Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Jash

BMW Manhart Performance MHX6 700. 760 kucy

 

17861456_2255189094706176_11412409646135

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Teraz dorwać taka w takim stanie :)

Tomasso, nie miałeś ochoty odkupić przez sentyment?

 

 

Nie pomyślałem nawet, bo dzisiaj jednak nie wygląda już tak ładnie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

 

Np. w przypadku merca W212 ma opinie lepszego pod względem jakości, awaryjności od W211  i W210, które były z lat 90-tych i 2000-cznych.

Koszty eksploatacji takiego W212 z dieslem 220 CDI na dłuzszym dystansie (od nowości do > 300 kkm) byłyby niższe niż w124 3.0 diesel o nawet gorszych osiągach, nie wspominając o komforcie, bezpieczeństwie itd (gdyby takiego dało się kupić dzisiaj w salonie nowego. )

 

 

 

 

Chyba do końca nie wiesz co napisałeś. W124 do 300kkm to tylko klocki, tarcze i olej tak samo W210 przy czym tu dochodzi gnijąca blacha. Z kolei w modelach W211 i W212 już jakaś ingerencja w silnik bądź skrzynie ale to też nie jest reguła.Generalnie w 1996 roku gdyby W210 miał być zrobiony tak jak W124 powinien według menedżerów Mercedesa kosztował w full opcji 400 000 zł a kosztował około 200000.Tak samo jest z pozostałymi modelami.Fakt komfort jazdy i bezpieczeństwo każdy wyższy Mercedes ma lepsze od poprzednika.

jak Mercedes to tylko stary.

 

Edytowane przez apachepoznań

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Taki oto tunning ostatnio napotkałem. Bardzo fajnie odciśnięty a raczej uwypuklony but no i podpis ze to robota Chucka Norrisa

7bbe14a7f6b372a3a4277cc3fd933018.jpg

Edytowane przez mati7811

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trochę mi się wczoraj nudziło. Zabawa z edytorem filmów na YouTube (moje pierwsze w życiu dzieło) :rolleyes: :


Kocham Zegarki i nie dlatego, że pokazują która jest godzina.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jestem zniesmaczony tym co dzieje się w systemach wspomagania kierowcy w nowych samochodach. Nie potrafisz parkować, to nic samochód zaparkuje za ciebie, nie potrafisz cofać z przyczepą, ależ to drobnostka, twój nowy dostawczak cofnie z przyczepą w miejsce, które sobie życzysz... no ja pie... maszyny zrobią za ciebie wszystko, byle byś się nie przemęczał... 

Edytowane przez kiniol

Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie…

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jestem zniesmaczony tym co dzieje się w systemach wspomagania kierowcy w nowych samochodach. Nie potrafisz parkować, to nic samochód zaparkuje za ciebie, nie potrafisz cofać z przyczepą, ależ to drobnostka, twój nowy dostawczak cofnie z przyczepą w miejsce, które sobie życzysz... na ja pie... maszyny zrobią za ciebie wszystko, byle byś się nie przemęczał...

Raczej abyś zapłacił za dodatki (cena golasa a max wyposażonego) i miało się co psuć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Golasy są, np civic  nie ma w standardzie klimatyzacji  i radia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To chyba o to chodzi aby maszyna odciazala człowieka i pomagała/ułatwiała mu prace :) równie dobrze można wrócić do zaprzęgów konnych ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Samochód fajny ale kolor wyjątkowo wujowy


Beware the fury of a patient man.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To chyba o to chodzi aby maszyna odciazala człowieka i pomagała/ułatwiała mu prace :) równie dobrze można wrócić do zaprzęgów konnych ;)

Tak ale potem jeden kretyn z drugim debilem już sobie rady za kierownicą w trudnych warunkach nie da i np. jadą na doopie jeden drugiemu i dzieje się to co dzisiaj na A2 w okolicach Poznania i to w obydwu kierunkach...Karambole i trupy, że o rannych nie wspomnę, bo mu kuźwa system nie zadziałał..., bo papcie zmienił na letnie, a te były z deka podjechane, bo jeszcze sezon dadzą radę, panie... albo się używki kupi, patrzaj jeno ile bieżnika jeszcze mają :P ... I systemy ch... dadzą...

Edytowane przez kiniol

Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie…

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miejmy nadzieje, ze właśnie takich inteligentów te maszyny zastąpią bądź wyeliminują się sami bez narażania innych :)

 

Chociaż i tacy tez są potrzebni.

Edytowane przez overrange

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Eliminują innych, najczęściej niewinnych...


Co-Axial

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ludzie chcą coraz lepszych aut, coraz mocniejszych, coraz pewniejszych w prowadzeniu i w sumie takie dostają a to = złudne poczucie nieśmiertelności za kierownicą. Kompensuje się to systemami które mają pomagać tym bez rozumu dojechać bezpiecznei do domu ale systemy te nadal nie nadążają za mocą aut. Kiedyś jeździło się mniej i wolniej bo auto się przechylało na zakrętach , układ kierowniczy byl jak galarety, kierowca bał się rozwijać większych prędkości więc wypadki były mniej spektakularne. Moim zdaniem za brak wyobraźni kierowców odpowiada przede wszystkim fatalne szkolenie kierowców.

Obowiązkowo każdy kierowca powinien przechodzić testy na mokrym/oblodzonym torze a także testy przy dużej prędkości z wymijaniem przeszkód..oczywiście na specjalnie przygotowanym torze i aucie. Kierowca musi sobie uświadomić jak długą drogę hamowania ma auto przy dużej prędkości ! i jak potrafi nim miotać po drodze przy gwałtownych zmianach kierunku jazdy.

Ale o czym ja mówię, nadal wypuszcza się głąbów kapuścianych którzy nie znają przepisów ruchu drogowego i prawdziwą naukę zachowań na drodze pobierają już w praktyce od innych kierowców ze złymi nawykami. Dlatego brak umiejętności jazdy na suwak, wymuszona uprzejmość ( wpuszczanie kogoś kto ma kierunkowskaz ) jakoby będące aktem najwyższej łaski za który obdarowany tym aktem podziękuje światłami...bo przecież " mógł zabić!"

Zastanówcie się czasem ludzie na drodze jakimi kretynami jesteście, poobserwujcie...ułamek sekundy Cię kierowco nie zbawi a jak ty będziesz ułatwiał jazdę innym to oni będą ułatwiali Tobie i w efekcie wszyscy dotrą szybciej i bezpieczniej do celu.

Panowie w SUV-ach  za ponad 200tys w leasingu 100%, nie trąbcie na rowerzystę z odległości kilometra gdy ten wjeżdża na drogę rowerową która przecina jezdnię. Acha...boisz się, że nie wyhamujesz ? a ile to w terenie zabudowanym jest ? 120km ?

Edytowane przez QuadrifoglioVerde

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja wczoraj spotkałem moje Audi A6 C5 2,8 quattro manual. Nie sądziłem, że jeszcze jeździ, bo ma już 16 lat, ale cały czas wygląda całkiem nieźle, poznałem po charakterystycznej wgniotce na tylnej klapie zrobionej mi na parkingu 14 lat temu. Porozmawiałem z właścicielem (ma go od 8 lat), zrobione 330 tys. i żadnych poważniejszych problemów, nawet skóra trzyma się całkiem nieźle.

Teraz już nie robią takich aut... 

 

Robia robia, ale w japonskiej fabryce Lexusa ;P

O... 

Mam pewne doświadczenie z amerykańską motoryzacją i powiem Wam, że są to najpewniejsze auta. Był Plymouth Voyager, Chrysler Town&Contry RS, Dodge Ram Van (2szt.), Ford Explorer 4,0 SOHC, teraz jest Dodge Grand Caravan RT i nie pamiętam by zrobiły mi jakiegokolwiek psikusa...i tylko Ford Aerostar dał mi popalić ale to było 17 lat temu... :rolleyes:

 

Ciekawe jaka bedzie niezawodnosc wprowadzonych  ostatnio silnikow z T w ostatnich modelach Mustanga, Camaro i innych sztandarowych amerykancow...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fordowskie silniki turbo są dopracowane, reszta amerykańskich producentów radzi sobie doskonale z kompresorami.

Wg mnie jakiś poważnych problemów typu VAG 1.4 twin charger nie powinno się oczekiwać.

 

Zaryzykowalbym stwierdzenie że ich benzynowe silniki są trwalsze niż europejskie


Beware the fury of a patient man.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe dla mnie jest jak będzie z wina gdy jakiś system będzie za nas dokonywał jakichś manewrów i przy okazji w coś/kogoś uderzy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To sa systemy wspomagające kierowcę i to on decyduje o ich użyciu i tylko on odpowiada za konsekwencje wyrządzone takimi manewrami.

Samym samochodem to wiem jak działa ale z przyczepą  :blink:  :o cuda Panie robią 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.