Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

Ja prawie kupiłem q5 sportback wyposażone wycenione na 320k za 210k, ale nie zdążyłem i ktoś mi je podebrał... ostatecznie biorę Nissana x-trail - za 3 lata pogonię jak mi nie będzie pasować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Krakus1 napisał(-a):

i tak właściciel z tą filiżanką / kubkiem jeździ ? 😳

czy wtedy masz faktycznie problem z działaniem tempomatu lub innych systemów , czy tylko jest komunikat o awarii ?

Wtedy tempomat faktycznie nie działa. 


To jest moje zdanie i ja je całkowicie popieram.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 godzin temu, Autor1984 napisał(-a):

Jerzy, źle widzisz. Ona jest porcelanowa.

I to jest wyposażenie auta? Taka filiżanka? Po co? Trochę to zalatuje… no dobra, nie powiem czym. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 minut temu, beniowski napisał(-a):

I to jest wyposażenie auta? Taka filiżanka? Po co? Trochę to zalatuje… no dobra, nie powiem czym. 

AMG SL R232 to tylko gratis do kubka.
Ludzki umysł jest niezwykle ciekawy, przypomniał się mi ten kawał.

George W. Bush i Tony Blair mają lunch w Białym Domu.
Jeden z ważnych gości podchodzi do nich i pyta:
- O czym rozmawiacie?
- Robimy plan Trzeciej Wojny Światowej.
- O, to ciekawe, a jakie są plany?
- Zamierzamy zabić 14 milionów Muzułmanów i jednego dentystę.
Gość wygląda na zdezorientowanego:
- Jednego dentystę? Czemu chcecie zabić dentystę?
Blair klepie Busha po plecach mówiąc:
- A nie mówiłem? Nikt nie będzie pytał o Muzułmanów!


"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
1 godzinę temu, mario1971 napisał(-a):

Wtedy tempomat faktycznie nie działa. 

to smutna sprawa 😔 ciekawy jestem czy systemy elektroniczne do Q5 są też produkowane w Meksyku , czy w UE ? może stąd cały problem z jakością w Q5 🤔 

co do kubka , pytałem tylko i wyłącznie dlatego że nienawidzę papierowych kubków- nigdy nie piję kawy z papierowych kubków- i myślałem że nie tylko sam z tym mam problem , ale żeby jeździć z porcelanowym kubkiem,  to już master level 😅 

 

 

 

Edytowane przez Krakus1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co mnie jako klienta końcowego obchodzi gdzie Audi produkuje swoje auta. Firmują to swoim logiem. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tam się nie znam na samochodach więc nie zabieram głosu w tym wątku. Po prostu całe życie jeżdżę służbowymi więc nie muszę się znać.

Ale...
... a propos w/w loga to można tanim kosztem zmienić VW na Skodę.
Dziękuję za uwagę.


b63e93b8712dbc738f3cc9a85eb5a242.jpg

Wysłane z mojego SM-A556B przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 godzin temu, szuwi napisał(-a):

Ja prawie kupiłem q5 sportback wyposażone wycenione na 320k za 210k, ale nie zdążyłem i ktoś mi je podebrał... ostatecznie biorę Nissana x-trail - za 3 lata pogonię jak mi nie będzie pasować.

Jaka wersja i kolor ? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

E-power e-force n-connecta. 213 KM. 4X4. Szary

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

E-power to dość ciekawa hybryda, a tak naprawdę to samochód elektryczny z range extenderem, bo silnik spalinowy nigdy nie napędza kół. Oczywiście oparta na benzynie.

Jeździ to całkiem fajnie.

 

Gratulacje

Edytowane przez Tommaso

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
58 minut temu, Krakus1 napisał(-a):

gratuluję @szuwi , czekamy na fotki ,ON czy PB  ?

Dziękuję. Pb, ale tam silnik wyłącznie ładuje akumulatory, które napędzają koła

46 minut temu, Tommaso napisał(-a):

E-power to dość ciekawa hybryda, a tak naprawdę to samochód elektryczny z range extenderem, bo silnik spalinowy nigdy nie napędza kół. Oczywiście oparta na benzynie.

Jeździ to całkiem fajnie.

 

Gratulacje

Dziękuję. Też mi się nim dobrze jeździło na jeździe próbnej, więc ostatecznie dam mu szansę :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
23 godziny temu, szuwi napisał(-a):

Dziękuję. Pb, ale tam silnik wyłącznie ładuje akumulatory, które napędzają koła

Dziękuję. Też mi się nim dobrze jeździło na jeździe próbnej, więc ostatecznie dam mu szansę :)

Bardzo ciekawa konstrukcja : 3 cylindrowy silnik spalinowy , ładujący 2kWh baterię na okrągło,  a bateria napędza silniki elektryczne,  czyli na samym elektryku nie da się jeździć bo za mała bateria,  ciekawy jestem jak to wszystko będzie działało w upale i mrozie,  no i jak ze spalaniem ?, daj znać proszę 

Edytowane przez Krakus1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
12 minut temu, Krakus1 napisał(-a):

Bardzo ciekawa konstrukcja : 3 cylindrowy silnik spalinowy , ładujący 2kWh baterię na okrągło,  a bateria napędza silniki elektryczne,  czyli na samym elektryku nie da się jeździć bo za mała bateria,  ciekawy jestem jak to wszystko będzie działało w upale i mrozie,  no i jak ze spalaniem ?, daj znać proszę 

Spalanie - podobno jak nie ma mrozu, to w mieście ok 6l, trasy podmiejskie i do 120km/h - 8l, a od 140km/h ponad 10l. Zimą 1-2l więcej, jak jest zimny (ja garażuję). Ale generalnie ja spalanie olewam.

W czasie jazdy próbnej, ok 2h, po prostu fajnie tym się jeździło :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Fajny? 
 
 
Fajny, szkoda ze elektryk

Wysłane z mojego SM-S921B przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wytłumaczcie prostemu człowiekowi, po co silnik spalinowy na okrągło ładuje akumulator? To w końcu po co jest ten akumulator, skoro nie da się tym autem jako elektrykiem jeździć?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nissan sobie wymyślił, że silniki elektryczne są lepsze użytkowo, bo oddają moment bez opóźnienia i tak samo w całym zakresie obrotów, a silnik spalinowy sterowany przez komputer częściej będzie pracował w optymalnych warunkach niż sterowany nogą człowieka czyli gazem. Czy to się udało to inna sprawa, użytkownicy twierdzą, że nie do końca, bo pali znacznie więcej niż hybrydy toyoty, ale IMO ciekawe rozwiązanie i warto je rozwijać. Na pewno pali mniej niż czysty napęd spalinowy o podobnych osiągach.

System hybrydowy hondy jest bardzo zbliżony, chociaż tam, w szczególnych warunkach, może nastąpić bezpośrednie połączenie silnika spalinowego z kołami.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oo to zmienia postać rzeczy, serio mi się to podoba

Wysłane z mojego SM-S921B przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
57 minut temu, bober5264 napisał(-a):

Oo to zmienia postać rzeczy, serio mi się to podoba

 

Chociaż z tą benzyną to chyba jednak "przesadziłem" - ale hybryda jest. 

 

https://www.dsautomobiles.pl/gama/dsn4/hybrid.html?fbclid=IwY2xjawKYfTpleHRuA2FlbQIxMABicmlkETBGRFlZUUFWQXB3Q3RBTEFBAR4FO2G28_1V-uO3gYu3CWcKTb7qDGiqH54BCcmm1iwnRU0GkQpQaApcITULGg_aem_MWxLDjbFpSPYkYhr4cgNaw#interieur

 

Ale, z tego, co widzę, ma być... diesel.  :D 

 

 

 

 

Edytowane przez Lincoln Six Echo

WARTO POMAGAĆhttps://www.siepomaga.pl

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
7 godzin temu, Tommaso napisał(-a):

Nissan sobie wymyślił, że silniki elektryczne są lepsze użytkowo, bo oddają moment bez opóźnienia i tak samo w całym zakresie obrotów, a silnik spalinowy sterowany przez komputer częściej będzie pracował w optymalnych warunkach niż sterowany nogą człowieka czyli gazem. Czy to się udało to inna sprawa, użytkownicy twierdzą, że nie do końca, bo pali znacznie więcej niż hybrydy toyoty, ale IMO ciekawe rozwiązanie i warto je rozwijać. Na pewno pali mniej niż czysty napęd spalinowy o podobnych osiągach.

System hybrydowy hondy jest bardzo zbliżony, chociaż tam, w szczególnych warunkach, może nastąpić bezpośrednie połączenie silnika spalinowego z kołami.

 

W Hondzie: miasto 5-6 l

trasa: 7…..i do gory w zaleznosci od nogi.

ale jak Szuwi napisal… poprostu fajnie sie jezdzi

 

…dotyczy manuala 😊

 

IMG_6138.jpeg

Edytowane przez pawel007

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
10 godzin temu, Tommaso napisał(-a):

Nissan sobie wymyślił, że silniki elektryczne są lepsze użytkowo, bo oddają moment bez opóźnienia i tak samo w całym zakresie obrotów, a silnik spalinowy sterowany przez komputer częściej będzie pracował w optymalnych warunkach niż sterowany nogą człowieka czyli gazem. Czy to się udało to inna sprawa, użytkownicy twierdzą, że nie do końca, bo pali znacznie więcej niż hybrydy toyoty, ale IMO ciekawe rozwiązanie i warto je rozwijać. Na pewno pali mniej niż czysty napęd spalinowy o podobnych osiągach.

System hybrydowy hondy jest bardzo zbliżony, chociaż tam, w szczególnych warunkach, może nastąpić bezpośrednie połączenie silnika spalinowego z kołami.

 

 

https://en.eeworld.com.cn/news/qcdz/eic548307.html

 

Compare the three major hybrid systems of Toyota, Honda and Nissan, and see  which one is stronger? - EEWORLD

 

Fuel economy comparison

Urban area: Nissan e-POWER>Honda iMMD≈Toyota THS

High speed: Honda iMMD>Toyota THS>Nissan e-POWER

 

Driving experience comparison

Nissan e-POWER>Honda iMMD>Toyota THS

 

Stability comparison

Toyota THS>Nissan e-POWER>Honda iMMD

 

"The three major Japanese hybrid systems can be said to have their own advantages. Nissan's e-POWER has the simplest structure, the highest efficiency in urban driving, and the best driving experience. Toyota's THS hybrid system is the most stable, and Honda's iMMD hybrid has the lowest theoretical fuel consumption at high speeds. But no matter what, these three are all pretty good hybrid systems on the market, and they can provide fuel economy and driving experience that are difficult to match with fuel vehicles."

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do takich tekstów bym podchodził z ostrożnością, to że ktoś sobie tak napisał o niczym nie świadczy, teoria a praktyka często mocno się rozjeżdża.

W testach praktycznych nissan nie wypada dobrze, mówił o tym np minimarek w swoim teście qashqaia , ale wspominało też sporo innych osób, szczególnie źle nissan wypada podczas jazdy na krótkich dystansach.

Niemniej jak dla kogoś spalanie nie jest najistotniejsze to pod względem kultury pracy to chyba najlepszy napęd hybrydowy bez klasycznej zmiany biegów na rynku.

Ciekawe tylko jak będzie wyglądało serwisowanie tych aut jeśli Nissan zbankrutuje, a to wydaje się bardzo prawdopodobne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przez głupote Japończyków,  kto wsadza do więzienia takiego geniusza i stratega jak Carlos Ghosn ?! który doprowadził Nissana do niewyobrażalnych sukcesów przez ponad 20 lat .

skoro o Nissan mowa , nie można nie wspomnąć o pewnie marzenie każdego z nas w pewnym okresie ... Nissan GT-R 💔 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.