Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

4 minuty temu, Tommaso napisał(-a):

Na razie mam jedno z salonu, odbieram dopiero w przyszłym tygodniu.

 

PHOTO-2023-11-17-14-15-19.thumb.jpg.6bbda09797b0dc185035b5a89830b6e6.jpg

Będzie "zielonka" ?

W zasadzie oni go opisują jako żółty, a dla mnie on jest zielony, choć tylko raz widziałem na żywo :)

Edytowane przez Autor1984

"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na razie nic, na wiosnę na pewno jakieś opony MT. A potem się zobaczy. Miałem oklejać na jakiś fajny kolor, ale czym dłużej patrzę, tym bardziej ten biały mi się podoba.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moro.png


"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, Autor1984 napisał(-a):

moro.png

 

Zachowałem sobie zdjęcie, bo fajnie to wygląda

Edytowane przez Tommaso

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, Krakus1 napisał(-a):

nie ma , ale auto żony ma - 520 xD- a umowa gwarancyjna jest identyczna słowo w słowo, do mojego i jej auta - nie ma żadnego wyszczególnienia jeśli chodzi o temat napędu

 

To jeszcze zostaje instrukcja w przypadku xDrive. Bez xDrive jest w niej tylko zalecenie, żeby letnia miała min. 3 mm a zimowa 4mm, ale jeśli dobrze kojarzę w xDrive jest właśnie info o homolohowanych oponach i maks. różnicy  głębokości bieżnika między osiami. Mam znajomego, który w X3M przez opony bez homologacji długo przepychał się z gwarantem o naprawę bez kosztów. U mnie tak podczas zakupu z handlowcem wręcz się zaprzyjaźniłem podczas wybierania i konfigurowania auta co trwało pół roku przed zamówieniem. Dlatego nie namawiał na komplet opon, zbędne usługi i wiele rzeczy szczerze podpowiedział jak później zaoszczędzić na serwisie. Podobnie jak u Tomka powiedział wprost, że nie ma szans na założenie innych opon, a jeśli koniecznie chcę to najlepiej żeby przy ewentualnej reklamacji założyć te z homologacją. Myślę, że to może też być kwestia mocy danego auta. W słabszych to zalecenie w najmocniejszych już nie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Baby G :) Super jeździdełko, rzeczywiście trudno to pożenić z M3 :P Choć u mnie w domu gdyby budżet pozwalał byłoby podobnie, M3 dla mnie, Wrangler/Baby G dla piękniejszej połowy :P 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Ceteth napisał(-a):

Baby G :) Super jeździdełko, rzeczywiście trudno to pożenić z M3 :P Choć u mnie w domu gdyby budżet pozwalał byłoby podobnie, M3 dla mnie, Wrangler/Baby G dla piękniejszej połowy :P 

 

To nie jest lifestylowe auto miejskie. Prowadzi się gorzej niż G i Wrangler. Rama, sztywne mosty, resor, przekładnia ślimakowa i szumiący wał powodują, że ze świecą szukać kobiety, która po miesiącu chciałaby nim nadal jeździć jako daily. Jest też zwyczajnie mało bezpieczne dla kogoś kto ogólnie słabo czuje auta i traktuje je tylko jako środek transportu. Ja się w nim zakochałem. Juz była konfiguracja pod zamówienie, ale ostatecznie go "rozchodziłem" tzn. nie mogłem mieć 2 fun carów tylko dla siebie. Jak tak patrzę na wybory @Tommaso to widzę, że moglibyśmy mieć wspólny garaż a nasza dewiza to "auto musi być przede wszystkim jakieś". 🙂

Edytowane przez memento mori

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Tommaso napisał(-a):

Na razie mam jedno z salonu, odbieram dopiero w przyszłym tygodniu.

 

 

Gratulacje!

Mokry sen nadleśniczego ;)

Nie wiedziałem, że to auto jeszcze jest dostępne, chyba sukces rynkowy go uratował. Kiedy 3 lata temu moja znajoma szukała nówki, to prędzej dostałaby Pepsi :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 minut temu, memento mori napisał(-a):

 

To nie jest lifestylowe auto miejskie. Prowadzi się gorzej niż G i Wrangler. Rama, sztywne mosty, resor, przekładnia ślimakowa i szumiący wał powodują, że ze świecą szukać kobiety, która po miesiącu chciałaby nim nadal jeździć jako daily. Ja się w nim zakochałem. Juz była konfiguracja pod zamówienie, ale ostatecznie rozchodziłem tzn. nie mogłem mieć 2 fun carów tylko dla siebie. Jak tak patrzę na wybory @Tommaso to widzę, że moglibyśmy mieć wspólny garaż a nasza dewiza to "auto musi być przede wszystkim jakieś". 🙂

 

Dokładnie tak jak piszesz, moja żona powiedziała, że nawet nie wsiądzie do niego za kierownicę. To ma być autko wyłącznie do zabawy, dużo jeżdżę na mtb, poznałem na nim okolice, w które chętnie przejadę się terenówką. No i rower dowiezie mi w takie miejsca, gdzie osobówka nie da rady. Ale jako auto wyłącznie na dojazdy do pracy też nie będę narzekał, M3 teraz nawet nie zdąży porządnie nagrzać oleju, niech więcej odpoczywa w garażu.

Autko ma charakter i gęba mi się cieszy jak na niego patrzę i to też były dodatkowe argumenty, które zdecydowały o zakupie.

1 minutę temu, Valygaar napisał(-a):

Gratulacje!

Mokry sen nadleśniczego ;)

Nie wiedziałem, że to auto jeszcze jest dostępne, chyba sukces rynkowy go uratował. Kiedy 3 lata temu moja znajoma szukała nówki, to prędzej dostałaby Pepsi :D

 

Dość długo szukałem, praktycznie są nie do dostania, albo jak są to w cenach absurdalnych, nawet autoryzowani dealerzy Suzuki wystawiają je 20-30k drożej niż cena oficjalna.

Ale w miejscowym salonie ktoś nie dostał zgody leasingowej, zadzwonili do mnie i nawet 5 minut się nie zastanawiałem

Dostępne są już niestety tylko jako dwuosobowe auta ciężarowe z kratką za przednimi fotelami, ale w moim wypadku to nie problem.

Edytowane przez Tommaso

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 minut temu, Valygaar napisał(-a):

Gratulacje!

Mokry sen nadleśniczego ;)

Nie wiedziałem, że to auto jeszcze jest dostępne, chyba sukces rynkowy go uratował. Kiedy 3 lata temu moja znajoma szukała nówki, to prędzej dostałaby Pepsi :D

 

Produkują, ale nowa wersja po roku lub dwóch od premiery przez przepisy eko/homologację nie jest już autem osobowym z 4 miejscami a autem ciężarowym z 2 fotelami i kratką za nimi.

Edytowane przez memento mori

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, memento mori napisał(-a):

 

To nie jest lifestylowe auto miejskie. Prowadzi się gorzej niż G i Wrangler. Rama, sztywne mosty, resor, przekładnia ślimakowa i szumiący wał powodują, że ze świecą szukać kobiety, która po miesiącu chciałaby nim nadal jeździć jako daily. Jest też zwyczajnie mało bezpieczne dla kogoś kto ogólnie słabo czuje auta i traktuje je tylko jako środek transportu. Ja się w nim zakochałem. Juz była konfiguracja pod zamówienie, ale ostatecznie go "rozchodziłem" tzn. nie mogłem mieć 2 fun carów tylko dla siebie. Jak tak patrzę na wybory @Tommaso to widzę, że moglibyśmy mieć wspólny garaż a nasza dewiza to "auto musi być przede wszystkim jakieś". 🙂

Jej wymarzone auto to wrangler i kropka :P najwyżej się od niego odbije, ale nie chce niczego innego. W sumie z zawodu jest fizjoterapeutką, moc w rękach ma :P 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
24 minuty temu, Valygaar napisał(-a):

 

W artykule chodzi o jakieś dziwne wynalazki i/lub opony sprzed 2018 r. Opony całoroczne premium jak Michelin CrossClimate czy Goodyear 4Seassons już od dawna mają oznaczenie certyfikatu zimowego 3PMFS* (trzy szczyty z płatkiem śniegu). Nawet nowy model Dębicy Navigator ma tę certyfikację (bieżnik tej opony do złudzenia przypomina 4Seasons, no ale przecież firma należy do Goodyeara). Wspominają też o tym w artykule, że takie opony jak najbardziej są ok.

Edytowane przez memento mori

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 minut temu, Lincoln Six Echo napisał(-a):

Dawno temu w Ameryce...  ;)

 

404308012_744247327743314_4899433945698398394_n.thumb.jpg.d4e0d8740e4af6d1aaa7f6a9be1ea67a.jpg

 

404290139_744247367743310_4619431487868962857_n.thumb.jpg.8b11db19169179062be5c92e38f49ac4.jpg

To felerne Porsche...


"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 
W artykule chodzi o jakieś dziwne wynalazki i/lub opony sprzed 2018 r. Opony całoroczne premium jak Michelin CrossClimate czy Goodyear 4Seassons już od dawna mają oznaczenie certyfikatu zimowego 3PMFS* (trzy szczyty z płatkiem śniegu). Nawet nowy model Dębicy Navigator ma tę certyfikację (bieżnik tej opony do złudzenia przypomina 4Seasons, no ale przecież firma należy do Goodyeara). Wspominają też o tym w artykule, że takie opony jak najbardziej są ok.
Kupilem na poczatku roku 3gt na tych crossclimatach (2 letnich), jeszcze bylo troche sniegu, a pierwsze zrobilem co to je wyrzucilem 'na smietnik'
Jezdze bardzo spokojnie a to jak sie zachowywaly te opony to byl jakis zart, zmienilem na sottozero i no nie ma porownania, wszedzie gdzie moge hejtuje te micheliny bo jakbym to nowe kupil to chyba bym sie zalamal..

Wysłane z mojego SM-S901B przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, bober5264 napisał(-a):

Kupilem na poczatku roku 3gt na tych crossclimatach (2 letnich), jeszcze bylo troche sniegu, a pierwsze zrobilem co to je wyrzucilem 'na smietnik'
Jezdze bardzo spokojnie a to jak sie zachowywaly te opony to byl jakis zart, zmienilem na sottozero i no nie ma porownania, wszedzie gdzie moge hejtuje te micheliny bo jakbym to nowe kupil to chyba bym sie zalamal..

Wysłane z mojego SM-S901B przy użyciu Tapatalka
 

Ja z Crossclimatów korzystałem ze trzy sezony (od nowości) i mnie pasowały. Wszystko chyba zależy od stylu jazdy, mocy silnika i wielkości zaśnieżenia. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie (crossclimaty+) pierwsze 2 sezony OK (nawet do Zakopca zimą jeździłem), 3 już tylko ujdzie, 4... tu już dobrego słowa nie powiem.

Edytowane przez petruss

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiek to jedno a przebieg to drugie. Jaki przebieg miało to 3GT po 2 latach i ile bieżnika zostalo? Sam do RWD od około 200KM już bym calorocznych opon nie założył. CrossClimaty nawet po jednym roku nadają się na śmietnik jak zrobią w zależności od stylu jazdy i auta około 35-45 kkm. Inaczej zużywa się ta sama opona w tym samym rozmiarze w aucie wazącym 1300 i 1600 kg, na drogach lokalnych i na trasach (autostradach/ekspresówkach). 4 mm bieżnika zimą to rozsądne minimum nawet dla topowej zimówki, gdzie nowa opona ma 8 mm. Mam w rodzinie 4 auta, które wybierałem łącznie z oponami i opiekuje się nimi serwisowo. Wszystkie w wieku 2-3 lat, na CrossClimate+/2. Z przebiegami 20-30 kkm. Na pierwszym tegorocznym śniegu radziły sobie bdb. A za odpowiednio rok i dwa wszystkie będą wymienione na nowe CrossClimate2. 🙂

Edytowane przez memento mori

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziś trochę zabawy, aczkolwiek ze względu na pogodę, czujność wskazana :) 

IMG_8019.jpeg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
16 minut temu, Lynx27 napisał(-a):

Dziś trochę zabawy, aczkolwiek ze względu na pogodę, czujność wskazana :) 

IMG_8019.jpeg

G11 czy G12?

Odbiór? :)

Edytowane przez Autor1984

"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziś nic lepszego w internetach nie zobaczycie. Poza tym ktoś musi z tą piosenką w tym roku być pierwszy. 😄

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.