Krakus1 1585 #50051 Napisano 11 Września około 40tys km 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Keniutek 321 #50052 Napisano 11 Września (edytowane) Miałem w firmie lekko 10-15 aut demo i nie różniły się niczym od tych "dziewiczych". Jak mają być problemy, to będą i tyle. Zamknąłem budę na 2 tygodnie, z 10 corolli odpaliły 3, nie będę wieszał psów na Toyocie, dostały nowe bateryjki i poszły jak wściekłe. Edytowane 11 Września przez Keniutek 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
oszolom 26129 #50053 Napisano 11 Września 13 godzin temu, StaryWilk napisał(-a): C5 to inny segment - klasa średnia - następca - xsanti, a wcześniej bx-a. C6 to powrót to klasy średniej-wyższej - wg niektórych ostatni prawdziwy Citroen - coś w tym jest 😉 Racja. Choć C5 w kombiaku to jest wielkie auto 0 Creeping like frost. As slow as grave moss. Like drowning in dry oceans of bone dust Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
meinard 4477 #50054 Napisano 11 Września Moja rodzicielka kupiła sobie w zeszłym roku Toyotę Yaris, jakąś hybrydę. Ostatnio wyjechała na dwa tygodnie i po powrocie nawet nie dało się otworzyć auta. Wezwany assistance stwierdził, że jakaśtam bateria się rozładowała, i że to znany problem w hybrydach, trzeba często jeździć to nie będzie problemu. I teraz tak się zastanawiam, czy to wszystkich hybryd dotyczy, czy tylko tej toyotowskiej? Bo jestem na etapie rozglądania się za czymś dla siebie, ale u mnie np. zdarza się dość regularnie że auto stoi 2 tyg nieruszane, a wyprowadzam je tylko w jakąś dłuższą trasę. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Czujnik 584 #50055 Napisano 11 Września 8 minut temu, meinard napisał(-a): Toyotę Yaris, jakąś hybrydę. Ostatnio wyjechała na dwa tygodnie i po powrocie nawet nie dało się otworzyć auta Córka od roku ma yarisa hybrydę force 130KM i też wymieniała małą baterię tę rozruchową bo po kilku dniach postoju nie dało się odpalić Trakcyjna działała OK Serwis założył nową bez gęgania, podobno dużo aut stało kilka miesięcy przed sprzedażą i dlatego te małe aku padają tapatalked 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stefanekmac 47 #50056 Napisano 11 Września W chr to samo. Tydzień za granicą i z lotniska nie mogłem odjechać.. 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tommaso 2412 #50057 Napisano 11 Września Hybrydowy Lexus stał trzy tygodnie i odpalił bez problemu. 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paulus57 131625 #50058 Napisano 11 Września 1 godzinę temu, meinard napisał(-a): Moja rodzicielka kupiła sobie w zeszłym roku Toyotę Yaris, jakąś hybrydę. Ostatnio wyjechała na dwa tygodnie i po powrocie nawet nie dało się otworzyć auta. Wezwany assistance stwierdził, że jakaśtam bateria się rozładowała, i że to znany problem w hybrydach, trzeba często jeździć to nie będzie problemu. I teraz tak się zastanawiam, czy to wszystkich hybryd dotyczy, czy tylko tej toyotowskiej? Bo jestem na etapie rozglądania się za czymś dla siebie, ale u mnie np. zdarza się dość regularnie że auto stoi 2 tyg nieruszane, a wyprowadzam je tylko w jakąś dłuższą trasę. Twoje użytkowanie wskazuje na wybór diesla. 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
meinard 4477 #50059 Napisano 11 Września 2 godziny temu, Paulus57 napisał(-a): Twoje użytkowanie wskazuje na wybór diesla. Nie znalazłem interesujących mnie silników diesla. Nie chcę też elektryka ze względu na wciąż niesatysfakcjonującą infrastrukturę, więc metodą eliminacji musi być benzyniak. Modele, które chodzą mi po głowie (Mazda CX-30, Alfa Tonale, Volvo XC40 i cośtam jeszcze) wszystkie mają hybrydy albo miękkie hybrydy - dlatego właśnie zastanawiam się, czy poza Toyotami takie problemy również występują. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paulus57 131625 #50060 Napisano 11 Września 14 minut temu, meinard napisał(-a): Nie znalazłem interesujących mnie silników diesla. Nie chcę też elektryka ze względu na wciąż niesatysfakcjonującą infrastrukturę, więc metodą eliminacji musi być benzyniak. Modele, które chodzą mi po głowie (Mazda CX-30, Alfa Tonale, Volvo XC40 i cośtam jeszcze) wszystkie mają hybrydy albo miękkie hybrydy - dlatego właśnie zastanawiam się, czy poza Toyotami takie problemy również występują. XC 40 mild-hybrid (4x4) w pełnym "wypasie" zmieści się do 200k. Przy wersjach mild-hybrid dają bonifikatę 21%. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Remy 316 #50061 Napisano 11 Września 21 godzin temu, Kcp85 napisał(-a): Raczej nowe, dopuszczam demo ewentualnie. Natomiast nie sądziłem że w takim budżecie można dostać nx Dużo (również tutaj) pisze się o problemach Volvo. Dlatego początkowo odpuściłem te markę Z tego co można przeczytać to dotyczy to wersji T6 i T8. Volvo przoduje w dziedzinie bezpieczeństwa. Jak będę zmieniał samochód to zarejestruję się na forum Volvo i poczytam/popytam. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pmwas 9170 #50062 Napisano 11 Września Trochę z innej beczki... Dziś rano jechałem no Nowego Targu. Zawsze omijam płatny odcinek A4, bo taniej, ale dziś chciałem szybciej, to miałem tylko drożej, bo wypadek, LPR i blokada drogi. Teraz mama z bratem chcieli dojechać do mnie na kolację w Krakowie - znów wypadek i blokada. Drugi raz dzisiaj. W ciągu 2 miesięcy 3x trafiłem na zablokowaną drogę, a licząc z tym korkiem, w którym teraz stoi brat z mamą, to już czwarty. Czy tylko ja uważam, ze ludziom się coś porobiło, czy też to widzicie? Bo ostatnio na drogach naprawdę jest jakby gorzej, tak jak miałem wrażenie, że polscy kierowcy się ogólnie cywilizują, to ostatnio jeździ się średnio... Statystyki wypadkow też nienajlepsze... 2 Miłego dnia! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
łowca 343 #50063 Napisano 11 Września Ale temat wpadł 😄 - ja dziś po praz pierwszy od 29 sierpnia odpaliłem samochód (Renault Austral 1.3 mild hybrid). Jak podeszłem- nawet się nie odblokował- musiałem przyciskiem na karcie, ekrany też się nie włączyły- dopiero po odpaleniu. Na początku był komunikat ładowanie aku. Co chwilę się wł. chyba wentylator (?) pod maską. Spalił na trasie Świdnica- Wrocław 7.6 ! Przy jeździe 70 km/h. W drodze powrotnej już wszystko ok. Ciekawe co będzie zimą przy dwutygodniowej przerwie.... 🥸. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dorian06 42456 #50064 Napisano 11 Września 7 godzin temu, Tommaso napisał(-a): Hybrydowy Lexus stał trzy tygodnie i odpalił bez problemu. Żonki po 4 tygodniach odpalił. 0 W dniu 22.12.2014 o 11:43, Cezar. napisał: ... mądrzy zrozumieją, a reszcie nie wytłumaczysz... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tommly 11699 #50065 Napisano 11 Września I dlatego ja jak wybierałem, to wziąłem czystą benzynę Kusił Lex hybryda, ale jako drugie auto, które więcej stoi niż jeździ, po prostu bałem się degradacji baterii. 1 ..."Wszystko jest możliwe. Niemożliwe po prostu wymaga więcej czasu"... Dan Brown Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Remy 316 #50066 Napisano 12 Września W przypadku hybryd dotkniętych problemem z akumulatorem, przed dłuższym postojem trzeba zdjąć z niego klemę, jak za dawnych czasów 😉 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Osiem 293 #50067 Napisano 12 Września (edytowane) 23 godziny temu, Tommaso napisał(-a): Hybrydowy Lexus stał trzy tygodnie i odpalił bez problemu. Mój też nigdy nie miał z tym problemu. Może dlatego, że sporo jeżdżę. Edytowane 12 Września przez Osiem 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Autor1984 11528 #50068 Napisano 12 Września (edytowane) 16 godzin temu, tommly napisał(-a): I dlatego ja jak wybierałem, to wziąłem czystą benzynę Kusił Lex hybryda, ale jako drugie auto, które więcej stoi niż jeździ, po prostu bałem się degradacji baterii. I prawidłowo - ja jestem tego samego zdania. A jak już w dzisiejszych czasach to miękką hybrydę. Bo to zawsze może generować jakieś kłopoty. Co ciekawe Niemieccy inżynierowie tak zaprojektowali 740d - że mała bateria daje dodatkowe 200Nm - a to jest wyraźnie odczuwalne. W szczytowym punkcie pojazd krzesa 700Nm. Szwedzi już się tak nie popisali, bo ta wartość jest 5-10 krotnie niższa - nie pamiętam dokładnie, ale chyb 20 lub 40Nm. Także zrywniejsze będą oczywiście - pluginy, ale to zawsze dodatkowe obciążenie. Choć wartości robią wrażenie, bo np T8 - sumarycznie cały układ daje 710Nm. Żona była zachwycona. Ja sceptyczny. Edytowane 12 Września przez Autor1984 1 "Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tommly 11699 #50069 Napisano 12 Września 2 godziny temu, Autor1984 napisał(-a): I prawidłowo - ja jestem tego samego zdania. A jak już w dzisiejszych czasach to miękką hybrydę. Bo to zawsze może generować jakieś kłopoty. Co ciekawe Niemieccy inżynierowie tak zaprojektowali 740d - że mała bateria daje dodatkowe 200Nm - a to jest wyraźnie odczuwalne. W szczytowym punkcie pojazd krzesa 700Nm. Szwedzi już się tak nie popisali, bo ta wartość jest 5-10 krotnie niższa - nie pamiętam dokładnie, ale chyb 20 lub 40Nm. Także zrywniejsze będą oczywiście - pluginy, ale to zawsze dodatkowe obciążenie. Choć wartości robią wrażenie, bo np T8 - sumarycznie cały układ daje 710Nm. Żona była zachwycona. Ja sceptyczny. Robi wrażenie, może kiedyś wrócę do XC90, choć ostatnio coraz bardziej XC40 mi się podoba, dziwne to. Na razie u mnie skromne 400Nm. 1 ..."Wszystko jest możliwe. Niemożliwe po prostu wymaga więcej czasu"... Dan Brown Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Autor1984 11528 #50070 Napisano 12 Września 8 minut temu, tommly napisał(-a): Robi wrażenie, może kiedyś wrócę do XC90, choć ostatnio coraz bardziej XC40 mi się podoba, dziwne to. Na razie u mnie skromne 400Nm. Nowa miękka hybryda - B5 ma jedynie 360Nm, w poprzedniej było ponad 500Nm, ale to diesel był... Więc - sprawa oczywista. 1 "Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marak 8217 #50071 Napisano 12 Września (edytowane) Fajnie mają ..... 2025 IS 500 F SPORT Performance Luxury Sedan | Lexus.com Edytowane 12 Września przez Marak 5 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lincoln Six Echo 73073 #50072 Napisano 12 Września 1 WARTO POMAGAĆ: https://www.siepomaga.pl Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mario1971 68178 #50073 Napisano 13 Września Na autobanie przy 140km/h spala ok.5,5l na 100km. Na drogach wewnętrznych z ograniczeniem do 90-tki plus przejazdy przez miasteczka 50-tką potrafi zejść poniżej 4l/100km. 5 To jest moje zdanie i ja je całkowicie popieram. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Autor1984 11528 #50074 Napisano 13 Września (edytowane) 5 minut temu, mario1971 napisał(-a): Na autobanie przy 140km/h spala ok.5,5l na 100km. Na drogach wewnętrznych z ograniczeniem do 90-tki plus przejazdy przez miasteczka 50-tką potrafi zejść poniżej 4l/100km. Mariusz ja coś przeczuwam, że to może być jednak to... Choć nie mam zielonego pojęcia czy będzie gama hybryd. Bo tutaj mamy full EV. Edytowane 13 Września przez Autor1984 0 "Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
beniowski 8563 #50075 Napisano 13 Września (edytowane) Obejrzałem sobie ten filmik. Mam pytanie do posiadaczy cudów niemieckiej motoryzacji (bo to chyba Mercedesy czy BMW w tym przodują). Czy owo oświetlenie wnętrza was nie wkurza? Przecież te auta świecą się w środku jak dyskoteka w Wąchocku w latach 90-tych. Wygląda to strasznie odpustowo i tandetnie. Dodatkowo, czy to nie przeszkadza podczas jazdy? Czy auto mieniące się wszystkimi kolorami tęczy nie męczy kierowcy podczas jazdy? Pewnie da się to wyłączyć, ale po jaką cholerę oni to instalują? Edytowane 13 Września przez beniowski 4 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach