Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

G, defender, wrangler są ponadczasowe. Dodam to tego nive. Te pierwsze 3 stały się bardziej luksusowe niż robocze, ale niva nadal ''gniotsa nie łamiotsa''.

 

Zamiast Nivy lepiej kupić Suzuki Jimny. Niva gnije na potęgę i ma paliwożerny silnik.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

... kable od żarówek pozamieniane żeby się świeciły przeciw mgielne na stałe zamiast tych okrągłych, i naprawdę fajnie to wyglądało.

I milicja się nie interesowali?


Trzyzegarkowiec. No niestety już jednak ośmio-...

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I milicja się nie interesowali?

Nigdy!

Uwierz mi nie zwrócił byś na to uwagi.

Bo żarówki były orginalne od świateł.

Były tylko podmienione gniazda gdzie siedziały!

 

W orginale świecą się te na górze okrągłe, a przeciw mgielne to te na dole a ja miałem na odwrót.

post-22413-0-18282600-1543940485_thumb.jpeg

Edytowane przez szwed

Zegarkow!!! Ile by nie bylo to i tak jest za malo!!! :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tutaj przy takiej modyfikacji jak ja miałem nie do odróżnienia. :)

Żarówki przeciw mgielne zawsze są mocniejsze od zwykłych i dla tego było by je widać tak jak przy wciśniętym hamulcu a ja miałem je po prostu podmienione czyli wszystko z góry wyjęte i włożone w dolne gniazdo i na odwrót.


Zegarkow!!! Ile by nie bylo to i tak jest za malo!!! :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na przegladzie tez nie zwrocili uwagi?

A skąd oni mają wiedzieć co i jak?!

Czerwone to czerwone czy się mylę?! :P

Jest zwykle światło mijania jest i stop w tym samym i było przeciw mgielne oddzielnie czyli wszystko tak jak powinno być.


Zegarkow!!! Ile by nie bylo to i tak jest za malo!!! :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak jest w przypadku Sorento i zwrócę na to z ciekawości uwagę, ale w przypadku wielu aut z USA bardzo często jadąc za kimś widać z daleka, że jego światła są "jakieś inne". W nocy czy we mgle często najpierw widać dziwne światła, a dopiero później sylwetkę auta wskazującą na model pochodzący zza oceanu.

Mogę się mylić i/lub mieć jakieś starocie w głowie, ale w US m.in. nie ma asymetrycznych świateł z przodu (?) :ph34r:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się.

Plus pomarańczowe obrysówki, czerwone kierunkowskazy i brak tylnego przeciwmgłowego.


Co-Axial

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się.

Plus pomarańczowe obrysówki, czerwone kierunkowskazy i brak tylnego przeciwmgłowego.

Pomarańczowe obrysówki ma też DISCO II fabrycznie i to europejska wersja, nie żadna USA.

Miałem taką rozmowę na przeglądzie, diagnosta do mnie: Panie, to niedopuszczalne ... a ja mu mówię, że skoro samochód jest wyprodukowany w Europie, sprzedany z takim wyposażeniem i konfiguracją w salonie w Europie i ma homologację, to chyba wszystko jest ok i nic zmieniał nie będę na własną rękę :) Podbił przegląd bez gadania.

Edytowane przez tommly

..."Wszys­tko jest możli­we. Niemożli­we po pros­tu wy­maga więcej cza­su"... Dan Brown

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja pisałem o jeździe "za kimś" i światłach z tyłu, ale skoro mowa o światłach z przodu to nie zgadza się Panowie. Jest zupełnie odwrotnie: w USA mają przednie światła symetryczne a u nas asymetryczne (bardziej doświetlają prawe pobocze).

jestem Twoim idolem... :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chyba fanem.....? ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zupełnie odwrotnie niż w USA ;-)


Co-Axial

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aaaa jak tak to spoko ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tam jest wszystko albo większe albo odwrotnie  :D

I nikt ci nie będzie wmawiał, że białe jest białe... :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie do praktyków i znawców tematu.

Chcę wymienić w moim samochodzie opony i mam problem jakie kupić.

Chciałbym kupić opony bardzo miękkie. Zgodnie z instrukcją powinny być zamontowane opony 185/65 R15

Opcjonalnie mogę założyć 195/60 R15 i 195/65 R15 

Opona 195/65 R15 będzie miała nieco większy balon, czy to będzie miało wpływ na jej miękkość? 

No i Waszym zdaniem które (jakiej firmy) w klasie premium są najcichsze i najbardziej miękkie?


Każdy stary człowiek ma swoją historię i powód, dlaczego jest taki, a nie inny. Pomyśl o tym, zanim mnie osądzisz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie do praktyków i znawców tematu.

Chcę wymienić w moim samochodzie opony i mam problem jakie kupić.

Chciałbym kupić opony bardzo miękkie. Zgodnie z instrukcją powinny być zamontowane opony 185/65 R15

Opcjonalnie mogę założyć 195/60 R15 i 195/65 R15 

Opona 195/65 R15 będzie miała nieco większy balon, czy to będzie miało wpływ na jej miękkość? 

No i Waszym zdaniem które (jakiej firmy) w klasie premium są najcichsze i najbardziej miękkie?

Co to znaczy miękkie?

Najbardziej ścieralne czy dające komfort?


 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co to znaczy miękkie?

Najbardziej ścieralne czy dające komfort?

Dające bardzo duży komfort.

 

 

Edit. Szukając widzę że głośność w żadnych nie schodzi poniżej 68 dB. 

Edytowane przez dziadek

Każdy stary człowiek ma swoją historię i powód, dlaczego jest taki, a nie inny. Pomyśl o tym, zanim mnie osądzisz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rodzinne kombi

 

 

Mercedes-AMG E63 S Wagon, niepozorne fajne auto.

 

Poniżej masz podobną sytuację, tylko opel astra w roli głównej.

Trochę mniej rodzinnie i ścigacz trochę słabszy, ale też jest ogień ;)

 

Edytowane przez bartwerk36

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bartwerk36 sleepery są rewelacyjne. Nie rzucają się w oczy i odejście mają. B)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dające bardzo duży komfort.

 

 

Edit. Szukając widzę że głośność w żadnych nie schodzi poniżej 68 dB.

No to jak najwiekszy profil


 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bartwerk36 sleepery są rewelacyjne. Nie rzucają się w oczy i odejście mają. B)

Potwierdzam :) pamiętam jak kupowałem swoje volvo v50 t5, przyjaciel pytał czemu "dziadkowoz" kupuje :) jego mina jak go wsadzilem za kierownice i kazałem depnac - bezcenna :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to jak najwiekszy profil

 

Tak, ale są też mieszanki gum twardsze i bardziej miękkie. Generalnie letnie opony są twardsze, ale wśród tych twardych są też miękkie , generalnie Micheliny zaliczają się do opon miękkich z uwagi na dużą zawartość krzemionek i naturalnego kauczuku, z tego samego powodu są najdroższe ;-)

Ja bym przy naszym obecnym klimacie poszedł w markowe opony uniwersalne.

Niedawno kupiłem do Seata Arona uniwersalne Bridgestone A500 i co prawda na śniegu jeszcze nie testowałem ( bo go nie było ) ale w pozostałych warunkach zachowują się świetnie i są to gumy miękkie. Generalnie komfort oceniam pozytywnie mimo że są to 205/55 R17. Polecam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dające bardzo duży komfort.

 

 

Edit. Szukając widzę że głośność w żadnych nie schodzi poniżej 68 dB. 

Każda nowa opona będzie bardziej miękka od starych. No i wiadomo, że zimowa też będzie miękką mieszanką.

Ja z miękkich miałem Vredestein'a i Uniroyal'a RainSport - typowo deszczowe opony, ale u mnie nawet w zimie w lekkim aucie dawały radę.

Edytowane przez tommly

..."Wszys­tko jest możli­we. Niemożli­we po pros­tu wy­maga więcej cza­su"... Dan Brown

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Drogie opony nie zawsze są najlepsze. Wiem to na swoim przykładzie. Na letnich 20" Pirelli Scorpion przejechałem zaledwie 45 000 km i już są bez bieżnika - do wymiany. W lecie na asfalcie trzymały auto jak trzeba, natomiast jesienią nierozgrzane na mokrej nawierzchni przy tempetaturze 4-6 stopni były tak twarde, że auto na rondzie potrafiło "iść bokiem". Teraz mam założone zimówki także Pirelli Scorpion Winter i tu wszystko chodzi jak należy. Na wiosnę będę kupował letniaki i na pewno nie będzie to marka Pirelli!

 

Wysłane z mojego S9 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez mario1971

To jest moje zdanie i ja je całkowicie popieram.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.