Lawnowerman 927 #14676 Napisano 26 Lipca 2016 i w jakim kierunku zatem poszły Twoje poszukiwania auta ?W zadnymKupilismy to F10 bo cena byla okAle swiadomie z wyboru w zyciu. Wiesz ja jestem zboczony bo przesiadlem sie z W126 na w124 i ciezko to pobic zawieszeniowo chociazby. Imo F10 nie warte tej kasy wolabym chyba Mazde 6 albo E-klase 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Drake 90 #14677 Napisano 27 Lipca 2016 (edytowane) W zadnymKupilismy to F10 bo cena byla okAle swiadomie z wyboru w zyciu.Wiesz ja jestem zboczony bo przesiadlem sie z W126 na w124 i ciezko to pobic zawieszeniowo chociazby.Imo F10 nie warte tej kasy wolabym chyba Mazde 6 albo E-klaseProducenci aut segmentu E Premium pozostawiają w tej chwili klientom tak olbrzymi wybór opcji i indywidualizacji auta , również kilka rodzajów zawieszeń . że każdy powinien być usatysfakcjonowany . Gdybym cofnął się do 2014 roku moim wyborem ponownie byłby ten sam model , silnik i wyposażenie ...... no może zastanowiłbym się nad tym czy ponownie wybrać sztywniejszy zawieszeniowo M-pakiet czy raczej EDC i mieć zmienną siłę tłumienia amortyzatorów w zależności czy chce pojeździć bardziej sportowo czy bardziej komfortowo . Dzisiaj natomiast w 2016 , poszedłbym jeszcze do salonu MB i wypróbował nową E- klasse bo auto także trafia w moje gusta . Edytowane 27 Lipca 2016 przez Drake 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuba-hxc 0 #14678 Napisano 27 Lipca 2016 Szukam Subaru Forestera lub Imprezę w granicach 30 tys zł. Nie ukrywam, że najbardziej chciałbym wersję z turbo, ale wiem że może być różnie Może ktoś z Was, albo znajomi chcą sprzedać? 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
overrange 47 #14679 Napisano 27 Lipca 2016 Przy wyborze nowego samochodu jest tyle marek do wyboru, ze mozna wybierac dokladnie pod swoj gust z czym i jak sie chce 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gustaw6666 324 #14680 Napisano 28 Lipca 2016 Imo F10 nie warte tej kasy wolabym chyba Mazde 6 ...Nie żartuj sobie. Niech Tobie Meches opowie jak w ww Mazdzie sobie pod uszczelki drzwi wkładał plasterki filcu bo już przy 120 kph hałas był wkurzający. Nie ten poziom zupełnie co BMW. Chyba, że niezawodność. 0 Trzyzegarkowiec. No niestety już jednak ośmio-... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Buczo 1933 #14681 Napisano 4 Sierpnia 2016 Zachorowałem na stare Audi A4 B6. Powiedzcie proszę czy robiąc rocznie około 12-15 tys. km pchać się w 1.9 TDI 130 KM? Początkowo szukałem tego silnika, ale teraz przerzuciłem się na 1.8T. A może to w ogóle zły pomysł by kupować Audi z roku 2003-04 i lepiej poszukać czegoś innego w budżecie do 22 tys. zł? Tylko pytanie czego? 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pepepatryk 12080 #14682 Napisano 5 Sierpnia 2016 Zachorowałem na stare Audi A4 B6. Powiedzcie proszę czy robiąc rocznie około 12-15 tys. km pchać się w 1.9 TDI 130 KM? Początkowo szukałem tego silnika, ale teraz przerzuciłem się na 1.8T. A może to w ogóle zły pomysł by kupować Audi z roku 2003-04 i lepiej poszukać czegoś innego w budżecie do 22 tys. zł? Tylko pytanie czego?SAAB No dobra, jako miłośnik tej marki, mogę być nie obiektywny, ale warto poczytać, zobaczyć. Jeśli diesle, to silnik 1.9 ( świetna produkcja Fiata ), 2.2 raczej bym odradzał. Z benzynami też nie będzie większych problemów, dobre jednostki. Osobiście jeżdzę 16letnim SAABem w 2l w benzynie i prócz wymiany oleju nie robię nic. Pozdrawiam. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
overrange 47 #14683 Napisano 5 Sierpnia 2016 I kupujac saab'a bedziesz zupelnie inaczej postrzegany Tylko nie wiem jak z dostepnoscia czesci poniewaz nie mialem stycznosci. Przy tak malych przebiegach rocznych wybralbym benzyne 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eye_lip 24932 #14684 Napisano 5 Sierpnia 2016 Nie ma żadnego problemu z częściami. 0 Instagram.com/horlobby.watches Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czarci goniec 32 #14685 Napisano 5 Sierpnia 2016 (edytowane) Zachorowałem na stare Audi A4 B6. Powiedzcie proszę czy robiąc rocznie około 12-15 tys. km pchać się w 1.9 TDI 130 KM? Początkowo szukałem tego silnika, ale teraz przerzuciłem się na 1.8T. A może to w ogóle zły pomysł by kupować Audi z roku 2003-04 i lepiej poszukać czegoś innego w budżecie do 22 tys. zł? Tylko pytanie czego? Oba silniki są sprawdzonymi konstrukcjami. Sam kiedyś, lata temu posiadałem 1.9TDI w Quattro. Jedno z najlepszych aut jakie miałem. Przy dieslu auta z tego rocznika mają po 300 tyś km i to delikatnie licząc, silnik co prawda pancerny ale ......no właśnie. Przy 1.8T i 2.0T kupując w DE możesz kupić auto z przebiegiem ok 100 tyś ale na pewno nie za kwotę o której wspominasz.Silnikowo są to sprawdzone konstrukcje.Oczywiście cena za takie auto jest wysoka, adekwatna do przebiegu i stanu.W PL takie auto byłoby nie do sprzedania w tej cenie. Osobiście postawiłbym na oturbowaną benzynę Edytowane 5 Sierpnia 2016 przez czarci goniec 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StaryWilk 696 #14686 Napisano 5 Sierpnia 2016 Zachorowałem na stare Audi A4 B6. Powiedzcie proszę czy robiąc rocznie około 12-15 tys. km pchać się w 1.9 TDI 130 KM? Początkowo szukałem tego silnika, ale teraz przerzuciłem się na 1.8T. A może to w ogóle zły pomysł by kupować Audi z roku 2003-04 i lepiej poszukać czegoś innego w budżecie do 22 tys. zł? Tylko pytanie czego? Jak zachorowałeś to bierz. Dobre auto, nieco przewartościowane na rynku wtórnym i bardzo trudne do kupienia w bdb stanie (dużo kombinowanych, powypadkowych) itd.Diesel będzie Ci palił średnio 6,5 l / 100 km, beznyna 1.8T około 10 przy tych samych warunkach. Przy obecnych cenach paliw (Wrocław 4 zł/ ON, 4,2 zł/ 95-ka) wyjdzie odpowiednio 26zł/ 100 km i 42 zł / 100 km. Różnica 16 zł/ 1000 km - czyli rocznie 1920 - 2400 zł / rok. Moim zdaniem to sporo i zdecydowanie szukałbym diesla. Tym bardziej, że ceny używanych egzemplarzy w bdb stanie 1.8T i 1.9 TDI są w zasadzie jednakowe. Gaz dobry do tego silnika względem diesla, przy tych przebiegach też będzie się zwracał 2-3 lata. Alternatywa w tym budżecie to mój ulubiony samochód: 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
overrange 47 #14687 Napisano 5 Sierpnia 2016 Mial ktos do czynienia z S500 w221 przedlift? 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tommaso 2412 #14688 Napisano 5 Sierpnia 2016 Test w sumie dość powierzchowny, takie podsumowanie.Nie zgodzę się z jednym - moim zdaniem ten samochód ma całe hektary przyczepności, szybkość z jaką można brać zakręty w 99% aut zakończyłaby się wycieczką do rowu.Reszta, biorąc za punkt odniesienia "normalny" samochód jest prawdą - ciasnota, hałas, brak komfortu. Ale dla mnie to są po części zalety a nie wady. A z zamkniętym dachem można spokojnie jechać 160 km/h przez kilka godzin, wiem bo sprawdziłem. Potwierdzam też w 100% kryterium wzrostowe, 170 cm to minimum, 180-182 cm to maksimum, na szczęście mi on pasuje 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Drake 90 #14689 Napisano 5 Sierpnia 2016 A ja miałem dzisiaj okazję odpalić takie cudo 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tommaso 2412 #14690 Napisano 5 Sierpnia 2016 Czyli przy 186cm trzeba już mieć orzeszka na głowie, czy głównie co się widzi to górna rama szyby? Pewnie poza samym wzrostem większe znaczenie ma stosunek długości tułowia od pasa do czubka głowy do długości nóg. Zaskoczyła mnie jedynie wzdłużna regulacja fotela kierowcy.Musiałbyś się przymierzyć, ale prawdopodobnie nie będziesz się czuć komfortowo. Ramka wprawdzie nie będzie Ci przeszkadzać podczas jazdy (bardziej obserwując światła na skrzyżowaniu), ale wiatr podczas jazdy będzie Ci przeszkadzał. Co do siedziska, to można regulować jego pochylenie, ale nie wysokość, choć akurat w Twoim wypadku to nie problem. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Kwiatek #14691 Napisano 5 Sierpnia 2016 A gdzie tam jest kluczyk? 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość tarant3 #14692 Napisano 5 Sierpnia 2016 Miałem to samo napisać, ale mnie Marcin ubiegł...Duopel? 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kiniol 2281 #14693 Napisano 5 Sierpnia 2016 od sropla, co go Tarant chciał sprzedać i tylko d*pa z tego wyszła... 0 Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie… Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal911 7 #14694 Napisano 5 Sierpnia 2016 (edytowane) A ja miałem dzisiaj okazję odpalić takie cudo Przepiękny Miałem kiedyś takiego 128 Sport z silnikiem 1,1 rocznik '76 i b żałuje ze sprzedałem bo teraz ceny za zadbany kompletny egzemplarz są wysokie ... Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Edytowane 6 Sierpnia 2016 przez DawPi Nie cytujemy zdjęć. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Buczo 1933 #14695 Napisano 5 Sierpnia 2016 Jak zachorowałeś to bierz. Dobre auto, nieco przewartościowane na rynku wtórnym i bardzo trudne do kupienia w bdb stanie (dużo kombinowanych, powypadkowych) itd.Diesel będzie Ci palił średnio 6,5 l / 100 km, beznyna 1.8T około 10 przy tych samych warunkach. Przy obecnych cenach paliw (Wrocław 4 zł/ ON, 4,2 zł/ 95-ka) wyjdzie odpowiednio 26zł/ 100 km i 42 zł / 100 km. Różnica 16 zł/ 1000 km - czyli rocznie 1920 - 2400 zł / rok. Moim zdaniem to sporo i zdecydowanie szukałbym diesla. Tym bardziej, że ceny używanych egzemplarzy w bdb stanie 1.8T i 1.9 TDI są w zasadzie jednakowe. Gaz dobry do tego silnika względem diesla, przy tych przebiegach też będzie się zwracał 2-3 lata. Z tym spalaniem to słyszałem różne opinie. Średnio może i tak, ale generalnie moja jazda to 80% śmiganie po miejscu, a słyszałem opinię użytkowników, że w takim cyklu oszczędne 1,9 TDI 130 KM łyka 8 litrów... 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kiniol 2281 #14696 Napisano 5 Sierpnia 2016 105 KM łyka 9... 0 Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie… Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Buczo 1933 #14697 Napisano 5 Sierpnia 2016 Znalazłem w sieci przyzwoicie wyglądającą B6 z 1.9 TDI. Nie wiem co robić, potrzebuję pilnie auta. Napaliłem się na 2 rury wydechowe w 1.8 T, no ale tu trafia się wymarzona konfiguracja wyposażenia, koloru. Ehh ;/ 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pablo122 1316 #14698 Napisano 5 Sierpnia 2016 Dzięki za wyjaśnienie. W nagrodę motoryzacyjna zagadka. Od jakiego auta jest ten kluczyk? Twoja? 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość tarant3 #14699 Napisano 5 Sierpnia 2016 Twoja? Niedouk. Kluczyk jest rodzaju męskiego. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pablo122 1316 #14700 Napisano 5 Sierpnia 2016 Niedouk. Kluczyk jest rodzaju męskiego.Astra 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach