parigot 1 #6926 Napisano 1 Lutego 2012 (edytowane) Ja wielkich wymagań nie mam, ale minimum komfortu sobie cenie - oto mój pożeracz przestrzeni: 5-cio osobowy, bagażnik w słusznym wymiarze bo i 3 rowery wchodzą w całości, deski, walizki, namioty... Napęd na słuszna os, silnik diesel ale za to V6. Edytowane 1 Lutego 2012 przez parigot 0 Parisien - tête de chien! - Parigot - tête de veau! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wieszjak 0 #6927 Napisano 2 Lutego 2012 a ja śmigam ostatnio hondą civic niestety tylko 1,4 ale jestem bardzo zadowolony z autka:D 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
QuadrifoglioVerde 3874 #6928 Napisano 2 Lutego 2012 a ja śmigam ostatnio hondą civic niestety tylko 1,4 ale jestem bardzo zadowolony z autka:D Nie znam niezadowolonych posiadaczy Civica 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wieszjak 0 #6929 Napisano 2 Lutego 2012 i powiem więcej nigdy nie kupię już niemieckiego auta tylko japonia 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Darecki 396 #6930 Napisano 2 Lutego 2012 Ile masz lat? i które to twoje auto jest z kolei 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
spartan 0 #6931 Napisano 3 Lutego 2012 i powiem więcej nigdy nie kupię już niemieckiego auta tylko japonia Taa, ile razy juz to slyszalem 0 A gdyby tu było nagle przedszkole w przyszłości?! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Hendrix89 0 #6932 Napisano 3 Lutego 2012 To od razu pytanie, jak długo go masz, która generacja Chociaż mój ojciec miał Civica 1996 rok przez 10 lat. Później zamienił na wypasionego Passata, a ciągle mówi, że chętnie by do tego Civica wrócił, bo tak się ten Passat psuje. U mnie w Astrze też masa różnych usterek mniejszych i większych, a w Hondzie przez tyle lat mało co się działo. Z tym, że to też było stosunkowo proste auto, do tych obecnych 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lawnowerman 927 #6933 Napisano 3 Lutego 2012 . Z tym, że to też było stosunkowo proste auto, do tych obecnych Jak na swoje czasy było normalne.Nie możesz porównywać auta sprzed 10-15 lat do tych obecnych 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
spartan 0 #6934 Napisano 3 Lutego 2012 (edytowane) Mialem avensisa 2000r, 1.8 vvti, automat, 150tys przebiegu, w srodku cichutko, zadnego trzeszczenia, chrobotania, cykania, nic, null. Ale olej zlopal jak ruski wodke. Generalnie japonczyki to dobre auta, ale ja bynajmniej z ciekawosci lubie zmienic na cos innego Edytowane 3 Lutego 2012 przez spartan 0 A gdyby tu było nagle przedszkole w przyszłości?! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gniewko 115 #6935 Napisano 3 Lutego 2012 i powiem więcej nigdy nie kupię już niemieckiego auta tylko japonia 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seiken 86 #6936 Napisano 3 Lutego 2012 (edytowane) Taa, ile razy juz to slyszalemJa tam tez nie kupię miałem 5 Japońskich Civica , Carine E ,Rav4 ,Mazde 626,Galanta, kazdym przejechałem min 100 tys Cariną 212tys do póki jakis oszołom z predkoscią 120 kmh mi w dupe nie wjechał auto kasacja ja nie miałem nawet zadrapania,japońce wszystkie były bezawaryjneFordy - Escorta i Mondeo - Escort ropniak 1.8 był cacy Mondeo nigdy wiecej....Peugeoty 405 ,406 2.2 TD12V i teraz mam 307 SW 1.6 HDI wbrew obiegowej opinii nie narzekam wszystkie dobrze sie sprawowały / "jedynie" W 406 pękł pasek rozrządu po przejechaniu 8 tysi od wymiany , wada paska a w 405 czesto padały końcówki drążków/w 307 SW wymieniłem po 150 tysiach uszczelniacze na wtryskach jeden przeciekał wymieniłem wszystkie koszt 180 zet-a no i wywaliłem FAP maluchów tez było 3 ale to głęboka historiaPomijam 7-8 samochodów które miała moja żonateraz ma Clio - hehe własnie tydzień temu poszedł uszczelniacz na wale olej cały wyciekł , wymiana uszczelniacza + uszczelniacz na rozrzadzie +oleje i filtry 350 zet - ale awaria sie stała po przejechaniu 170tys a tak to drobnostki eksplatacyjne Edytowane 3 Lutego 2012 przez seiken 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mairo 2 #6937 Napisano 6 Lutego 2012 Jakieś opinie na temat Civica 2.2D 2008r.? Do listopada 2007 do września 2011 roku pomykałem Civic-em 5d co prawda z silnikiem 1.8 w wersji SPORT i złego słowa nie dam powiedzieć o tym aucie do wad zaliczyłbym twarde zawieszenie i 17" koła (na zimę miałem 16" i komfort jazdy był zdecydowanie lepszy bez odczuwalnego pogorszenia wł. jezdnych 225/45R17 vs 205/55R16) oraz trzeba się przyzwyczaić do rożnych trzasków i pisków, plastiki się trochę rysują ale da się z tym żyć. Szybkę osłaniającą zegary można wypolerować bo rysuje się od samego patrzenia straci co prawda warstwę antyrefleksyjną ale nie będzie miała rys. Do zalet natomiast zaliczyłbym: spalanie (miasto i korki 9,5-10 litra za to na trasie można zejść do 5,5 na 100km) bagażnik (największy w klasie compact) składane/podnoszone tylne fotele pozycję za kierownicą - siedzi się ciut wyżej niż u konkurencji bezobsługowość silnika i innych komponentów mechanicznych i elektrycznych ilość miejsca z tyłu - tam jest naprawdę przestronnie łatwość zajmowania miejsc tylnych co przekłada się na łatwość wkładania i wyciągania dzieciaka z fotelika wygląd w środku jak i na zewnątrz, a jak dokupisz akcesoryjny grill a'la TypeR (za 550 w ASO) to wygląda kozak Teraz jeżdżę Accordem 8gen z 2.0 pod maską w wersji Elegance no i co mogę powiedzieć - ciszej, przyjemniej z większą klasą Wg mnie 1.8 w tych czasach to lepsza opcja 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pajak80 25 #6938 Napisano 7 Lutego 2012 A My tłuczemy Koreańca z żenią. 3 rok z Hyundaiem I20 i bardzo pozytywnie,przebieg 50 tyś. i rośnie bezusterkowo. Spalanie naprawdę satysfakcjonujące chociaż nic nie przebije Lupo 3L które miałem za czasów kawalerskich ... 0 "Pies jest jedyną istotą na świecie , która bardziej kocha Ciebie niż samego siebie"./J. Billings / Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karczochrulez 2 #6939 Napisano 8 Lutego 2012 Nie ma co się podniecać albo japońskie albo niemieckieBTW to kto w końcu wygrał II Wojnę? 0 Budziki zamordowały miliardy snów. Dlaczego więc chodzą bezkarnie??? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sirtom 0 #6940 Napisano 8 Lutego 2012 A moja zabaweczka czeka na pierwszy dzień wiosny 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
freddiemercury 0 #6941 Napisano 8 Lutego 2012 sirtom...super auto z klimatem, coraz mniej takich na naszych drogach 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sirtom 0 #6942 Napisano 8 Lutego 2012 sirtom...super auto z klimatem, coraz mniej takich na naszych drogach Dziękuję bardzo lubię tym jeździć choć tylko weekendowo w pogodne dni 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
freddiemercury 0 #6943 Napisano 8 Lutego 2012 (edytowane) a u mnie 16 letnia już Daewoo Nexia...do zeszłego roku spisywała się bez większych zarzutów, ale pod koniec roku 2011 i teraz w 2012 zaczęły się częste i małe awarie, bardzo denerwujące (trzy wycieki na przewodach paliwowych, przegub do wymiany- co oba wymieniłem to po dwóch miesiącach znów jeden stuka, końcówka drążka kierowniczego, uszczelka zaworów itd...) chyba już nadszedł kres jej dni, bo chyba nie ma sensu, musiałbym włożyć teraz z 500-600 zeta pewnie a auto nie jest dużo warte...szkoda bo silnik nie do zajechania przy przebiegu prawie 200 tys.km... trudno trzeba będzie opchnąć komu za parę stówek i pomyśleć o czymś nowszym Edytowane 8 Lutego 2012 przez freddiemercury 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ded 1 #6944 Napisano 11 Lutego 2012 Zastanawiam sie ktore auto z klasy premium byloby najtansze w serwisie i najmniej klopotliwe? Mysle nad BMW e65 745i oraz Mercedesem w220 500. Audi jest strasznie paliwozerne wiec odrzucam. Moze cos z japoncow? Ma byc ponad 5m, silnik powyzej 300km i komfort na wysokim poziomie. Beemke dostane za 60 tys, merca z racji wieku taniej. Zdaje sobie sprawe, ze to auta drogie w serwisie ale chce dokonac optymalnego wyboru. 0 Obecnie na nadgarstku Orient Star SDK05003W0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Boogie 246 #6945 Napisano 11 Lutego 2012 e65 745i tylko od 2003 roku, po lifcie elektroniki.Ogólnie auto ma złe opinie jeśli chodzi o elektronike, statek kosmiczny na kołach, przerażająca ilość systemów sterowańetc.Znany problem z rurką wody przez blok silnika, naprawa ok. 13 tys PLN, ale ponoć w części aut problem nie wystepuje...Wnętrze katastrofalnie złej jakości, ciężko nawet to opisać... pół środka zrobione ze srebrnego plastiku charakterystycznego dla najtańszej produkcji elektronicznej, łuszczy się, obłazi etc.Czeste problemy z przekładnią kierowniczą, skrzynia też nie jest bez grzechu, dzwoniący układ wydechowy. Technika ogólnie raczej dostateczny z minusem.Prowadzenie e65 z DynamicDrive rewelacyjne, Mercedes jest lata świetlne w tyle.745i jeździ jak 540i e34 lub e39, czyli bardzo porządnie. S500 środek doskonały, przy e65 technologicznie to dekada do tyłu, nawet w wersji poliftowej z szerokim ekranem, oczywiście z pominieciem jakości materiałów wnętrza które Merc ma doskonałe...Skrzynia 5b pancerna, silnik bez jakichś wad, szkoda ze tylko 306KM i skrzynia go jeszcze spowalaniaProwadzenie jak gumowiec, ale MB tak ma.Częśto spotykana korozja w różnych miejscach..Zawieszenie ABC wytrzymałe, często wymienia sie tylko jedynie "gruszki" - membrane, koszt nieduży. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ded 1 #6946 Napisano 11 Lutego 2012 A widzisz jakas alternatywe dla tych aut? Generalnie prowadzenie BMW zawsze do mnie przemawialo, ale biorac pod uwage szanse na to, ze po pol roku bede z mechanikiami po imieniu troche odstrasza. Licze sie z tym ze auto uzywane tego segmentu bedzie kosztowne, ale nie chcialbym zeby klopoty przycmily radoche z posiadania. 0 Obecnie na nadgarstku Orient Star SDK05003W0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mikołaj N 388 #6947 Napisano 11 Lutego 2012 e65 745i tylko od 2003 roku, po lifcie elektroniki. Z tego co wiem to ostatencznie elektronika się poprawiłą od 2005r, pod sam koniec. Wtedy poprowadzono światłowody w tym aucie. Co do prowadzenia S500 to się nie zgodzę, że jest gumiasty. A nawet jeżeli, to nie bardziej niż 745. W każdym z nich można usztywnić zawiechę, bo oba miały w serii pneumat (BMW chyba tylko na tylniej osi). Osobiście jeździłem sporo 760i mojego szefa. Miał go 4 lata i nigdy nic mu nie padło z elektroniki. Do mnie stylem bardziej przemawia Mercedes S. Wygląda teraz równie dobrze, jak kilka lat temu. BMW już się wizualnie zestarzało... Ładniej się prezentują siódemki z połowy lat 90' 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KrisJR 4 #6948 Napisano 11 Lutego 2012 (edytowane) Od 2004 przez nieco ponad 2 lata jeździłem e65 tyle że z v12. Przejechałem ~ 130k bez większych problemów z mechaniką i tu obsługa ograniczała się do bieżącego odstawiania auta do serwisu, jedynym problemem jaki pamiętam była skrzynia z fabryczną wadą która padła po 600km. Co do wnętrza, w porównaniu do a8/s-klasse rzeczywiście skóra jest subiektywnie gorszej jakości ( szczególnie na bokach foteli) ale odstawiając samochód do salonu nadal wyglądało dobrze, najbardziej widocznym śladem były zagniecenia na skórze fotela kierowcy znacznie bardziej widoczne w stosunku do innych samochodów jakie użytkowałem ( 80-90% czasu jeździłem sam i zużycie skóry było łatwo widoczne), problemow z "pół środka zrobione ze srebrnego plastiku charakterystycznego dla najtańszej produkcji elektronicznej, łuszczy się, obłazi etc. nie zauważyłem w swojej ani żadnej innej e65 którymi jeździłem. Polecam jeszcze zerknąć jeszcze na Phaetona, większe szanse znalezienia czegoś mniej zużytego. Szczerze mówiąc radziłbym też pomyśleć nad zejściem w dół o jedną klasę ze względu na niższe koszty serwisowania i szanse na nowszy egzemplarz, o ile już znajdziesz e65 za ~15000€ to przebieg będzie już spory a serwis pogwarancyjny może w kilka napraw pochłonąć cenę zakupu samochodu. Przykład, miesiąc temu w a8 padł mi element quattro samochód ma niecały rok więc sprawa załatwiona w ramach serwisu, z ciekawości zapytałem jednak o koszt tego co zrobiono ~4000CHF. @ Mikołaj Ndziękuję za sprostowanie. Edytowane 11 Lutego 2012 przez KrisJR 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mikołaj N 388 #6949 Napisano 11 Lutego 2012 W12? To nie Audi/VW 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
QuadrifoglioVerde 3874 #6950 Napisano 11 Lutego 2012 (edytowane) ehh wy tylko Bejemwu Audi i Bejemwu i Audi...co Ci Niemcy zrobili z głowami Polaków Nic o Lancii, Maserati, Bentleyu, Rollsie...o Lexusie też jak na lekarstwo. temat chyba powienien zmienić nazwe na '' Pogadajmy o samochodach pod warunkiem, że sa Niemieckie " Edytowane 11 Lutego 2012 przez marcomartin 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach