Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
.misha.

Rado D-Star 200

Recommended Posts

Na gorąco kilka fotek do galerii Rado D-Star 200 Chronograph:

 

misha-dstar200-02.jpg

 

misha-dstar200-03.jpg

 

misha-dstar200-04.jpg

 

misha-dstar200-01.jpg

 

misha-dstar200-05.jpg

 

misha-dstar200-06.jpg

 

Edit.

luma:

misha-dstar200-07.jpg

 

Edit2.

 

To jeszcze 3 fotki, na których widać mechanizm, tytanowego motylka i jeszcze jedno poglądowe:

 

misha-dstar200-08.jpg

 

misha-dstar200-09.jpg

 

misha-dstar200-10.jpg

 

Edit3

 

Jeszcze mały detalik, o którym nie każdy wie.

 

Rado ma logo w postaci kotwiczki:

 

misha-dstar200-12.jpg

 

 

..ale nie każdy wie, że ta malutka kotwiczka na tarczy rotuje podobnie do wachnika:

 

misha-dstar200-11.jpg

Edited by .misha.

Share this post


Link to post
Share on other sites

.

Zegarek jest super , bardzo mi sie podoba

 

SS i ceramica a zapiecie z tytanu ?


Beware the fury of a patient man.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Świetne zdjęcia :blink:

1 i 2 wymiata.

Gratuluję , :) niech cieszy oczy właściciela


Za wszystkie niezrozumiałe wpisy.Wszystkich przepraszam.

Uśmiechnijmy się :-))

Share this post


Link to post
Share on other sites

ileż ja miałem podejść do tego zegarka :blink:

gratuluję nabytku i porządnych zdjęć!


kupię doxę sub...zawsze i każdą :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdjęcia wymiatają, szczególnie zdjęcie nr 1, ale i tak przyczepię się zasłoniętej wskazówki godzinowej :P. Gdyby tak 2 minuty wcześniej.


Pozdrawiam, Mirek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gratuluje nowego nabytku - niech cieszy.

 

Do mnie osobiście nie przemawia, ale to mało ważne - Tobie (i nie tylko) się podoba, a to najważniejsze :)

 

Jak wygląda od strony dekla ?

Edited by Michal84

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdjęcie numer 1 super.

Przymierzałem ten zegarek i jakoś do mnie nie trafia ale najważniejsze że cieszy właściciela :)

Niech się nosi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolejne super zdjęcia , zegarek wyglada na nich rewelacyjnie . Dlaczego nie niebieski ? :)

 

Niebieski, w moim przypadku, nie mógłby spełniać roli typowego EDC. W tej formie mimo, że to nurek i w dodatku chrono, może spełniać taką funkcję, pasuje do większości ubrań aż do smart casual. Niebieski za bardzo rzuca się w oczy i nie pasuje do wielu kolorów ubrań.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jednak tej lupki nad data mogłoby nie być.

 

Mogłoby nie być, ale wtedy mniej y się wyróżniał. Dla mnie to był jeden z powodów, dlaczego jako kolejny zakup, wybrałem akurat ten zegarek.

Kolejna fotka, tym razem poświeciłem:

 

misha-dstar200-07.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lupka beee, ale uprzedzenie mam do takowych rozwiązań, więc moje zdanie się nie liczy :P Zegarek konkretny, koperta ma świetne rysy i luma też z pazurem.


Only Fools Do Not Fear The Sea

Share this post


Link to post
Share on other sites

OK to jeszcze 3 fotki i chyba to wszystko.

 

Po pierwsze mechanizm - calibre RC-1, mimo, że ETA na razie montowany tylko w tym zegarku. Z ciekawostek, datę zmienia się pinem na godzinie 10. Nie zrobię lepszych fotek, bo nie chce mi się zdejmować bransoletki:

 

misha-dstar200-08.jpg

 

 

Zegarek jest super , bardzo mi sie podoba

 

SS i ceramica a zapiecie z tytanu ?

 

No właśnie tak B) . Dodatkowe zdjęcie:

 

misha-dstar200-09.jpg

 

i na koniec jeszcze jedno ogólne spojrzenie na zegarek:

 

misha-dstar200-10.jpg

 

:rolleyes:

Edited by .misha.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wg. mnie bez tej lupki nic by nie stracił , nadal byłby świetnym zegarkiem . Zdjęcia rewelacyjne.


Deus Dona Me Vi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misha, piękne zdjęcia. Tym razem wskazówki ustawiłeś katalogowo ;)

P.s. Ten zabytkowy aparat fotograficzny też świetny.


Pozdrawiam, Mirek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Similar Content

    • By Enkil
      Temat dotyczy cenionego przez kolekcjonerów radzieckiego chronografu kaliber 3017 czyli Strela i jej kolejne warianty. Postanowiłem o tym napisać ze względu na powszechnie panującą opinię iż Rosjanie, podobnie jak potem Chińczycy, bezczelnie skopiowali szwajcarski mechanizm i produkowali zegarki nie posiadając żadnej umowy z pierwotnym twórcą werku, czyli firmą Venus.
       
      Firma Venus została założona w 1923 r. w Moutier w kantonie Bern w Szwajcarii, chociaż niektóre źródła sugerują, że nazwa ta była używana w zegarkach wyprodukowanych w La-Chaux-de-Fonds już w 1902 r. przez Paula Arthura Schwarza i Olgę Etienne-Schwarz. Venus, która poza produkcją zegarków pod własnym logo zajmowała się wytwarzaniem i sprzedażą mechanizmów zegarkowych dla innych marek miała w swej historii kilku właścicieli. Jedna ze zmian właścicielskich nastąpiła w 1928r. gdy problemy finansowe sprawiły, iż La Fabrique Venus został przejęty przez Ébauches S. A. Pod marką Ébauches S.A. koncern Venus nadal wytwarzał i rozwijał mechanizmy zegarkowe. W 1933 r. opatentowano kaliber chronografu 103. Mechanizm ten miał być pierwszym z długiej linii mechanizmów chronografów Venus, przy czym skoncentrowano się na dalszych modernizacjach wprowadzając w 1938 roku na rynek kaliber 150. Venus Cal. 150 to seria 13 podtypów chronografów z kołem kolumnowym. Zawierają subtarcze na godz. 3-9 lub 3-6-9, z małymi sekundami na 9:00 i 30-minutowym licznikiem na 3:00. Większość wersji ma 12-godzinny licznik chronografu na 6:00, a wiele z nich ma wskaźnik daty lub pełny kalendarz na 12:00. W początku lat czterdziestych na bazie Cal. 150 stworzono rodzinę chronografów cal. 175. W 1940 roku Breitling opatentował swój pierwszy model Chronomat z obrotowym bezelem. Zegarek wprowadzono do sprzedaży w 1941r. i był wyposażony w mechanizm Venus 175, mechanizm przeszedł lekką modernizację w 1949r.  

      W latach pięćdziesiątych koncern ponownie borykał się z problemami w budżecie, postanowiono sprzedać przestarzałą linię calibru 150. Z ofertą wystąpili Sowieci, którzy wykupili sprzęt produkcyjny, wraz z odpowiednimi rysunkami i wszystkimi szczegółami technologicznymi oraz z pakietem części startowych do rozpoczęcia produkcji i dalszych wdrożeń. Cała linia produkcyjna używana do wytwarzania modelu Venus 150/152 została sprowadzona ze Szwajcarii do Związku Radzieckiego. Jednocześnie zawarto "umowę", mówiąca iż Szwajcarzy nie sprzedadzą tych rozwiązań żadnemu innemu krajowi demokracji ludowej. Chodziło głównie o NRD i Czechosłowację.
      W roku 1960 Venus zaprzestał produkcji calibru 175. W szwajcarii istniało w tych latach trzech konkurujących producentów mechanizmów chronografów: Lemania, Valjoux i Venus. Konkurencja w tej przestrzeni była zacięta i Venus potrzebowała pieniędzy na rozwój nowych mechanizmów, w związku z czym złożono ofertę sprzedaży całej linii calibru 175 wraz z dokumentacją i maszynami. Najpierw zwrócono się z ofertą do swego ostatniego partnera w interesach – czyli do Związku Radzieckiego - jednak Sowieci mieli już swój chronograf Strela (powstały po zmodernizowaniu zakupionego Venus Cal.150), co oznaczało, że nie byli zainteresowani, natomiast swoje zainteresowanie wyrazili Chińczycy - maszyny i dokumentacja została sprzedana dla Tianjin Watch Company w Chinach. Transakcja ta stała się podwaliną dla powstania rodziny zegarków Sea-Gull ST19, wprowadzonej na rynek w 1963 roku.

      Poniżej wojskowy chronograf ST3

      Wróćmy jednak do tematu, ponieważ artykuł nie jest o marce Breitling czy Sea-Gull, lecz o Poliocie. W tym miejscu nie omieszkam pochwalić się swoim egzemplarzem, który jest niewątpliwie perełką w mojej nader skromnej kolekcji, i który nawet czasem zakładam – przy specjalnej okazji.

      Mechanizm Venus

      Mechanizm Strela

      Po zakupie linii montażowej przystąpiono do prac nad własnym chronografem z przeznaczeniem wojskowym. Pierwsze radzieckie chronografy nazwano „Strela” - strzała, i wyposażono w mechanizm, któremu nadano kaliber 3017. Mechanizm 3017 jest wyjątkowy, radziecki Chasprom zdołał stworzyć mechanizm wysokiej jakości, na 19 kamieniach zamiast 17, jak w zakupionym Venus. Również zmodernizowano licznik minut chronografu, wskazówka sub-tarczy obsługiwała podziałkę 45-cio minutową, a nie 30-sto jak w przypadku Venus. Na tarczy tego zegarka znajdowały się dwie subtarcze – stały sekundnik i wskaźnik minut chronografu, a także środkowa wskazówka sekundowa chronografu. Koperta była chromowana. Poniżej jeden z pierwszych modeli.  

      Pierwszy model 3017 został wyprodukowany w Pierwszej Moskiewskiej Fabrykce Zegarków po raz pierwszy w 1959 roku i był produkowany do 1979 roku, a więc równo 20 lat – w tym czasie powstało 100 000 zegarków z mechanizmem 3017. Początkowo był dostępny wyłącznie dla oficerów sił powietrznych, a także niektórych wyższych urzędników. We wczesnych latach swojej historii chronografy Streli były używane w armii radzieckiej, a było to spowodowane rosnącym zapotrzebowaniem na wyjątkową dokładność pomiaru czasu, zarówno na ziemi, jak i w powietrzu. To właśnie w Streli Aleksiej Leonow wyszedł w otwartą przestrzeń kosmiczną, jego spacer na zewnątrz statku trwał 12 minut 9 sekund, na rękawie skafandra był zamocowany zegarek Strela cal. 3017 - jest to więc pierwszy zegarek, który znalazł się w otwartym kosmosie. Poniżej zdjęcie Streli Leonowa.

      W 1964 r. na fali dumy z radzieckich osiągnięć w kosmonautyce nazwę fabryki zmieniono na „Poljot” - Lot. Projekt oryginalnego rosyjskiego chronografu przeszedł pewne zmiany w całej swojej historii. Strela stała się dostępna w wielu różnych modelach i wzorach, różnych funkcjach i tarczach. Te odmiany modeli zostały również wydane pod różnymi nazwami. Początkowo chronografy tej marki zostały wydane wyłącznie z cyrylicą na tarczy. Nieco później, na początku lat siedemdziesiątych, model ten pojawił się pod nazwą „Полёт” , a także z łacińskim napisem na tarczy„Poliot” . To wtedy chronografy Streli stały się dostępne dla szerszego kręgu użytkowników, w szczególności członków partii, pracowników kolei radzieckiej, naukowców - Strele nosili piloci, astronauci, „wybitne postacie partii i rządu”. Pod koniec lat siedemdziesiątych wydano modele pod marką „Sekonda”. To właśnie te modele pojawiły się na wolnym rynku i prawie każdy mógł je kupić. Na koniec 1979 r. łączna liczba chronografów Streli wydanych pod nazwą Strela, Полёт, Poliot, Sekonda (eksport), a także w postaci zegarków kieszonkowych „Mołnia” produkowanych przez Czelabińską Fabrykę Zegarków, osiągnęła 100 000 sztuk.
      Poniżej znana większości kolekcjonerów radzieckich czasomierzy tablica przedstawiająca wydane modele, numery seryjne i lata w których były produkowane zegarki cal. 3017

      Wersja z Drugiej Moskiewskiej Fabryki Zegarków

      Różne wersje z Pierwszej Moskiewskiej Fabryki Zegarków - oczywiście nie wszystkie.





      Fabryka Молния - Czelabińsk. 

      W 1974 r. ZSRR zakupił w Szwajcarii sprzęt do produkcji nowego chronografu opartego na mechanizmie Valjoux 7734. Nowy kaliber miał numer 3133 i został zainstalowany w chronografie Okean, który ponownie był przeznaczony wyłącznie na potrzeby wojska, tym razem dla oficerów marynarki wojennej. Zegarek miał 30-minutowy licznik i był produkowany w masywnej kopercie ze stali nierdzewnej. W pełni autentyczny „Okean” jest niezwykle rzadki i jest przedmiotem polowania wielu kolekcjonerów. Oprócz tarczy (która jest teraz z powodzeniem kopiowana w Chinach), wyróżniającą cechą „Okeana” jest dekielek, który sam w sobie jest teraz unikatem.


      W 1979 roku, po wprowadzeniu nowego chronografu Poliota kaliber 3133, model 3017 został wycofany. To był koniec wielkiej i heroicznej historii zegarków, które kilkakrotnie podróżowały w kosmos. Nieco później na mechanizmie 3133 uruchomiono produkcję zegarków „штурманские” - „Szturmańskie” (Nawigatorski) dla lotniczych sił powietrznych ZSRR , jako zamiennik chronografu Strela, którego produkcję zakończono. Te zegarki również zostały wyprodukowane dla wojska i nie trafiły do sprzedaży. Na dekielku widniał emblemat Sił Powietrznych i napis „штурманские”.

      Na poniższym zdjęciu mechanizm nie jest właściwy, produkcja tego modelu zakończyła się wraz z latami 1987, natomiast tu widzimy datę 1988.

      Z czasem również one trafiły do sprzedaży w wersjach cywilnych i pod różnymi nazwami, jednak w odróżnieniu od wojskowych - cywilne miały chromowane koperty a nie stalowe.

      Powstało także wiele reedycji radzieckich chronografów zarówno Okean, czy Szturmański, jak również Strela, lecz Strela była już wyposażona w mechanizm 3133.


      Tu na werku Seiko

       
      Oczywiście na rynku są także dostępne, w wielu wariantach, wszystkie powyższe modele; a raczej ich kopie, w wydaniu chińskim, ale ich fotografii już nie będę zamieszczał.
      Za konsultację i nakierowanie na temat dziękuję koledze Alamo z Forum C.W. oraz koledze Voli z forum KMZiZ 
       
      Ponizej inne źródła informacji.
      https://moneyinc.com/the-history-and-evolution-of-the-breitling-chronomat/ https://kaminskyblog.com/2017/09/12/seagull-st19-chronograph-movement-review-brief-history/ https://thewatchforum.co.uk/index.php?/topic/118064-venus-watches-an-enigmatic-history/ https://reference.grail-watch.com/family/venus-175/ https://www.liveinternet.ru/users/bismark667/post406800603 https://pikabu.ru/story/polet_i_strela__khronografyi_iz_sssr_6234983 https://watch-wiki.org/index.php?title=Poljot_-_Erste_Moskauer_Uhrenfabrik https://whale-roma.livejournal.com/11558.html https://www.drive2.ru/b/2942710/ https://www.kommersant.ru/doc/1620938 https://imidge.com.ua/celeb-clock/chasy-alekseya-leonova/ https://life.ru/p/1004220 https://www.watch-wiki.net/index.php?title=Venus
    • By ArturVonHycl
      Twórcą marki COMET jest Amerykanin Bhavin Patel To jego pierwszy projekt zegarka, wcześniej pracował dla "Wielkiej trójki" motoryzacyjnej z Detroit gdzie jako product engineer przez ponad 9 lat odpowiadał ze projektowanie częsci, tworzenie rysunków projektowych oraz modeli 3D. Wiedząc to nie będzie pewnie wiekim zaskoczeniem, że sam odpowiada za projekt COMET Chronograph. Co nie jest standardem przy kampaniach Kickstarter producent zanim uruchomił Pre Order wyprodukował sporą ilość sampli które trafiły do recenzji zatem mamy szanse, zanim dokonamy zakupu zapoznać się z finalnym produktem a nie jego renderami. Zegarek od wczoraj dostępny jest w Pre Order na KS z blisko 40% realizacji co daję szansę na realizacje projektu. Ispiracją dla COMET były chronografy Pierce oraz Jaeger LeCoultre z lat 40 co bardzo wyraźnie widać w kształcie koperty, wskazówek czy wypukłym szkle. Moja testowa sztuka to sampel w związku z czym otrzymałem ją bez pudełka, w finalnej wersji dostępne będą dwa do wybrou. Po otwarciu paczki największe wrażenie robi tarcza, widać że producent przyłożył do tego bardzo dużo uwagi, jak sam napisał na stronie, tarcza kosztowała więcej niż koperta i pasek od Horween. Tarcza: Do wyboru mamy 10 – tak 10 kolorów, każda wersja wykonana z zaskakującą jakością i ilością elementów jak na zegarek w tym budżecie. Samo nanoszenie farby skłąda się z 14 etapów. Taka ilość procesów wiąże się z dużym ryzykiem błędów stąd ponad 25% odrzutów podczas inspekcji.    Koperta: Wykonana ze stali 316L uniwersalna wielkośc 41.5mm, w całości szczokowana, uzupełniona o polerowaną lunete. W większości wypełniona przez tarczę dzieki czemu zegarek wygląda zdecydowanie na większy. Wodoszczelność 5 ATM Szerokość paska 22mm a L2L wynosi 48.5   Dekiel: Zakręcany, wykończony szczotkowo z centralnie umieszczonym grawerem COMET Chronograph   Szkło: Wypukłe mineralne K1 Double Domed z wewnętrzną powłoką antyrefleksową oraz zewnętrzną Sapphire.   Mechanizm: Kwarcowa Miyota 6S11, jak producent podaje na stronie wybrana z powodu specyficznego rozłożenia subtarcz chrono odpowiadających projektowi tarczy.   Pasek: Mięki z lekkim wypełnieniem, dobrze układający się na nadgarstku. Z teleskopami z szybką zmianą paska. Wykonany przez Haroween, firme produkującą wyroby ze skóry od ponad 100 lat. Paski od Haroweena kosztują od 75$ w zwyż.   Podsumowanie Muszę przyznać że zegarek sprawił mi sporo frajdy. Testowałem go trochę ponad tydzień, w tym czasie miałem możliwość oglądania go w różnych warunkach, bez względu na światło tarcza cały czas przyciągała wzrok. Dobrze układa się na nadgarstku, koronka umieszczona jest tak że nie wbija się w ręke. COMET to zdecydowanie fajna propozycja w bardzo przystępnym budżecie, to co zachęca mnie do zakupu to dobre wykonanie oraz mnogość dostępnych wersji kolorów. Od klasycznej znanej nam z zegarków vintage czerni po zwariowane połączenie niebieskiego z żółtym i czerwonym. Testowa sztuka to miks mięty oraz kołowego szczotkowania co daje bardzo fajny efekt i powoduje że zegarek wygląda bardzo żywo i super gra ze światłem. Wykonany z duża starannością, nie bez wad, brakuje mi lumy na indeksach za to reszta zegarka zdecydowanie to rekompensuje. Na wielki plus zasługuje fakt zaprojektownia wszystkich elementów zegarka pod ten model, jedynym "gotowcem" zastosowanym w zegarku jest mechanizm. Nie jest to standardem w świecie Micro Wszystkie pozostałe wersje kolorystyczne oraz możliwość zakupu w Pre Order możecie dokonać bezpośrednio na KS https://www.kickstarter.com/projects/comet-chronograph/comet-chronograph Cena: Pierwsze 100 szt w SUPER EARLY BIRD to koszt ok 800zł (199$) kolejne sztuki to 229$ a regularna cena wynosić będzie 299$.  










    • By cordi7
      Witam wszystkich,
       
      Potrzebuje inspiracji / pomocy w wyborze, ma byc cos w stylu (niekoniecznie homage) Rolex Oyster Perpetual / Tudor Black Bay 36.
      Tak sobie mysle, ze przydalby mi sie fajny EDC w meskim rozmiarze (39 mm i mniej :P), w rozsadnych pieniadzach, ktorego mi nie zal.
       
      Typ zegarka: EDC, ma przejsc ze smart casual wiec nie moze byc field watch
      Rozmiar: 36 - 39 mm, max absolutny 40 mm
      Budzet: powiedzmy do 2.000 PLN
      (tak jak pisalem wczesniej ma byc nie zal go targac)
      Pasek: bransoleta (koniecznie)
      Szklo: szafir (jak mowilem mam zamiar go nie oszczedzac)
       
      Na co patrze:
      Hamtun Nanok
      za: rozmiar (39mm x 11mm) Sellita SW-240 mozliwosc zamowienia utwardzanej powloki luzna inspiracja - dosc oryginalny design ma wyjsc w tym roku wersja w tytanie (waga) day date przeciw: cena (ostatnie sztuki w stali to ze znizka okolo 450 GBP) nie wiadomo kiedy ruszy kampania na wersje tytanowa
        Smiths PRS-25
      za: rozmiar antymagnetyczny (4.800 A/m) Miyota 9039 cena 329 GBP poprawione zapiecie bransolety (mniejsze) przeciw: silna inspiracja Rolexem Rolex 1016 na razie niedostepny, zamowienia ruszaja polowa - koniec maja
        Borealis Adraga
      za: rozmiar Miyota cena (430 USD) przeciw: niedostepny (wyprzedany), tylko sztuki z tynku wtornego silna inspiracja Rolextem Explorerem cena (oplaty od 430 USD)
        Vratislavia Conceptum Architekt V2
      za: design dbalosc VC o szczegoly i jakosc Miyota 9015 przeciw: rozmiar (40mm) proste uszy koperty dostepnosc - do konca maja powiny sie pojawic prototypy
        Tissot Gentleman Powermatic 80
      za: design (silna inspiracja OP) mechanizm (Powermatic 80 na krzemowej sprezynie) jakosc wykonania przeciw: rozmiar - 40 mm, w 38 mm bralbym design (silna inspiracja OP) cena - najdrozszy z zestawienia  
      Czy jest cos, co mi umyka i czego nie bralem pod uwage?
       
      Dzieki za podpowiedzi
    • By unite.apbrand
      Witam serdecznie,
       
      Na aukcji olx zakupiłem Japońca Diesel Ironside. Ostatnio była zmiana czasu to przestawiłem zegarek do przodu. Pociągnąłem koronkę na trzecią pozycję trochę za mocno i.....wyciągnąłem koronkę z bolcem, włożyłem ją natychmiast na miejsce, zegarek dalej tykał kilka dni, ale od tego momentu wskazówka sekundnika zaczęła co jakiś czas stawać aż w końcu zatrzymała się. Postanowiłem go otworzyć aby wymienić baterię.
      Po ciężkich próbach udało się, (dekielek chyba się zapiekł nieźle w miejscu),  ale po drodze  kolejny mankament. Wydaje mi się jakby czegoś brakowało, są jakieś dwie cewki a powinny być trzy chyba. (foto poniżej)
       

       
       
       
      Z przodu zegarek posiada trzy małe tarczki (min, hours, second)
       
      Prosiłbym o informacje czy zegarek zalicza się do naprawy?
    • By Mallujemy
      Witam.

      Planuje zakup "uniwersalnego" zegarka na co dzień za maksymalnie 5000zł.

      Styl bardziej sportowy niż elegancki. (jeasny,dresy, polo, czasami sweterki itd. -do koszul/garnituru mam jakiegoś Tissota)

      Wymagania: (pogrubione must be)

      -średnica 41-44 mm ( 18 cm obwodu nadgarstka)

      -datownik (koniecznie bez nazwy dnia tygodnia)

      -stalowa bransoleta

      -oznaczenia minutowe (min co 15min)

      -fajnie gdyby było oznaczenie godziny ( przynajmniej godz. 12)

      -ciemna tarcza

      -szafirowe szkło

      -żadnych dodatkowych tarcz (bez chronografu)

      -wysoka jakość wykonania

      -jeśli będzie to diver to bezel musi być stalowy (niemalowany) lub ceramiczny

      -WR min 100m ( chce w nim pływać)

      - mechanizm automatyczny ( wyj. TH Formula 1)

      Wstępnie wytypowałem 4 zegarki:

       

      Epos 3441 diver wersja czarna - 4000zł



      Podoba mi się wizualnie, obawiam się tylko grubości (14,5mm) i tego że jest może zbyt sportowy.

       

      Epos 3401 czarny na bransolecie- 4000zł



      Z wyglądu tak troszkę przypomina mój ideał czyli Omegę Aqua Terra       ale jest trochę zbyt elegancki

       

      Victorinox Airboss 241508 - 3000zł



      Nie jestem fanem pilotów ale ten zegarek ma w sobie to coś.. jest brzydki że aż ładny. Niestety bardzo mało wiadomości można o nim przeczytać.

       

      Tag Heuer Formula 1 w kwarcu  - 4000zł /w automacie używany 5000zł



      Wydaję się tak idealny że aż trochę nudny. Czytałem też że jakość wykonania najtańszej linii TG jest taka o.

       

      Czy te zegarki są godne polecenia?

      A może Koledzy mają jakieś inne pomysły?

       

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.