Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

Nie myślałem ze ktoś bedzie wiedzial :)


Beware the fury of a patient man.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bo ja się znam hehehe :P

 

Miałem kiedyś takie cuś:

 

1966%20Buick%20Skylark%202-door%20Sedan.

Edytowane przez kiniol

Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie…

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

:D

 

Kurcze, fajne kiedys te samochody robili, teraz wiekszosc taka bezplciowa

Edytowane przez irekm

Beware the fury of a patient man.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mój wujek miał kiedyś Forda Taunusa on zawsze mi się z mustangiem kojarzył - kto wie może kiedyś 

post-68206-0-68749000-1453409494_thumb.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podobnie mustangowaty  :)  fajne wozy 

Opel manta - wiedziałem ale dla pewności kliknąłem w google

Edytowane przez Paweł Bury.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poczytajcie sobie chłopaki Classic auto, w ostatnim numerze jest piękny Mustang GT390, taki jak w "Bullicie"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jaki?Jak to jeździ?Ile kosztuje?

500 Abarth :) za***rdala nie jeździ. Za 100 tys masz wersje competizione 180km z turbo garett1442. Masakra. Wielkie hamulce, cywilne kubły Sabely i wydech rekord monza. Ja mam wersje turismo. Miał 160 km ale turbo dalem to od competizione plus strojenie i wypluł ostatnio 233km. Poza tym to najtrwalszy silnik fiata jeszcze bez multiair, zwykły tjet. Niemniej jeżeli masz czas na hobby to polecam kupic wersje custom ze 135km i go samodzielnie zmodowac. Wyjdzie taniej i mocniej ;) Z drugiej strony seryjne Competizione zawsze będzie w cenie. Ono ma tez w standardzie zawieszenie Koni FSD.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Piękne te fury <3 . Kiniol szacun za rozkmine modelu :) Coś pięknego to auto. Taunus przepiękny. Nie no się napatrzyłem, myszę coś podziałać w tym kierunku. Co do Sierry, to będąc w Wieliczce widziałem Sierre nieodżałowanego Ś.P. Mariana Bublewicza. Zrobiła na mnie piorunujące wrażenie raz ze względu na stan, dwa ze względu na historię i człowieka. To była jego treningowa Sierra Cosworth z tego co się dowiedziałem.

Edytowane przez Osiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko nie oczekuj od Abartha jakiegokolwiek komfortu.

Mini to przy nim luksusowa limuzyna...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ma komfortowych małych samochodów. Mini jcw to deska tak jak Abarth. Ale na koni fsd nie jest tak zle bo to progres. Ja teraz latam na blisteinie b14 z gwintem i dodatkowo mam regulacje dobicia i miękkości na amortyzatorach. Jak trzeba jest miekko... Względnie ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Różnica w komforcie pomiędzy np Fiestą ST a Abarthem to przepaść.

Co nie znaczy, że Fiesta jest samochodem komfortowym...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jakim Abarthem jeździłeś? Tzn chodzi mi o zawias. Fiesta st nie jedzie. Fiesta st na torze czy na ulicy prowadzi sie jak wóz z węglem. Oczywiście mowie o serii. Niestety jej zawieszenie to nie fokus st i fiesta poddaje sie mocy. Fiesta to tez dużo większe auto od 500. Tu musial byś równać do Punto. Tak jakby spojzec na rynek to chyba nie ma juz tak malych mocnych aut jak a500. Mini urosło jak diabli...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Esseesse to w sumie nic nie znaczy bo nawet kupując pakiet z samymi kolami dostawalo sie naklejkę a zawias mogl być seryjny. Jak będzie okazja to przyjade swoim gdzies na spotkanie. Naprawde nie jest źle. Moja zona na godzien wozi nim dzieci do przedszkola a sama jedzie do pracy i pomimo że wczesniej miała różne auta to ten jej najbardziej odpowiada.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Celuję w coś koło 100

 

Od fiest st, przez polo gti, a na Octie RS ew megane konczac.

A może Alfa? Albo DS?

 

P.s zaproponowałbym SAABa ale już nówki nie uświadczysz

Edytowane przez pepepatryk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Esseesse to w sumie nic nie znaczy bo nawet kupując pakiet z samymi kolami dostawalo sie naklejkę a zawias mogl być seryjny. Jak będzie okazja to przyjade swoim gdzies na spotkanie. Naprawde nie jest źle. Moja zona na godzien wozi nim dzieci do przedszkola a sama jedzie do pracy i pomimo że wczesniej miała różne auta to ten jej najbardziej odpowiada.

 

 

Ja też nie wiem, jaki tam był zawias :)

Wypożyczyłem z ciekawości na jeden dzień we Florencji, żeby sobie pojeździć.

Chętnie obejrzę Twoją sztukę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

500 Abarth :) za***rdala nie jeździ. Za 100 tys masz wersje competizione 180km z turbo garett1442. Masakra. Wielkie hamulce, cywilne kubły Sabely i wydech rekord monza. Ja mam wersje turismo. Miał 160 km ale turbo dalem to od competizione plus strojenie i wypluł ostatnio 233km. Poza tym to najtrwalszy silnik fiata jeszcze bez multiair, zwykły tjet. Niemniej jeżeli masz czas na hobby to polecam kupic wersje custom ze 135km i go samodzielnie zmodowac. Wyjdzie taniej i mocniej ;) Z drugiej strony seryjne Competizione zawsze będzie w cenie. Ono ma tez w standardzie zawieszenie Koni FSD.

Jak sie zbiera twoja 500? Mierzyłeś?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Celuję w coś koło 100

 

Od fiest st, przez polo gti, a na Octie RS ew megane konczac.

przejedź się Golfem GTI (koniecznie z DSG) - polecam jeżeli nie zależy Ci tylko na osiągach ale też na wszechstronności samochodu to moim zdaniem idealne auto,

 

w Gdyni u Plichty mieli R-kę do jazd próbnych


JACEK

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

R-ką chętnie bym się przejechał. Już 230-konny GTI robił dobre wrażenie, brakowało tylko napędu na wszystkie koła. Dodatkowe 70 koni pewnie czyni go już autem prawie wyczynowym.

Ktoś wie co tam siedzi w środku, jeśli chodzi o napęd?

Jak to 4-motion ma się do audikowego quattro? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest to to samo rozwiązanie w R i S3. Poprzednie A4 miało jeszcze Torsena a teraz Haldex. Jeździłem R-ką i doszedłem do wniosku, że GTI jest w zupełności wystarczające. Natomiast napędu na 4- koła bym nie przeceniał. Chyba, że mamy do czynienia z M1

Edytowane przez jacus

JACEK

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Haldexa to rzeczywiście nie ma co przeceniać.

Miałem cztery kolejne auta tylnonapędowe, a teraz quattro. Dla mnie różnicy nie ma tylko na idealnie suchej, równej i czystej nawierzchni. W każdych innych warunkach jest mniejsza lub większa przewaga quattro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem na myśli przedni napęd vs 4x4. Natomiast jeśli mówimy o tylnonapędowym zapewne z mocnym silnikiem (to jest wspomniany przeze mnie przypadek M1) trudno tutaj nie docenić napędu na 4 koła


JACEK

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W takim wypadku różnica jest IMO jeszcze większa. Oczywiście gdy mówimy o mocach powiedzmy powyżej 180 KM.

Przednia oś się wtedy naszarpie jak narowisty koń. Spróbuj ruszyć ostro i efektywnie z mocnym skrętem mając przedni napęd - wszystkie elektroniczne pomoce tylko będą na Ciebie krzyczeć. ;)

Ale fakt, że w samochodzie na co dzień o mocy do ok. 150 KM przedni napęd to optymalne rozwiązanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na codzień jeżdżę autem 230 KM

Jest fajny test na Auto Centrum.pl

Volkswagen Golf GTI vs Volkswagen Golf R

Polecam


JACEK

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.