Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Guest

Pogadajmy o samochodach :-)

Recommended Posts

Czyli przy 186cm trzeba już mieć orzeszka na głowie, czy głównie co się widzi to górna rama szyby? Pewnie poza samym wzrostem większe znaczenie ma stosunek długości tułowia od pasa do czubka głowy do długości nóg. Zaskoczyła mnie jedynie wzdłużna regulacja fotela kierowcy.

Musiałbyś się przymierzyć, ale prawdopodobnie nie będziesz się czuć komfortowo. Ramka wprawdzie nie będzie Ci przeszkadzać podczas jazdy (bardziej obserwując światła na skrzyżowaniu), ale wiatr podczas jazdy będzie Ci przeszkadzał. Co do siedziska, to można regulować jego pochylenie, ale nie wysokość, choć akurat w Twoim wypadku to nie problem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest tarant3

Miałem to samo napisać, ale mnie Marcin ubiegł...


Duopel?

Share this post


Link to post
Share on other sites

od sropla, co go Tarant chciał sprzedać i tylko d*pa z tego wyszła...


Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie…

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ja miałem dzisiaj okazję odpalić takie cudo :D

 

 

Przepiękny Miałem kiedyś takiego 128 Sport z silnikiem 1,1 rocznik '76 i b żałuje ze sprzedałem bo teraz ceny za zadbany kompletny egzemplarz są wysokie ...

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Edited by DawPi
Nie cytujemy zdjęć.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak zachorowałeś to bierz. Dobre auto, nieco przewartościowane na rynku wtórnym i bardzo trudne do kupienia w bdb stanie (dużo kombinowanych, powypadkowych) itd.

Diesel będzie Ci palił średnio 6,5 l / 100 km, beznyna 1.8T około 10 przy tych samych warunkach. Przy obecnych cenach paliw (Wrocław 4 zł/ ON, 4,2 zł/ 95-ka) wyjdzie odpowiednio 26zł/ 100 km i 42 zł / 100 km. Różnica 16 zł/ 1000 km - czyli rocznie 1920 - 2400 zł / rok. Moim zdaniem to sporo i zdecydowanie szukałbym diesla. Tym bardziej, że ceny używanych egzemplarzy w bdb stanie 1.8T i 1.9 TDI są w zasadzie jednakowe. Gaz dobry do tego silnika względem diesla, przy tych przebiegach też będzie się zwracał 2-3 lata.

 

 

Z tym spalaniem to słyszałem różne opinie. Średnio może i tak, ale generalnie moja jazda to 80% śmiganie po miejscu, a słyszałem opinię użytkowników, że w takim cyklu oszczędne 1,9 TDI 130 KM łyka 8 litrów...

Share this post


Link to post
Share on other sites

105 KM łyka 9...


Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie…

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znalazłem w sieci przyzwoicie wyglądającą B6 z 1.9 TDI. Nie wiem co robić, potrzebuję pilnie auta. Napaliłem się na 2 rury wydechowe w 1.8 T, no ale tu trafia się wymarzona konfiguracja wyposażenia, koloru. Ehh ;/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki za wyjaśnienie. W nagrodę motoryzacyjna zagadka. Od jakiego auta jest ten kluczyk?  :D

 

 

 

Twoja?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest tarant3

Twoja?

 

Niedouk. Kluczyk jest rodzaju męskiego.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z tym spalaniem to słyszałem różne opinie. Średnio może i tak, ale generalnie moja jazda to 80% śmiganie po miejscu, a słyszałem opinię użytkowników, że w takim cyklu oszczędne 1,9 TDI 130 KM łyka 8 litrów...

a ile łyka 1.8T w takich warunkach wg opinii użytkowników? Liczyłbym na 12 spokojnie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki za wyjaśnienie. W nagrodę motoryzacyjna zagadka. Od jakiego auta jest ten kluczyk?  :D

 

 

Trzeba pogratulować!

Nie, nie auta...

Share this post


Link to post
Share on other sites

SAAB

No dobra, jako miłośnik tej marki, mogę być nie obiektywny, ale warto poczytać, zobaczyć. Jeśli diesle, to silnik 1.9 ( świetna produkcja Fiata ), 2.2 raczej bym odradzał. Z benzynami też nie będzie większych problemów, dobre jednostki.

Osobiście jeżdzę 16letnim SAABem w 2l w benzynie i prócz wymiany oleju nie robię nic.

Pozdrawiam.

Zazdroszcze, ja jezdze 15 letnim (kupilem 7 lat temu) i od 2 lat wiecej naprawiam niz jezdze. 5 tys wsadzone i auto dalej u mechanika stoi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

,,cyt : Przepiękny emoji3.png Miałem kiedyś takiego 128 Sport z silnikiem 1,1 rocznik '76 i b żałuje ze sprzedałem bo teraz ceny za zadbany kompletny egzemplarz są wysokie ''...

 

Ten konkretnie około 25 000 euro :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znalazłem w sieci przyzwoicie wyglądającą B6 z 1.9 TDI. Nie wiem co robić, potrzebuję pilnie auta. Napaliłem się na 2 rury wydechowe w 1.8 T, no ale tu trafia się wymarzona konfiguracja wyposażenia, koloru. Ehh ;/


Kocham Zegarki i nie dlatego, że pokazują która jest godzina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zazdroszcze, ja jezdze 15 letnim (kupilem 7 lat temu) i od 2 lat wiecej naprawiam niz jezdze. 5 tys wsadzone i auto dalej u mechanika stoi.

To masz pecha. Jaki motor?

 

Ja 9-5 2.3t i przez 5 lat poza olejami itp ani złotówki nie wpakowalem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To masz pecha. Jaki motor?

 

Ja 9-5 2.3t i przez 5 lat poza olejami itp ani złotówki nie wpakowalem.

Przez 5 lat nie wyminiles nic w zawieszeniu chociazby?


 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie. Ale tez nie jezdzi dużo ( ze 40k przez te 5 lat) bo mamy drugie auto.

Edited by eye_lip

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie. Ale tez nie jezdzi dużo ( ze 40k przez te 5 lat) bo mamy drugie auto.

To i tak cud.

Albo miales wszystko nowe przed tym dystansem.

 

Nie znam auta w ktorym przez 40 tys polskich nie zrobilbys czegos. A mialem ze 20-kilka aut


 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

9-5 2,3t dokladnie. Przez 5 lat wymienialem tarcze, klocki, olej i zarowke, aha i jeszcze jeden czujnik parkowania. Od zeszlego roku zrobilem tak: alternator, poduszka pod skrzynia, czujnik polozenia walu, przewody hamulcowe, zaworek przy pompie plynu chlodniczego, sprzeglo, odma miesiac temu regeneracja turbo po ktorej auto jezdzi przez tydzien potem wywala bledy i nie mam turbo do 2,5 tys obrotow. Podobno to cewka zaplonowa wywala blad i wlancza sie tryb awaryjny. Musze odebrac auto od mojego mechanika i pojechac do macherow polecanych na forum saaba na kontrole bo cewka kosztuje 1500zl. Wymiany akumulatora, koncowek drazkow czy zgnitego wydechu to juz nawet nie licze.

 

W kolejce jest tez rozrusznik bo czasami slychac ze nie odbija i jak sie odpala to zdarzy mu sie skrzypnac, slychac powoli tez lancuch. Tak ze tego. Trzeba go bylo sprzedac 2 lata temu ale madry polak po szkodzie. Jak juz tyle zrobilem to bezsensu teraz sprzedac bo potem osoba ktora kupi powie ze ma 15 letnie bezawaryjne auto....

 

Z plusow dziala cale wyposazenie, nic nie skrzypi w srodku i nie ma rdzy. Zawieszenie tez sie trzyma odpukac i nic wiekszego niz bylo wymieniane.

Edited by siruspan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam paska zrobione 130 tys km ( pewne ,salon Polska) i poza zbieżnością nic nie było robione.Raz zauważyłem wyciek w amorku to wymieniłem parę i już.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.