Remy 316 #45826 Napisano 23 Sierpnia 2024 (edytowane) 19 godzin temu, facecik napisał(-a): Dziś odebrałem. Nie było oklejania. Gratuluję. Bardzo ładny samochód. Mi najbardziej podobają się SUVy Lexusa. Tył UX jest mega. NX i RX ładniejsze od konkurencji. No i są trochę lepiej dopracowanie mechnicznie. A taki przykład dotyczący problemów z silnikiem Audi A6 C8 2,0 TDI dzisiaj mi się wyświetlił: https://fb.watch/u83I_QAmbb/ Detale w środku, dość mocno odstają od tego co można uznać za klasę premium. Pokrętła "zwieńczające" konsolę po obu stronach, albo raczej "przebita na wylot konsola", może i są ergonomiczne ale po prostu rażą. Taki pomysł to by pasował do jakiegoś małego auta miejskiego. Edytowane 23 Sierpnia 2024 przez Remy 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Edmund Exley 6520 #45827 Napisano 23 Sierpnia 2024 Pewnie już wielu Kolegów widziało - ciekawa fotorelacja, dużo pięknych aut i fajnych Rolexów: https://www.hodinkee.com/articles/experiencing-car-week-through-the-lens-of-rolex 4 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
facecik 4509 #45828 Napisano 23 Sierpnia 2024 50 minut temu, Remy napisał(-a): Gratuluję. Bardzo ładny samochód. Mi najbardziej podobają się SUVy Lexusa. Tył UX jest mega. NX i RX ładniejsze od konkurencji. No i są trochę lepiej dopracowanie mechnicznie. A taki przykład dotyczący problemów z silnikiem Audi A6 C8 2,0 TDI dzisiaj mi się wyświetlił: https://fb.watch/u83I_QAmbb/ Detale w środku, dość mocno odstają od tego co można uznać za klasę premium. Pokrętła "zwieńczające" konsolę po obu stronach, albo raczej "przebita na wylot konsola", może i są ergonomiczne ale po prostu rażą. Taki pomysł to by pasował do jakiegoś małego auta miejskiego. Wnętrze jest trochę dziwne. Te "rogi" to chyba znak rozpoznawczy Lexusów. W sumie to ja nie wiem co znaczy teraz premium. W premium nie ma przycisków? Wszystko ma być w dotyku? Jeśli tak, to dzięki za premium. Nie mam z czym tego porównać, nie miałem wcześniej takiego auta. 3 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lynx27 2568 #45829 Napisano 23 Sierpnia 2024 U mnie w firmie też Lexy rządzą👍. Ja jestem przekonany że to pełen premium, bez zbędnych bajerów multimedialnych. A, że uszy UFO niektórych dziwią? Ten typ tak ma. 2 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bober5264 3805 #45830 Napisano 23 Sierpnia 2024 Es jest zdecydowanie premium, szczególnie w wersjach prestige i omotenaschi, te 'rogi' też mi się nie podobają, ale jako całokształt świetne auto z super zawieszeniem i skrzynia która ujdzie Robilem do niego podchody ale jakoś mi od do mnie nie pasuje, przynajmniej na razie Wysłane z mojego SM-S921B przy użyciu Tapatalka 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
facecik 4509 #45831 Napisano 23 Sierpnia 2024 39 minut temu, Lynx27 napisał(-a): U mnie w firmie też Lexy rządzą👍. Ja jestem przekonany że to pełen premium, bez zbędnych bajerów multimedialnych. A, że uszy UFO niektórych dziwią? Ten typ tak ma. 👍Pomarańczowe (koniakowe) wnętrze? Jakie wstawki? 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Remy 316 #45832 Napisano 23 Sierpnia 2024 (edytowane) 52 minuty temu, facecik napisał(-a): Wnętrze jest trochę dziwne. Te "rogi" to chyba znak rozpoznawczy Lexusów. W sumie to ja nie wiem co znaczy teraz premium. W premium nie ma przycisków? Wszystko ma być w dotyku? Jeśli tak, to dzięki za premium. Nie mam z czym tego porównać, nie miałem wcześniej takiego auta. Nie chodzi o to że wszystko ma być w dotyku tylko poziom wykonania, desingu przycisków fizycznych. Przyciski (pokazane czerwonymi strzałkami na zdjęciu z wnętrza Lexusa) wyglądają po prostu fatalnie. Te pod konsolą to już dramat. Myślenie w stylu: "Tam nikt nie patrzy to wrzucimy coś z dostawczaka..." Poniżej przykład z A classe, że przyciski można zrobić stosownie do klassy. Edytowane 23 Sierpnia 2024 przez Remy 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adi 4711 #45833 Napisano 23 Sierpnia 2024 Akurat te "wajchy" w Mietku to tandeta jakich mało. Straszny zgrzyt moim zdaniem. A Lexus - na dziś marka, której samochody mają taką stylistykę przez rok starzeje się ona tak jak w innych autach premium przez 10. 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
facecik 4509 #45834 Napisano 23 Sierpnia 2024 4 minuty temu, Remy napisał(-a): Nie chodzi o to że wszystko ma być w dotyku tylko poziom wykonania, desingu. Przyciski (pokazane czerwonymi strzałkami na zdjęciu z wnętrza Lexusa) wyglądają po prostu fatalnie. Te pod konsolą to już dramat. Tam nikt nie patrzy to wrzucimy coś z dostawczaka... Poniżej przykład z A classe No rzeczywiście, w porównaniu z tym powyżej wygląda to gorzej. No i teraz będę musiał z tym żyć😪 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lynx27 2568 #45835 Napisano 23 Sierpnia 2024 15 minut temu, facecik napisał(-a): 👍Pomarańczowe (koniakowe) wnętrze? Jakie wstawki? Aż poszliśmy cyknąć fotkę . To hazel + bambus. 5 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
facecik 4509 #45836 Napisano 23 Sierpnia 2024 Super! Dla mnie Hazel był za "odważny". Szerokości! 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukebor 8236 #45837 Napisano 23 Sierpnia 2024 Akurat te "wajchy" w Mietku to tandeta jakich mało. Straszny zgrzyt moim zdaniem. Dlaczego tak uważasz? Są całkiem wygodne i dobrze dopasowane do kierownicy. To klasa A, nie S (chyba, że w S są takie same ;-) ). 0 I'm not myself, but not dead and not for sale... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adi 4711 #45838 Napisano 23 Sierpnia 2024 To moje odczucie, mam najnowszą wersję CLA i uważam że te Przełączniki są na poziomie renault Clio z lat dziewięćdziesiątych. A odczucie wynika to z wyglądu, z odczucie kiedy je dotykam i z wrażenia, które robią, bo za każdym razem gdy używam ich wydaje mi się że złamią się albo odpadną 😇😇🤷🏼😁 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Autor1984 11541 #45839 Napisano 23 Sierpnia 2024 (edytowane) 6 godzin temu, Remy napisał(-a): Detale w środku, dość mocno odstają od tego co można uznać za klasę premium. Pokrętła "zwieńczające" konsolę po obu stronach, albo raczej "przebita na wylot konsola", może i są ergonomiczne ale po prostu rażą. Taki pomysł to by pasował do jakiegoś małego auta miejskiego. Pokrętła są rewelacyjne, tak w zasadzie są zaczerpnięte z LFA i zaadoptowane do ES i LS. Co do przycisków te na konsoli za kolumną kierownicy nie są najgorszej jakości, ale fakt mogą przypominać chociażby z Toyoty Avensis z lat 2003 - 2009, ale tragedii nie ma. Te pod kolumną to juz wiadomo; byleby pełniły funkcję. Lexus ma bardzo dobre materiały. Dziś w końcu doczekałem się jazdy testowej. A więc pokrótce, bo nie było zbyt wiele czasu. Wygląd - to rzecz gustu, jak zobaczyłem pierwszy raz na zdjęciach, to pomyślałem, że Niemcom sufit zawalił się na łeb. Zmieniłem zdanie, gdy ujrzałem w czerni na żywo. I choć tył nadal jest "dziwny" to proporcje samochodu przyprawiają mnie o wspomnienie mokrych snów z czasu technikum, w których to marzyłem o E36 M3 Coupe. Tutaj dostrzegam te same proporcje; długa maska, krótki bagaznik, kierowca umieszczony "po środku" silnik cofnięty do środka. Rewelacyjny profil samochodu. Ergonomia - nie ma wątpliwości, że BMW tworzy auta dla kierowców, to czuje się w każdym modelu począwszy od 1,3,5, itd... We właściwych modelach M czyli tych prawdziwych, dopasowanie i ustawienie kolumny, siedziska gwarantuje idealną pozycję za kołem kierownicy. W moim odczuciu mogła by się bardziej wysuwać w stronę kierowcy, ale jest ok. Widoczność dobra, auto sprawa wrażenie zabudowanego, ale odczucie potęgowane jest małymi szybami bocznymi. Więcej pewnie opiszę jak się zdecyduję; ogólnie po zajęciu miejsca i kilku nastawach czułem jakby było skrojone na mnie, a nie mam postury kierowcy F1. Fotele pośrednie tj. między standardowymi a kubłami pewnie mnie trzymały i są choć twarde, to wygodne i zdrowe dla kręgosłupa. Bardzo fajne siedziska. Właściwości jezdne - czym więcej minut mijało tym lepiej kleiło, lepiej je czułem i pewniej jechałem. Naturalnie to drogi publiczne więc w miarę rozsądnie. Przy 100 km/h i redukcji tył lata jak w "miota nim jak szatan" (jakby kogoś ominęło) : Po dogrzaniu kapci, pewnie w zakrętach również na "wyjściu" można dociskać gaz i klei dobrze. Przyśpieszenie całkiem przyjemne, charakterystyka silnika mnie uwiodła podaż mocy i momentu bardzo liniowa bez "górek" i "spadków" auto rewelacyjnie nabiera prędkości i dokręcenie do 200km/h to w zasadzie(w domyśle) chwila, a można się zapomnieć.... Naturalnie my jeździliśmy przepisowo Zmiany biegów w automacie bardzo szybkie, mi to akurat dynda, bo i tak jak się zdecyduję to tylko i wyłącznie ze skrzynią w manualu; o dziwo za tą trzeba dopłacić 😆 Jakość wykonania - M-ki odstają od "zwykłych"; jakość jest na prawdę wysoka i zarówno elementy skórzane, metalowe czy z włókna węglowego takimi tutaj są, nie ma wątpliwości, że są to atrapy imitujące właściwy materiał. Bardzo byłem zaskoczony gdy usiadłem pierwszy raz w salonie, oczywiście in plus. W zasadzie to tyle, krótka jazda z handlowcem to jednak nie weekend i "sam na sam", po którym można opisać bardziej szczegółowo. Czy wypadłem z butów po jeździe; nie. Czy zrobiła na mnie dobre wrażenie; tak - przede wszystkim charakterystyka układu napędowego jak i trakcji są "top" i o to mi w sumie w kolejnym aucie chodzi. Pozostał jeden konkurent, który ma bardzo zbliżone parametry... Zobaczymy. Kilka fotek. Oczywiście podziękowania dla BMW Dynamic Motors. Edytowane 23 Sierpnia 2024 przez Autor1984 6 "Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tommaso 2412 #45840 Napisano 23 Sierpnia 2024 Ciekawe jaki czarny koń jest tym konkurentem? 😉 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bober5264 3805 #45841 Napisano 23 Sierpnia 2024 Stawiam na supre (o ile jeszcze je produkują bo nie jestem w temacie)Wysłane z mojego SM-S921B przy użyciu Tapatalka 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krakus1 1585 #45842 Napisano 23 Sierpnia 2024 stawiam na RS 3 a tu taaaaki bajer 🎼 👌🏼 Cytat 20240823_192114.mp4 2 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Autor1984 11541 #45843 Napisano 23 Sierpnia 2024 Godzinę temu, Tommaso napisał(-a): Ciekawe jaki czarny koń jest tym konkurentem? 😉 Intuicja dobrze Ci służy Tomaszu Godzinę temu, bober5264 napisał(-a): Stawiam na supre (o ile jeszcze je produkują bo nie jestem w temacie) Wysłane z mojego SM-S921B przy użyciu Tapatalka Gdyby Toyota stanęła na wysokości zadania i wyprodukowała coś na wzór 2JZ - najlepiej w odmianie GTE; to bym się chwili nie zastanawiał. Jednakże, mają przeszczep jednostki z BMW,a ponadto nie jest juz dostepna w Europie (brak aktualizacji do standardów GSR2). 5 minut temu, Krakus1 napisał(-a): stawiam na RS 3 a tu taaaaki bajer 🎼 👌🏼 20240823_192114.mp4 Świetnie to wygląda RS 3 - nie, musiałbym brać to co zostało na stocku, a nawet nie chcę 4x4. 0 "Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mroova 6283 #45844 Napisano 23 Sierpnia 2024 6 godzin temu, facecik napisał(-a): w porównaniu z tym powyżej wygląda to gorzej. No i teraz będę musiał z tym żyć Eeee tam, zawsze jest coś w tym lepszego, coś w innym. Wiadomo, że wybór zawsze jest wypadkową wielu elementów, a Twój był głęboko przemyślany. Eleganckie i komfortowe auto, niech cieszy jak najbardziej. 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
facecik 4509 #45845 Napisano 24 Sierpnia 2024 19 godzin temu, mroova napisał(-a): Eeee tam, zawsze jest coś w tym lepszego, coś w innym. Wiadomo, że wybór zawsze jest wypadkową wielu elementów, a Twój był głęboko przemyślany. Eleganckie i komfortowe auto, niech cieszy jak najbardziej. Dzięki za słowa pocieszenia🙂 Śmiałem się trochę. Te przyciski w Es są naprawdę w porządku, może plastik nie jest pociągnięty chromem i nie są tak wkomponowane, ale miejsca są intuicyjnie i przyciski są podświetlone. Zdaję sobie sprawę, że stylistycznie te auta nieco odstają od konkurencji, nie ma takiej spójności i wnętrze sprawia wrażenia trochę przypadkowego. Wiedziałem co brałem, bo stary LS też wygląda "ubogo" w porównaniu ze swoimi ówczesnymi konkurentami. No i nie oszukujmy się, jest to auto tańsze niż podobnie wyposażeni konkurenci, więc musi wyglądać taniej😉 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bober5264 3805 #45846 Napisano 24 Sierpnia 2024 To wnetrze tylko na zdjęciach wygląda slabo, na żywo jest świetne i niczego w nim nie brakuje, a jakość materiałów jest bardzo bardzo dobraWysłane z mojego SM-S921B przy użyciu Tapatalka 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paweł Bohacz 2898 #45847 Napisano 24 Sierpnia 2024 Bylem zmuszony ostatnio do zrobienia kilku tysiecy km nowym Mercedesem C200 4matic. Duzo jezdzilem nowymi Volvo, BMW, Audi, Porsche, ale mercami - nie. Chcialem potestiwac E-klase, ale nie udalo sie. Naped: Miekka hybryda, silnik 1.5 benzyna (204KM) i elektryk (23KM). Chyba najslabszy punkt tego samochodu. Niby 7.1s do 100km/h, ale w rzeczywistosci nie bardzo to jedzie. Problemy zaczynaja sie na drigach krajowych i autostrdach, gdy wcisniemy pedal gazu. Redukcja trwa wieki, nastepnie slyszymy glosne yyyyyyyy i nic sie nie dzieje. Przy przelaczaniu trybow i przekaczania na silnik elektryczny i z powrotem skrzynia potrafi mocno szarpnac. Fuj. Ten silnik 1.5 to porazka. Wyposazenie: mialem doposaziny samochod prawie na max. Mial klimatyzowane fotele z masazem ktory bardzo dobrze dziala. Swietna wirtualna nawigacje. Niesamowite swiatla pokazujace informacje na drodze, co dziala super! Naglosnienie Burgerdurper, ktore muzyke klasyczna odtwarzalo cudownie. Lubie tez to Mercedesowskie pokazywanie swiatel na wyswietlaczu. Zawieszenie: Niestety mialem zwykle, nieregulowane zawieszenie i bez tylnej osi skretnej. Z jednej strony zawiecha chyba bardzo cicha i majaca efekt ekskluzywnego bujania (ten kto jezdzil Ska, ten wie). Z drugiej strony zakrety nie sa mocna strona tego Merca. Przechylal sie bardzo. Wyciszenie: duzy plus Merca. Bardzo cicho przy nizszych predkosciach. Mysle, ze porownywalnie do nowej 5, ale C-klasa przewyzszala 5tke przy wyzszych predkosciach. Milem wrazenie, ze bez wzgledu na to czy bylo to 140km/h czy 200km/h bylo tak samo “cicho”. Spalanie: na autostradach przy predkosciach 140km/h - 170km/h plus 20% przebiegu na krajowkach - spalil 7,6l. Mysle, ze niezle. Inforozrywka: bardzo pozytywnie. Latwosc obslugi zdecydowanie lepsza niz w BMW. Zegary jednak takie sobie. Nie bylo mozliwosci konfiguracji jaka bym sobie zyczyl. Reszta super! Jakosc wykonania: bardzo dobra. Dolne czesci sa wykonane z twardego plastiku, ale nic nie trzeszczy, nic sie nie rusza. Nawiewy sa metalowe i pstrykaja z wyszukana klasa. Pozytywnie. w sumie teraz jestem jeszcze bardziej ciekawy nowej E-klasy 🤔 1 www.instagram.com/pawelbohacz/ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mroova 6283 #45848 Napisano 24 Sierpnia 2024 3 minuty temu, SzefSzefow napisał(-a): Bylem zmuszony ostatnio do zrobienia kilku tysiecy km nowym Mercedesem C200 4matic. Cóż za udręka ... 😉 2 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mario1971 68181 #45849 Napisano 24 Sierpnia 2024 C200, mało miejsca na nogi i nad głową. Przy wysiadaniu można sobie nabić guza. Kierowca +180cm, który wygodnie ustawi fotel, nie przewiezie komfortowo na tylnych fotelach osób o podobnym wzroście. 0 To jest moje zdanie i ja je całkowicie popieram. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bober5264 3805 #45850 Napisano 24 Sierpnia 2024 Jezdzilem troche ostatnio tym nowym c200 i odnośnie wyciszenia przy małych predkosciach - jak najbardziej spoko to od 120km/h jest po prostu glosnyWysłane z mojego SM-S921B przy użyciu Tapatalka 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach