem poprzednio i spędził z nią kolejne 4 lata :P Audi jest całkiem fajne, bądź co bądź bardzo szybkie i nieźle się prowadzi, ale na Julkę nawet po 4 latach nie mogłem się napatrzeć :) 


Najwazniejsze, zeby Tobie sie podobal 👍
Giulia jest jednym z piekniejszych sedanow. Alfa potrafi projektowac samochody (Ok, troche tonale i junior sa dziwne, ale to nie sa projekty Alfy)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ojciec teraz akurat śmiga Stelvio, od czasu jak zacząłem jeździć Julką, czaił się na Stelvio, w końcu znalazł egzemplarz, który mu się podobał i od 2 lat śmiga Alfą. Tonale totalnie mi się nie podoba, Junior z resztą też, choć muszę przyznać, że ostatnio widziałem Junior na żywo i na pewno wygląda to lepiej niż na zdjęciach/filmach, ale nie ma w tym Alfy. Dziwię się trochę (choć rozumiem, że teraz przy projektowaniu aut księgowi mają podobny udział jak projektanci) bo Giulia i Stelvio to dwa piękne samochody i zamiast kontynuować ten trend projektowy zaczynają od niego odchodzić, szkoda. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
38 minut temu, Ceteth napisał(-a):

Dziwię się trochę (choć rozumiem, że teraz przy projektowaniu aut księgowi mają podobny udział jak projektanci) bo Giulia i Stelvio to dwa piękne samochody i zamiast kontynuować ten trend projektowy zaczynają od niego odchodzić, szkoda. 


Nie ma sie co dziwic - Stellantis.
Wydaje mi sie, ze i Giulia i Stelvio to w 100% projekty Alfy, reszta to projekty innych marek z kilkoma zmianami.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, Paweł Bohacz napisał(-a):

 

Christian potrafi rozpoznać dobre auto 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
27 minut temu, Paweł Bohacz napisał(-a):


Nie ma sie co dziwic - Stellantis.
Wydaje mi sie, ze i Giulia i Stelvio to w 100% projekty Alfy, reszta to projekty innych marek z kilkoma zmianami.

 

Się cieszcie że jeszcze Alfy są. Lancia zarżnięta, Fiat tylko się 500 trzyma, Maserati właśnie bankrutuje - włoska motoryzacja dogorywa, niestety.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj akurat jak wyszedłem na papieroska to przejeżdżał GR i kierowca "dał mu". Nie wiem czy tak brzmi prosto z fabryki, ale muszę przyznać, świetnie to zabrzmiało.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
40 minut temu, beniowski napisał(-a):

Się cieszcie że jeszcze Alfy są. Lancia zarżnięta, Fiat tylko się 500 trzyma, Maserati właśnie bankrutuje - włoska motoryzacja dogorywa, niestety.


Serce sie kraja

4 minuty temu, Ceteth napisał(-a):

Dzisiaj akurat jak wyszedłem na papieroska to przejeżdżał GR i kierowca "dał mu". Nie wiem czy tak brzmi prosto z fabryki, ale muszę przyznać, świetnie to zabrzmiało.


Seryjnie nie brzmi, zdecydowana wiekszosc wlascicieli zmienia wydech

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, beniowski napisał(-a):

Się cieszcie że jeszcze Alfy są. Lancia zarżnięta, Fiat tylko się 500 trzyma, Maserati właśnie bankrutuje - włoska motoryzacja dogorywa, niestety.

 

Chodzą też ploty, że kolejna Giulia ma być crossoverem... 

Ogolnie zobaczycie, przyjdą jeszcze czasy, że mi będziecie UAZa zazdrościć. A nie, wcześniej ulegnie jednak biodegradacji 😆

 

A szczerze to naprawdę w dzisiejszych czasach znaleźć FAJNE auto coraz trudniej. Ja się cieszę, że się jeszcze załapałem na Giulię sprzed liftu, bo po lifcie pewnie już na cały ten nowoczesny szit jak w Subaru mojej mamy. Piszczy, krzyczy, jeździć się tym nie da, a przyspieszenia na CVT są wątpliwe emocjonujące 😒 (ostatni punkt oczywiście Alfy nie dotyczy) 

Ogolnie jazda moja Imprezą III dawała o wiele więcej frajdy niż tym Crosstrekiem. O wiele. 

Dodam że Crosstrek hybrid wcale nie pali jakoś oszałamiająco mniej... 

Edytowane przez pmwas

Miłego dnia!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.